Zamawiający:
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA
W BYDGOSZCZY
85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9
tel. (0-52)
585–40–00, fax (0-52) 585–40-76
strona internetowa: www.jurasza.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NLZ. 2018.271.56
na:
„Dostawę leku dla
dorosłych pacjentów z akromegalią”
(Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
33.60.00.00-6
|
Produkty farmaceutyczne
|
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.
poz. 1986 z późn. zm.) zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
wyraşoną w złotych równowartość kwoty w wysokości 144.000 euro.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa leku dla dorosłych pacjentów z akromegalią
określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielną część, Zamawiający zastrzega, iş oferta w danej części
winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu
cenowm, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i wymagania zawarte w punkcie 3
niniejszej specyfikacji.
3. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Oferowane produkty farmaceutyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny
spełniać
wymagania prawne dotyczące
dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać
pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów
leczniczych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo
farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2211, z
późn. zm.) oraz muszą znajdować się w aktualnym na dzień składania ofert Dzienniku
Urzędowym Ministra Zdrowia – Obwieszczeniu Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie ogłoszenia
Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej i posiadać charakterystyki produktu leczniczego w
języku polskim.
3.2
Wykonawca,
którego oferta zostanie najwyşej oceniona złoşy w wyznaczonym terminie
oświadczenie o posiadaniu wszelkich niezbędnych atestów, certyfikatów, kart
technicznych i świadectw rejestracji dotyczących przedmiotu zamówienia,
dopuszczających do obrotu na rynku unijnym produkty farmaceutyczne objęte
niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenie o
zobowiązaniu się do ich przedstawienia na kaşde şądanie Zamawiającego. (zał. nr 6).
3.3
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoşy Zamawiającemu dokumenty, o
których mowa w pkt. 3.1 SIWZ.
3.4
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako
najkorzystniejsza zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy, w
formie elektronicznej na adres e-mail: a.bieniaszewska@jurasza.pl,
formularza
cenowego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ uwzględniający wszystkie kody –
numery katalogowe do wszystkich oferowanych wyrobów.
3.5
Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw handlowych
oraz kodu EAN lub innego kodu odpowiadającego kodowi EAN (symbolika
wykorzystywana do znakowania opakowań jednostkowych oraz zbiorczych).
3.6
Jeşeli
zostanie złoşona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, w takim przypadku składając
ofertę, informuje Zamawiającego, şe wybór oferty będzie prowadzić do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub
usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania,
oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
3.7
Szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych części zawarte są w
załączniku nr 2 do
specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
3.8
Zamawiajacy wymaga faktur w
wersji elektronicznej w formie tekstowej np. Kamsoft,
Datafarm, Malicki, XML lub
innej formie tekstowej elektronicznej, edytowalnej zawierającej dane z faktury, na adres: aptekafaktury@jurasza.pl.
Faktura musi zawierać:
- numer identyfikujący umowę przetargową wg
klasyfikacji Wykonawcy,
- numer zamówienia, na podstawie, którego została
wystawiona,
- nr dowodu dostawy (WZ).
Zamawiający wymaga równieş dostarczenia faktury w formie papierowej
3.9
Zamawiający wymaga stałości cen przez okres
obowiązywania umowy.
3.10
W związku z obowiązkiem informacyjnym przewidzianym
w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od
których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, Wykonawca będzie musiał
wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba, şe ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, şe wykonawca wypełnił w/w
obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w
postępowaniu, Wykonawca składa
oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt.
3.12 Formularza ofertowego). W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje
danych osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub
art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści
oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO znajduje się w zał. nr 8 do SIWZ.
3.11
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali: „Zasady środowiskowe dla
firm zewnętrznych” obowiązujące
na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Wymagania w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zakupach” oraz „Klauzulę
informacyjną RODO” stanowiące odpowiednio załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do zał. nr 9 SIWZ (główne
postanowienia umowy).
3.12
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego
zamówienia.
Dodatkowe
wymagania dla części 1
3.13
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie
w terminie minimalnie – 1 dzień
maksymalnie 3 dni rob.
3.14
Wymagany termin załatwienia reklamacji : minimalnie 3 dni, nie dłuşej niş 7 dni
robocze od daty jej złoşenia.
3.15 Zamawiający
wymaga, aby przedmiot zamówienia był opakowany w sposób zabezpieczający
go przed
uszkodzeniem.
4. OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM
SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
4.1 Zamawiający nie dopuszcza
moşliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu art. 83
ustawy.
4.2 Zamawiający dopuszcza
moşliwość składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej części
winna być pełna. Wykonawca moşe złoşyć ofertę na jedną lub więcej części.
4.3 Zamawiający nie przewiduje
udzielenia zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
4.4 Zamawiający nie
zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów, ani
zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.
4.5 Zamawiający nie określa minimalnej ani
maksymalnej liczby części zamówienia, na którą wykonawca moşe złoşyć ofertę.
Oferta tego Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów w danej części zostanie
oceniona, jako najkorzystniejsza.
5. TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
5.1. Wymagany termin
realizacji zamówienia –– dla
części 1 sukcesywnie w terminie do
3 dni roboczych, od daty złoşenia
zamówienia w okresie od dnia określonego w umowie do dnia 21.07.2019 r.
5.2. Dokonanie płatności
będzie odbywać się przelewem w terminie do
60 dni, licząc od dnia prawidłowo wystawionych faktur, potwierdzonych przez
osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego.
5.
6. WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
6.1
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego
ponişej art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp:
„w stosunku do którego otwarto
likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację
jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1
ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz.
1508, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który
po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem
sądu, jeşeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację
majątku upadłego, chyba şe sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.
366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016
r. poz. poz. 2171, z późn. zm)”,
3) spełniają warunki określone w
art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków,
c)
zdolności technicznej
lub zawodowej–
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,
jeşeli wykaşe, şe wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej
jedną, lecz nie więcej niş trzy dostawy toşsame lub podobne dostawie leku dla dorosłych pacjentów z akromegalią
o łącznej wartości nie mniejszej niş dla:
Nr części
|
Wartość
|
-
|
49 500,00 zł
|
z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane naleşycie.
6.2 Wykonawcy występujący wspólnie:
1) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarciu umowy w sprawie zamówienia,
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
3) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy
uczestnicy konsorcjum.
7
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK
PODSTAW WYKLUCZENIA
6.
7.
7.1.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) i art. 24
ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został
dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia
o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie, którego wzór stanowi załącznik nr 3
do SIWZ.
7.2.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b
ustawy, których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający
şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu określonych w art. 22 ust 1b, którego, wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.
Informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.3.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
warunków Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyşej
oceniona, złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 6.1 SIWZ,
tj.:
1)
wykazu dostaw wykonanych (z uwzględnieniem pkt. 6.1 3) c)), w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeşeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niş 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
7.4.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego
oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie
wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
2) w przypadku podmiotów zagranicznych:
a)
Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)
Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złoşone przed notariuszem
lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2)
SIWZ.
7.5
Pozostałe wymagane od
Wykonawców dokumenty:
a)
Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
c)
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia
tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
d)
Zamawiający ocenia, czy
udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1
ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego:
·
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub
·
zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej
części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną, o których mowa w
art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
f)
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie
ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić dowody na
to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie
upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu
umoşliwiającym naleşyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do
ich zasobów, zamawiający moşe şądać dokumentów, które określają w
szczególności:
-
zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-
sposób wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego;
-
zakres i okres udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty
budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
h)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu,
wypełniając odpowiednio załącznik nr 3 oraz 3a do SIWZ.
i)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do
SIWZ.
j)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego
zamówienia.
k)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w
oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Kaşdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi
przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.
l)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez
Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 5 do SIWZ i
załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie
uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
który złoşy ofertę.
m)
Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego
zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
n) Wykonawca, w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe
przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie naleşy
złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9).
7.6.
Zamawiający na podstawie art.
24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a
następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w
zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego
zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, Zamawiający moşe zbadać, czy nie
podlega wykluczeniu Wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród
pozostałych ofert.
7.7.
Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26
ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy,
którego oferta została najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie
aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7
SIWZ.
7.8.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z
postępowania, jeşeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące
tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).
7.9.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana
będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
8.
INFORMACJE O SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I
DOKUMENTÓW
8.1 Wszelkie, wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz
informacje związane z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są
przekazywać sobie wzajemnie faksem (za wyjątkiem oferty, dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganie
wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş uzupełnienia tych dokumentów dokonywane
w trybie art. 26 ustawy, które składa się wyłącznie w formie pisemnej).
Zamawiający
zastrzega sobie moşliwość przesyłania dokumentów za pośrednictwem faksu
lub pocztą elektroniczną dotyczy m. in. następujących dokumentów: - odpowiedzi na
pytania i wyjaśnienia treści SIWZ (art.38), wezwań do złoşenia lub uzupełnienia
dokumentów (art.26 ust.2, 3, 3a), wezwań do złoşenia wyjaśnień (art.26 ust.4,
art.87 ust.1), wezwań do wyjaśnień w zakresie raşąco niskiej ceny (art.90
ust.1), informacji o poprawieniu omyłek (art.87 ust.2), informacji o wyborze
najkorzystniejszej oferty (rozstrzygnięcie postępowania).
8.2
Jeşeli dokumenty,
informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane faksem, na şądanie jednej ze
stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.
8.3
Osobami uprawnionymi ze
strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są:
a.
w sprawach dotyczących
procedury przetargowej: mgr Boşena Kula, tel. 052/ 585-43-04, faks 052/ 585-40-76.
b.
w sprawach dotyczących
przedmiotu zamówienia: mgr farm. Małgorzata Połońska,
tel. /52/ 585-40-12.
8.4
Wykonawca moşe zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłając je faksem wyłącznie na nr 52/ 585-40-76 oraz
na pocztę e-mail: b.kula@jurasza.pl. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niş na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem, iş wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do
Zamawiającego nie później niş do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie przez Zamawiającego terminu
składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w
zdaniu pierwszym.
8.5
Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o
którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający moşe
udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8.6
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania i
jednocześnie opublikuje zapytania i wyjaśnienia na swojej stronie internetowej www.jurasza.pl.
8.7
Informacje i wyjaśnienia
niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie od poniedziałku do
piątku w godzinach 800 – 1400.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
9.1. Zamawiający wymaga
wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania
ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:
Nr części
|
Wysokość wadium
|
Część 1
|
650,00 zł
|
w jednej z nişej wymienionych form:
a.
pieniądzu – przelew na rachunek bankowy
Zamawiającego w BANKU ZACHODNIM WBK GRUPA SANTANDER nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000
na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć NLZ.2018.271.56 “Przetarg na dostawę leku
dla dorosłych pacjentów z akromegalią.”
b.
poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pienięşnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
z 2018 r. poz.110 ze zm.).
9.2.
W przypadku wnoszenia wadium w
formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z
zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do
oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem
postanowień pkt. 11.7 SIWZ dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu
później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku
wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy
wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego
zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną),
o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ.
9.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony
Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie
uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego
budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba,
şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w
tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w
którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem
wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu
w dniu składania ofert.
9.4.
W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego.
9.5.
Wykonawca, który wycofał swoją
ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie
o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
10. TERMIN ZWIĄZANIA
OFERTĄ
10.1. Wykonawca składający ofertę
pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
10.2. Termin związania ofertą moşe zostać
przedłuşony przez Wykonawcę samodzielnie.
10.3. Termin związania ofertą moşe
zostać przedłuşony na wniosek Zamawiającego, przy czym
prawo
to przysługuje Zamawiającemu jednorazowo.
10.4. Przepis art. 85 ust 2 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2018r.
poz. 1986 z późn. zm.) stosuje się
odpowiednio.
11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
11.1
Ofertę składa się,
pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
11.2 Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć tylko jedną
ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty
konsorcjum, nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym
postępowaniu.
11.3 Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w
formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie większym niş A4.
11.4 Ofertę
składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz, z którym
naleşy złoşyć następujące, odpowiednio wypełnione dokumenty:
a) formularz cenowy
(zał. nr 2 do SIWZ),
b) oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 i 3a do SIWZ),
c) pełnomocnictwa,
d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom jeşeli dotyczy (zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona
najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie zobligowany do złoşenia dokumentów
lub/i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.
1 ustawy Pzp,
a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
11.5 W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku
niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je wraz z tłumaczeniem i
osobiście je poświadczyć.
