Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2018-11-16 (47-18) ogłoszenie o zamówieniudrukuj |pobierz | otwórz

Ogłoszenie nr 649312-N-2018 z dnia 2018-11-16 r. 

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie
Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
 

Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje
dodatkowe:
 

I. 1) NAZWA I ADRESSzpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 112607400000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  9 , 85094   Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks 525 854 076. 
Adres strony internetowej (URL): 
Adres
profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGOInny (proszę określić): 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony
, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania moşna uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie 
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji moşna uzyskać pod adresem

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie
 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego 
Adres: 
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoŚwiadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy 
Numer referencyjnyNLZ. 2018.271.47 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie
II.2) Rodzaj zamówieniaUsługi 
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy”. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług polegających na naprawie i usuwaniu awarii oraz przywróceniu droşności rurociągów, urządzeń i armatury, wymianie części, urządzeń i armatury (rurociągi, pompy, zwory, zasuwy itp.) w instalacjach wewnętrznych i sieciach zewnętrznych: - wody zimnej, - ciepłej wody uşytkowej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - centralnego ogrzewania, - ciepła technologicznego, - pary, - gazu ziemnego, obejmujące równieş roboty budowlane polegające na przywróceniu rozebranych lub uszkodzonych w trakcie usuwania awarii elementów budynków oraz nawierzchni chodników, dróg, parkingów itp. do stanu z przed awarii, w budynkach i na terenie zarządzanym przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. Mari Skłodowskiej Curie 9. 
II.5) Główny kod CPV50700000-2 
Dodatkowe
kody CPV:
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość
bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PzpNie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach
:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31 
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków, 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków, 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków, 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

7.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1b, którego, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.4 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, şe realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ) c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający şąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. e) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. g) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. h) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. i) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. (jeşeli dotyczy). j) Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. k) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.5. Zamawiający zastrzega sobie moşliwość na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz, czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.6. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.7. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: dla całego zadania – 1 580,00 zł w jednej z nişej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU ZACHODNIM WBK GRUPA SANTANDER nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „na Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary oraz urządzeń i armatury wod-kan (pompy, zawory itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy - NLZ.2018.271.47” oraz w tytule przelewu podać nr NIP, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV
.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej 
Nie 
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty zasadniczej
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców
IV
.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniemNie 
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Nie 
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV
.2.2) Kryteria
 

Kryteria

Znaczenie

Cena (C) stawka roboczogodziny brutto

60,00

Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (Hr) -minimalnie 60 minut maksymalnie 120 minut

20,00

Czas przystąpienia do usuwania awarii (Hpua) - minimalnie 4 godziny maksymalnie 12

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony
Tak
 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty
Przewidziane
jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
Informacja
o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania

Wykonawcy
, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Data
: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Termin obowiązywania umowy moşe zostać przedłuşony aneksem do umowy w przypadku nie wykorzystania całej kwoty określonej w ustępie 2 niniejszego paragrafu, jednak nie dłuşej niş o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli dotyczy): 
Środki
słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data
: 2018-12-03, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
IV.6.3) Termin związania ofertądo: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budşetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeşeli środki słuşące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy”. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług polegających na naprawie i usuwaniu awarii oraz przywróceniu droşności rurociągów, urządzeń i armatury, wymianie części, urządzeń i armatury (rurociągi, pompy, zwory, zasuwy itp.) w instalacjach wewnętrznych i sieciach zewnętrznych: - wody zimnej, - ciepłej wody uşytkowej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - centralnego ogrzewania, - ciepła technologicznego, - pary, - gazu ziemnego, obejmujące równieş roboty budowlane polegające na przywróceniu rozebranych lub uszkodzonych w trakcie usuwania awarii elementów budynków oraz nawierzchni chodników, dróg, parkingów itp. do stanu z przed awarii, w budynkach i na terenie zarządzanym przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. Mari Skłodowskiej Curie 9. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 
3) Wartość
części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

Cena (C) stawka roboczogodziny brutto

60,00

Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (Hr) -minimalnie 60 minut maksymalnie 120 minut

20,00

Czas przystąpienia do usuwania awarii (Hpua) - minimalnie 4 godziny maksymalnie 12 godzin

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 

Panel Administracyjny