Ogłoszenie nr 506134-N-2020 z dnia 2020-01-24
r.
Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: dostawa łóşek szpitalnych
elektrycznych w ramach projektu p.n.: „Poprawa usług medycznych w województwie
kujawsko - pomorskim poprzez oddanie do uşytku przebudowanych pomieszczeń
dawnego bloku operacyjnego oraz doposaşeniu reorganizowanej Kliniki Kardiologii
oraz pracowni diagnostycznych Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza
w Bydgoszczy.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Powyşsze zadanie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych
podmiotów leczniczych w zakresie wsparcia oddziałów oraz innych jednostek
organizacyjnych szpitali ponadregionalnych, udzielających świadczeń zdrowotnych
stacjonarnych i całodobowych na rzecz osób dorosłych, dedykowanych chorobom
układu krąşenia oraz wsparcia pracowni diagnostycznych oraz innych jednostek
zajmujących się diagnostyką, współpracujących z jednostkami wymienionymi
powyşej (roboty budowlane, doposaşenie) dla projektów realizowanych na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego)
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie
jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową
integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer
identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ,
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.
525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie
zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego. Adres: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w
Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa łóşek
szpitalnych elektrycznych w ramach projektu p.n.: „Poprawa usług medycznych w
województwie kujawsko - pomorskim poprzez oddanie do uşytku przebudowanych
pomieszczeń dawnego bloku operacyjnego oraz doposaşeniu reorganizowanej Kliniki
Kardiologii oraz pracowni diagnostycznych Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im.
dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.
Numer referencyjny: NLZ.2020.271.06
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy łóşek szpitalnych elektrycznych
w ramach projektu p.n.: „Poprawa usług medycznych w województwie kujawsko -
pomorskim poprzez oddanie do uşytku przebudowanych pomieszczeń dawnego bloku
operacyjnego oraz doposaşeniu reorganizowanej Kliniki Kardiologii oraz pracowni
diagnostycznych Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy,
określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielną
części. Oferta winna być pełna (obejmować wszystkie pozycje wymienione w ramach
tej części) i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu
cenowym (załącznik nr 2) jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.3 Wartość projektu wynosi 15 173
262,33 PLN brutto, wartość szacunkowa dla przedmiotowego postępowania: 185
185,18 zł netto. 2.4 Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający
moşe uniewaşnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeşeli środki, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane.
II.5) Główny kod CPV: 33192120-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 185185,18
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-02-24
Okres
w miesiącach
|
Okres
w dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
|
2020-02-24
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub
osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umoşliwiające
realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaşe, şe wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, dwie dostawy toşsame lub podobne „dostawie łóşek szpitalnych” kaşda o
wartości nie mniejszej niş odpowiednio 180 000,00 PLN z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów określających , czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane naleşycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE
NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej
oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed
notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda
od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający şąda
od Wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona, złoşenia w wyznaczonym
terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 6.1 SIWZ, m. in.:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
równieş wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.1- 3) c) wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy
zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
naleşycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niş 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5
Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ) c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Jeşeli zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art.
22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający şąda, aby Wykonawca w terminie
określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia,
jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub
ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
e) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14
oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp,
moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające
do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody
wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie
pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie
stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym
wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął
określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. f) Wykonawca, który
powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na
ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do
SIWZ. g) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. h) W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.)
oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do
oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za
zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze
wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie,
dotyczące wyłącznie jego osoby. i) Zamawiający şąda wskazania przez wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i
podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są juş znane), wypełniając
załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty (jeşeli dotyczy). j) Jeşeli
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, şe proponowany
inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym
niş podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. k) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp.
Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). (Oświadczenie
naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.6.
Zamawiający zastrzega sobie moşliwość na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o
którym mowa w zdaniu powyşej. uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi
wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać,
czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu
wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.
7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została
najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień
złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały
opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana
będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w
wysokości 2 000,00 PLN w jednej z nişej wymienionych form: a) pieniądzu –
przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku:
64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Przetarg
na dostawę łóşek szpitalnych elektrycznych” - NLZ.2020.271.06” oraz w tytule
przelewu podać nr NIP, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018
r. poz. 110 ze zm. ). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej
Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do
oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być
doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1
SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie
nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie
uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym
mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu
później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1
SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby
Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem
środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa
będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek
będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z
zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną)
przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
[C]cena
brutto
|
60,00
|
[PJ]parametry
jakościowe (w tym gwarancja)
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin
i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje moşliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-02-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.2 Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w
trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i
jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu.
Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciąşącego na administratorze. W
związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do
wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe
będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu.
Na tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta
jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
ZAŁĄCZNIK
I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH