Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne

(51-20) Dostawa urządzenia UTM: 2020-06-23
nr postępowania: NLZ.2020.271.51
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2020-06-23 (51-20) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniadrukuj |pobierz | otwórz
2020-06-23 (51-20) Załącznik nr 1 a do SIWZdrukuj |pobierz | otwórz
2020-06-23 (51-20) Załacznik nr 8 do SIWZ drukuj |pobierz | otwórz

­Zamawiający:

 

SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA

W BYDGOSZCZY

85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9; tel. (0-52) 585–40–00,

fax (0-52) 585-40-76

strona internetowa: www.jurasza.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

NLZ.2020.271.51

na:

Dostawę urządzenia UTM:

 

Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap”  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e usług publicznych

 

(Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV 32420000-3 Urządzenia sieciowe)

 

1.            TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

1.1              Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
ze zm.) zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyraşonej w złotych równowartości kwoty w wysokości 139.000 euro.

1.2              Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach
i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciąşącego
na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań  wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe będą  podane w ofercie, oświadczeniach
i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

 

2.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

2.1         Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia sieciowego UTM określonego w załączniku
nr 1a (tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.         

2.2         Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielną część. Oferta winna być pełna i winna spełniać szczegółowe wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.

               

3.        WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

3.1              Szczegółowe wymagania dotyczące: przedmiotu zamówienia, serwisu, gwarancji, napraw gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego określone zostały w załączniku nr 1a
do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3.2              Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia winien być  dopuszczony do stosowania i obrotu
na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, spełniać parametry techniczne, a takşe: posiadać: deklarację CE, oraz właściwe oznakowanie, potwierdzające, şe ze względu na technologię
nie będzie stanowić zagroşenia dla zdrowia i şycia ludzkiego.

3.3              W ramach przedmiotu zamówienia jego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć  sprzęt wraz
z licencją obejmująca 60 miesięczna subskrypcję umoşliwiająca jego uşywanie zgodnie
z właściwościami i przeznaczeniem. 

3.4              Zamawiający wymaga by, serwis przedmiotu zamówienia wynikający z udzielonej gwarancji
lub rękojmi był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równowaşną, na co Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty, które w kaşdej chwili na şądanie Zamawiającego przedłoşy
do wglądu na etapie realizacji zamówienia.

3.6              Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego zapewniającym wymaganą jakość przewoşonego towaru na własny koszt i ryzyko.

3.7              Parametry techniczne i uşytkowe sprzętu winny być zgodne ze złoşoną ofertą,
a dostarczone licencje i sprzęt stanowi
ć wyłączną własność wykonawcy, być fabrycznie nowe, nieuşywane i być zgodne z dostarczoną dokumentacją oraz spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa wynikające z regulacji prawnych normujących systemy oceny zgodności. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” naleşy rozumieć sprzęt nieuşywany, oryginalnie opakowany, wyprodukowany nie wcześniej niş 6 miesięcy przed datą dostawy (opakowania muszą być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta).

3.8              Zamawiający wymaga by, Wykonawca przedłoşył najpóźniej 3 dni po dniu podpisania umowy dokumenty:

- oświadczenie producenta wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,

- oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego
i infolinii telefonicznej)
.

3.9              W przypadku uşycia przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, iş są one podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez rozwiązania równowaşne. Wykonawca, który w celu realizacji zamówienia powołuje
się na rozwiązania równowaşne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
şe oferowane przez niego usługi, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

3.10           W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Wykonawca winien przedłoşyć najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iş przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie
z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a takşe dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz dokument potwierdzający, şe importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tz w. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Prawidłowość tego dokumentu zostanie oceniona i potwierdzona przez Kierownika Działu Informatyki.

3.11             Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania usługi przeniesienia pełnej konfiguracji
z posiadanego urządzenia FG-301E do dostarczon
ego sprzętu w dniu dostawy.

3.12            Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia 10 dniowego szkolenia przez certyfikowanego inşyniera danego rozwiązania dla całego zakresu funkcjonalności urządzenia dla 3 osób w siedzibie Zamawiającego  przy dostawie oraz wdroşeniu rozwiązania nowego producenta, którego Zamawiający nie ma w swoim posiadaniu. Zamawiający wymaga by sprzęt będący przedmiotem zamówienia pozostawał w kompatybilności z narzędziami, które
są uşywane przez Zamawiającego umoşliwiającymi centralne zbieranie logów i korelacje (
FortiAnalyzer).

3.13            Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia rozwiązania z bieşącej linii produktowej danego producenta, które daje moşliwość utrzymania serwisowego wsparcia producenta przez okres min. 5 lat od momentu dostawy rozwiązania. Urządzenie nie moşe być określone przez producenta   na dzień dostawy jako produkt z określoną datą końca şycia produktu.

3.14            Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedłoşył Zamawiającemu oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski,
şe
na dzień podpisania umowy, posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaşy oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych. Prawidłowość tego dokumentu zostanie oceniona i potwierdzona przez Kierownika Działu Informatyki.

3.15            Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności
za naleşyte wykonanie tego zamówienia.

3.16            Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali: „Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”,” Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych” Zasady postępowania firm zewnętrznych na terenie szpitala  Wymagania w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy zakupach”, stanowiące załączniki do załącznika nr
8 do SIWZ (główne postanowienia umowy).

UWAGA WAŻNE: Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) winien zawierać uzupełnione informacje dotyczące ceny oraz kryteriów oceny ofert.

4.         OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

 

4.1         Zamawiający nie dopuszcza moşliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy.

4.2         Zamawiający nie dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych.

4.3         Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.4         Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów, ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.       

 

5.         TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI

 

5.1         Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

5.2          Płatność będzie przelewem w terminie do 60 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej przez osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego.

 

6          WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

6.1      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) ustawy Pzp,

 

2)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp:

 

„Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający moşe wykluczyć wykonawcę:
w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeşeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba şe sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.).

3) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące:

 

a)  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –

       Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków,

b)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej –

       Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków,

c)   zdolności technicznej lub zawodowej –

 

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe,
şe wykonał co najmniej jedną dostawę toşsamą lub podobną dostawę sprzętu klasy UTM
o wartości minimalnej tej dostawy wynoszącej 70 000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie.

 

Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.

 

6.2             Wykonawcy występujący wspólnie:

 

1)      winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
w sprawie zamówienia,

2)      ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,

3)      warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum.

 

7    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

 

7.1   W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12)
– 23) i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu
na podstawie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

7.2   W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust 1b, którego, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

7.3              W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w punkcie 6.1 3) c)  SIWZ, Zamawiający zaşąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów:

 

1)      wykazu dostaw, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.1 3) c) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.

7.4.             W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:

1)                  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp

 

2)      w przypadku podmiotów zagranicznych:

a)       Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)      Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,  złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania
tej osoby.

3)                  Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.

 

7.5              Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty:

a)       Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach  technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.

b)      Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ).

c)       Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,
za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

d)      Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają
na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.

e)      Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

·        zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

·        zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w  art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.

f)        Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego środki
są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

g)       W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umoşliwiającym naleşyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny,
czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, zamawiający moşe şądać dokumentów, które określają w szczególności:

-         zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

-         sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

-         zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

-         czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

h)      Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ.

i)        Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

j)        Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia.

k)       W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
(np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale
lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  Kaşdy ze wspólników/ uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.

l)        Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę.

m)    Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

n)      Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik  nr 5 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego
nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9).

 

7.7.             Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.

 

7.8.             Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1  ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 

7.9.             Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.).

7.10.         Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.

 

8.            INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

 

8.1              Wszelkie wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie e-mailem
(
za wyjątkiem oferty, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş uzupełnienia tych dokumentów w trybie art. 26 ustawy Pzp, które naleşy złoşyć wyłącznie w formie pisemnej).

8.2              Jeşeli dokumenty, informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.

8.3           Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są:

a)  w sprawach dotyczących procedury przetargowej:  

 - mgr Justyna Straka telefon 52/ 585-40-76,

b)  w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:

 - mgr Maciej Pieczka, telefon 52/ 585-41-69

 -  mgr Arkadiusz Kula telefon 52/585-42-93

8.2              Wykonawca moşe zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłając je na adres e-mail: j.straka@jurasza.pl. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niş na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, iş wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął
do Zamawiającego nie później niş do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie przez Zamawiającego terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

8.3              Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął
po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający moşe udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

8.4              Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania i jednocześnie opublikuje zapytania i wyjaśnienia
na swojej stronie internetowej
www.jurasza.pl.

8.5              Informacje i wyjaśnienia niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie
od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1400.

8.6              Wszelkie wezwania oraz zawiadomienia (w tym o rozstrzygnięciu postępowania) zostaną przesłane Wykonawcom na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

 

9                    WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 

9.1          Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną)    składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości 2.300,00 zł


                w jednej z nişej wymienionych form:

a)       pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A.   nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Przetarg na dostawę urządzenia UTM NLZ.2020.271.51” oraz w tytule przelewu podać nr NIP.

b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm. ).

9.2    W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał
lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ.

9.3          W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie
z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej w piątki w godzinach 10:00 – 12:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert.

9.4          W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego.

9.5          Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić
do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której
je wniósł.

 

10           TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

10.1       Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10.2       Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony przez Wykonawcę samodzielnie.

10.3       Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony na wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje Zamawiającemu jednorazowo.

10.4       Przepis art. 85 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) stosuje się odpowiednio.

 

11           OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

 

11.1           Ofertę składa się, pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.

11.2       Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum,
nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

11.3       Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie większym niş A4.

11.4       Ofertę składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz  z którym naleşy złoşyć następujące, odpowiednio wypełnione dokumenty:

a)   formularz cenowy

b)   oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)

              c)   oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

d)  pełnomocnictwa (jeşeli dotyczy)

              e)  Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć    

                     podwykonawcom (jeşeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ).

              g) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeşeli dotyczy) –  pkt.7.5 b) SIWZ

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie zobligowany do złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1  ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.

11.5       W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć.

11.6       W przypadku, o którym mowa w § 16 ust. 2 Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia
16 października 2018r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe şądać zamawiający
od wykonawcy, okresu ich waşności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane
(Dz. U. z 2018r. poz. 1993)
, Zamawiający będzie mógł zaşądać od wykonawcy tłumaczenia
na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

11.7       Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

11.8       Dokumenty inne niş oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

11.9       Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot,
na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów,
które kaşdego z nich dotyczą.

11.10    Kaşda strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian (poprawki, uzupełnienia, skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.

11.11    Zaleca się złoşenie oferty  w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub połączone inną techniką w jedną całość.

11.12    Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy
na formularzach, oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.

11.13    Składane podpisy powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z parafą osoby upowaşnionej.

11.14    Ofertę naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą
i adresem Wykonawcy z dopiskiem:

 

Oferta na dostawę  NLZ.2020.271.51”

Nie otwierać przed dniem 01.07.2020 r. godz.12.00

 

11.15    W przypadku ofert dostarczanych przez firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest
na kopercie doręczyciela umieścić dopisek OFERTA PRZETARGOWA
NLZ.2020.271.51

11.16    Opakowanie oferty powinno być zamknięte w sposób zabezpieczający jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.

11.17    Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana
na ofercie data i godzina złoşenia.

11.18    Wykonawca moşe zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert.

11.19    Zmiany naleşy złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.

11.20    Wykonawca moşe wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.

11.21    Wykonawca nie moşe wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu
do składania ofert.

11.22    Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów,
nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem podanych w art. 97 ust. 2 ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
w sposób określony w przywołanym artykule.

11.23   Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w terminie składania ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe, şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww. informacje zgodnie z odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu Najwyşszego naleşy umieścić w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

Zamawiający informuje, şe w sytuacji kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie dołączył jednocześnie do oferty uzasadnienia ten fakt potwierdzającego, wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe zastrzeşenie w tym zakresie jest nieskuteczne, a  informacje jako błędnie zastrzeşone zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.

W przypadku, gdy przedmiotowe informacje składane będą w toku badania i oceny ofert, wykazanie, şe zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa musi być złoşone wraz ze złoşenie tych informacji.

W przypadku nie wykazania, şe zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawcy utracą prawo do ochrony tych informacji, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, a informacje będą podlegały ujawnieniu po uprzednim powiadomieniu zainteresowanego wykonawcy o powyşszym i podaniu okoliczności uzasadniających ujawnienie informacji.

