Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2018-10-17 (53-18) Ogłoszenie o zamówieniu opublikowanedrukuj |pobierz | otwórz
2018-11-09 (53-18) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z 07.11.2018r - opublikowanedrukuj |pobierz | otwórz
2018-11-28 (53-18) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z 26.11.2018r - opublikowanedrukuj |pobierz | otwórz
2018-12-18 (53-18) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z 18.12.2018r - opublikowanedrukuj |pobierz | otwórz

17/10/2018    S200    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Bydgoszcz: Aparatura do anestezji i resuscytacji

2018/S 200-454111

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Legal Basis:


Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. A. Jurasza
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
Bydgoszcz
85-094
Polska
Osoba do kontaktów: Żaneta Olszewska
Tel.: +48 525854096
E-mail: z.olszewska@jurasza.pl
Faks: +48 525854096
Kod NUTS: PL

Adresy internetowe:

Główny adres: www.jurasza.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia moşna uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.jurasza.pl

Więcej informacji moşna uzyskać pod adresem podanym powyşej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy przesyłać na adres podany powyşej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.5)Główny przedmiot działalności

Zdrowie

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawę aparatury medycznej: Respiratorów transportowych, ssaków elektrycznych, ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu ogrzewania pacjenta, monitorów zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora ...

Numer referencyjny: NLZ.2018.271.53

II.1.2)Główny kod CPV

33170000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej: Respiratorów transportowych, ssaków elektrycznych, ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu ogrzewania pacjenta, monitorów zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora elektronicznego, alkotestu, lampy zabiegowej, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, otoskopu, wózków inwalidzkich, neuromonitoringu nerwu twarzowego, określonych w załączniku nr 2a i b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 13 niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej z nich winna być pełna (obejmować wszystkie pozycje wymienione w ramach danej części) i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych (załącznik nr 2a), formularzach właściwości techniczno-uşytkowych (załącznik nr 2b) jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty moşna składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 1 Respirator transportowy

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Respirator transportowy komplety 3

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 2 Ssak elektryczny

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Ssak elektryczny komplety 7

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 3 Ogrzewacz płynów infuzyjnych

Część nr: 3

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Ogrzewacz płynów infuzyjnych komplety 2

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 4 System ogrzewania pacjenta

Część nr: 4

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

System ogrzewania pacjenta komplety 19

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 5 Monitor zwiotczenia mięśniowego

Część nr: 5

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Monitor zwiotczenia mięśniowego komplety 12

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 6 Nebulizator elektroniczny

Część nr: 6

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Nebulizator elektroniczny komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 7 Alkotest

Część nr: 7

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Alkotest komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 8 Lampa zabiegowa

Część nr: 8

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Lampa zabiegowa komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 9 A Lampa szczelinowa B Stolik okulistyczny

Część nr: 9

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Lampa szczelinowa komplety 1

Stolik okulistyczny komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 10 Otoskop

Część nr: 10

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Otoskop komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 11 Wózki inwalidzkie

Część nr: 11

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Wózki inwalidzkie komplety 4

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 12 Neuromonitoring nerwu twarzowego

Część nr: 12

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Neuromonitoring nerwu twarzowego komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część 13 Rejestrator impedancji pH

Część nr: 13

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

33170000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

II.2.4)Opis zamówienia:

Rejestrator impedancji pH komplety 1

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 28

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe, şe wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną, lecz nie więcej niş dwie dostawy toşsame lub podobne na „dostawy aparatury medycznej: Respiratorów transportowych, ssaków elektrycznych, ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu ogrzewania pacjenta, monitorów zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora elektronicznego, alkotestu, lampy zabiegowej, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, otoskopu, wózków inwalidzkich, neuromonitoringu nerwu twarzowego” stosownie do części zamówienia o wartości nie mniejszej niş odpowiednio dla:

Część nr 1 – 37 800,00 PLN

Część nr 2 – 9 800,00 PLN

Część nr 3 – 7 000,00 PLN

Część nr 4 – 63 000,00 PLN

Część nr 5 – 58 800,00 PLN

Część nr 6 – 3 500,00 PLN

Część nr 7 – 2 800,00 PLN

Część nr 8 – 4 200,00 PLN

Część nr 9 – 14 350,00 PLN

Część nr 10 – 1 400,00 PLN

Część nr 11 – 2 240,00 PLN

Część nr 12 – 56 000,00 PLN

Część nr 13 – 26 600,00 PLN

Z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie.

Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeşonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

17.1 Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.

17.2 Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 23/11/2018

Czas lokalny: 11:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których moşna sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 23/11/2018

Czas lokalny: 12:00

Miejsce:

12.1 Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, POLSKA w terminie do dnia 23.11.2018 r. do godziny 11:00.

12.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.11.2018 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, pokój nr 22a w budynku „A”.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni (=sekcja IV.2.6) 2 miesiące).

2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:

Część nr 1 – 500,00 PLN

Część nr 2 – 129,00 PLN

Część nr 3 – 92,00 PLN

Część nr 4 – 833,00 PLN

Część nr 5 – 777,00 PLN

Część nr 6 – 46,00 PLN

Część nr 7 – 37,00 PLN

Część nr 8 – 55,00 PLN

Część nr 9 – 189,00 PLN

Część nr 10 – 18,00 PLN

Część nr 11– 29,00 PLN

Część nr 12 – 740,00 PLN

Część nr 13 – 351,00 PLN

Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w punkcie 9 SIWZ.

3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena brutto (C) – 60 % oceny, parametry jakościowe (PJ) - 40 % oceny

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

1) W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający şąda zgodnie z art. 26 ustawy Pzp następujących dokumentów:

a) wykazu, o którym mowa w par. 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem ws dokumentów”

2) W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający şąda zgodnie z art. 26 ustawy Pzp i art. 24 ust. 11 ustawy Pzp następujących dokumentów:

a) oświadczeń i dokumentów, o których mowa w par. 5 pkt 1-6 oraz 9 rozporządzenia ws dokumentów

b) oświadczenia, o którym mowa w par. 5 pkt 10 rozporządzenia ws dokumentów

c) dokumentów i oświadczeń, o których mowa w par. 7 i 8 rozporządzenia ws dokumentów

3) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) naleşy złoşyć pod rygorem niewaşności w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (szczegóły w pkt. 8 SIWZ).

4) Szczegółowe informacje na temat oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zawiera SIWZ

6. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego – w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy z tym, şe JEDZ naleşy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: z.olszewska.jedz@jurasza.pl (szczegóły w pkt. 8 SIWZ).

7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - załącznik nr 10 do SIWZ

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

18.1 Środki ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy w art. 180 – 198 ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi, jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

18.2 Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.

18.3 Na podst. art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

a) określenia warunków udziału w postępowaniu;

b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

c) odrzucenia oferty odwołującego;

d) opisu przedmiotu zamówienia;

e) wyboru najkorzystniejszej oferty.

18.4 Na podst. art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust. 2.

18.5 Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie moşna uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

13/10/2018

 

 

Panel Administracyjny