17/10/2018
S200 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta Polska-Bydgoszcz: Aparatura do anestezji
i resuscytacji 2018/S 200-454111 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Legal Basis:
Sekcja I:
Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Szpital Uniwersytecki nr 1 im. A. Jurasza Adresy internetowe: Główny adres: www.jurasza.pl I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia moşna
uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.jurasza.pl Więcej informacji moşna uzyskać pod adresem podanym powyşej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać na adres podany powyşej I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.5)Główny przedmiot działalności Zdrowie Sekcja II:
Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Dostawę aparatury medycznej: Respiratorów transportowych, ssaków
elektrycznych, ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu ogrzewania pacjenta,
monitorów zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora ... Numer referencyjny: NLZ.2018.271.53 II.1.2)Główny kod CPV 33170000 II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej: Respiratorów
transportowych, ssaków elektrycznych, ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu
ogrzewania pacjenta, monitorów zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora
elektronicznego, alkotestu, lampy zabiegowej, lampy
szczelinowej, stolika okulistycznego, otoskopu, wózków inwalidzkich, neuromonitoringu nerwu twarzowego, określonych w załączniku
nr 2a i b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej
dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 13 niepodzielnych części, dla których
Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem,
iş oferta w kaşdej z nich winna być pełna (obejmować wszystkie pozycje wymienione
w ramach danej części) i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w
formularzach cenowych (załącznik nr 2a), formularzach właściwości
techniczno-uşytkowych (załącznik nr 2b) jak i wymagania zawarte w punkcie 3
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty moşna składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 1 Respirator transportowy Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Respirator transportowy komplety 3 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 2 Ssak elektryczny Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Ssak elektryczny komplety 7 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 3 Ogrzewacz płynów infuzyjnych Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Ogrzewacz płynów infuzyjnych komplety 2 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 4 System ogrzewania pacjenta Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: System ogrzewania pacjenta komplety 19 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 5 Monitor zwiotczenia mięśniowego Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Monitor zwiotczenia mięśniowego komplety 12 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 6 Nebulizator elektroniczny Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Nebulizator elektroniczny komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 7 Alkotest Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Alkotest komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 8 Lampa zabiegowa Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Lampa zabiegowa komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 9 A Lampa szczelinowa B Stolik okulistyczny Część nr: 9 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Lampa szczelinowa komplety 1 Stolik okulistyczny komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 10 Otoskop Część nr: 10 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Otoskop komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 11 Wózki inwalidzkie Część nr: 11 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Wózki inwalidzkie komplety 4 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 12 Neuromonitoring nerwu twarzowego Część nr: 12 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Neuromonitoring nerwu twarzowego komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 13 Rejestrator impedancji pH Część nr: 13 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33170000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy. II.2.4)Opis zamówienia: Rejestrator impedancji pH komplety 1 II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria
są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów Okres w dniach: 28 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Sekcja III:
Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi
związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków. III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków. III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,
jeşeli wykaşe, şe wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej
jedną, lecz nie więcej niş dwie dostawy toşsame lub podobne na „dostawy
aparatury medycznej: Respiratorów transportowych, ssaków elektrycznych,
ogrzewaczy płynów infuzyjnych, systemu ogrzewania pacjenta, monitorów
zwiotczenia mięśniowego, nebulizatora elektronicznego, alkotestu,
lampy zabiegowej, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, otoskopu, wózków
inwalidzkich, neuromonitoringu nerwu twarzowego”
stosownie do części zamówienia o wartości nie mniejszej niş odpowiednio dla: Część nr 1 – 37 800,00 PLN Część nr 2 – 9 800,00 PLN Część nr 3 – 7 000,00 PLN Część nr 4 – 63 000,00 PLN Część nr 5 – 58 800,00 PLN Część nr 6 – 3 500,00 PLN Część nr 7 – 2 800,00 PLN Część nr 8 – 4 200,00 PLN Część nr 9 – 14 350,00 PLN Część nr 10 – 1 400,00 PLN Część nr 11 – 2 240,00 PLN Część nr 12 – 56 000,00 PLN Część nr 13 – 26 600,00 PLN Z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie. Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia
warunku opisanego powyşej. III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeşonych III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy: 17.1 Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 5 do
niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”. 17.2 Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5
do niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu
składania ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej
podpisania. III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie
zamówienia Sekcja IV:
Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub
dialogu IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych
(GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 23/11/2018 Czas lokalny: 11:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do
udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których moşna sporządzać oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 23/11/2018 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: 12.1 Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9,
POLSKA w terminie do dnia 23.11.2018 r. do godziny 11:00. 12.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.11.2018 r. o godz. 13:00 w siedzibie
Zamawiającego, w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, pokój nr 22a w
budynku „A”. Sekcja VI:
Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3)Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni (=sekcja IV.2.6) 2
miesiące). 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w
wysokości: Część nr 1 – 500,00 PLN Część nr 2 – 129,00 PLN Część nr 3 – 92,00 PLN Część nr 4 – 833,00 PLN Część nr 5 – 777,00 PLN Część nr 6 – 46,00 PLN Część nr 7 – 37,00 PLN Część nr 8 – 55,00 PLN Część nr 9 – 189,00 PLN Część nr 10 – 18,00 PLN Część nr 11– 29,00 PLN Część nr 12 – 740,00 PLN Część nr 13 – 351,00 PLN Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w punkcie 9 SIWZ. 3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena brutto (C) – 60 % oceny,
parametry jakościowe (PJ) - 40 % oceny 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1) W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, Zamawiający şąda zgodnie z art. 26 ustawy Pzp
następujących dokumentów: a) wykazu, o którym mowa w par. 2 ust. 4 pkt 2
rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich moşe şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanego dalej
„rozporządzeniem ws dokumentów” 2) W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający şąda zgodnie z art.
26 ustawy Pzp i art. 24 ust. 11 ustawy Pzp następujących dokumentów: a) oświadczeń i dokumentów, o których mowa w par. 5 pkt
1-6 oraz 9 rozporządzenia ws dokumentów b) oświadczenia, o którym mowa w par. 5 pkt 10
rozporządzenia ws dokumentów c) dokumentów i oświadczeń, o których mowa w par. 7 i 8 rozporządzenia ws dokumentów 3) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) naleşy złoşyć pod
rygorem niewaşności w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym (szczegóły w pkt. 8 SIWZ). 4) Szczegółowe informacje na temat oświadczeń i dokumentów składanych przez
Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
braku podstaw wykluczenia zawiera SIWZ 6. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego – w Kancelarii Głównej
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy z tym, şe JEDZ naleşy przesłać w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na
adres e-mail: z.olszewska.jedz@jurasza.pl
(szczegóły w pkt. 8 SIWZ). 7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - załącznik nr 10 do SIWZ VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Prezes Krajowej Izby Odwoławczej VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 18.1 Środki ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy w art. 180 –
198 ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi, jeşeli ma lub
miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę w
wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. 18.2 Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia przysługują równieş organizacjom wpisanym na
listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy. 18.3 Na podst. art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec
czynności: a) określenia warunków udziału w postępowaniu; b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; c) odrzucenia oferty odwołującego; d) opisu przedmiotu zamówienia; e) wyboru najkorzystniejszej oferty. 18.4 Na podst. art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie
przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z
przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do
której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje
odwołanie na podst. art. 180 ust. 2. 18.5 Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej.
Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3
ustawy. VI.4.4)Źródło, gdzie moşna uzyskać informacje na temat składania odwołań Prezes Krajowej Izby Odwoławczej VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/10/2018 |