11.24     Jeşeli przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.

11.25    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

12.         MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

12.1       Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ( piętro -1 pokój nr 6 )
w terminie do dnia 01.07.2020 r. do godziny 10:00

12.2       Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.07.2020 r. o godz. 12:00 w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, Budynek A - pokój 22 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.

12.3       Zakres informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86 ustawy.

 

13.         OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

13.1       Wykonawca cenę oferty podaje w odpowiednio wypełnionym formularzu oferty i formularzu     cenowym, stanowiących załączniki odpowiednio nr 1 i nr 2 do niniejszej specyfikacji.

              (naleşy podać oferowaną cenę brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT).

13.1      Cena oferty to cena jednostkowa netto pomnoşona przez ilość zamawianego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) wynikająca z formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

13.2       Cena brutto oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

13.3       Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie podlega negocjacjom.

13.4       Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres waşności umowy
i nie będą podlegały zmianom.

13.5       Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej, poniewaş w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z którym zostanie zawarta umowa
o zamówienie publiczne.

13.6       Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych.

 

UWAGA: Cenę oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

 

14.         OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
I SPOSOBU OCENY OFERT

 

 

14.1       Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi

kryteriami, jakimi są:

 

 

cena brutto [C] – 60 % oceny

 

termin realizacji [T] –40 % oceny

 

 Sposób oceny ofert:

Suma liczby uzyskanych punktów

 

Oferta z najnişszą ceną brutto [C] otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:

 

Oferta o najnişszej cenie brutto

C = (------------------------------------------------------------------ x 100) x waga kryterium tj.60 %

Cena brutto oferty badanej

 

gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty

 

W kryterium termin realizacji [T] (liczony od zawarcia umowy) Zamawiający przyzna punktację zgodnie ze wzorem:

 

                                            Termin realizacji oferty badanej - ilość punktów

T= (  -------------------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj.40 %

                Max ilość punktów 40 (liczba pkt.- minimalny termin realizacji)

 

gdzie: T – wartość punktowa badanej oferty

 

Minimalny termin realizacji to 10 dni roboczych

Maksymalny termin realizacji to 14 dni roboczych od podpisania umowy.

 

Zamawiający przyzna punktację w następujący sposób: do 10 dni 40 pkt, do 12 dni 20 pkt, do 14 dni 0 pkt.

 

* powyşsze naleşy oświadczyć na druku formularza oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ) w pkt.2 UWAGA!

* w formularzu cenowym naleşy wskazać model i producenta urządzenia UTM (załącznik nr 2 do SIWZ)

14.2 Sposób oceny ofert:

Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych
dla części obliczona wg wzoru:

 

Lp = C + T ostateczna ocena danej oferty

Lp – liczba punktów

 

C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena

T -  wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin realizacji

 

14.4      Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyşszą ilością uzyskanych punktów,  spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)  oraz niniejszej specyfikacji.

14.5      Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złoşyli te oferty,
do złoşenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych.

14.6      Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych
niş zaoferowane w złoşonych ofertach.

 

15.         INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA

                                                              

15.1       Zamawiający zaprosi Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał, Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa powyşej). Brak jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy
w terminie czy teş niestawienie się bez uprzedniego powiadomienia Zamawiający będzie traktował jako uchylanie się od podpisania umowy.

15.2       Jeşeli najkorzystniejszą ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

15.3       Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

15.4      Zamawiający wymaga by, serwis przedmiotu zamówienia wynikający z udzielonej gwarancji
lub rękojmi był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równowaşną, na co Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty, które w kaşdej chwili na şądanie Zamawiającego przedłoşy do wglądu na etapie realizacji zamówienia.

15.5       Zamawiający wymaga by, Wykonawca przedłoşył najpóźniej 3 dni po dniu podpisania umowy dokumenty:

- oświadczenie producenta wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,

- oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej).

15.6      W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Wykonawca winien przedłoşyć najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iş przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie
z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a takşe dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz dokument potwierdzający, şe importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu
w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Prawidłowość tego dokumentu zostanie oceniona i potwierdzona przez Kierownika Działu Informatyki.

15.7     Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedłoşył Zamawiającemu oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski,
şe
na dzień podpisania umowy, posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaşy oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych. Prawidłowość tego dokumentu zostanie oceniona i potwierdzona przez Kierownika Działu Informatyki.

 

16.         WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie şąda od Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, o którym mowa w art. 147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

 

17.         GŁÓWNE POSTANOWIENIA UMOWY

17.1       Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.

17.2       Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.

 

18.         POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY

18.1       Środki ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi, jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

18.2       Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.

18.3       Na podst. art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

a)       określenia warunków udziału w postępowaniu;

b)      wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

c)       odrzucenia oferty odwołującego;

d)      opisu przedmiotu zamówienia;

e)      wyboru najkorzystniejszej oferty.

18.4       Na podst. art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust. 2.

18.5       Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.

 

19.         POSTANOWIENIA KOŃCOWE

19.1           Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami moşna pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: www.jurasza.pl.

19.2           W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy wykonawcze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

 

1.     Formularz oferty

2.     Formularz cenowy

3.  Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustawy

4.  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. z art. 25a ust. 1 ustawy

5. Oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów

6.  Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

7.  Formularz wykazu dostaw

8.  Główne postanowienia umowy

9.  Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

 

Komisja przetargowa w składzie:

mgr inş. Magdalena Marciniak                        

mgr Małgorzata Ptasznik-Rudnicka                 

mgr Maciej Pieczka

inş. Arkadiusz Kula                                                                  

mgr Justyna Straka             

przedkłada do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z załącznikami.

Bydgoszcz, dn. 23.06.2020r.

 

 

           Zatwierdził:

                                   

                                                              DYREKTOR

                                                                                           Szpitala Uniwersyteckiego nr 1

                                                                                           im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

 

 

                                                                                       /-/  dr n. o zdr. inş. Jacek Krś

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                                                      

                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                                Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                           do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                             warunków zamówienia

 

 

SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1

im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

ul. M. Skłodowskiej-Curie 9

85-094 B Y D G O S Z C Z

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nawiązując do ogłoszonego w dniu 23.06.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod nr
551276-N-2020 przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl pod nazwą Dostawa urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap”  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e usług publicznych – nr postępowania NLZ.2020.271.51, nişej podpisani działając w imieniu i na rzecz:

Nazwa Wykonawcy

(w przypadku konsorcjum naleşy wpisać wszystkich członków konsorcjum ze wskazaniem lidera)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

Adres, siedziba

 

REGON

NIP

Nr telefonu

Nr faxu

Numer rachunku bankowego, na który naleşy zwrócić wadium

 

Adresy zamieszkania wspólników

(dotyczy spółki cywilnej)

 

 

 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą TAK*/NIE*

* niepotrzebne skreślić

Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym:                 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

 

1.       Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem i warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową „C”:

 

- brutto: ..................................................................... zł,                 

  słownie: ..........................................................................złotych

- w tym:

stawka podatku od towarów i usług ..................... %

 

wynikającą z formularza cenowego, stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.

               

2.       Oferujemy termin realizacji przedmiotu zamówienia ‌‌.. dni roboczych.*.

 

 

 

 

*Uwaga! Kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 SIWZ.

 

 

3.    Oświadczamy, şe:

3.1     zapoznaliśmy się z warunkami przeprowadzanego postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń oraz posiadamy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty,

3.2     akceptujemy postanowienia zawarte w  SIWZ, w szczególności określone w pkt. 3 SIWZ,

3.3     cena oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia

3.4     parametry techniczne i uşytkowe sprzętu są zgodne ze złoşoną ofertą, a dostarczone licencje
i sprzęt stanowią jego wyłączną własność, są fabrycznie nowe, nieuşywane i są zgodne
z dostarczoną dokumentacją oraz spełniają wymogi w zakresie bezpieczeństwa wynikające
z regulacji prawnych normujących systemy oceny zgodności.

3.5     uwaşamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania       ofert,

3.6     akceptujemy główne postanowienia umowy, nie wnosząc uwag i zastrzeşeń, a w przypadku  wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do jej zawarcia w stosownych terminach,

3.7         zapoznaliśmy się z załącznikami do umowy: Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”,” Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych” Zasady postępowania firm zewnętrznych na terenie szpitala  Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zakupach”,
i zobowiązujemy się do ich stosowania,

3.8     wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób 

          fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania 

          się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.**

 

*) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

4. zapoznaliśmy się z „klauzulą informacyjną z art. 13 RODO” stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ

 

5.Częścią oferty są ponişsze dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszego formularza ofertowego:

nr 1 -  oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustawy

nr 2 -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art. 25a ust. 1 ustawy

nr 3 -  Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli dotyczy)

nr 4 – zobowiązanie podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli dotyczy)

nr 5 – pełnomocnictwo (jeşeli dotyczy)

 

inne :‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

 

6.Oferta zawiera ‌‌.. stron kolejno ponumerowanych i trwale połączonych.

 

‌‌‌.‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.....

(data i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                          Załącznik Nr 2

                                                                                                                                                               do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                 warunków zamówienia

 

 

 

 

FORMULARZ CENOWY

 

L.p.

Przedmiot zamówienia

J. m.

Ilość

Cena jednostkowa netto

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

Stawka

Wartość

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.

Urządzenie UTM

(producent‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.)

(model‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..)

Szt.

2

 

 

 

 

 

Wartość ogółem:

 

 

 

 

 

 

 

 

‌‌‌.‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.....

(data i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                          Załącznik Nr 3

                                                                                                                                                               do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                 warunków zamówienia

 

Wykonawca:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..

(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do  reprezentacji)

 

 

Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

 Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

 

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.  Dostawa urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap”  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e usług publicznychprowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

 

Oświadczam, şe spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2020.271.51).

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)


INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:

 

Oświadczam, şe w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

(znak sprawy: NLZ.2020.271.51), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.., w następującym zakresie: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

 

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

 

Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

 

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                          Załącznik Nr 4

                                                                                                                                                               do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                 warunków zamówienia

Wykonawca:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

 

Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

 Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

 

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap”  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e usług publicznych, prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:

 

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

 

  1. Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie
    art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
  2. Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie
    art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp  .

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

Oświadczam, şe zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. ‌‌‌‌. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych
w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..‌‌‌‌‌‌‌...........‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

 

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                 (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                do reprezentowania Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

 

Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

 

Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..‌.‌‌ (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

 

Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)


Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                          Załącznik Nr 5

                                                                                                                                                               do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                 warunków zamówienia

 

....................................................

                   pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE

o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369)

 

Oznaczenie postępowania NLZ.2020.271.51

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na :

 

Dostawa urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap”  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e usług publicznych

 

oświadczam, şe naleşę / nie naleşę* do tej samej / şadnej* grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.

 

* niepotrzebne skreślić

 

Wykaz wykonawców naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty

 

L. P.

Wskazanie Wykonawcy

 

 

 

 

 

W załączeniu dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

 

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                              

                                                                                                                  do reprezentowania Wykonawcy)

UWAGA:

Oświadczenie naleşy złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jurasza.pl, informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złoşyli oferty.

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51                                                                                                          Załącznik Nr 6

                                                                                                                                                               do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                 warunków zamówienia

 

 

 

....................................................

                   pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

 

WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM

 

 

 

Informuję, iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:

 

 

Lp.

Nazwa Podwykonawcy

(o ile jest znany)

Nazwa lub opis części zamówienia powierzonej podwykonawcom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

 

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 



 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.51                                                                                                         Załącznik Nr 7

                                                                                                                                                                         do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                          warunków zamówienia

 

 

 

....................................................

pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

 

 

FORMULARZ WYKAZU DOSTAW

 

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

 

 

Lp.

Podmiot, na rzecz którego zostały wykonane dostawy

Przedmiot dostaw

(zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.1 3) c)  SIWZ)

Wartość

dostaw

Data wykonania

(data początkowa – data końcowa)

1.

 

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

 

 

 

 

 

 

 

.....................................................

(podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.51                                                                                                         Załącznik Nr 9

                                                                                                                                                                         do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                          warunków zamówienia

 

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, şe:

§   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz;

§   inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A. Jurasza
w Bydgoszczy
jest Pani/Pani Jerzy Nowak, kontakt: je.nowak@jurasza.pl, tel. 52 585 40 78;

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. NLZ.2020.271.51 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeşeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

      na podstawie art. 18 RODO prawo şądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeşeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, şe przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyş podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeşeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie moşe skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie moşe naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

 

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na waşne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

 

 

Panel Administracyjny