Ogłoszenie nr 614318-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 11260740000000,
ul. ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9 , 85-094 Bydgoszcz,
woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 854 304,
e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks 525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9 (pokój nr 6 w podziemiach)
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z
dostawą sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: NLZ. 2020.271.104
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego,
określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielną
część, dla której oferta winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe
wymagania określone w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i z wymaganiami
zawartymi w załączniku nr 2a niniejszej specyfikacji (formularz właściwowści
techniczno – uşytkowych).
II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych
warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych
warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe, şe wykonał, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-
w tym okresie, co najmniej jedną, lecz nie więcej niş trzy dostawy toşsame lub
podobne Zakupowi wraz z dostawą sprzętu komputerowego stosownie do części, na
którą zostanie złoşona oferta o łącznej wartości nie mniejszej niş odpowiednio
dla: Nr części Wartość w PLN 1. 40 000,00 zł z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane naleşycie. Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 a) SIWZ
pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej
oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ; 2) w przypadku
podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 7.3.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed
notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda od wykonawcy,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zaşąda od
Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia
następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych równieş wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.2 c) wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz,
których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane naleşycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeşeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niş 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
7.5 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY
ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego
powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie
zasobów nie ponosi winy. d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja
finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
e) Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub
finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie
potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca
w terminie określonym przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp. f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14
oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez
niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności
udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania
oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych,
które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom
skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania
pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem
zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie
zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu. g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte wykonanie zamówienia
publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje
rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe şądać dokumentów, które
określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na
zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. h) Wykonawca,
który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje
się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3
do SIWZ. i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. j) Wykonawca moşe
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za
naleşyte wykonanie tego zamówienia. k) W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie , w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą
pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze wspólników/
uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące
wyłącznie jego osoby. l) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez
Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając
do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za
stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy
ofertę. m) Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego
zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1
ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny
podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş
podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy
Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9
do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii
Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie
9). 7.6 Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny
ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od
zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania
umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki
udziału w postępowaniu wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród
pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust.
2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej
oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8. Wykonawca nie
jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z
postępowania, jeşeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące
tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700 zm.). 7.9. Ocena warunków udziału w
postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę
oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie
spełnia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną
godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:
Nr części Wartość w PLN 1. 2 600,00 zł w jednej z nişej wymienionych form: a)
pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska
S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy
zaznaczyć „Przetarg na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
NLZ.2020.271.104 oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r.
poz. 310 ze zm.). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej
Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do
oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być
doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1
SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie
nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie
uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym
mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu
później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1
SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby
Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem
środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa
będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek
będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z
zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną)
przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 9.6 W
przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniądzu)
terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego
Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym
Zamawiającego). 9.7 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych
formach (gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia), koniecznym
jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie
przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a
i 5 ustawy. Koniecznym jest równieş, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały
okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert.
9.8 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (takşe na przedłuşony okres
związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób
nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b)
ustawy. 9.9 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa,
nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego. 9.10 Zamawiający
zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia
wadium w pieniądzu, w ofercie naleşy podać nazwę, adres banku oraz numer konta,
na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
brutto
|
60,00
|
termin
pilnego zamówienia
|
20,00
|
termin
gwarancji
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają obnişenie cen z przyczyn leşących po stronie producenta lub
Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). Strony dopuszczają moşliwość zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku zmiany: a) stawki
podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeşeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zasad gromadzenia i wysokości
wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, § 7. 1, W razie
zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, şe wykonanie umowy nie
leşy w interesie publicznym, czego nie moşna było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, lub dalsze wykonywanie umowy moşe zagrozić istotnemu interesowi
bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający moşe
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. 2. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie
wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy,
część dostaw. 3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w
przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iş wobec zaistnienia nieprzewidzianych
okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec
Wykonawcy. 4. Odstąpienie od umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod
rygorem niewaşności takiego oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie
postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej
załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu.
Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciąşącego na administratorze. W
związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do
wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe
będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na
tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta
jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
SPRZĘT
KOMPUTEROWY
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:SPRZĘT KOMPUTEROWY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
brutto
|
60,00
|
termin
pilnego zamówienia
|
20,00
|
termin
gwarancji
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE: