Ogłoszenie nr 649312-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy: Świadczenie usług napraw
instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan
zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury
wod-kan, c.o,
c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.)
w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im.
dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 112607400000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 , 85094 Bydgoszcz,
woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.525 854 304,
e-mail zamowienia@jurasza.pl,
faks 525 854 076.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie
postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane
przez kaşdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania moşna uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług napraw
instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan
zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i
armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy
itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy
Numer referencyjny: NLZ.
2018.271.47
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać
udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a
w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest „Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu
ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o, c.t,
pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy”. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
świadczenie usług polegających na naprawie i usuwaniu awarii oraz przywróceniu
droşności rurociągów, urządzeń i armatury, wymianie części, urządzeń i armatury
(rurociągi, pompy, zwory, zasuwy itp.) w instalacjach wewnętrznych i sieciach
zewnętrznych: - wody zimnej, - ciepłej wody uşytkowej i cyrkulacji, -
kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - centralnego ogrzewania, -
ciepła technologicznego, - pary, - gazu ziemnego, obejmujące równieş roboty
budowlane polegające na przywróceniu rozebranych lub uszkodzonych w trakcie
usuwania awarii elementów budynków oraz nawierzchni chodników, dróg, parkingów
itp. do stanu z przed awarii, w budynkach i na terenie zarządzanym przez
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. Mari
Skłodowskiej Curie 9.
II.5) Główny kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej
oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed notariuszem lub przed
organem sądowym administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda od wykonawcy,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 12) – 23) i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp,
których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia
wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie, którego
wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia spełniania przez
Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, których opis
został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda złoşenia wraz z
ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art. 22 ust 1b, którego, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, Informacje zawarte
w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3)
- III.6)
7.4 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, şe
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ) c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Jeşeli
zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp,
nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający şąda, aby
Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp. e) Wykonawca, który
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art.
24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, moşe przedstawić dowody
na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie
upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu,
wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. g)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego
wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. h) W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub
notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika
upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Kaşdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi
przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. i)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. (jeşeli
dotyczy). j) Jeşeli zmiana albo rezygnacja z
podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia. k) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp.
Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). (Oświadczenie
naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.5.
Zamawiający zastrzega sobie moşliwość na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy
wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o
którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi
wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać,
czy nie podlega wykluczeniu oraz, czy spełnia warunki udziału w postępowaniu
wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.
7.6. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została
najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień
złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały
opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.7. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana
będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w
wysokości: dla całego zadania – 1 580,00 zł w jednej z nişej wymienionych form:
a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU ZACHODNIM WBK
GRUPA SANTANDER nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie
wpłaty naleşy zaznaczyć „na Świadczenie usług napraw instalacji wody uşytkowej CO, CT, wod-kan
zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary oraz urządzeń i armatury wod-kan (pompy, zawory itp.) w obiektach Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy - NLZ.2018.271.47” oraz w tytule przelewu
podać nr NIP, b)poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.
Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 9.2 W przypadku
wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia
dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia
dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu
terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie
pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek
bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu
(łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku
wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być Zamawiający.
Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał
dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu
(łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje
się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok.
2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień
danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie
dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa
będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z
zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną)
przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena (C)
stawka roboczogodziny brutto
|
60,00
|
Czas
reakcji na zgłoszenie o awarii (Hr) -minimalnie 60
minut maksymalnie 120 minut
|
20,00
|
Czas
przystąpienia do usuwania awarii (Hpua) -
minimalnie 4 godziny maksymalnie 12
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Termin obowiązywania umowy moşe zostać przedłuşony aneksem do umowy w przypadku
nie wykorzystania całej kwoty określonej w ustępie 2 niniejszego paragrafu,
jednak nie dłuşej niş o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budşetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeşeli środki słuşące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Świadczenie
usług napraw instalacji wody uşytkowej, CO, CT, wod-kan
zewnętrznych i wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i
armatury wod-kan, c.o, c.t, pary, gazu
ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.) w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego
nr 1 w Bydgoszczy
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług napraw instalacji wody
uşytkowej, CO, CT, wod-kan zewnętrznych i
wewnętrznych, rurociągów pary, gazu ziemnego oraz urządzeń i armatury wod-kan, c.o,
c.t, pary, gazu ziemnego (pompy, zawory, zasuwy itp.)
w obiektach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy”. 2.2 Przedmiot
zamówienia obejmuje: świadczenie usług polegających na naprawie i usuwaniu
awarii oraz przywróceniu droşności rurociągów, urządzeń i armatury, wymianie
części, urządzeń i armatury (rurociągi, pompy, zwory, zasuwy itp.) w
instalacjach wewnętrznych i sieciach zewnętrznych: - wody zimnej, - ciepłej
wody uşytkowej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji
deszczowej, - centralnego ogrzewania, - ciepła technologicznego, - pary, - gazu
ziemnego, obejmujące równieş roboty budowlane polegające na przywróceniu
rozebranych lub uszkodzonych w trakcie usuwania awarii elementów budynków oraz
nawierzchni chodników, dróg, parkingów itp. do stanu z przed awarii, w
budynkach i na terenie zarządzanym przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy przy ul. Mari Skłodowskiej Curie 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena (C)
stawka roboczogodziny brutto
|
60,00
|
Czas
reakcji na zgłoszenie o awarii (Hr) -minimalnie 60
minut maksymalnie 120 minut
|
20,00
|
Czas
przystąpienia do usuwania awarii (Hpua) -
minimalnie 4 godziny maksymalnie 12 godzin
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE: