Ozn. postępowania NLZ.2019.271.56 Załącznik Nr 1a do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część
3 CPV 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów
budowlanych „Przygotowanie
dokumentacji projektowej dla robót remontowych w Klinice Chirurgii Wątroby i
Chirurgii Ogólnej, Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z
Pododdziałem Audiologii i Foniatrii, Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej,
Zakładzie Radiologii. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i technologicznego
wielobranşowego z przedmiarami, kosztorysami i specyfikacjami technicznymi
remontu pomieszczeń Kliniki Chirurgii
Wątroby i Chirurgii Ogólnej, oraz wykonanie usługi Nadzoru Autorskiego przy
realizacji zadania polegającego na remoncie pomieszczeń Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej
realizowanego na podstawie wykonanego projektu budowlano-wykonawczego. Pomieszczenia znajdują się w
budynkach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. Antoniego Jurasza przy ul.
Marii Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz. Inwestycja jest realizowana pod nazwą: „Poprawa dostępności i jakości usług w zakresie leczenia i
diagnostyki chorób nowotworowych poprzez remont i doposaşanie Klinik i Zakładów
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy”. Zamawiający: Szpital Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza przy ul. Marii
Skłodowskiej-Curie 9, 85-094
Bydgoszcz 1
Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja
projektowa
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej wielobranşowej, z przedmiarami,
kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi branşowymi i projektu
technologicznego uwzględniającego elementy wyposaşenia i aranşacji wnętrz. Dokumentację Wykonawca zobowiązany
jest przekazać Zamawiającemu w formie
papierowej i elektronicznej w ilościach: a)
Inwentaryzacja stanu istniejącego niezbędna do celów projektowych:
2 egz. (wersja papierowa i 1 egz. w
formie elektronicznej (część opisowa winna być dostarczona w formacie *.doc część graficzna w formacie *. dwg) b)
projekt budowlany: 4
egz. (wersja papierowa) i 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz
wersja edytowalna – część opisowa winna być dostarczona w formacie *.doc część graficzna w formacie *. dwg
oraz 1 egz. w formacie *.pdf) c)
projekty wykonawcze wielobranşowe oraz
projekt technologiczny: po 4 egz. (wersja papierowa) i po 2
egz. w formie elektronicznej (1 egz wersja edytowalna
– część opisowa winna być dostarczona w formacie *.doc
część graficzna w formacie *. dwg oraz 1 egz w formacie *.pdf) d)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 4 egz. (wersja
papierowa) i 2 egz. w formie elektronicznej ( 1 egz
wersja edytowalna, tj: część opisowa winna być
dostarczona w formacie *.doc , tabele w formacie
*.xls, oraz 1 egz w formacie *.pdf , część graficzna
w formacie *. dwg oraz *.pdf) e)
przedmiary i kosztorysy
inwestorskie, po 4 egz. (wersja papierowa) i po 1 egz. wersja elektroniczna w
formacie *.xls oraz *.pdf *.ath (Norma Pro) Zakres prac projektowych
obejmuje: 1.1
Wykonanie
inwentaryzacji pomieszczeń do celów projektowych oraz kosztorysowych.
Zamawiający nie posiada pełnej dokumentacji
archiwalnej, wymagane jest przeprowadzenie inwentaryzacji pomieszczeń i
instalacji oraz ocena stanu technicznego.
1.2
Sporządzenie
wielobranşowego projektu budowlanego,
wykonawczego i technologicznego w celu wykonania prac remontowych oraz
wyposaşenia pomieszczeń. Ogólne załoşenia funkcjonalno-uşytkowe podane
zostały w dalszej części niniejszego załącznika.
1.3
Sporządzenie
Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla
wszystkich branş robót związanych z wyszczególnionym zakresem.
1.4
Sporządzenie
przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych dla
wszystkich branş robót związanych z w/w zakresem.
1.5
Sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.6
Reprezentowanie
Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych mającym na celu pozyskanie
niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń.
1.7
Uzyskanie
niezbędnych uzgodnień w zakresie ppoş., wymagań sanitarnych oraz bhp od
rzeczoznawców.
1.8
Uzyskanie
prawomocnej decyzji zatwierdzającej projekt i wydającej pozwolenia na budowę
lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych wraz z
uzyskaniem zgód na ich
wykonanie w Wydziale
Administracji Budowlanej Miasta
Bydgoszcz.
1.9
Uzyskanie
ewentualnych niezbędnych uzgodnień z właściwym
konserwatorem zabytków wraz z
uzyskaniem wymaganych decyzji i pozwoleń. Zgodnie z pismem Miejskiego
Konserwatora Zabytków z dnia 19.09.2019 r sygn. BKZ.4120.20.14.49.2019 „budynek główny szpitala nie jest objęty
ochroną konserwatorską w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania
przestrzennego ‘Bielawy-Powstańców Wielkopolskich” przyjęty Uchwałą Nr
XLIII/886/17 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 26 kwietnia 2017 r. Budynek szpitala
nie znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.”.
1.10
Wykonawca
w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieşąco
uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne i funkcjonalne, proponowane wyposaşenie
oraz wystrój i kolorystykę wykończenia i
wyposaşenia wnętrza oraz zastosowane materiały.
2
Opis przedmiotu zamówienia
- Nadzór Autorski
2.1
Do
obowiązków Nadzoru Autorskiego będzie naleşał pełen zakres czynności
określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst
jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) oraz wszystkie obowiązki wynikające z
zapisów niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Umowy w tym wszelkie prace
analityczno-projektowe realizowane zarówno w siedzibie Wykonawcy jaki i w trakcie pobytów na budowie lub
siedzibie Zamawiającego, wykonywane na wniosek/wezwanie Zamawiającego,
przedstawicieli Nadzoru Inwestorskiego (Koordynatora, Inspektorów Nadzoru),
Kierownika Budowy.
2.2
Szczegółowy
zakres czynności Nadzoru Autorskiego będzie obejmował:
a)
Usuwanie rozbieşności pomiędzy
zapisami w dokumentacji projektowej, oraz rozwiązywanie kolizji między
branşami. b)
Dostosowywanie dokumentacji do
rzeczywistego stanu infrastruktury branşowej (w tym rozwiązywanie problemów
wynikających z rozbieşności pomiędzy stanem istniejącym, a projektowanym). c)
Wyjaśnianie wątpliwości
Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji
odnoszących się do poprawności oraz wykonalności rozwiązań zawartych w
projektach budowlanych. d)
Uzgadnianie dokumentacji
warsztatowej i montaşowej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz
ewentualnych sporządzonych projektów wykonawczych na zgodność z Projektem
Budowlanym, zapisami SIWZ, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi, przepisami szczegółowymi, normami
itp. e)
Opiniowanie moşliwości
wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań zawartych w Projekcie
Budowlanym i Projektach Wykonawczych pod
kątem zgodności z Pozwoleniem na Budowę, zapisami SIWZ, Specyfikacją Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi,
przepisami szczegółowymi, normami, kosztami wykonania w porównaniu do rozwiązań
pierwotnych itp. (koszt Wykonawcy). f)
Opiniowanie przewidzianych do
zastosowania rozwiązań materiałowych i wyposaşenia z uwagi na zgodność z
warunkami i parametrami określonymi w Projekcie Budowlanym Projektach
Wykonawczych, zapisami SIWZ, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi, przepisami szczegółowymi, normami
itp. g)
Kontrolę zgodności realizacji
inwestycji z projektem, w toku wykonywania robót budowlanych. h)
Udział na wniosek Zamawiającego
lub Inspektora Nadzoru w organizowanych komisjach i naradach technicznych
dotyczących realizacji w/w zadania w zakresie określonym przez Zamawiającego,
Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy. i)
Na wniosek Zamawiającego
przekazanie wyjaśnień dotyczących wystąpienia ewentualnych rozbieşności pomiędzy
dokumentacją projektową, a stanem faktycznym w tym ewentualnych braków pozycji
przedmiarowych lub ich przekroczeń. j)
Uczestnictwo na wniosek
Zamawiającego w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym. k)
Uczestnictwo w procedurze
przetargowej na dostawę aparatury i sprzętu medycznego i wykonawstwo robót
budowlanych obejmujące udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania uczestników
postępowania w części dotyczącej dokumentacji projektowej. l)
Udział na wniosek Zamawiającego w
przygotowaniu protokołów konieczności na wykonanie robót dodatkowych lub
uzupełniających polegający na przygotowaniu wyjaśnień. 2.3 Czynności związane z wykonaniem nadzoru autorskiego powinny zostać wykonane niezwłocznie po zawiadomieniu przedstawiciela Nadzoru Autorskiego o konieczności dokonania czynności opisanych powyşej, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, przy czym:2.3.1
Czas na wykonanie czynności określonych w pkt.
2.2 lit. a, b, c, nie moşe być dłuşszy niş 3 dni robocze od dnia otrzymania
zawiadomienia
2.3.2
Czas na wykonanie czynności określonych w pkt.
2.2 lit. d, e, f nie moşe być dłuşszy niş 7 dni roboczych od dnia otrzymania
projektu wykonawczego i dokumentacji warsztatowej lub montaşowej przekazanej
pocztą elektroniczną lub w formie papierowej.
2.3.3
Czas na wykonanie czynności określonych w pkt. 2.2
lit. g, h m nie moşe być dłuşszy niş 5 dni robocze od dnia otrzymania
zawiadomienia.
2.3.4
Czas
na wykonanie czynności określonych w pkt. 2.2 lit. i, k, l, (udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi na
pytania) nie moşe być dłuşszy niş 2 dni robocze od dnia otrzymania
zawiadomienia.
3
Dla pełnienia Nadzoru Autorskiego Wykonawca zobowiązany jest
wyznaczyć co najmniej:
3.1
Autorów wykonujących dokumentację
projektową dla robót remontowych
3.2
Jedną z w/w
osób będzie miała obowiązek pełnienia
funkcji koordynatora pracy zespołu Nadzoru Autorskiego.
Charakterystyka Obiektu: Szpital
skład się z zespołu budynków połączonych tunelem podziemnym, pomieszczenia
przewidziana do adaptacji, przebudowy znajdują się w dwóch budynkach ( Budynek
Główny Szpitala, Pawilon Łóşkowy). Budynek główny powstał w okresie międzywojennym
XX wieku w technologii tradycyjnej i posiadał wówczas 4 kondygnacje nadziemne
oraz kondygnację piwnic. W latach 80-tych XX wieku budynek został przebudowany
i rozbudowany. Dodano dwie kondygnacje nadziemne jedną techniczną i jedną
uşytkową oraz wydłuşono ramiona skrzydeł prostopadłych do budynku. Budynek
posiada ściany murowane z cegły pełnej, tworzące trzytraktowy podłuşny układ
konstrukcyjny. Stropy ceramiczne. Części kubaturowe dobudowane od strony
północnej w latach 80-tych XX wieku wykonano w systemie şelbetowym
słupowo-ryglowym. Budynek przykryty jest dachem płaskim. Budynek pawilonu łóşkowego
wzniesiono w latach 80-tych XX wieku o jednej kondygnacji piwnicy i czterech
kondygnacjach nadziemnych w systemie szkieletowym şelbetowym słupowo-ryglowym
ze ścianami şelbetowymi i murowanymi. Układ konstrukcyjny poprzeczny z traktami
rozpiętości 7,20m, 3,90 m, 3,60. Ściany szczytowe kondygnacji nadziemnych oraz
usztywniające i przy klatkach schodowych şelbetowe monolityczne. Ściany
osłonowe podłuşne murowane. Stropy şelbetowe prefabrykowane płytowe (kanałowe spręşone typ SP i kanałowe typu
„Żerań). W roku 2010 budynek został nadbudowany o jedną kondygnację nadziemną Ogólne załoşenia funkcjonalno-uşytkowe. Prace remontowe uwzględniać muszą obowiązujące przepisy, w tym w szczególności
przepisy p.poş. oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia
26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i
urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( tj. Dz.U. z 2019, poz. 595). Zasadniczym
celem wykonania remontu jest uzyskanie poprawy stanu technicznego pomieszczeń
wraz z ich wyposaşeniem oraz infrastruktury słuşącej w/w pomieszczeniom , w tym
uzyskanie poprawy warunków sanitarnych w obszarze poddanym pracom remontowych
oraz zwiększenie komfortu pacjentów podczas pobytu w Klinice oraz pracy
przebywającego w tym obszarze personelu
medycznego i niemedycznego.. Przewidziane niniejszym
opracowaniem prace remontowe maja równieş na celu doprowadzenie pomieszczeń
klinik do warunków spełniających w/w rozporządzenie Ministra Zdrowia. Remontowi
podlegać będą pomieszczenia Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej przedstawiona na załączonym rzucie
Kliniki. Klinika zlokalizowana jest na I piętrze budynku głównego w
skrzydle wschodnim oraz na I piętrze budynku pawilonu łóşkowego. Łączna powierzchnia
pomieszczeń kliniki wynosi ok. 1.365 m2. W
zakresie projektu naleşy uwzględnić, şe zakresem przedsięwzięcia objęte są
pomieszczenia i obszary komunikacji wraz z następującymi instalacjami: wod.-kan.. c.o., c.w.,
wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, klimatyzacji i chłodnictwa, instalacji
elektrycznej zasilającej, oświetleniowej, instalacji przyzywowej,
słaboprądowej, Instalacji TV, instalacji gazów medycznych, instalacji związanych
z zabezpieczeniem p.poş., sygnalizacji, itp. Wymagania ogólne.
-
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn.
zmianami). -
Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim
powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 poz. 2285 z późn. zm.) -
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z
dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim
powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność
leczniczą ( tj. Dz.U. z 2019,
poz. 595 późn. zmianami) -
ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) -
inne przedmiotowe obowiązujące przepisy i normy. Zamawiający posiada: - prawo do dysponowania
nieruchomością na cele budowlane, - wypis z księgi wieczystej, Zamawiający umoşliwi Wykonawcy
dokonanie oględzin pomieszczeń, w tym dokonywanie pomiarów, badań i wizji
lokalnej. Spis Rysunków : Rzut Kliniki Chirurgii Wątroby –
Załącznik nr 13 do SIWZ W części projektowej dotyczącej klinik naleşy ująć zakres
następujących robót: Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej: 1.
Demontaş starych okładzin posadzek
winylowych i z płytek pcv. 2.
Demontaş starych cokołów
drewnianych przy posadzkach pcv. 3.
Montaş nowych posadzek winylowych
z wywinięciem cokołu na ściany na wysokość 10 cm, zabezpieczonych PU (ułoşenie
posadzek winylowych dotyczy: korytarzy,
pokoi łóşkowych, pomieszczeń biurowych i socjalnych personelu, pokoi dziennego
pobytu, kuchenek oddziałowych, pomieszczeń pomocniczych, technicznych itp.). 4.
Wymiana zniszczonych posadzek
betonowych wraz z izolacjami. 5.
Wykonanie wylewek wyrównawczych na
posadzkach betonowych pod wykładziny winylowe i płytki ceramiczne. 6.
Zmycie i zeskrobanie starej farby
ze ścian i sufitów. 7.
Naprawy tynków ścian i sufitów,
ościeşy okiennych i drzwiowych. 8.
Malowania ścian i sufitów farbami
lateksowymi zmywalnymi. 9.
Skucie istniejących okładzin
ceramicznych ścian oraz posadzek, w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych,
kuchni, brudowniku, pomieszczeniach porządkowych, fartuchy na salach chorych
i pozostałych na terenie Kliniki. 10.
Ułoşenia nowych podłogowych płytek
ceramicznych oraz licowania ścian płytkami ceramicznymi. (ułoşenie nowych
płytek ceramicznych na posadzkach dotyczy: pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
, brudownika, pomieszczeniach porządkowych,. 11.
Fartuchy na salach chorych i w pozostałych
pomieszczeniach Kliniki naleşy przewidzieć z okładziny pcv. 12.
Dostosowanie co najmniej jednego z
pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz
wyposaşenie wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w pochwyty,
krzesełka prysznicowe, wieszaki, oświetlenie, itp. wyposaşenie ułatwiające
czynności higieniczne i zapewniające bezpieczeństwo 13.
Demontaş istniejących instalacji
wodociągowych obejmujący wszystkie piony na danej kondygnacji wraz z
podejściami i armaturą. 14.
Montaş nowych instalacji
wodociągowych obejmujący piony na danej kondygnacji wraz z podejściami i
armaturą. 15.
Demontaş istniejących instalacji
kanalizacyjnych obejmujący piony na danej kondygnacji wraz z podejściami i
armaturą. 16.
Montaş nowych instalacji
kanalizacyjnych obejmujący piony na danej kondygnacji wraz z podejściami i
armaturą. 17.
Demontaş istniejącej instalacji
gazów medycznych wraz z skrzynkami zaworowymi i panelami nadłóşkowymi. 18.
Montaş nowej instalacji gazów
medycznych wraz z skrzynkami zaworowymi i nowymi panelami nadłóşkowymi
w wszystkich pokojach łóşkowych – stanowiącej wyrób medyczny. 19.
Demontaş istniejących instalacji
c.o. obejmujący piony na danej kondygnacji wraz z podejściami i grzejnikami. 20.
Montaş nowych instalacji c.o.
obejmujący piony na danej kondygnacji, podejścia i montaş nowych grzejników
panelowych wraz z regulacją instalacji. Instalacja głowic i zaworów z funkcją
energooszczędnej regulacji z zastosowaniem automatyki do zarządzania. 21.
Demontaş starych drewnianych
pochwytów i odbojnic w korytarzach, salach chorych i gabinetach lekarskich. 22.
Montaş w pokojach łóşkowych na ścianach
odbojnic z tworzyw sztucznych wysokości 200mm i grubości minimum 20 mm,
naroşników ochronnych z tworzyw sztucznych oraz wyklejenie ścian do wysokość 70
cm wykładziną winylową. 23.
Montaş w korytarzach odbojoporęczy
z tworzyw sztucznych wysokości minimum 140 mm, naroşników ochronnych z tworzyw
sztucznych oraz wyklejenie ścian do wysokość 70 cm wykładziną winylową. 24.
Demontaş wszystkich starych drzwi
drewnianych do pomieszczeń. 25.
Montaş nowych drzwi aluminiowych i
drewnianych do pomieszczeń. 26.
Demontaş istniejących stalowych i
mineralnych sufitów podwieszanych. 27.
Montaş nowych sufitów
podwieszanych mineralnych kasetonowych 60x60 cm przystosowanych do obiektów
słuşby zdrowia (korytarze, pomieszczenia higieniczno
–sanitarne oraz wszystkie pomieszczenia gdzie zdemontowano stare sufity
podwieszane) w wykonaniu łatwym do utrzymania w czystości (gładkie wykończenie
umoşliwiające okresowe oczyszczenie). 28.
Wymiana zabudów instalacji z płyt
g-k oraz obudów szachtów instalacyjnych. 29.
Wymiany wszystkich drzwiczek
rewizyjnych na metalowe malowane proszkowo. 30.
Wymiana drzwiczek do szachów instalacyjnych i
rozdzielni elektrycznych na drzwi o odporności ogniowej EI60. 31.
Montaş nowych kratek
wentylacyjnych. 32.
Wymiana instalacji przyzywowej. 33.
Wymiany włączników, gniazdek
elektrycznych i teleinformatycznych wraz z dostosowaniem. 34. Wymiana w rozdzielniach starych
wyłączników nadprądowych na nowe nowego typu. 35. Wyposaşenie rozdzielni na
wszystkich WLZ w liczniki pomiaru energii wyposaşone w interfejs komunikacyjny
do przesyłani danych na serwer. 36.
Częściowy demontaş starej
instalacji elektrycznej. 37.
Wykonanie instalacji elektrycznej
oraz montaş dodatkowego oświetlenia sufitowego typu LED w pokojach łóşkowych i
na korytarzach. 38.
Demontaş starych opraw i lamp
oświetlenia podstawowego i awaryjnego. 39.
Montaş nowych energooszczędnych opraw
i lamp oświetlenia podstawowego i awaryjnego typu LED . 40.
Doposaşenia oraz wymiany na nowe
uchwytów, pochwytów, poręczy w pomieszczeniach przeznaczonych dla pacjentów
(sale chorych, sanitariaty) . 41.
Montaş wewnętrznych rolet okiennych
(wszystkie okna) wraz z demontaşem starych rolet. 42.
Montaş parawanów przyłóşkowych
podwieszanych. 43.
Montaş instalacji klimatyzacji
(gabinety zabiegowe, gabinety lekarskie, kuchenki oddziałowe, pomieszczeniach
intensywnego nadzoru, sale chorych). 44.
Montaş nawiewników okiennych w
oknach pcv. 45.
Demontaş starych i montaş nowych
szaf wbudowanych. 46. Dostosowanie co najmniej jednego
z pomieszczeń na izolatkę. 47. Remont i przebudowa urządzeń
wentylacji pomieszczenia izolatki. 48.
Demontaş i ponowny montaş (bez
wymiany) czujek instalacji poşarowej i systemu DSO. 49.
Demontaş i ponowny montaş (bez
wymiany) systemu monitoringu – kamery. 50.
Inne prace nie wymienione powyşej,
wynikające z funkcji poszczególnych pomieszczeń oraz ich wyposaşenia medycznego
i niemedycznego przedstawionego w projekcie technologicznym. 51. Wyposaşenie obszaru objętego zakresem
przedsięwzięcia w wyposaşenie socjalno-bytowe, gospodarcze, administracyjne i
medyczne niezbędne do zapewnienia właściwych warunków hospitalizacji,
realizacji świadczeń medycznych a takşe warunków pracy personelu medycznego i
niemedycznego . 52. Remont i przebudowa sieci
strukturalnej ( teletechnicznej LAN i Telefonicznej) do „kategorii 6”.
Przeniesienie instalacji z kanałów kablowych natynkowych pod sufit podwieszany
i instalację kanałów podtynkowych/wtynkowych. |