11.6 W przypadku, o którym mowa w § 16 ust. 2 z
Rozporządzeniem Ministra
Przedsiębiorczości i
Technologii z dnia 16 października 2018 r. (Dz.U. 2018, poz. 1993) zamawiający
şąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez
wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
11.7 Oświadczenia
dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące
podwykonawców, składane są w oryginale.
11.8 Dokumenty inne niş
oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11.9 Poświadczenia za zgodność z oryginałem
dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które kaşdego z nich
dotyczą.
11.10 Kaşda
strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian (poprawki, uzupełnienia,
skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę uprawnioną do składania
oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy, a w
przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty
stosownego pełnomocnictwa.
11.11 Zaleca się złoşenie oferty w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie,
gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub połączone inną techniką
w jedną całość.
11.12 Osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy na formularzach,
oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.
11.13 Składane podpisy powinny dać
się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby uprawnionej uznaje
się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z parafą osoby
upowaşnionej.
11.14 Ofertę
naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą i
adresem Wykonawcy z dopiskiem:
„Oferta
na dostawę
leku dla dorosłych pacjentów z akromegalią.”
NLZ.2018.271.56
Nie otwierać przed dniem 17.12.2018 r.
godz. 1200
11.15 W przypadku ofert dostarczanych przez
firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest na kopercie doręczyciela umieścić
dopisek OFERTA PRZETARGOWA NLZ.2018.271.56
11.16 Opakowanie oferty powinno być zamknięte w
sposób zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
11.17 Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego
zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana na ofercie data i godzina złoşenia.
11.18 Wykonawca moşe
zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
11.19 Zmiany naleşy
złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z dopiskiem
na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z wymogami
niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.
11.20 Wykonawca moşe
wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne powiadomienie
wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.
11.21 Wykonawca nie moşe
wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do składania
ofert.
11.22 Dokumenty
wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów, nie
podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem podanych w art. 97 ust. 2
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) w sposób
określony w przywołanym artykule.
11.23 Zamawiający nie ujawni
informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
jeşeli wykonawca, nie później niş w terminie składania ofert określonym w pkt.
12 SIWZ zastrzeşe,
şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş zastrzeşone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww. informacje zgodnie z
odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu Najwyşszego naleşy umieścić
w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica
przedsiębiorstwa”.
11.24 Zamawiający informuje, şe w
sytuacji, kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa, ale nie dołączył jednocześnie do oferty uzasadnienia ten fakt
potwierdzającego, wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe zastrzeşenie w tym
zakresie jest nieskuteczne, a informacje, jako błędnie zastrzeşone
zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.25 Jeşeli
przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez
Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za
wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy
przedsiębiorstwa jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione,
o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.26 Zamawiający nie przewiduje
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. MIEJSCE ORAZ
TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
12.1.
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego w Bydgoszczy,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w terminie
do dnia 17.12.2018 r. do godziny 1100.
12.2.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2018 r. o godz.1200 w siedzibie
Zamawiającego, w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, pokój nr 22 A w
budynku „A”.
12.3.
Zakres informacji podawanych podczas
otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86 ustawy.
13.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
13.1
Wykonawca cenę oferty
podaje w odpowiednio wypełnionym formularzu oferty i formularzu cenowym,
stanowiących załączniki odpowiednio nr 1 i
nr 2 do niniejszej specyfikacji.
13.2
Cena oferty to cena
jednostkowa netto pomnoşona przez ilość zamawianego przedmiotu zamówienia z
uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) wynikająca z formularza
cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
13.3
Cena brutto oferty
zawiera wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w tym koszt towaru,
koszt transportu, opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, złoşenia
urządzeń w magazynie Zamawiającego itp.
13.4
Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i
ostateczną, która nie podlega negocjacjom.
13.5
Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną
ustalone na okres waşności umowy i nie będą podlegały zmianom.
13.6
Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej, poniewaş
w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne.
UWAGA: Cenę oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty
naleşy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu
matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY I SPOSOBU OCENY OFERT
14.1
Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej
Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami dla wszystkich części,
jakimi są:
cena brutto – 60
% oceny
jakość
realizacji dostaw – 20 % oceny
czas załatwienia reklamacji - 20% oceny
* cena brutto to wartość ogółem wynikająca z kolumny nr 11 formularza cenowego
stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
14.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych
przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w
następujący sposób:
14.2.1 Oferta z najnişszą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a
pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów,
zgodnie ze wzorem:
Oferta
o najnişszej cenie brutto
C =
(-------------------------------------------x 100 pkt) x waga kryterium tj.60
pkt
Cena
brutto oferty badanej
gdzie:
C - wartość punktowa badanej oferty
Razem: C + JRD + Cz
z.r. = 100%
14.2.2 Oferta z najwyşszą ilością punktów
przyznanych za parametr podlegający ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w
kryterium jakość realizacji dostaw,
a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba
punktów zgodnie ze wzorem:
Ilość punktów
przyznanych za
jakość
realizacji dostaw oferty badanej
JRD
= (
--------------------------------------------------------------- x 100) x
waga kryterium tj. 20 %
Maksymalna moşliwa do zdobycia ilość
punktów za jakość realizacji dostaw 20 pkt.
gdzie: JRD – wartość punktowa
badanej oferty
Parametry
podlegające ocenie*:
Kryteria
nazwa
|
Opis
kryterium wraz z ich znaczeniem
|
|
Kryterium liczone wg
wzoru
|
Imię
i nazwisko osoby ustalającej kryteria oceny ofert
|
Czas PILNEGO zamówienia
|
Dla
części 1
Czas realizacji PILNEGO zamówienia liczony w dniach roboczych od momentu złoşenia
przez Zamawiającego zamówienia.
Maksymalna moşliwa ilość punktów do
zdobycia:
20 pkt.
|
20 %
|
Czas realizacji zamówienia nie przekraczający
3 dni
roboczych.
1 dzień - 20 pkt.
2 dni - 15 pkt.
3 dni – 0 pkt
|
mgr farm. Małgorzata
Połońska
|
14.2.3 Oferta z najwyşszą ilością punktów przyznanych za parametr podlegający
ocenie otrzyma
maksymalną liczbę punktów w
kryterium czas załatwienia reklamacji, a pozostałym ofertom
przypisana zostanie
odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
Czas realizacji liczony w pełnych dniach „Cz. z. r.”
Oferta z najkrótszym
czasem załatwienia reklamacji
Cz z. r. =
(-----------------------------------------------------------------------) x 100
x 20 %
Czas załatwienia
reklamacji oferty badanej
gdzie: Cz
z.r. - wartość punktowa badanej oferty
Wzór do obliczenia łącznej ilości punktów „P” przyznawanych kaşdej z
ofert C + JRD + Cz z.r. = P
Minimalny czas załatwienia
reklamacji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wynosi dla ponişej opisanej
części:
Parametry proponowane dla części:
Kryteria
nazwa
|
Opis
kryterium wraz z ich znaczeniem
|
|
Kryterium liczone wg
wzoru
|
Imię
i nazwisko osoby ustalającej kryteria oceny ofert
|
Termin załatwienia reklamacji
|
Dla części 1
Minimalny 3 dni robocze
Maksymalny 7 dni robocze
od momentu zgłoszenia reklamacji.
|
20 %
|
Oferta z najkrótszym czasem
załatwienia reklamacji
Cz z. r. = (-----------) x 100 x 20 %
Czas załatwienia reklamacji oferty badanej
gdzie: Cz z.r. -
wartość punktowa badanej oferty
Wzór do obliczenia łącznej ilości punktów „P”
przyznawanych kaşdej z ofert
C + Cz + Cz z.r. = P
|
mgr farm. Małgorzata
Połońska
|
* powyşsze naleşy oświadczyć na druku
formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) w punkcie 2.
UWAGA: przekroczenie
terminu czasu realizacji PILNEGO zamówienia („JRD”) i czasu załatwiania
reklamacji („Cz.z.r.”) podczas realizacji umowy,
spowoduje nałoşenie na Wykonawcę wysokiej kary umownej. Wysoka kara jest
restrykcyjna, gdyş czas realizacji PILNEGO
zamówienia oraz czas załatwienia
reklamacji są kryteriami oceny ofert. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy, aby pochopnie nie skracał czasu realizacji zamówienia oraz czasu załatwienia reklamacji, wyłącznie
celem uzyskania większej liczby punktów w kryterium „czasu realizacji PILNEGO
zamówienia i czasu załatwienia reklamacji”.
14.3 Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach
określonych w pkt. 14.1, obliczona wg wzoru:
Wzór do obliczenia łącznej ilości punktów „P” przyznawanych kaşdej z
ofert
C + JRD + Cz z.r. = P
14.4
W
przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym Czasu realizacji PILNEGO zamówienia i czasu załatwienia reklamacji wówczas oferta Wykonawcy
podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy Pzp,
jako niezgodna z SIWZ.
14.5
Jeşeli Wykonawca
zaoferuje czas realizacji PILNEGO zamówienia (pkt. 2 formularza ofertowego):
Dla części 1
·
dłuşszy niş 3 dni robocze – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ;
·
krótszy niş 1 dzień roboczy -
Zamawiający wpisze ten czas realizacji PILNEGO zamówienia
do
postanowień Umowy, natomiast dla celów oceny oferty uzna, iş Wykonawca
zaoferował 1 dzień roboczy;
·
w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu oferty
oferowanego czasu realizacji PILNEGO zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako
niezgodną z SIWZ.
14.6 Jeşeli Wykonawca zaoferuje „czas załatwienia
reklamacji ”:
Dla części 1
·
dłuşszy niş 7 dni i/lub nie wpisze w ogóle– oferta wykonawcy
zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ;
·
Krótszy niş 3 dni – Zamawiający wpisze
ten termin do postanowień Umowy, natomiast dla celów oceny oferty uzna, iş
Wykonawca zaoferował czas załatwienia reklamacji 3
dni.
14.7 Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyşszą ilością
uzyskanych punktów, spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.) oraz niniejszej specyfikacji.
14.8 Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, şe dwie
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów
oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub
najnişszym kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty o takiej samej cenie lub
koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złoşyli te oferty, do złoşenia w
terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
14.9 Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş zaoferowane
w złoşonych ofertach.
15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA
15.1
Zamawiający zaprosi
Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy w siedzibie
Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał,
Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego
terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub
pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do
niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez
Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa powyşej). Brak
jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy w terminie, czy teş niestawienie
się bez uprzedniego powiadomienia Zamawiający będzie traktował, jako uchylanie
się od podpisania umowy.
15.2
Jeşeli najkorzystniejszą
ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę regulującą
współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
15.3
Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyşej oceniona złoşy w wyznaczonym terminie
oświadczenie o posiadaniu
wszelkich niezbędnych atestów, certyfikatów, kart technicznych i świadectw
rejestracji dotyczących przedmiotu zamówienia, dopuszczających do obrotu na
rynku unijnym materiały medyczne objęte niniejszą specyfikacją istotnych
warunków zamówienia oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do ich
przedstawienia na kaşde şądanie Zamawiającego (zał.
nr 6).
15.4
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza
zobowiązany jest do
dostarczenia przed podpisaniem umowy, w formie
elektronicznej na adres e-mail: a.bieniaszewska@jurasza.pl, formularza
cenowego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ uwzględniający wszystkie kody –
numery katalogowe do wszystkich oferowanych wyrobów.
15.5
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako
najkorzystniejsza zobowiązany jest
przed podpisaniem umowy do przedłoşenia
Zamawiającemu na jego wezwanie atestów i
świadectw rejestracji i innych dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, a
określonych w pkt. 3.1 specyfikacji istotnych warunków.
16. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie şąda
od Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, o którym mowa w art.
147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).
17. GŁÓWNE POSTANOWIENIA UMOWY
17.1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy,
aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w załączniku nr 9
do niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.
17.2. Przyjmuje się, şe
główne postanowienia umowy stanowiące
załącznik 9 do niniejszej specyfikacji niezakwestionowane
pisemnie przed upływem terminu składania ofert, zostaną przyjęte przez
Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.
18.
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
18.1
Środki ochrony prawnej określone są w dziale VI
ustawy w art. 180 – 198 i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi, jeşeli
ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
18.2
Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o
zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują równieş
organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
18.3
Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej
Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane
zostały w rozdziale 3 ustawy.
19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach
nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy wykonawcze.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Formularz cenowy
- Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie
art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa
Pzp), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
- Oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2018 r.,
poz. 798,).
- Wykaz części zamówienia, których
wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Oświadczenie dot. świadectw rejestracji.
- Wykaz głównych dostaw
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
- Główne postanowienia umowy
Komisja przetargowa w składzie:
dr n. med. Ahmad
El-Essa
mgr Małgorzata
Ptasznik-Rudnicka
mgr farm. Małgorzata Połońska
Aleksandra Bieniaszewska
mgr Boşena Kula
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z
załącznikami.
Bydgoszcz, dn. 03.12.2018 r.
Zatwierdził:
DYREKTOR
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
/-/dr
n. o zdr. inş. Jacek Kryś
Ozn. postępowania NLZ.2018.271.56 Załącznik Nr 1
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
SZPITAL UNIWERSYTECKI nr
1
im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
85-094 B Y D G O S Z
C Z
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszonego w dniu 03.12.2018 r. w Biuletynie
Zamówień Publicznych pod nr 656311-N-2018
przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy ogłoszeń w
siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl pod nazwą „Dostawa leku dla dorosłych pacjentów z akromegalią” – nr postępowania NLZ.2018.271.56,
nişej podpisani działając w imieniu i na rzecz:
Nazwa Wykonawcy
|
|
reprezentowany przez:
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
|
Adres, siedziba
|
|
REGON
|
NIP
|
Nr telefonu
|
Nr faxu
|
Numer rachunku
bankowego, na który naleşy zwrócić wadium
|
|
Adresy zamieszkania
wspólników
(dotyczy spółki cywilnej)
|
|
|
|
Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym
|
|
Telefon i faks do kontaktu:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia
zgodnie z opisem i warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia za cenę ryczałtową
- brutto: ...........................................................
zł,
słownie:
........................................................ złotych
- w tym:
stawka podatku od towarów i usług ..................... %
wynikającą z formularza cenowego, stanowiącym załącznik do niniejszej
oferty.
2.
Oferujemy:
- czas realizacji PILNEGO zamówienia
dla:
(części 1 nie dłuşszy niş 3 dni robocze)
części nr 1 - ..
dni roboczych od dnia złoşenia
zamówienia,
Uwaga: Kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt.
14.2.2 SIWZ.
- czas załatwienia reklamacji dla:
(części 1 nie dłuşszy niş 7 dni roboczych)
części nr 1 - .. dni roboczych
od dnia zgłoszenia reklamacji,
**************************************************
Uwaga: Kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.2.3 SIWZ.
Uwaga: Wypełnienie
powyşszych informacji jest obowiązkowe!!!.
3.
Oświadczamy, şe:
3.1
zapoznaliśmy się z warunkami przeprowadzanego
postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń oraz posiadamy wszystkie
niezbędne informacje do przygotowania oferty,
3.2
akceptujemy postanowienia SIWZ,
3.3
cena oferty zawiera wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia,
3.4
uwaşamy się za związanych niniejszą ofertą
przez okres 30 dni od upływu terminu
składania ofert,
3.5
akceptujemy główne postanowienia umowy, nie
wnosząc uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się
do jej zawarcia w stosownych terminach,
3.6
transport oferowanych wyrobów odbywać będzie
się na koszt i odpowiedzialność wykonawcy,
3.7 Oferowane przez nas produkty
lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia spełniają
wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu
na rynku unijnym, oraz posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów
leczniczych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo
farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2211, z
późn. zm.) oraz znajdują się w aktualnym na dzień składania ofert Dzienniku
Urzędowym Ministra Zdrowia – Obwieszczeniu Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie ogłoszenia
Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają charakterystyki produktu leczniczego w
języku polskim.
3.8
przed podpisaniem
umowy zobowiązujemy się do przedłoşenia Zamawiającemu na jego wezwanie atestów i
świadectw rejestracji i innych dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, a
określonych w pkt. 3.1 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia,
3.9
oferowane przez nas wyroby spełniają szczegółowe wymagania określone w formularzu
cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ),
3.10
zapoznaliśmy się z Zasadami środowiskowymi
dla firm zewnętrznych, „Zobowiązaniem do zachowania poufności”, „Wymaganiami w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zakupach” oraz „Klauzulą
informacyjną RODO” i zobowiązujemy się do ich stosowania.
3.11
w przypadku wyboru naszej oferty, jako
najkorzystniejszej zobowiązujemy się do dostarczenia przed podpisaniem umowy, w
formie elektronicznej na adres e-mail: a.bieniaszewska@jurasza.pl,
formularza cenowego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ uwzględniającego
wszystkie kody – numery katalogowe do wszystkich oferowanych wyrobów,
3.12
Oświadczam, şe wypełniłem obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.**
*) rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści
oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
3.13 zapoznaliśmy się z „klauzulą informacyjną z
art. 13 RODO” stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ
4.
Częścią oferty są ponişsze dokumenty stanowiące
załączniki do niniejszego formularza ofertowego:
Wyszczególnienie załączników
|
nr
|
Nazwa
|
strona oferty
|
1.
|
Formularz cenowy
|
|
2.
|
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art. 25a ust. 1
ustawy
|
|
3.
|
Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom (jeşeli dotyczy)
|
|
4.
|
zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasoby, którego powołuje się
wykonawca
(jeşeli dotyczy)
|
|
5.
|
inne (w
tym pełnomocnictwo – jeşeli dotyczy)
|
|
5.
Oferta zawiera .. stron kolejno
ponumerowanych i trwale połączonych.
.......
(data i podpisy
przedstawicieli Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2018.271.56 Załącznik Nr 3
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
(pełna
nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
(imię,
nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji)
Oświadczenie
wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo
zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa leku dla
dorosłych pacjentów z akromegalią” prowadzonego przez Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA
WYKONAWCY:
Oświadczam, şe
spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2018.271.56).
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
INFORMACJA
W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, şe w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez
zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
(znak sprawy: NLZ.2018.271.56), polegam na zasobach
następującego/ych podmiotu/ów:
.....,
w następującym
zakresie:
(wskazać podmiot i określić odpowiedni
zakres dla wskazanego podmiotu).
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, şe
wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2018.271.56 Załącznik Nr 3a
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
(pełna
nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
(imię,
nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie
wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r.
Prawo
zamówień publicznych (dalej, jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa leku dla
dorosłych pacjentów z akromegalią” prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA
DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
1.
Oświadczam, şe nie podlegam
wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
2.
Oświadczam, şe nie podlegam
wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp .
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Oświadczam, şe
zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie
art. . ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w
art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24
ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki
naprawcze: .
...............
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe
następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby
powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: .
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe
w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie
podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ
WYKONAWCA:
Oświadczam, şe
następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:
... (podać
pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, şe
wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania
NLZ.2018.271.56 Załącznik Nr 4
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
o przynaleşności lub braku
przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.
U. z 2018 r., poz. 798 ze zm.)
Oznaczenie
postępowania NLZ.2018.271.56
Składając ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na :
„Dostawa leku dla
dorosłych pacjentów z akromegalią”
oświadczam, şe naleşę / nie
naleşę* do tej samej grupy kapitałowej, **do şadnej grupy kapitałowej z
innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.
* niepotrzebne
skreślić
Wykaz wykonawców
naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty
L. P.
|
Wskazanie
Wykonawcy
|
|
|
|
|
W załączeniu
dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej
grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
.............. (miejscowość), dnia .............. r.
.................................................................
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
UWAGA:
Oświadczenie
naleşy złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej www.jurasza.pl, informacji z otwarcia ofert
zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złoşyli oferty.
Ozn. postępowania
NLZ.2018.271.56 Załącznik Nr 5
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE
WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM
Informuję, iş powierzymy wykonanie części
zamówienia podwykonawcom:
Lp.
|
Nazwa Podwykonawcy
|
Nazwa lub opis
części zamówienia powierzonej podwykonawcom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.............. (miejscowość), dnia .............. r.
.................................................................
(podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania
NLZ.2018.271.56
Załącznik nr 6
do
specyfikacji istotnych
warunków zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
DOT. ŚWIADECTW REJESTRACJI*
Oznaczenie postępowania NLZ.2018.271.56
Niniejszym
oświadczamy, şe wszystkie oferowane produkty farmaceutyczne stanowiące
przedmiot zamówienia spełniają wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do
obrotu na rynku unijnym, posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu
produktów leczniczych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001
r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. 2017 poz. 2211 z późn. zm.) oraz znajdują
się w aktualnym na dzień składania ofert Dzienniku Urzędowym Ministra Zdrowia -
Obwieszczeniu
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych w sprawie ogłoszenia Urzędowego Wykazu Produktów
Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają karty charakterystyki produktu
leczniczego w języku polskim.
Wszystkie wymagane
dokumenty są do wglądu w siedzibie firmy i będą udostępniane na kaşde şądanie
Zamawiającego.
............................................
Miejscowość i data
......
podpis i pieczęć
osoby uprawnionej
do reprezentowania
Wykonawcy
*Oświadczenie
stanowi wzór, który moşe być zmodyfikowany przez Wykonawcę w zaleşności od
oferty złoşonej na daną część.
Ozn. postępowania
NLZ.2018.271.56
Załącznik Nr 9
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
GŁÓWNE POSTANOWIENIA UMOWY
UMOWA
Nr
SU/K/NLZ-2//18/W
zawarta w dniu. .2018 r.
p o m i ę d z y:
Szpitalem Uniwersyteckim nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy (85-094), przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 9, wpisanym do rejestru
stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz
publicznych zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w
Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000003581, mającym nadany NIP: 554-22-31-069
zwanym dalej “Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
Dyrektora
– dr n. o zdr.
Inş. Jacek KRYŚ
a....................
, z siedzibą w .............. (..............), przy ul.
.................................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ...................., .... Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS ..................., NIP oraz REGON .. zwaną dalej “Wykonawcą”,
reprezentowaną przez:
............................................................................................................................................................................................
Niniejsza umowa
jest konsekwencją udzielonego zamówienia publicznego realizowanego na podstawie
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) oraz
następstwem wyboru przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty w trybie
przetargu nieograniczonego o znaku sprawy: NLZ.2018.271.56, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień
Publicznych pod nr 656311-N-2018 w dniu 03.12.2018
r.
§ 1
Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaşy i dostarczania Zamawiającemu
przedmiotu zamówienia objętego częścią nr 1 zwanego w
dalszej części umowy „towarem”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku
do umowy.
§ 2
1.
Wykonawca realizować będzie dostawy sukcesywnie,
zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, w zaleşności od
zapotrzebowania na towar i moşliwości finansowych Zamawiającego.
2.
Transport towaru do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego przy kaşdorazowym zamówieniu, odbywać się będzie transportem
własnym Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej, na
jego koszt i ryzyko.
3.
Wykonawca dostarczy faktury w formie
elektronicznej np. Kamsoft, Datafarm,
Malicki, XML lub innej formie tekstowej elektronicznej, edytowalnej
zawierającej dane z faktury, na adres aptekafaktury@jurasza.pl.
Faktura musi zawierać:
-
numer identyfikujący umowę przetargową wg klasyfikacji Wykonawcy,
- numer zamówienia, na podstawie, którego została wystawiona,
- nr dowodu dostawy (WZ).
Zamawiający wymaga, aby faktura była dostarczona równieş w wersji
papierowej.
4.
Strony postanawiają, iş Wykonawca wyznacza do
realizacji czynności polegających na realizacji dostaw i doręczania faktur VAT
..Wykonawca wskazuje numer faksu ___________ oraz telefon
______________ jako dedykowane do składania zamówień w związku z realizacją
niniejszej umowy.
5.
Po stronie Zamawiającego osobą odpowiedzialną do
kontaktu z osobą wskazaną przez Wykonawcę w ustępie poprzedzającym niniejszego
paragrafu jest mgr farm. Małgorzata Połońska i tech. farm.
Ewelina Bąk.
6.
Wielkość zamówień moşe ulegać zmianom w
zaleşności od okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.
7.
Strony postanawiają, iş Wykonawcę obciąşają
koszty wydania towaru, w tym w szczególności koszty opakowania, ubezpieczenia
za czas przewozu oraz wszelkie koszty transportu lub przesłania.
8.
Strony postanawiają, iş terminy dostaw towaru będą wyznaczane
kaşdorazowo przez Zamawiającego w zaleşności od okoliczności, o których mowa w
ust. 1 oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy. Maksymalny czas realizacji zamówienia dla części 1 nie moşe przekroczyć 3 dni roboczych od
dnia złoşenia zamówienia.
Maksymalny czas
realizacji pilnego
zamówienia, wynikającego z nagłej, nie dającej się przewidzieć wczesniej potrzeby Zamawiającego, nie moşe przekroczyć .... dni roboczych od dnia złoşenia zamówienia. Informację
o pilnej potrzebie Zamawiający zobowiązany jest umieścić w uwagach zamówienia
poprzez adnotację „pilne”.
Jeşeli dostawa
wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę w ten sposób, şe
nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach pracy
Apteki Szpitalnej Zamawiającego, w godzinach od 7:25 do 15:00.
9.
Powiadomienia o zamówieniu i jego realizacji
powinny być dokonane przez Wykonawcę w formie faksowej na numer 52/585-40-12
lub pisemnie.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić poufność informacji dotyczących
Zamawiającego uzyskanych i powierzonych w związku z realizacją niniejszej umowy
i nie ujawniać tych informacji bez uprzedniej pisemnej pod rygorem niewaşności
zgody Zamawiającego w czasie trwania niniejszej umowy, jak i po zakończeniu jej
wykonywania, chyba, şe przepisy szczególne przewidują dłuşszy okres ochrony
informacji.
11. Wykonawca oświadcza, iş zapoznał się i przyjmuje do stosowania „Zasady
środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego,
stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy, „Zobowiązanie do zachowania
poufności” stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej umowy, „Wymagania w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy przy zakupach stanowiące załącznik nr 3 do
niniejszej umowy oraz „Klauzulę informacyjną RODO”
stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej umowy.
§ 3
1. Całkowita wartość umowy stanowi kwotę .. zł brutto (słownie zł: ).
2. Wykonawca zobowiązuje się, iş ceny w okresie obowiązywania umowy nie
ulegną zmianie (gwarancja stałości cen przez okres trwania umowy), z
zastrzeşeniem z zastrzeşeniem ust. 13 – 15 ponişej.
3. W przypadku wprowadzenia przez uprawnione organy zmian cen urzędowych
na towar objęty umową, strony będą rozliczać dostawy według cen urzędowych,
jeşeli nie one będą wyşsze niş ceny określone w złoşonej ofercie.
4. Strony dopuszczają obnişenie cen z przyczyn leşących po stronie
producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne).
5. Zamawiający dopuszcza moşliwość dostarczania przez Wykonawcę, po
uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności (np.
wstrzymanie lub zakończenie produkcji) oraz wyraşeniu zgody przez
Zamawiającego, odpowiedników produktów objętych umową, o parametrach nie
gorszych niş produkty objęte umową, w cenach rynkowych nie wyşszych jednak niş
ustalone w wyniku postępowania przetargowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach
przedmiotu umowy, prawo do şądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw
jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo zmniejszenia dostaw
innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w formularzu cenowym)
przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy.
7. Zamawiający przewiduje zmianę paragrafu 10 ust. 1 umowy, w ten sposób,
şe okres obowiązywania umowy zostanie przedłuşony, z tym zastrzeşeniem, iş nie
więcej niş o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie ma obowiązku złoşenia zamówienia do pełnej wartości
określonej ust. 1.
9. W przypadku,
gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminach wskazanych w
niniejszej umowie Zamawiający, niezaleşnie od prawa do şądania zapłaty kary umownej
na podstawie paragrafu 5 umowy, zastrzega sobie prawo dokonania zakupu
przedmiotu umowy od innego niş Wykonawca podmiotu, w ilości i asortymencie
niezrealizowanej w terminie dostawy.
10. Strony postanawiają, şe w przypadku określonym
w ustępie poprzedzającym, koszt zakupu przedmiotu umowy u innego niş Wykonawca
podmiotu jest uwzględniany w całkowitej wartości umowy określonej w ustępie 1
niniejszego paragrafu podmiotu.
11. Strony
postanawiają, iş niezaleşnie od prawa do şądania zapłaty kary umownej na podstawie
paragrafu 5 umowy, Wykonawca w przypadku określonym w ustępie 10 niniejszego
paragrafu zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej
odpowiadającej róşnicy powiększającej kwotę z tytułu ceny brutto zapłaconej
innemu podmiotowi w stosunku do kwoty, którą Zamawiający byłby zobowiązany
zapłacić z tytułu ceny brutto Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, w
przypadku zrealizowania dostawy przedmiotu umowy w terminach określonych w
umowie.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty naleşności w terminie 60 dni od daty przyjęcia towaru do
magazynu i doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego, wystawionej
zgodnie z warunkami niniejszej umowy.
13. Strony
dopuszczają moşliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w
przypadku zmiany:
a)
stawki podatku od towarów i usług,
b)
wysokości minimalnego wynagrodzenia za
pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, jeşeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę.
14.
Zmiana wynagrodzenia następuje na wniosek
jednej ze stron. Do wniosku strona zobowiązuje się dołączyć uzasadnienie zmiany
i jej zakresu, a druga strona moşe şądać przedstawienia dokumentów
uzasadniających wnioskowaną zmianę i jej zakres.
15.
Zmiana wynagrodzenia wskutek okoliczności,
o których mowa w ust. 14 następuje proporcjonalnie
do zmiany kosztów wykonania zamówienia
zaistniałej wskutek określonej okoliczności.
16. Zapłata naleşności dokonywana będzie przelewem na konto bankowe
Wykonawcy podane na fakturze VAT.
17.
Za termin
zapłaty strony uznają datę obciąşenia rachunku bankowego Zamawiającego.
18.
W przypadku opóźnienia w płatnościach ze
strony Zamawiającego Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek za
opóźnienie w wysokości wynikającej z ustawy.
19.
W przypadku
opóźnienia w płatnościach ze strony Zamawiającego i naliczenia odsetek przez
Wykonawcę strony postanawiają, şe zaliczenie dokonywanych przez Zamawiającego
wpłat będzie dokonywane w pierwszej kolejności na naleşność główną (w pierwszej
kolejności na najbardziej zaległą), a po jej zaspokojeniu na naleşności uboczne
– odsetki, o ile Zamawiający nie wskaşe, iş wpłaty powinny być zaliczone
inaczej.
20.
Wszelkie świadczenia pienięşne powstałe na podstawie umów, wiąşących
Wykonawcę z Zamawiającym będą uiszczane tylko i wyłącznie bezpośrednio na rzecz
faktycznego dostawcy, którego przedmiot działalności obejmuje wykonywanie
czynności będących przyjętymi w umowie zobowiązaniami z dostawy lub świadczenia
usług.
21.
Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw handlowych oraz nr
katalogowych zaoferowanych produktów.
22.
