Zamawiający: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY 85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9;
tel. (0-52) 585–40–00, fax (0-52) 585-40-76 strona internetowa: www.jurasza.pl SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NLZ.2020.271.51 na: Dostawę urządzenia UTM: Realizacja
projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej
dokumentacji medycznej – I etap” w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na
lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka
dostępność i jakość e usług publicznych (Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV 32420000-3 Urządzenia sieciowe) 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1.1
Postępowanie
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1843 1.2
Zamawiający
informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w
dokumentach 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia sieciowego UTM określonego w załączniku
2.2 Przedmiot
zamówienia obejmuje 1 niepodzielną część.
Oferta winna być pełna i winna spełniać szczegółowe wymagania określone w szczegółowym
opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1
Szczegółowe wymagania dotyczące: przedmiotu zamówienia,
serwisu, gwarancji, napraw gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego określone
zostały w załączniku nr 1a 3.2
Sprzęt, stanowiący
przedmiot zamówienia winien być
dopuszczony do stosowania i obrotu 3.3
W ramach przedmiotu zamówienia jego wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt wraz 3.4
Zamawiający wymaga by,
serwis przedmiotu zamówienia wynikający z udzielonej gwarancji 3.6
Wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego
zapewniającym wymaganą jakość przewoşonego towaru na własny koszt i ryzyko. 3.7
Parametry
techniczne i uşytkowe sprzętu winny być
zgodne ze złoşoną ofertą, 3.8
Zamawiający wymaga by, Wykonawca
przedłoşył
najpóźniej 3 dni po dniu podpisania umowy dokumenty: - oświadczenie producenta
wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, - oświadczanie Producenta lub
Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz
Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego 3.9
W
przypadku uşycia przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ znaków towarowych,
patentów 3.10
W przypadku istnienia
takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego
postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Wykonawca winien
przedłoşyć najpóźniej w
dniu podpisania umowy dokument pochodzący od importera tej technologii
stwierdzający, iş przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane
wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o
obrocie 3.11
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania usługi
przeniesienia pełnej konfiguracji 3.12
Zamawiający
wymaga od Wykonawcy
przeprowadzenia 10 dniowego szkolenia
przez certyfikowanego inşyniera danego rozwiązania dla całego zakresu
funkcjonalności urządzenia dla 3 osób w siedzibie Zamawiającego przy
dostawie oraz wdroşeniu rozwiązania nowego producenta, którego Zamawiający nie
ma w swoim posiadaniu. Zamawiający wymaga
by sprzęt będący przedmiotem zamówienia pozostawał w kompatybilności z
narzędziami, które 3.13
Wykonawca zobowiązany
jest do dostarczenia rozwiązania z bieşącej linii produktowej danego
producenta, które daje moşliwość utrzymania serwisowego wsparcia producenta
przez okres min. 5 lat od momentu dostawy rozwiązania. Urządzenie nie moşe być określone przez producenta na dzień dostawy
jako produkt
z określoną datą końca şycia produktu. 3.14
Zamawiający
wymaga, by Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedłoşył Zamawiającemu oświadczenie
producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, 3.15
Wykonawca moşe
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności 3.16
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali: „Zasady środowiskowe dla firm
zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”,” Zasady bezpieczeństwa i
higieny pracy dla firm zewnętrznych” Zasady postępowania firm zewnętrznych na
terenie szpitala „Wymagania w zakresie
bezpieczeństwa UWAGA WAŻNE: Formularz
ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) winien zawierać uzupełnione informacje
dotyczące ceny oraz kryteriów oceny ofert. 4. OFERTY
WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67
UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI
ELEKTRONICZNEJ.
4.1 Zamawiający
nie dopuszcza moşliwości składania
oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy. 4.2 Zamawiający
nie dopuszcza moşliwość składania
ofert częściowych. 4.3 Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień w
rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 4.4 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu
zakupów, ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI
PŁATNOŚCI 5.1 Wymagany
termin realizacji zamówienia: do 14
dni roboczych od dnia
podpisania umowy. 5.2 Płatność będzie
przelewem w terminie do 60 dni,
licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej przez
osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego. 6 WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA 6.1 O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) ustawy Pzp, 2)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp: „Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający
moşe wykluczyć wykonawcę: 3)
spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający
nie stawia w tym zakresie şadnych warunków, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający
nie stawia w tym zakresie şadnych warunków, c) zdolności
technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe, Zamawiający oceni
dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego
powyşej. 6.2 Wykonawcy występujący wspólnie: 1) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu 2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy, 3) warunki określone przez Zamawiającego muszą
spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. 7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 7.1
W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) 7.2
W celu potwierdzenia
spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy,
których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda
złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu określonych Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią
wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu. 7.3
W celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 1)
wykazu dostaw, zgodnego z wymaganiami zawartymi w
punkcie 6.1 3) c) wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z
załączeniem dowodów określających czy
te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami, 7.4.
W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona,
przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1)
odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1
ustawy Pzp 2)
w przypadku podmiotów
zagranicznych: a)
Jeşeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. b)
Jeşeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złoşone
przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym 3)
Zamawiający şąda od
wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ. 7.5
Pozostałe wymagane od Wykonawców
dokumenty: a)
Wykonawca moşe w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c)
Wykonawca, który polega na sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,
który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, d)
Zamawiający ocenia,
czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1
ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym
przez zamawiającego: ·
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami lub ·
zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f)
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na
podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić
dowody na to, şe podjęte przez niego środki g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami -
zakres
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -
sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego; -
zakres
i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -
czy podmiot, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu h)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik
nr 4 oraz 3 do SIWZ. i)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału j)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy k)
W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców l)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o
której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego
wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę. m)
Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego
zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp.
Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w
siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego 7.7.
Zamawiający na podstawie art. 24aa
ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza,
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli
wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie
wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe
zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu
wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.8.
Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie
art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania
wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym
terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, 7.9.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe 7.10.
Ocena warunków udziału w postępowaniu
dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i
dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia. 8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA
SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 8.1
Wszelkie wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz
informacje związane z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są
przekazywać sobie wzajemnie e-mailem 8.2
Jeşeli dokumenty, informacje,
oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze stron
strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania. 8.3
Osobami uprawnionymi ze
strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są: a) w sprawach dotyczących
procedury przetargowej: - mgr Justyna Straka telefon 52/
585-40-76, b) w sprawach dotyczących
przedmiotu zamówienia: - mgr Maciej Pieczka, telefon 52/
585-41-69 - mgr Arkadiusz Kula telefon 52/585-42-93 8.2
Wykonawca moşe
zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia przesyłając je na adres e-mail: j.straka@jurasza.pl. Zamawiający jest
obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niş na
2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, iş wniosek o
wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął 8.3
Jeşeli
wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął
8.4
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania
i jednocześnie opublikuje zapytania i
wyjaśnienia 8.5
Informacje i wyjaśnienia
niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie 8.6
Wszelkie wezwania oraz
zawiadomienia (w tym o rozstrzygnięciu postępowania) zostaną przesłane
Wykonawcom na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 9
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem
terminu (łącznie z podaną godziną) składania
ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości 2.300,00 zł w
jednej z nişej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy
Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A.
nr rachunku:
64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Przetarg na dostawę urządzenia UTM NLZ.2020.271.51”
oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 9.2 W
przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał
9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony
Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie 9.4 W
przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i
płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca,
który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić 10 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 10.1 Wykonawca składający
ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10.2 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony
przez Wykonawcę samodzielnie. 10.3 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony na
wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje Zamawiającemu
jednorazowo. 10.4 Przepis art. 85 ust 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 11 OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 11.1
Ofertę
składa się, pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci
elektronicznej. 11.2 Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć
tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia
oferty jego i oferty konsorcjum, 11.3 Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w
języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie
większym niş A4. 11.4 Ofertę
składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z którym naleşy złoşyć następujące,
odpowiednio wypełnione dokumenty: a) formularz
cenowy b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
(załącznik nr 4 do SIWZ) d) pełnomocnictwa
(jeşeli dotyczy) e) Wykaz części zamówienia, których wykonanie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli
dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ). g) Zobowiązanie podmiotu
trzeciego (jeşeli dotyczy) – pkt.7.5 b)
SIWZ Wykonawca,
którego oferta zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie
zobligowany do złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7
SIWZ. 11.5 W przypadku załączenia do oferty dokumentów
sporządzonych w innym języku niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je
wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć. 11.6 W przypadku, o którym mowa w § 16 ust. 2 Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 11.7 Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych
podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach
określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w
oryginale. 11.8 Dokumenty inne niş
oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11.9 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje
odpowiednio wykonawca, podmiot, 11.10 Kaşda strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian
(poprawki, uzupełnienia, skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę
uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków
majątkowych Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty przez inną osobę
wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. 11.11 Zaleca
się złoşenie oferty w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie, gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub
połączone inną techniką w jedną całość. 11.12 Osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy 11.13 Składane
podpisy powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby
uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z
parafą osoby upowaşnionej. 11.14 Ofertę naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym
opakowaniu oznaczonym nazwą „Oferta na dostawę NLZ.2020.271.51” Nie otwierać przed dniem 01.07.2020 r. godz.12.00 11.15 W przypadku ofert
dostarczanych przez firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest 11.16 Opakowanie oferty powinno być zamknięte w
sposób zabezpieczający jej nienaruszalność 11.17 Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego
zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana 11.18 Wykonawca
moşe zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania
ofert. 11.19 Zmiany
naleşy złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z
dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z wymogami
niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”. 11.20 Wykonawca
moşe wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne
powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania
ofert. 11.21 Wykonawca
nie moşe wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu 11.22 Dokumenty
wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów, 11.23 Zamawiający
nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w terminie składania
ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe,
şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş zastrzeşone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww. informacje zgodnie z
odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu Najwyşszego naleşy umieścić
w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Zamawiający informuje, şe w sytuacji kiedy
Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
ale nie dołączył jednocześnie do oferty uzasadnienia ten fakt potwierdzającego,
wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe zastrzeşenie w tym zakresie jest
nieskuteczne, a informacje jako błędnie zastrzeşone zostaną ujawnione, o
czym wykonawca zostanie powiadomiony. W przypadku, gdy
przedmiotowe informacje składane będą w toku badania i oceny ofert, wykazanie,
şe zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa musi być złoşone
wraz ze złoşenie tych informacji. W przypadku nie wykazania, şe zastrzeşone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawcy utracą prawo do
ochrony tych informacji, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, a informacje będą
podlegały ujawnieniu po uprzednim powiadomieniu zainteresowanego wykonawcy o
powyşszym i podaniu okoliczności uzasadniających ujawnienie informacji. 11.24 Jeşeli
przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez
Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za
wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy przedsiębiorstwa
jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione, o czym
wykonawca zostanie powiadomiony. 11.25
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. MIEJSCE
ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 12.1 Ofertę
naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ( piętro -1
pokój nr 6 ) 12.2 Otwarcie
ofert nastąpi dnia 01.07.2020 r. o godz. 12:00 w Dziale
Logistyki i Zamówień Publicznych, Budynek A - pokój 22 a, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy. 12.3 Zakres
informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86
ustawy. 13. OPIS SPOSOBU
OBLICZENIA CENY OFERTY 13.1 Wykonawca cenę oferty podaje w odpowiednio wypełnionym
formularzu oferty i formularzu
cenowym, stanowiących załączniki odpowiednio nr 1 i nr 2 do niniejszej
specyfikacji. (naleşy podać oferowaną cenę
brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT). 13.1
Cena oferty to cena jednostkowa netto pomnoşona przez ilość zamawianego
przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT)
wynikająca z formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 13.2 Cena brutto oferty zawiera wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia. 13.3 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i
ostateczną, która nie podlega negocjacjom. 13.4 Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną
ustalone na okres waşności umowy 13.5 Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej,
poniewaş w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą, z którym zostanie zawarta umowa 13.6 Zamawiający nie przewiduje
dokonywania rozliczeń w walutach obcych. UWAGA: Cenę
oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić 14. OPIS
KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 14.1 Dokonując wyboru oferty
najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami, jakimi
są: cena brutto
[C] – 60 % oceny termin
realizacji [T] –40 % oceny Sposób oceny ofert: Suma liczby uzyskanych punktów Oferta z najnişszą ceną brutto [C] otrzyma
maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio
mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: Oferta o najnişszej cenie brutto C = (------------------------------------------------------------------
x 100) x waga kryterium tj.60 % Cena brutto oferty badanej gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty W kryterium termin realizacji [T] (liczony od zawarcia
umowy) Zamawiający przyzna punktację zgodnie ze wzorem: Termin
realizacji oferty badanej - ilość punktów T= (
--------------------------------------------------------------------------
x 100) x waga kryterium tj.40 % Max
ilość punktów 40 (liczba pkt.- minimalny termin realizacji) gdzie: T – wartość punktowa badanej oferty Minimalny termin realizacji to 10 dni roboczych Maksymalny termin realizacji to 14 dni roboczych od
podpisania umowy. Zamawiający przyzna punktację w
następujący sposób: do 10 dni 40 pkt, do 12 dni 20 pkt, do 14 dni 0
pkt. * powyşsze
naleşy oświadczyć na druku formularza oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ) w pkt.2 UWAGA!
* w formularzu
cenowym naleşy wskazać model i producenta urządzenia UTM (załącznik nr 2 do
SIWZ) 14.2 Sposób oceny ofert: Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów
uzyskanych w kryteriach określonych Lp = C + T ostateczna ocena danej oferty Lp – liczba punktów C - wartość punktowa uzyskana przez
badaną ofertę za kryterium cena T - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę
za kryterium termin realizacji 14.4 Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z
najwyşszą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji. 14.5 Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z
uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera
ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty
o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złoşyli
te oferty, 14.6 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych 15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA 15.1 Zamawiający zaprosi
Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy w siedzibie
Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał,
Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego
terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub
pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do
niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez
Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa powyşej). Brak
jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy 15.2 Jeşeli najkorzystniejszą ofertę złoşą Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę regulującą współpracę tych
Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 15.3 Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego
zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15.4 Zamawiający
wymaga by, serwis przedmiotu zamówienia wynikający z udzielonej gwarancji 15.5 Zamawiający wymaga by, Wykonawca
przedłoşył najpóźniej 3 dni po dniu podpisania umowy dokumenty: - oświadczenie producenta
wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, - oświadczanie Producenta lub
Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz
Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego i
infolinii telefonicznej). 15.6 W
przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej
przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania),
Wykonawca winien przedłoşyć najpóźniej w
dniu podpisania umowy dokument pochodzący od importera tej technologii
stwierdzający, iş przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane
wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o
obrocie 15.7 Zamawiający
wymaga, by Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedłoşył Zamawiającemu oświadczenie
producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, 16. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie şąda od
Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, o którym mowa w art. 147
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 17. GŁÓWNE
POSTANOWIENIA UMOWY 17.1 Zamawiający
wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 8 do niniejszej
specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”. 17.2 Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy
stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej
specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania
ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania. 18. POUCZENIE O
ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY 18.1 Środki ochrony prawnej
określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu
podmiotowi, jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub
moşe ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. 18.2 Środki ochrony prawnej wobec
ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154
pkt. 5 ustawy. 18.3 Na podst. art. 180 ust. 2
ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: a)
określenia warunków
udziału w postępowaniu; b)
wykluczenia
odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; c)
odrzucenia oferty
odwołującego; d)
opisu przedmiotu
zamówienia; e)
wyboru
najkorzystniejszej oferty. 18.4 Na podst. art. 181 ust 1
ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania
poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej
przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na
podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust. 2. 18.5 Skarga do sądu przysługuje
na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi
do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy. 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 19.1
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami moşna pobrać nieodpłatnie ze
strony internetowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy: www.jurasza.pl. 19.2
W sprawach
nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy wykonawcze. Załączniki: 1.
Formularz oferty 2.
Formularz cenowy 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art.
25a ust. 1 ustawy 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. z art.
25a ust. 1 ustawy 5. Oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy
kapitałowej 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 7. Formularz wykazu dostaw 8. Główne postanowienia umowy 9. Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO Komisja
przetargowa w składzie: mgr inş. Magdalena Marciniak mgr Małgorzata Ptasznik-Rudnicka mgr Maciej Pieczka inş. Arkadiusz Kula mgr Justyna Straka przedkłada do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z
załącznikami. Bydgoszcz, dn. 23.06.2020r. Zatwierdził:
DYREKTOR Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
/-/
dr n. o zdr.
inş. Jacek Krś Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ul. M. Skłodowskiej-Curie
9 85-094 B Y D G O S Z C Z FORMULARZ
OFERTOWY Nawiązując do
ogłoszonego w dniu 23.06.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem i warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia za cenę ryczałtową „C”: - brutto:
..................................................................... zł, słownie:
..........................................................................złotych - w tym: stawka podatku od towarów i usług
..................... % wynikającą z formularza cenowego, stanowiącym
załącznik do niniejszej oferty. 2. Oferujemy termin realizacji przedmiotu zamówienia .. dni roboczych.*.
*Uwaga!
Kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 SIWZ. 3. Oświadczamy, şe: 3.1
zapoznaliśmy
się z warunkami przeprowadzanego postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń
oraz posiadamy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty, 3.2
akceptujemy
postanowienia zawarte w SIWZ, w
szczególności określone w pkt. 3 SIWZ, 3.3
cena
oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia 3.4
parametry
techniczne i uşytkowe sprzętu są zgodne ze złoşoną ofertą, a dostarczone
licencje 3.5
uwaşamy
się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu
składania ofert, 3.6
akceptujemy
główne postanowienia umowy, nie wnosząc uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do jej
zawarcia w stosownych terminach, 3.7
zapoznaliśmy się z załącznikami do umowy: Zasady
środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”,”
Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych” Zasady
postępowania firm zewnętrznych na terenie szpitala „Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i
higieny pracy przy zakupach”, 3.8
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RODO* wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.** *) rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). ** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści
oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 4. zapoznaliśmy się
z „klauzulą informacyjną z art. 13 RODO” stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ 5.Częścią oferty są
ponişsze dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszego formularza ofertowego: nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustawy nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art. 25a ust. 1 ustawy nr 3 - Wykaz części zamówienia, których wykonanie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli
dotyczy) nr 4 – zobowiązanie
podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli dotyczy) nr 5 – pełnomocnictwo (jeşeli dotyczy) inne : 6.Oferta zawiera
.. stron kolejno ponumerowanych i trwale połączonych. ....... (data i podpisy
przedstawicieli Wykonawcy) Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia FORMULARZ
CENOWY
....... (data i podpisy
przedstawicieli Wykonawcy) Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 3 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia Wykonawca: .. (pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany
przez: (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa
do reprezentacji) Oświadczenie wykonawcy składane na
podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa
Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego pn. „Dostawa urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa
Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji
medycznej – I etap” w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i
jakość e usług publicznych”
prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im.
dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam,
co następuje: INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY: Oświadczam, şe spełniam warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego .. (miejscowość),
dnia .. r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) INFORMACJA
W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW: Oświadczam, şe w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2020.271.51), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:
.....,
w następującym zakresie: (wskazać podmiot i określić odpowiedni
zakres dla wskazanego podmiotu). .. (miejscowość),
dnia .. r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w
powyşszych oświadczeniach są aktualne .. (miejscowość),
dnia .. r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 4 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia Wykonawca: . (pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: . (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji) Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE
PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa urządzenia UTM: Realizacja
projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej
dokumentacji medycznej – I etap” w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na
lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka
dostępność i jakość e usług publicznych”, prowadzonego przez Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
.. (miejscowość), dnia .. r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) Oświadczam, şe zachodzą w stosunku do mnie podstawy
wykluczenia z postępowania na podstawie art. . ustawy Pzp
(podać mającą zastosowanie podstawę
wykluczenia spośród wymienionych .. (miejscowość),
dnia . r. . (podpis i
pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy) OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE
SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:
. (podać
pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia. .. (miejscowość),
dnia . r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY
NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, będący/e
podwykonawcą/ami: ... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w
zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG),
nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania .. (miejscowość),
dnia . r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH
INFORMACJI: Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w
powyşszych oświadczeniach są aktualne .. (miejscowość),
dnia . r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy) Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 5 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia .................................................... pieczątka firmowa Wykonawcy OŚWIADCZENIE o przynaleşności lub braku
przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) Oznaczenie postępowania NLZ.2020.271.51 Składając ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na : „Dostawa urządzenia UTM: Realizacja
projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej
dokumentacji medycznej – I etap” w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na
lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka
dostępność i jakość e usług publicznych” oświadczam, şe naleşę / nie naleşę* do tej samej / şadnej* grupy kapitałowej z
innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. * niepotrzebne
skreślić Wykaz wykonawców
naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty
W załączeniu
dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej
grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. .. (miejscowość),
dnia . r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy) UWAGA: Oświadczenie naleşy
złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej www.jurasza.pl, informacji z
otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złoşyli oferty. Ozn. postępowania NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 6 do
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia .................................................... pieczątka firmowa Wykonawcy WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA,
KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM Informuję,
iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
.. (miejscowość),
dnia . r. (podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia .................................................... pieczątka firmowa Wykonawcy FORMULARZ WYKAZU DOSTAW Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia
..................................................... (podpis Wykonawcy) Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.51 Załącznik Nr 9 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, şe: § administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz; § inspektorem
ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A.
Jurasza § Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego o sygn. NLZ.2020.271.51 prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego; § odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia § Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeşeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; § obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem § w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada
Pani/Pan: − na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na
podstawie art. 18 RODO prawo şądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeşeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, şe przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; § nie
przysługuje Pani/Panu: − w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; − prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyş podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie
jest wymagana, jeşeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych
osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie
moşe skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie moşe naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu |