Ogłoszenie nr 568579-N-2019 z dnia 2019-07-08 r.
Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Rozbudowa i modernizacja
sieci Wi-Fi, integrację systemu ProMic z systemem
HIS.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy
projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja projektu „Budowa kujawsko – pomorskiego systemu udostępniania
elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap” w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś
priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość
e-usług publicznych.
O zamówienie mogą ubiegać
się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza
centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza
podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza
w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9 , 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie,
państwo Polska, tel. 525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot
prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie
zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego.
Adres:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i
modernizacja sieci Wi-Fi, integrację systemu ProMic z
systemem HIS.
Numer referencyjny: NLZ.2019.271.33
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja sieci Wi-Fi, integracja
systemu ProMic z systemem HIS, szczegółowo
określonego w załączniku nr 2a, 2b i 2c do niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 2
niepodzielne części. Oferta winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe
wymagania określone w załączniku nr 2a, 2 b i 2c do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej
specyfikacji. 2.3 Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 „Budowa
kujawsko – pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji
medycznej – I etap” Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług
publicznych. Umowa dotacyjna nr WCF-II.433.UE.525/2018. 2.4 Wartość szacunkowa
dla przedmiotowego postępowania wynosi: 110 162,59 zł netto. 2.5 Zgodnie z art.
93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.
Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający
moşe uniewaşnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeşeli środki, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.5) Główny kod CPV: 32424000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: -dla
części 1 minimalny termin realizacji to 21 dni roboczych, maksymalny to 30 dni
roboczych od dnia podpisania umowy (zgodnie z wyborem Wykonawcy w formularzu
ofertowym) -dla części 2 minimalnie termin realizacji to 3 tygodnie, maksymalny
to 5 tygodni od podpisania umowy (zgodnie z wyborem Wykonawcy w formularzu
ofertowym) Wartość szacunkowa dla: części 1 - 97 967,47 zł części 2 - 12 195,12
zł Telefon do kontaktów: 52 585 40 76.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni minimalne warunki dotyczące
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego
wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
umoşliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeşeli
wykaşe, şe: naleşycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert co najmniej dwa zamówienia obejmujące budowę/
rozbudowę/ modernizację sieci komputerowej kaşdorazowo o wartości nie mniejszej
niş 70 000 zł brutto (dla części 1).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY
WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda
od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na
wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp 2) w przypadku podmiotów
zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający şąda
od Wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona, złoşenia w wyznaczonym
terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 6.1 SIWZ, tj.: wykazu
wykonanych usług (z uwzględnieniem pkt. 6.1 3) c)) w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niş 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5 Pozostałe wymagane od
Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, şe realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c)
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w
skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne
podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub
ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. e) Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1
ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym
przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
• zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeşeli
wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub
ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz
16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego
środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności
udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami
ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i
kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu
zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem
zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie
zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu. g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,
zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio
załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. h) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. i)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie
wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z
odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia. j) W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.)
oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do
oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za
zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze
wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie,
dotyczące wyłącznie jego osoby. k) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i
załączając do oferty (jeşeli dotyczy). Brak informacji, o której mowa w zdaniu
poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia
przez Wykonawcę, który złoşy ofertę. l) Jeşeli zmiana albo rezygnacja z
podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest
obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia. m) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności
lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem
oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie
naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.6.
Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp,
najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu
powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia
naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega
wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który
złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający
zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp,
moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do
złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
7.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw
wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający posiada oświadczenia lub
dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz.
352). 7.9. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań
określonych przez Zamawiającego Zamawiający zaşąda od Wykonawcy, którego oferta
zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów dotyczy
części 2: 1) oświadczenie, iş Wykonawca posiada prawa do nadzoru autorskiego
oraz prawo do modyfikacji i obsługi systemu będącego przedmiotem usługi. 7.10
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie
dostarczonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym zaprezentowanego
oprogramowania ujętego w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną
godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości:
Część 1 - 900,00 zł Część 2- 100,00 zł w jednej z nişej wymienionych form: a)
pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska
S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy
zaznaczyć „rozbudowa i modernizacja sieci Wi-Fi, integracja systemu ProMic z systemem HIS” NLZ.2019.271.33” oraz w tytule
przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pienięşnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby
oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku
oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu później
niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium
w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej
rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem
terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W
przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być
Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do
oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do
upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez
doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby
Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem
środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa
będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek
będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem
wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu
w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji
bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była
bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego. 9.5
Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien
wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i
wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej,
na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie
etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje moşliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie moşliwość skorzystania z
zapisów art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-07-23, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budşetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeşeli środki słuşące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
CZĘŚĆ 1
|
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa i modernizacja sieci Wi-Fi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32424000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 97967,47
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin realizacji
|
20,00
|
Termin gwarancji
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny
termin realizacji to 21 dni roboczych, maksymalny 30 dni roboczych. Minimalny
termin gwarancji 36 miesięcy, a maksymalny 48 miesięcy.
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część 2
|
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Integracja systemu ProMic z
systemem HIS.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72262000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 12195,12
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Termin realizacji
|
40,00
|
Cena
|
60,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny
termin realizacji to 3 tygodnie maksymalny 5 tygodni