Wykonawca
oświadcza, iş niniejsza umowa zostaje zawarta z poszanowaniem art. 230 Kodeksu
spółek handlowych (dotyczy spółek z o.o.).
§ 4
1. Reklamacja z tytułu jakości i ilości towaru składana będzie przez
Zamawiającego faksem na numer ______________________, a następnie listem
poleconym do Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty stwierdzenia wady towaru
oraz niezwłocznie po stwierdzeniu, moşliwych do sprawdzenia w momencie dostawy
braków ilościowych w dostawie.
2. Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie nie dłuşszym niş .. dni
roboczych od daty jej złoşenia. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy na
reklamację w tym terminie, strony uznają, iş reklamacja jest traktowana, jako
zasadna. Za datę złoşenia reklamacji uwaşa się datę złoşenia reklamacji za
pomocą faksu, o ile zostanie następnie potwierdzona listem poleconym.
3. Strony postanawiają, iş w przypadku złoşenia przez Zamawiającego w
okresie obowiązywania umowy trzech uzasadnionych reklamacji, Zamawiający jest
uprawniony do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym. Przed
rozwiązaniem umowy Zamawiający pisemnie wezwie Wykonawcę do naleşytego
wykonywania umowy.
§ 5
1. W przypadku zwłoki w dostawie towaru ponad terminy ustalone w § 2 ust. 8, a takşe dostarczenia
towaru niezgodnego z postanowieniami niniejszej umowy, w tym niezgodnego ze
złoşonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kar umownych w
wysokości 0,5% wartości
niedostarczonego, niezgodnego za kaşdy dzień zwłoki.
2. W przypadku opóźnienia w załatwieniu reklamacji ponad termin określony
w § 4 ust. 2, Wykonawca zobowiązuje
się do zapłaty kar umownych w wysokości 0,5% wartości reklamowanego towaru za kaşdy dzień zwłoki, niezaleşnie od
uprawnień Wykonawcy określonych w § 8 umowy.
3. Podstawę do ustalenia wysokości kary umownej stanowi wartość brutto
niedostarczonego, niezgodnego lub reklamowanego towaru.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego
ponad wysokość kar umownych, do górnej granicy wysokości rzeczywiście
poniesionej szkody, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
§ 6
Wykonawca będzie
realizować jedynie zamówienia złoşone przez uprawnionego pracownika
Zamawiającego –mgr farm. Małgorzatę Połońską lub tech.
farm. Ewelina Bąk. Dostawa z naruszeniem powyşszego uprawnia Zamawiającego do
rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym oraz/lub şądania
zapłaty kary umownej w wysokości równej wartości brutto towaru z tejşe dostawy.
Zapis § 5 ust. 4 stosuje się odpowiednio.
§ 7
1. W razie zaistnienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, şe wykonanie umowy nie leşy w
interesie publicznym, czego nie moşna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub dalsze wykonywanie umowy moşe zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający moşe odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W takim przypadku
Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie z
postanowieniami niniejszej umowy, część dostaw.
3. Wykonawcy przysługuje
prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iş
wobec zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich
zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
4. Odstąpienie od umowy
zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem niewaşności takiego
oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie.
§ 8
1. Zamawiającemu
przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku:
a) gdy zmiana umowy
została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e Prawa zamówień
publicznych,
b) gdy Wykonawca w
chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
c) gdy wszczęto
postępowanie o ogłoszenie upadłości, postępowanie naprawcze lub w przypadku
likwidacji działalności Wykonawcy,
d) gdy Wykonawca
dopuszcza się niewykonania lub nienaleşytego wykonania umowy, w szczególności w
przypadku powtarzającego się opóźnienia w wykonaniu zamówienia albo, jeśli
narusza zobowiązania przyjęte na podstawie § 9 niniejszej umowy. Przed rozwiązaniem umowy Zamawiający pisemnie wezwie Wykonawcę do
naleşytego wykonywania umowy.
e) wskazanym w § 4 ust.
3.
2. Oświadczenie o
rozwiązaniu umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem
niewaşności i będzie wskazywać przyczynę.
3. W przypadku
rozwiązania umowy w okolicznościach określonych w ust. 1 lit. d lub e
niniejszego paragrafu Zamawiający ma prawo do şądania zapłaty od Wykonawcy kary
umownej w wysokości 10% całkowitej wartości umowy określonej w § 3 ust. 1.
Zamawiający moşe şądać zapłaty kary umownej w wysokości określonej w zdaniu
poprzedzającym niniejszego ustępu, w przypadku naruszenia przez Wykonawcę
zobowiązań przyjętych na podstawie § 9 umowy, niezaleşnie od tego czy skorzysta
z prawa do rozwiązania umowy.
4. W przypadku rozwiązania umowy w okolicznościach wskazanych w ust. 1,
Wykonawca moşe şądać wyłącznie wynagrodzenia naleşnego z tytułu wykonanej
części umowy.
§ 9
1. Wykonawca zobowiązuje
się, şe bez zgody Zamawiającego wyraşonej w formie pisemnej pod rygorem
niewaşności:
a)
nie dokona cesji wierzytelności wynikających
lub związanych z realizacją umowy;
b)
nie udzieli pełnomocnictwa do dochodzenia
wierzytelności wynikających lub związanych z realizacją umowy na drodze sądowej
lub pozasądowej, za wyjątkiem pełnomocnictwa dla radcy prawnego lub adwokata;
c)
nie zawrze umowy poręczenia dotyczącej
wierzytelności wynikających lub związanych z realizacją niniejszej umowy.
§ 10
- Umowa została zawarta na czas określony od dnia .. r. do dnia . r., z zastrzeşeniem
ustępu 2 i 3 niniejszego paragrafu.
- Umowa wygasa w przypadku dostarczenia
Zamawiającemu towaru opisanego w § 1 o wartości określonej w umowie.
- Ewentualne zmiany umowy w będą sporządzone
wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewaşności tych zmian.
4. Załączniki do umowy (Zobowiązanie do zachowania poufności, Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych, Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zakupach,
Klauzula Informacyjna, formularz cenowy z oferty przetargowej Wykonawcy)
stanowią jej integralną część.
§ 11
Właściwym do rozpoznania sporu umowy jest właściwy rzeczowo Sąd powszechny
siedziby Zamawiającego.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)
oraz Kodeksu Cywilnego.
§ 13
Umowę
sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla
Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
DYREKTOR
SZPITALA UNIWERSYTECKIEGO nr 1
im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy