nr postępowania: | data:
nazwa dokumentu:(61-20) Ogłoszenie o zamówieniu | data dodania dokumentu: 2020-06-29 | data wydruku: 2024-05-18
Ogłoszenie nr 755791-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
:
Dostawa artykułów gospodarczych, gablot ogłoszeniowych, artykułów laboratoryjnych i woreczków do transportu materiału biologicznego
OGĹOSZENIE O ZAMĂ“WIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiÄzkowe
Ogłoszenie dotyczy:
ZamĂłwienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ‥ siÄ™ wyĹ‚Äcznie zakĹ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹ‚alnoĹ›Ä‥, lub dziaĹ‚alnoĹ›Ä‥ ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄ™dÄ realizowaĹ‚y zamĂłwienie, obejmuje spoĹ‚ecznÄ i zawodowÄ integracjÄ™ osĂłb bÄ™dÄcych czĹ‚onkami grup spoĹ‚ecznie marginalizowanych
Nie
NaleĹĽy podaÄ‥ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹĽÄcych do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹĽ 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹ‚ady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
PostÄ™powanie przeprowadza centralny zamawiajÄcy
Nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄcy powierzyĹ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania
Nie
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄcy powierzyĹ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄcych
Nie
JeĹĽeli tak, naleĹĽy wymieniÄ‥ zamawiajÄcych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄ™powanie oraz podaÄ‥ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄcymi z innych paĹ„stw czĹ‚onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspĂłlnie z zamawiajÄcymi z innych paĹ„stw czĹ‚onkowskich Unii Europejskiej â“ majÄce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ„ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
, krajowy numer identyfikacyjny
11260740000000
, ul.
ul. M. Skłodowskiej-Curie
9
,
85-094
Bydgoszcz
, woj.
kujawsko-pomorskie
, państwo
Polska
, tel.
525 854 304
, e-mail
zamowienia@jurasza.pl
, faks
525 854 076
.
Adres strony internetowej (URL):
www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod ktĂłrym moĹĽna uzyskaÄ‥ dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄdzeĹ„ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄ™pne
www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPĂ“LNE UDZIELANIE ZAMĂ“WIENIA
(jeĹĽeli dotyczy)
:
PodziaĹ‚ obowiÄzkĂłw miÄ™dzy zamawiajÄcymi w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄcymi z innych paĹ„stw czĹ‚onkowskich Unii Europejskiej (ktĂłry z zamawiajÄcych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ pozostali zamawiajÄcy, czy zamĂłwienie bÄ™dzie udzielane przez kaĹĽdego z zamawiajÄcych indywidualnie, czy zamĂłwienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹ‚ych zamawiajÄcych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹ‚ny i bezpoĹ›redni dostÄ™p do dokumentĂłw z postÄ™powania moĹĽna uzyskaÄ‥ pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
DostÄ™p do dokumentĂłw z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji moĹĽna uzyskaÄ‥ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹ‚u w postÄ™powaniu naleĹĽy przesyĹ‚aÄ‥:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposĂłb:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposĂłb:
OfertÄ™ skĹ‚ada siÄ™ w formie pisemnej i wyĹ‚Äcznie w jÄ™zyku polskim w formie zapewniajÄcej czytelnoĹ›Ä‥ jej treĹ›ci. OfertÄ™ naleĹĽy zĹ‚oĹĽyÄ‥ w siedzibie ZamawiajÄcego.
Adres:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄdzeĹ„ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄ™pne
Nie
Nieograniczony, peĹ‚ny, bezpoĹ›redni i bezpĹ‚atny dostÄ™p do tych narzÄ™dzi moĹĽna uzyskaÄ‥ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMĂ“WIENIA
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄcego:
Dostawa artykułów gospodarczych, gablot ogłoszeniowych, artykułów laboratoryjnych i woreczków do transportu materiału biologicznego
Numer referencyjny:
NLZ.2020.271.117
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹ‚u w postÄ™powaniu moĹĽna skĹ‚adaÄ‥ w odniesieniu do:
wszystkich części
ZamawiajÄcy zastrzega sobie prawo do udzielenia Ĺ‚Äcznie nastÄ™pujÄcych części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamĂłwienia, na ktĂłre moĹĽe zostaÄ‥ udzielone zamĂłwienie jednemu wykonawcy:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest âžDostawa artykuĹ‚Ăłw gospodarczych, gablot ogĹ‚oszeniowych, artykuĹ‚Ăłw laboratoryjnych i woreczkĂłw do transportu materiaĹ‚u biologicznegoâť okreĹ›lonych w zaĹ‚Äczniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamĂłwienia obejmuje 6 niepodzielnych części, dla ktĂłrych ZamawiajÄcy dopuszcza moĹĽliwoĹ›Ä‥ skĹ‚adania ofert częściowych, z zastrzeĹĽeniem, iĹĽ oferta w kaĹĽdej z nich winna byÄ‥ peĹ‚na i powinna speĹ‚niaÄ‥ szczegółowe wymagania okreĹ›lone w formularzach cenowych, stanowiÄcych zaĹ‚Äcznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
II.5) GĹ‚Ăłwny kod CPV:
39220000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30192000-1
38430000-8
33155000-1
II.6) CaĹ‚kowita wartoĹ›Ä‥ zamĂłwienia
(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia)
:
WartoĹ›Ä‥ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â“ szacunkowa caĹ‚kowita maksymalna wartoĹ›Ä‥ w caĹ‚ym okresie obowiÄzywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
OkreĹ›lenie przedmiotu, wielkoĹ›ci lub zakresu oraz warunkĂłw na jakich zostanÄ udzielone zamĂłwienia, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiÄcach:
24
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Wymagany termin dostawy: ⢠dotyczy części nr 1-4, 6 sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. ⢠dotyczy części nr 5: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
ZamawiajÄcy nie stawia w tym zakresie ĹĽadnych warunkĂłw.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
ZamawiajÄcy nie stawia w tym zakresie ĹĽadnych warunkĂłw.
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹ›Ä‥ techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca speĹ‚ni minimalne warunki dotyczÄce kwalifikacji technicznej lub zawodowej, jeĹĽeli wykaĹĽe, ĹĽe wykonaĹ‚, a w przypadku Ĺ›wiadczeĹ„ okresowych lub ciÄgĹ‚ych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upĹ‚ywem terminu skĹ‚adania ofert, a jeĹĽeli okres prowadzenia dziaĹ‚alnoĹ›ci jest krĂłtszy - w tym okresie co najmniej jednÄ, lecz nie wiÄ™cej niĹĽ trzy dostawy toĹĽsame lub podobne do przedmiotu zamĂłwienia: Nr. Części Przedmiot zamĂłwienia 1 Art. gospodarcze 2 Apteczki 3 Kuwety laboratoryjne 4 Akcesoria do elektrod 5 Gabloty ogĹ‚oszeniowe 6 Woreczki do transportu materiaĹ‚u biologicznego o Ĺ‚Äcznej wartoĹ›ci nie mniejszej niĹĽ: Nr części zamĂłwienia WartoĹ›Ä‥ ( w PLN) 1. 570,00 2. 653,00 3. 1 679,00 4. 1 024,00 5. 5 366,00 6. 24 720,00 z podaniem ich wartoĹ›ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw, na rzecz ktĂłrych dostawy zostaĹ‚y wykonane oraz zaĹ‚Äczeniem dowodĂłw okreĹ›lajÄcych, czy te dostawy zostaĹ‚y wykonane lub sÄ wykonywane naleĹĽycie. ZamawiajÄcy oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 a) SIWZ pod kÄtem speĹ‚nienia warunku opisanego powyĹĽej.
ZamawiajÄcy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄcych czynnoĹ›ci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹ›wiadczeniu tych osĂłb:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄcy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
ZamawiajÄcy przewiduje nastÄ™pujÄce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OĹťWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, Ĺ»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OĹťWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂ“W , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹťCI, O KTĂ“RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaĹ‚u w postÄ™powaniu ZamawiajÄcy ĹĽÄda od Wykonawcy, ktĂłrego oferta zostanie najwyĹĽej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez ZamawiajÄcego nastÄ™pujÄcych dokumentĂłw: 1) odpisu z wĹ‚aĹ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaĹ‚alnoĹ›ci gospodarczej, jeĹĽeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ; 2) w przypadku podmiotĂłw zagranicznych: a) JeĹĽeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentĂłw, o ktĂłrych mowa w 7.4.1) skĹ‚ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w ktĂłrym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄce odpowiednio, ĹĽe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogĹ‚oszono upadĹ‚oĹ›ci, wystawione nie wczeĹ›niej niĹĽ 6 miesiÄ™cy przed upĹ‚ywem terminu skĹ‚adania ofert. b) JeĹĽeli w kraju, w ktĂłrym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania ma osoba, ktĂłrej dokument dotyczy, nie wydaje siÄ™ dokumentĂłw, o ktĂłrych mowa w ust. 7.4.1) zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄcym odpowiednio oĹ›wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osĂłb uprawnionych do jego reprezentacji, lub oĹ›wiadczenie osoby, ktĂłrej dokument miaĹ‚ dotyczyÄ‥, zĹ‚oĹĽone przed notariuszem lub przed organem sÄdowym administracyjnym albo organem samorzÄdu zawodowego lub gospodarczego wĹ‚aĹ›ciwym ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) ZamawiajÄcy ĹĽÄda od wykonawcy, ktĂłry polega na zdolnoĹ›ciach lub sytuacji innych podmiotĂłw na zasadach okreĹ›lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotĂłw dokumentĂłw wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ OĹťWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂ“W SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹťCI, O KTĂ“RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂ“W UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
7.3 W celu potwierdzenia speĹ‚nienia przez WykonawcÄ™ warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu, o ktĂłrych mowa w punkcie 6.2) SIWZ, ZamawiajÄcy zaĹĽÄda od Wykonawcy, ktĂłrego oferta zostanie najwyĹĽej oceniona, przedstawienia nastÄ™pujÄcych dokumentĂłw: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku Ĺ›wiadczeĹ„ okresowych lub ciÄgĹ‚ych rĂłwnieĹĽ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upĹ‚ywem terminu skĹ‚adania ofert, a jeĹĽeli okres prowadzenia dziaĹ‚alnoĹ›ci jest krĂłtszy â“ w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.2 c) wraz z podaniem ich wartoĹ›ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw na rzecz, ktĂłrych dostawy zostaĹ‚y wykonane, zgodnie z zaĹ‚Äcznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z zaĹ‚Äczeniem dowodĂłw okreĹ›lajÄcych czy te dostawy zostaĹ‚y wykonane lub sÄ wykonywane naleĹĽycie, przy czym dowodami o ktĂłrych mowa, sÄ referencje bÄdĹş inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktĂłrego dostawy byĹ‚y wykonywane w przypadku Ĺ›wiadczeĹ„ okresowych lub ciÄgĹ‚ych sÄ wykonywane, a jeĹĽeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaÄ‥ tych dokumentĂłw â“ oĹ›wiadczenie Wykonawcy; w przypadku Ĺ›wiadczeĹ„ okresowych lub ciÄgĹ‚ych nadal wykonywanych referencje bÄdĹş inne dokumenty potwierdzajÄce ich naleĹĽyte wykonywanie powinny byÄ‥ wydane nie wczeĹ›niej niĹĽ 3 miesiÄce przed upĹ‚ywem terminu skĹ‚adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂ“W SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹťWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂ“W SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹťCI, O KTĂ“RYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
7.5 PozostaĹ‚e wymagane od WykonawcĂłw dokumenty: a) Wykonawca moĹĽe w celu potwierdzenia speĹ‚niania warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu polegaÄ‥ na zdolnoĹ›ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotĂłw, niezaleĹĽnie od charakteru prawnego Ĺ‚ÄczÄcych go z nimi stosunkĂłw prawnych. b) Wykonawca, ktĂłry polega na zdolnoĹ›ciach lub sytuacji innych podmiotĂłw, musi udowodniÄ‥ zamawiajÄcemu, ĹĽe realizujÄc zamĂłwienie, bÄ™dzie dysponowaĹ‚ niezbÄ™dnymi zasobami tych podmiotĂłw, w szczegĂłlnoĹ›ci przedstawiajÄc zobowiÄzanie tych podmiotĂłw do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobĂłw na potrzeby realizacji zamĂłwienia.(ZOBOWIÄ„ZANIE NALEĹ»Y ZĹOĹ»YĆ WRAZ Z OFERTÄ„). c) Wykonawca, ktĂłry polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotĂłw, odpowiada solidarnie z podmiotem, ktĂłry zobowiÄzaĹ‚ siÄ™ do udostÄ™pnienia zasobĂłw, za szkodÄ™ poniesionÄ przez zamawiajÄcego powstaĹ‚Ä w skutek nieudostÄ™pnienia tych zasobĂłw, chyba ĹĽe za nieudostÄ™pnienie zasobĂłw nie ponosi winy. d) ZamawiajÄcy ocenia, czy udostÄ™pniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnoĹ›ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalajÄ na wykazanie przez wykonawcÄ™ speĹ‚niania warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu oraz bada, czy nie zachodzÄ wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o ktĂłrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. e) JeĹĽeli zdolnoĹ›ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o ktĂłrym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzajÄ speĹ‚nienia przez wykonawcÄ™ warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu lub zachodzÄ wobec tych podmiotĂłw podstawy wykluczenia, zamawiajÄcy ĹĽÄda, aby wykonawca w terminie okreĹ›lonym przez zamawiajÄcego: ⢠zastÄpiĹ‚ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub ⢠zobowiÄzaĹ‚ siÄ™ do osobistego wykonania odpowiedniej części zamĂłwienia, jeĹĽeli wykaĹĽe zdolnoĹ›ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjÄ™ finansowÄ lub ekonomicznÄ, o ktĂłrych mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Wykonawca, ktĂłry podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moĹĽe przedstawiÄ‥ dowody na to, ĹĽe podjÄ™te przez niego Ĺ›rodki sÄ wystarczajÄce do wykazania jego rzetelnoĹ›ci, w szczegĂłlnoĹ›ci udowodniÄ‥ naprawienie szkody wyrzÄdzonej przestÄ™pstwem lub przestÄ™pstwem skarbowym, zadoĹ›Ä‥uczynienie pieniężne za doznanÄ krzywdÄ™ lub naprawienie szkody, wyczerpujÄce wyjaĹ›nienie stanu faktycznego oraz współpracÄ™ z organami Ĺ›cigania oraz podjÄ™cie konkretnych Ĺ›rodkĂłw technicznych, organizacyjnych i kadrowych, ktĂłre sÄ odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestÄ™pstwom lub przestÄ™pstwom skarbowym lub nieprawidĹ‚owemu postÄ™powaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siÄ™, jeĹĽeli wobec wykonawcy, bÄ™dÄcego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sÄdu zakaz ubiegania siÄ™ o udzielenie zamĂłwienia oraz nie upĹ‚ynÄĹ‚ okreĹ›lony w tym wyroku okres obowiÄzywania tego zakazu. g) W celu oceny, czy wykonawca polegajÄc na zdolnoĹ›ciach lub sytuacji innych podmiotĂłw na zasadach okreĹ›lonych w art. 22a Pzp, bÄ™dzie dysponowaĹ‚ niezbÄ™dnymi zasobami w stopniu umoĹĽliwiajÄcym naleĹĽyte wykonanie zamĂłwienia publicznego oraz oceny, czy stosunek Ĺ‚ÄczÄcy wykonawcÄ™ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostÄ™p do ich zasobĂłw, zamawiajÄcy moĹĽe ĹĽÄdaÄ‥ dokumentĂłw, ktĂłre okreĹ›lajÄ w szczegĂłlnoĹ›ci: ď zakres dostÄ™pnych wykonawcy zasobĂłw innego podmiotu; ď sposĂłb wykorzystania zasobĂłw innego podmiotu, przez wykonawcÄ™, przy wykonywaniu zamĂłwienia publicznego; ď zakres i okres udziaĹ‚u innego podmiotu przy wykonywaniu zamĂłwienia publicznego; ď czy podmiot, na zdolnoĹ›ciach ktĂłrego wykonawca polega w odniesieniu do warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu dotyczÄcych wyksztaĹ‚cenia, kwalifikacji zawodowych lub doĹ›wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, ktĂłrych wskazane zdolnoĹ›ci dotyczÄ. h) Wykonawca, ktĂłry powoĹ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotĂłw, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speĹ‚niania, w zakresie, w jakim powoĹ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oĹ›wiadczeniu, wypeĹ‚niajÄc odpowiednio zaĹ‚Äcznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. i) Wykonawca, ktĂłry zamierza powierzyÄ‥ wykonanie części zamĂłwienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaĹ‚u w postÄ™powaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oĹ›wiadczeniu, ktĂłrego wzĂłr stanowi zaĹ‚Äcznik nr 4 do SIWZ. j) Wykonawca moĹĽe powierzyÄ‥ wykonanie części zamĂłwienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamĂłwienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialnoĹ›ci za naleĹĽyte wykonanie tego zamĂłwienia. k) W przypadku wspĂłlnego ubiegania siÄ™ o zamĂłwienie przez wykonawcĂłw (np. konsorcjum, s. c.) oĹ›wiadczenie skĹ‚ada kaĹĽdy z wykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄcych siÄ™ o zamĂłwienie. Dokumenty te potwierdzajÄ speĹ‚nianie warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w ktĂłrym kaĹĽdy z wykonawcĂłw wykazuje speĹ‚nianie warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty doĹ‚ÄczÄ peĹ‚nomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poĹ›wiadczonej za zgodnoĹ›Ä‥ z oryginaĹ‚em kopii) peĹ‚nomocnika upowaĹĽniajÄce do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamĂłwienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego. KaĹĽdy ze wspĂłlnikĂłw/ uczestnikĂłw spółki cywilnej/konsorcjum musi przedĹ‚oĹĽyÄ‥ oĹ›wiadczenie, dotyczÄce wyĹ‚Äcznie jego osoby. l) ZamawiajÄcy ĹĽÄda wskazania przez WykonawcÄ™ części zamĂłwienia, ktĂłrych wykonanie zamierza powierzyÄ‥ podwykonawcom i podania przez WykonawcÄ™ firm podwykonawcĂłw, wypeĹ‚niajÄc zaĹ‚Äcznik nr 6 do SIWZ i zaĹ‚ÄczajÄc do oferty. Brak informacji, o ktĂłrej mowa w zdaniu poprzednim bÄ™dzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamĂłwienia przez WykonawcÄ™, ktĂłry zĹ‚oĹĽy ofertÄ™. m) JeĹĽeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na ktĂłrego zasoby wykonawca powoĹ‚ywaĹ‚ siÄ™, na zasadach okreĹ›lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania speĹ‚niania warunkĂłw udziaĹ‚u w postÄ™powaniu wykonawca jest obowiÄzany wykazaÄ‥ zamawiajÄcemu, ĹĽe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie speĹ‚nia je w stopniu nie mniejszym niĹĽ podwykonawca, na ktĂłrego zasoby wykonawca powoĹ‚ywaĹ‚ siÄ™ w trakcie postÄ™powania o udzielenie zamĂłwienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o ktĂłrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje ZamawiajÄcemu oĹ›wiadczenie o przynaleĹĽnoĹ›ci lub braku przynaleĹĽnoĹ›ci do tej samej grupy kapitaĹ‚owej, o ktĂłrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze zĹ‚oĹĽeniem oĹ›wiadczenia, wykonawca moĹĽe przedstawiÄ‥ dowody, ĹĽe powiÄzania z innym wykonawcÄ nie prowadzÄ do zakĹ‚Ăłcenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamĂłwienia. WzĂłr oĹ›wiadczenia stanowi zaĹ‚Äcznik nr 5 do SIWZ (OĹ›wiadczenie naleĹĽy zĹ‚oĹĽyÄ‥ w siedzibie ZamawiajÄcego - w Kancelarii GĹ‚Ăłwnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. SkĹ‚odowskiej-Curie 9).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄcy ĹĽÄda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 ZamawiajÄcy wymaga wniesienia wadium przed upĹ‚ywem terminu (Ĺ‚Äcznie z podanÄ godzinÄ) skĹ‚adania ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokoĹ›ci: Nr części Kwota wadium 1. 19,84 PLN 2. 22,75 PLN 3. 58,49 PLN 4. 35,68 PLN 5. 186,95 PLN 6. 861,30 PLN W przypadku zĹ‚oĹĽenia oferty częściowej wykonawca zobowiÄzany jest wnieĹ›Ä‥ wadium w kwocie okreĹ›lonej dla danej części. W przypadku zĹ‚oĹĽenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumÄ™ wadiĂłw ustalonych dla poszczegĂłlnych części zamĂłwienia. w jednej z niĹĽej wymienionych form: a) pieniÄdzu â“ przelew na rachunek bankowy ZamawiajÄcego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpĹ‚aty naleĹĽy zaznaczyÄ‥ âžPrzetarg na dostawÄ™ artykuĹ‚Ăłw gospodarczych (â)NLZ.2020.271.117.âť oraz w tytule przelewu podaÄ‥ nr NIP. b) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spółdzielczej kasy oszczÄ™dnoĹ›ciowo- kredytowej, z tym, ĹĽe porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o ktĂłrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoĹ›ci (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej ZamawiajÄcy zaleca, aby oryginaĹ‚ lub kopia dowodu wpĹ‚aty doĹ‚Äczony zostaĹ‚ do oferty. W kaĹĽdym przypadku oryginaĹ‚ lub kopia dowodu wpĹ‚aty nie moĹĽe byÄ‥ dorÄ™czony ZamawiajÄcemu później niĹĽ do upĹ‚ywu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastÄpi wĂłwczas, gdy wskazany powyĹĽej rachunek bankowy ZamawiajÄcego zostanie uznany kwotÄ wadium przed upĹ‚ywem terminu (Ĺ‚Äcznie z podana godzinÄ), o ktĂłrym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi byÄ‥ ZamawiajÄcy. ZamawiajÄcy zaleca, aby kopia dokumentu doĹ‚Äczona zostaĹ‚a do oferty. OryginaĹ‚ dokumentu nie moĹĽe byÄ‥ dorÄ™czony ZamawiajÄcemu później niĹĽ do upĹ‚ywu terminu (Ĺ‚Äcznie z godzinÄ), o ktĂłrym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez dorÄ™czenie uznaje siÄ™ zĹ‚oĹĽenie oryginaĹ‚u dokumentu w kasie siedziby ZamawiajÄcego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziaĹ‚ku do piÄtku z wyjÄtkiem Ĺ›rody (chyba, ĹĽe 10 dzieĹ„ danego miesiÄca przypadaÄ‥ bÄ™dzie w Ĺ›rodÄ™ to kasa bÄ™dzie czynna w tym wĹ‚aĹ›nie dniu, w tej sytuacji nastÄ™pny dzieĹ„ czyli czwartek bÄ™dzie dniem, w ktĂłrym kasa bÄ™dzie nieczynna) w godzinach 10:00 â“ 13:00, z zastrzeĹĽeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (Ĺ‚Äcznie z godzinÄ) przyjÄ™cia dokumentu w dniu skĹ‚adania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej ZamawiajÄcy wymaga, aby wystawiona gwarancja byĹ‚a bezwarunkowa, nieodwoĹ‚alna i pĹ‚atna na pierwsze ĹĽÄdanie ZamawiajÄcego. 9.5 Wykonawca, ktĂłry wycofaĹ‚ swojÄ ofertÄ™, a zabezpieczyĹ‚ jÄ wadium, powinien wystÄpiÄ‥ do ZamawiajÄcego na piĹ›mie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokoĹ›ci, w ktĂłrej je wniĂłsĹ‚. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniÄdzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego ZamawiajÄcego (zaksiÄ™gowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym ZamawiajÄcego). 9.7 W przypadku wnoszenia wadium w pozostaĹ‚ych dopuszczalnych formach (gwarancji bankowej bÄdĹş ubezpieczeniowej, albo porÄ™czenia), koniecznym jest, aby gwarancja/porÄ™czenie obejmowaĹ‚y odpowiedzialnoĹ›Ä‥ za wszystkie przypadki powodujÄce utratÄ™ wadium przez wykonawcÄ™, okreĹ›lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest rĂłwnieĹĽ, aby gwarancja/porÄ™czenie obejmowaĹ‚a caĹ‚y okres zwiÄzania ofertÄ okreĹ›lony w SIWZ, poczynajÄc od dnia skĹ‚adania ofert. 9.8 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (takĹĽe na przedĹ‚uĹĽony okres zwiÄzania ofertÄ), w wymaganej wysokoĹ›ci, formie lub wniesienie w sposĂłb nieprawidĹ‚owy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 9.9 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej ZamawiajÄcy wymaga, aby wystawiona gwarancja byĹ‚a bezwarunkowa, nieodwoĹ‚alna i pĹ‚atna na pierwsze ĹĽÄdanie ZamawiajÄcego. 9.10 ZamawiajÄcy zwrĂłci wadium na zasadach okreĹ›lonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniÄdzu, w ofercie naleĹĽy podaÄ‥ nazwÄ™, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiajÄcy dokona zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
Nie
NaleĹĽy podaÄ‥ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siÄ™ zĹ‚oĹĽenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹ‚Äczenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siÄ™ zĹ‚oĹĽenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹ‚Äczenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹ‚u w postÄ™powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestnikĂłw umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄ™dÄ zamieszczone dodatkowe informacje dotyczÄce dynamicznego systemu zakupĂłw:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siÄ™ pobranie ze zĹ‚oĹĽonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄdzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
NaleĹĽy podaÄ‥ adres strony internetowej, na ktĂłrej aukcja bÄ™dzie prowadzona:
NaleĹĽy wskazaÄ‥ elementy, ktĂłrych wartoĹ›ci bÄ™dÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹ›ci, wynikajÄce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
NaleĹĽy podaÄ‥, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia:
Informacje dotyczÄce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ mogli licytowaÄ‥ (minimalne wysokoĹ›ci postÄpieĹ„):
Informacje dotyczÄce wykorzystywanego sprzÄ™tu elektronicznego, rozwiÄzaĹ„ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹ‚ÄczeĹ„:
Wymagania dotyczÄce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹ‚oĹĽyli nowych postÄpieĹ„, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹ‚niaÄ‥ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
NaleĹĽy podaÄ‥ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ™ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ„ zamawiajÄcego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹ›ci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄzania stanowiÄce podstawÄ™ do skĹ‚adania ofert, jeĹĽeli zamawiajÄcy przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
PodziaĹ‚ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄzaĹ„:
NaleĹĽy podaÄ‥ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ‥ wszystkie oferty:
PodziaĹ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄcych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄdzeĹ„ informatycznych:
SposĂłb postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹ›lenie minimalnych wysokoĹ›ci postÄpieĹ„:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹ‚oĹĽyli nowych postÄpieĹ„, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹ›ci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄce zabezpieczenia naleĹĽytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
NaleĹĽy wskazaÄ‥ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 3 ust. 4. Strony dopuszczajÄ obniĹĽenie cen z przyczyn leĹĽÄcych po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). § 3 ust 22. Strony dopuszczajÄ moĹĽliwoĹ›Ä‥ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy okreĹ›lonego w umowie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarĂłw i usĹ‚ug, b) wysokoĹ›ci minimalnego wynagrodzenia za pracÄ™ ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 paĹşdziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracÄ™, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spoĹ‚ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokoĹ›ci stawki skĹ‚adki na ubezpieczenia spoĹ‚eczne lub zdrowotne jeĹĽeli zmiany te bÄ™dÄ miaĹ‚y wpĹ‚yw na koszty wykonania zamĂłwienia przez WykonawcÄ™, d) zasad gromadzenia i wysokoĹ›ci wpĹ‚at do pracowniczych planĂłw kapitaĹ‚owych, o ktĂłrych mowa w ustawie z dnia 4 paĹşdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaĹ‚owych, jeĹĽeli zmiany te bÄ™dÄ miaĹ‚y wpĹ‚yw na koszty wykonania zamĂłwienia przez ZleceniobiorcÄ™ § 7 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okolicznoĹ›ci powodujÄcej, ĹĽe wykonanie umowy nie leĹĽy w interesie publicznym, czego nie moĹĽna byĹ‚o przewidzieÄ‥ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy moĹĽe zagroziÄ‥ istotnemu interesowi bezpieczeĹ„stwa paĹ„stwa lub bezpieczeĹ„stwu publicznemu, ZamawiajÄcy moĹĽe odstÄpiÄ‥ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziÄ™cia wiadomoĹ›ci o tych okolicznoĹ›ciach. 2. W takim przypadku Wykonawcy przysĹ‚uguje jedynie wynagrodzenie za zrealizowanÄ, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, częśÄ‥ dostaw. 3. Wykonawcy przysĹ‚uguje prawo odstÄpienia od umowy wyĹ‚Äcznie w przypadku, gdy ZamawiajÄcy zawiadomi, iĹĽ wobec zaistnienia nieprzewidzianych okolicznoĹ›ci nie bÄ™dzie mĂłgĹ‚ speĹ‚niÄ‥ swoich zobowiÄzaĹ„ umownych wobec Wykonawcy. 4. OdstÄpienie od umowy zostanie sporzÄdzone w formie pisemnej pod rygorem niewaĹĽnoĹ›ci takiego oĹ›wiadczenia i bÄ™dzie zawieraÄ‥ uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹĽeli dotyczy):
Ĺťrodki sĹ‚uĹĽÄce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.12.2020
, godzina:
09:00
,
SkrĂłcenie terminu skĹ‚adania wnioskĂłw, ze wzglÄ™du na pilnÄ potrzebÄ™ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹ‚oszeniem):
WskazaÄ‥ powody:
JÄ™zyk lub jÄ™zyki, w jakich mogÄ byÄ‥ sporzÄdzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹ‚u w postÄ™powaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin zwiÄzania ofertÄ:
do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ™ uniewaĹĽnienie postÄ™powania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania Ĺ›rodkĂłw, ktĂłre miaĹ‚y byÄ‥ przeznaczone na sfinansowanie caĹ‚oĹ›ci lub części zamĂłwienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZamawiajÄcy informuje, ĹĽe bÄ™dzie przetwarzaĹ‚ dane osobowe uzyskane w trakcie postÄ™powania, a w szczegĂłlnoĹ›ci: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej zaĹ‚Äcznikach lub w dokumentach i oĹ›wiadczeniach zĹ‚oĹĽonych w postÄ™powaniu. Przetwarzanie przez ZamawiajÄcego danych osobowych jest niezbÄ™dne dla celĂłw wynikajÄcych z prawnie uzasadnionych interesĂłw realizowanych przez ZamawiajÄcego i wypeĹ‚nienia obowiÄzku prawnego ciÄĹĽÄcego na administratorze. W zwiÄzku z tym, Wykonawca przystÄ™pujÄc do postÄ™powania jest obowiÄzany do wykonania dziaĹ‚aĹ„ wynikajÄcych z RozporzÄdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osĂłb fizycznych w zwiÄzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepĹ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogĂłlne rozporzÄdzenie o ochronie danych), zwanego dalej: âžRODOâť wobec kaĹĽdej osoby, ktĂłrej dane osobowe bÄ™dÄ podane w ofercie, oĹ›wiadczeniach i dokumentach zĹ‚oĹĽonych w postÄ™powaniu. Na tÄ™ okolicznoĹ›Ä‥ Wykonawca zĹ‚oĹĽy stosowne oĹ›wiadczenie, ktĂłrego treĹ›Ä‥ zawarta jest w Formularzu Ofertowym (ZaĹ‚Äcznik Nr 1 do SIWZ).
ZAĹÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZÄĹťCIOWYCH
CzęśÄ‥ nr:
1
Nazwa:
Art. gospodarcze
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Art. gospodarcze
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
39220000-0,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 1983,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
CzęśÄ‥ nr:
2
Nazwa:
Apteczki
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Apteczki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
38430000-8,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 2274,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
CzęśÄ‥ nr:
3
Nazwa:
Kuwety laboratoryjne
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kuwety laboratoryjne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
38430000-8,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 5848,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
CzęśÄ‥ nr:
4
Nazwa:
Akcesoria do elektrod
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Akcesoria do elektrod
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33155000-1,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 3567,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
CzęśÄ‥ nr:
5
Nazwa:
Gabloty ogłoszeniowe
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Gabloty ogłoszeniowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
30192170-3,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 18695,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
CzęśÄ‥ nr:
6
Nazwa:
Woreczki do transportu materiału biologicznego
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹ›Ä‥, zakres, rodzaj i iloĹ›Ä‥ dostaw, usĹ‚ug lub robĂłt budowlanych lub okreĹ›lenie zapotrzebowania i wymagaĹ„)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Woreczki do transportu materiału biologicznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
38430000-8,
3) WartoĹ›Ä‥ części zamĂłwienia(jeĹĽeli zamawiajÄcy podaje informacje o wartoĹ›ci zamĂłwienia):
WartoĹ›Ä‥ bez VAT: 86130,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiÄcach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Parametry jakościowe
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.