nr postępowania: | data:
nazwa dokumentu:(92-19) Zawiadomienie nr 1 | data dodania dokumentu: 2020-01-27 | data wydruku: 2024-04-20

Bydgoszcz, 27.01.2020 r.

NLZ.2019.271.92

                                                                                                                                    DO WYKONAWCîW  

Dotyczy: postępowania o udzielenie zam—wienia publicznego na ăDostawę z montażem rolet, okien i drzwi

wewnętrznych i zewnętrznych oraz drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w BydgoszczyÓ ogłoszonego w Biuletynie Zam—wień Publicznych pod numerem 503921-N-2020  z dnia 17.01.2020 r. oraz opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego www.jurasza.pl
i wywieszonego na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w budynku A, przy ul. M Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.

Zawiadomienie nr 1

I.      Mając na względzie zapewnienie zachowania uczciwej konkurencji oraz r—wnego traktowania Wykonawc—w , zgodnie z art. 7 i art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam—wień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi na pytania przesłane elektronicznie na adres Zamawiającego:

 

Pytanie 1.

W dokumentacji zamieszczonej przez Zamawiającego nie udostępniono zestawienia stolarki okienno-drzwiowej z wymiarami i podziałami drzwi i okien. Prosimy o jego udostepnienie.

Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje zestawieniem stolarki przewidzianej do wymiany. Na podstawie umowy zawartej po przeprowadzeniu powyższego postępowania Zamawiający będzie dokonywał wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej, lub dokonywał wymiany starej stolarki w miejscu prowadzonych remont—w wykonywanych siłami własnymi. W związku z powyższym wycena stolarki winna być wykonana jak podano w formularzu cenowym za 1 m2. Spos—b rozliczenia usługi podano w opisie przedmiotu zam—wienia.

 

Pytanie 2.

Zamawiający w pozycji rolet wewnętrznych i zewnętrznych podał jedynie zbiorczą ilość m2 i tym samym uniemożliwia dokonanie wyceny w tych pozycjach. R—żnica w cenie za m2 na pojedynczej rolecie
o powierzchni 1 m2, a rolecie o powierzchni np. 3 m2 może dochodzić do 100%. Prosimy o podanie zestawienia rolet z ilościami i wymiarami. W związku z tym wnosimy o przesunięcie terminu składania ofert.

Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje zestawieniem rolet okiennych do wymiany. Na podstawie umowy zawartej po przeprowadzeniu powyższego postępowania Zamawiający będzie dokonywał wymiany rolet uszkodzonych, lub dokonywał wymiany i montażu rolet w miejscu prowadzonych remont—w wykonywanych siłami własnymi. W związku z powyższym i z faktem, że budynkach szpitala zamontowanych jest wiele r—żnych typ—w okien o zr—żnicowanych wymiarach i zr—żnicowanym podziale nie ma możliwości podania dokładnego zestawienia wielkości rolet i wycena rolet winna być wykonana jak podano w formularzu cenowym za 1 m2. Spos—b rozliczenia usługi podano w opisie przedmiotu zam—wienia..

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            SEKRETARZ KOMISJI PRZETARGOWEJ

Specjalista ds. zam—wień publicznych

/-/mgr Magdalena Zdziebłowska