Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2018-12-03 (47-18) Informacja z otwarcia art. 86 ust 5 z dnia 03.12.2018drukuj |pobierz | otwórz
2018-12-13 (47-18) zawiadomienie nr 1 o wyborze oferty najkorzystniejszej 13.12.2018drukuj |pobierz | otwórz

 Dział Logistyki i Zamówień Publicznych

ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz

tel. 52/ 585 43 04, fax: 52/ 585 4076

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Bydgoszcz, dn. 03.12.2018 r.

 

Znak sprawy: NLZ.2018.271.47

 

Dotyczy: postępowania na Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy ogłoszonego w dniu 16.11.2018 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 649312-N-2018  przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl.

 

INFORMACJA

w oparciu o art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

 

czas reakcji

czas przystąpienia do usuwania awarii 

Nr części

cena roboczogodziny brutto

  1.  

Przedsiębiorstwo Usług Wodociągowych, Kanalizacyjnych i Gazowych „EXPRES”,

Kazimierz Puchalski,

85-444 Bydgoszcz, ul. Źródlana 13

1

 

36,04 zł

 

60 minut

 

4 godziny

                               

K W O T A

jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć

na sfinansowanie zamówienia publicznego

ogółem brutto:

193 800,03 PLN

 

Sekretarz Komisji Przetargowej

 

                                                                                                                                                                        /-/ mgr Boşena Kula

 

Panel Administracyjny