Ozn. postępowania NLZ.2020.271.80 Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia GŁÓWNE POSTANOWIENIA
UMOWY UMOWA Nr SU/K/NLZ-2//20/W zawarta w dniu .2020 r. p o m i ę d z y: Szpitalem Uniwersyteckim
nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy (85-094), przy ul. M. Skłodowskiej – Curie
9, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i
zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000003581, mającym nadany NIP: 554-22-31-069 zwanym
dalej “Zamawiającym”, reprezentowanym przez: Dyrektora – dr n. o zdr. Inş. Jacek KRYŚ a .. , z siedzibą w . (..), przy ul.
, wpisaną ................................................................................................................................................................ Niniejsza umowa jest
konsekwencją udzielonego zamówienia publicznego realizowanego na podstawie
ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r.
poz. 1843 ze zm. ) oraz następstwem wyboru przez Zamawiającego
najkorzystniejszej oferty w trybie przetargu nieograniczonego o znaku sprawy: NLZ.2020.271.80, ogłoszonego w Biuletynie
Zamówień Publicznych pod nr w dniu r. § 1 Wykonawca zobowiązuje się
do sprzedaşy i dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia objętego
częścią nr zwanego w dalszej
części umowy „towarem”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku § 2 1.
Wykonawca zobowiązuje się
dostarczać towar sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez
Zamawiającego, w zaleşności od zapotrzebowania na towar i moşliwości
finansowych Zamawiającego. 2.
Oferowane wyroby, stanowiące
przedmiot zamówienia, będą spełniać wszelkie wymagania dotyczące dopuszczenia
do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać deklarację zgodności CE, wszelkie
niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty. 3.
Wykonawca zobowiązuje się do
przekazania instrukcji obsługi w języku polskim, dokumentów gwarancji
producenta oraz wymaganych przepisami prawa (jeşeli dotyczy) lub wymaganych
przez Zamawiającego opatrzonych oświadczeniem Wykonawcy, şe dokumenty te
dotyczą wyrobów dostarczonych do Zamawiającego. 4.
Oferowane wyroby muszą spełniać
odpowiednie wymagania techniczne i jakościowe, wynikające 5.
Transport oferowanych wyrobów musi odbywać się na
koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, a w przypadku towarów przekraczających
cięşar jednostkowy 50kg, transport powinien odbywać się pojazdami wyposaşonymi
w platformę załadowczo – wyładowczą, przeznaczoną do samochodów transportowych,
6.
Wielkość zamówień moşe
ulegać zmianom w zaleşności od okoliczności o których mowa w ust. 1 niniejszego
paragrafu. 7.
Strony postanawiają, iş
Wykonawcę obciąşają koszty wydania towaru, w tym w szczególności koszty
opakowania, ubezpieczenia za czas przewozu oraz wszelkie koszty transportu lub
przesłania. 8.
Strony postanawiają, iş
zamówienia towaru będą składane kaşdorazowo przez Zamawiającego w zaleşności od
okoliczności, o których mowa w ust. 1. Maksymalny czas dostawy zamówienia nie
moşe przekroczyć 9.
Wykonawca zawiadomi
Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 10.
Powiadomienia o
zamówieniu i jego realizacji będą dokonywane w formie telefonicznej na numer
_______________ lub pisemnie. 11.
Zamawiający nie ma obowiązku złoşenia
zamówienia do pełnej wartości określonej w § 3 ust. 1. 12.
Wykonawca gwarantuje, iş
dostarczone wyroby będą pochodzić z bieşącej produkcji lub będą fabrycznie
odnowione (dotyczy cz. 1 poz. 2 – 4) oraz termin ich przydatności nie będzie
krótszy niş 12 miesięcy od dnia dostarczenia do magazynu. 13.
W przypadku
zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający ma prawo do
zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów
uşytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy, na koszt Wykonawcy bez
podawania przyczyny. 14.
Wykonawca oświadcza, iş
zapoznał się i przyjmuje do stosowania: „Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych”
stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy, „Zobowiązanie do zachowania
poufności” stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej umowy, „Wymagania w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy przy
zakupach” stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej umowy, „Zasady postępowania
firm zewnętrznych na terenie szpitala” stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej
umowy, „Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych” stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej umowy
, „Klauzula informacyjna z art. 14 RODO” stanowiąca załącznik nr 6 do
niniejszej umowy. 15.
Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki
wszystkich substancji niebezpiecznych objętych przedmiotem zamówienia (jeşeli
dotyczy), a takşe dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów warunkujących
zgodne z prawem wykorzystywanie towaru, zgodnie z jego przeznaczeniem. § 3 1.
Całkowita wartość umowy
stanowi kwotę . zł brutto (słownie zł: .). 2.
Wykonawca zobowiązuje
się, iş ceny nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy (gwarancja
stałości cen w okresie obowiązywania umowy), z zastrzeşeniem ust. 20-22
ponişej. 3.
W przypadku wprowadzenia
przez uprawnione organy zmian cen urzędowych na towar objęty umową, strony
postanawiają, iş będą rozliczać dostawy według cen urzędowych, jeşeli nie będą
one wyşsze niş ceny określone w złoşonej ofercie. 4.
Strony dopuszczają
obnişenie cen z przyczyn leşących po stronie producenta lub Wykonawcy (np.
okresowe ceny promocyjne). 5.
Zamawiający dopuszcza
moşliwość dostarczania przez Wykonawcę, po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę
zajścia szczególnych okoliczności (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji)
oraz wyraşeniu zgody przez Zamawiającego, odpowiedników produktów objętych
umową, o parametrach nie gorszych niş produkty objęte umową, w cenach rynkowych
nie wyşszych jednak niş ustalone w wyniku postępowania przetargowego po
zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa. 6.
Zamawiający przewiduje
zmianę paragrafu 10 ust. 1 umowy, w ten sposób, şe okres obowiązywania umowy
zostanie przedłuşony, z tym zastrzeşeniem, iş nie więcej niş o 1/4 pierwotnie
określonego okresu obowiązywania umowy tylko i wyłącznie w przypadku nie
zrealizowania przedmiotu umowy w całości 7.
Zamawiający zastrzega
sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do şądania od Wykonawcy zwiększenia
rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo
zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w
formularzu cenowym) przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy. 8.
W przypadku, gdy
Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminach wskazanych w niniejszej
umowie Zamawiający, niezaleşnie od prawa do şądania zapłaty kary umownej na
podstawie paragrafu 5 umowy, zastrzega sobie prawo dokonania zakupu przedmiotu
umowy od innego niş Wykonawca podmiotu, w ilości i asortymencie
niezrealizowanej w terminie dostawy. 9.
Strony postanawiają, şe w
przypadku określonym w ustępie poprzedzającym, koszt zakupu przedmiotu umowy u
innego niş Wykonawca podmiotu będzie uwzględniany w całkowitej wartości umowy
określonej w ustępie 1 niniejszego paragrafu podmiotu. 10.
Strony postanawiają, iş
niezaleşnie od prawa do şądania zapłaty kary umownej na podstawie paragrafu 11.
Strony zgodnie ustalają,
iş Wykonawca będzie wystawiał maksymalnie dwie faktury w miesiącu na łączną
kwotę odpowiadającą wartości dostarczonego przedmiotu zamówienia w wersji elektronicznej w formie tekstowej lub innej
formie tekstowej elektronicznej zawierającej dane z faktury. Faktura Wykonawcy
musi zawierać: numer identyfikujący umowę przetargową, numery zamówień na
podstawie których została wystawiona, numery wszystkich dowodów dostawy (WZ),
których faktura dotyczy. Fakturę moşna przesłać Zamawiającemu na adres e-mail:
kancelaria@jurasza.pl lub za pomocą platformy PEF dostępnej na stronie https://efaktura.gov.pl/
(numer indentyfikacyjny skrzynki odbiorczej Zamawiającego: PL5542231069). Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu równieş fakturę w formie papierowej. 12.
Do kaşdego zamówienia
moşe być wystawiona – TYLKO JEDNA FAKTURA. Faktura moşe być wystawiona tylko i
wyłącznie na całość złoşonego zamówienia po jego całkowitej realizacji. 13.
W przypadku faktur, w
których kwota naleşności ogółem stanowi kwotę, o której mowa w art. 19 pkt 2
ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tj. przekracza 15 000,00
zł lub równowartość tej kwoty), obejmujących dokonaną na rzecz podatnika
dostawę towarów lub świadczenie usług, o których mowa w załączniku nr 15 do
ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz.
1751 ze zm.) – faktura musi zawierać wyrazy „mechanizm podzielonej płatności”,
zgodnie z art. 106e ust. 1 pkt 18a ustawy o VAT. 14.
Zamawiający zobowiązuje
się do zapłaty naleşności w terminie 60 dni od daty przyjęcia towaru do
magazynu i otrzymania faktury wystawionej zgodnie z warunkami niniejszej umowy.
15.
Zapłata naleşności będzie
dokonywana przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT pod
warunkiem, şe będzie to konto wskazane w wykazie informacji o podatnikach VAT,
prowadzonym przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej (tzw. biała lista
VAT). W przypadku wskazania innego konta, Zamawiający jest uprawniony do
zapłaty na rachunek wskazany w wykazie. 16.
Za termin zapłaty strony
uznają datę obciąşenia rachunku bankowego Zamawiającego. 17.
W przypadku opóźnienia
lub zwłoki w zapłacie ze strony Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje prawo
naliczenia odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych. 18.
W przypadku opóźnienia
lub zwłoki w zapłacie ze strony Zamawiającego i naliczenia odsetek przez
Wykonawcę strony postanawiają, şe zaliczenie dokonywanych przez Zamawiającego
wpłat będzie dokonywane w pierwszej kolejności na naleşność główną (w pierwszej
kolejności na najbardziej zaległą), 19.
Wykonawca oświadcza, iş
niniejsza umowa zostaje zawarta z poszanowaniem art. 230 Kodeksu spółek
handlowych (dotyczy spółek z o.o.). 20.
Strony dopuszczają
moşliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku
zmiany: a)
stawki podatku od towarów
i usług, b)
wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy c)
zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeşeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d)
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa jeşeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Zleceniobiorcę. 21.
Zmiana wynagrodzenia następuje
na wniosek jednej ze stron. Do wniosku strona zobowiązuje się dołączyć
uzasadnienie zmiany i jej zakresu, a druga strona moşe şądać przedstawienia
dokumentów uzasadniających wnioskowaną zmianę i jej zakres. 22.
Zmiana wynagrodzenia
wskutek okoliczności, o których mowa w ust. 20 następuje proporcjonalnie do
zmiany kosztów wykonania zamówienia zaistniałej wskutek określonej
okoliczności. 23.
Wszelkie świadczenia
pienięşne powstałe na podstawie umów, wiąşących Wykonawcę z Zamawiającym będą
uiszczane tylko i wyłącznie bezpośrednio na rzecz faktycznego dostawcy, którego
przedmiot działalności obejmuje wykonywanie czynności będących przyjętymi w
umowie zobowiązaniami z tytułu dostawy lub świadczenia usług. 24.
Strony zobowiązują się, şe ani Strony ani ich
pracownicy lub przedstawiciele (i) nie będą oferować, dokonywać, obiecywać,
autoryzować ani akceptować jakichkolwiek płatności lub przekazywać şadnych
korzyści majątkowych, w tym między innymi łapówek, bezpośrednio lub pośrednio,
urzędnikom państwowym, organom regulacyjnym ani nikomu innemu w celu wpływania,
wywoływania bądź nagradzania działania, zaniechania lub wydania decyzji w celu
zagwarantowania nieuzasadnionej korzyści lub uzyskania bądź zachowania źródła
przychodów (ii) będą stosować się do wszelkich praw antykorupcyjnych i innych
pokrewnych regulacji. Strony oraz ich pracownicy lub przedstawiciele nie będą
dokonywać płatności ani ofiarować upominków osobom trzecim, w związku z
wykonywaniem Umowy. Kaşda ze Stron jest zobowiązana do niezwłocznego
powiadomienia drugiej Strony o naruszeniu postanowień niniejszego ustępu. § 4 1.
Reklamacja z tytułu
jakości i ilości towaru składana będzie przez Zamawiającego faksem na numer
_______________________, bądź telefonicznie na numer _______________________,
lub pocztą elektroniczną na adres ..., a następnie
listem poleconym do Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty stwierdzenia wady
towaru oraz niezwłocznie po stwierdzeniu moşliwych do sprawdzenia w momencie
dostawy braków ilościowych w dostawie lub od daty stwierdzenia pozostałych okoliczności o których
mowa powyşej. 2.
Wykonawca zobowiązuje się
rozpatrzyć reklamację w terminie nie dłuşszym niş dni roboczych od daty
jej złoşenia. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy na reklamację w tym
terminie strony uznają, 3.
Strony postanawiają, iş w
przypadku złoşenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy trzech
uzasadnionych reklamacji, Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania niniejszej
umowy ze skutkiem natychmiastowym. Przed rozwiązaniem umowy Zamawiający
pisemnie wezwie Wykonawcę do naleşytego wykonywania umowy. § 5 1.
W przypadku opóźnienia w
dostawie towaru ponad termin ustalony w § 2 ust. 8 umowy, a takşe dostarczenia
towaru niezgodnego z postanowieniami niniejszej umowy, w tym niezgodnego ze
złoşonym zamówieniem albo w przypadku opóźnienia w załatwieniu reklamacji ponad
termin określony w § 4 ust. 2 umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kar
umownych w wysokości 0,5% wartości opóźnionego, niedostarczonego, niezgodnego
lub reklamowanego towaru za kaşdy rozpoczęty dzień opóźnienia, niezaleşnie od
uprawnień Zamawiającego określonych w § 8
umowy. 2.
Podstawę do ustalenia
wysokości kary umownej stanowi wartość brutto opóźnionego, niedostarczonego, niezgodnego lub reklamowanego towaru. 3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego ponad wysokość
zastrzeşonych kar umownych, do górnej granicy wysokości rzeczywiście
poniesionej szkody, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. § 6 1.
Zamawiający będzie
składał zamówienia Wykonawcy za pomocą e-maila na adres: ..lub
faksem na numer: .. 2.
Strony postanawiają, iş
Wykonawca realizować będzie jedynie zamówienia złoşone przez uprawnionego
pracownika Zamawiającego – Andrzej Komyć
tel. 52 585 47 97, Adam Łassa tel. 52 585 43 52., bądź innej osoby
wskazanej przez Zamawiającego listownie bądź faksem. Dostawa z naruszeniem
powyşszego uprawnia Zamawiającego do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem
natychmiastowym oraz/lub şądania zapłaty kary umownej w wysokości równej
wartości brutto towaru z tejşe dostawy. Zapis § 5 ust. 3 stosuje się
odpowiednio. § 7 1.
W razie zaistnienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, şe wykonanie umowy nie leşy w
interesie publicznym, czego nie moşna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub dalsze wykonywanie umowy moşe zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający moşe odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.
W takim przypadku
Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie 3.
Wykonawcy przysługuje
prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iş
wobec zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich
zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. 4.
Odstąpienie od umowy
zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem niewaşności takiego
oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie. § 8 1.
Zamawiającemu przysługuje
prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku: a)
gdy zmiana umowy została
dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e Prawa zamówień publicznych; b)
gdy Wykonawca w chwili
zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
Prawa zamówień publicznych; c)
gdy wszczęto postępowanie
zmierzające do likwidacji działalności Wykonawcy, d)
gdy Wykonawca dopuszcza
się niewykonania lub nienaleşytego wykonania umowy, w szczególności e)
wskazanym w § 4 ust. 3. 2.
Oświadczenie o
rozwiązaniu umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem
niewaşności 3.
W przypadku rozwiązania
umowy w okolicznościach określonych w ust. 1 lit. d lub e niniejszego paragrafu
Zamawiający ma prawo do şądania zapłaty od Wykonawcy kary umownej w wysokości
10% całkowitej wartości umowy określonej w § 3 ust. 1. Zamawiający moşe şądać
zapłaty kary umownej w wysokości określonej w zdaniu poprzedzającym niniejszego
ustępu, w przypadku naruszenia przez Wykonawcę zobowiązań przyjętych na
podstawie § 9 umowy, niezaleşnie od tego czy skorzysta z prawa do rozwiązania
umowy. 4.
W przypadku rozwiązania
umowy w okolicznościach wskazanych w ust. 1, Wykonawca moşe şądać wyłącznie
wynagrodzenia naleşnego z tytułu wykonanej części umowy. § 9 Wykonawca zobowiązuje się, şe bez zgody Zamawiającego
wyraşonej w formie pisemnej pod rygorem niewaşności: a) nie dokona cesji wierzytelności wynikających lub związanych z
realizacją umowy; b) nie udzieli pełnomocnictwa do
dochodzenia wierzytelności wynikających lub związanych z realizacją umowy na
drodze sądowej lub pozasądowej, za wyjątkiem pełnomocnictwa dla radcy prawnego
lub adwokata; c) nie zawrze umowy poręczenia dotyczącej wierzytelności wynikających
lub związanych z realizacją niniejszej umowy. § 10 1.
Umowa została zawarta na
czas określony od dnia .................. do dnia .................. z zastrzeşeniem
ustępu 2, niniejszego paragrafu. 2.
Umowa wygasa w przypadku
dostarczenia Zamawiającemu towaru opisanego w § 1 o wartości odpowiadającej
całkowitej wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. 3.
Ewentualne zmiany umowy
będą sporządzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewaşności
tych zmian. 4.
Załączniki do umowy
(Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych, zobowiązanie do zachowania
poufności, formularz cenowy z oferty przetargowej Wykonawcy) stanowi jej
integralną część. § 11 Właściwymi do rozpoznania sporu są sądy powszechne właściwe miejscowo dla
siedziby Zamawiającego. § 12 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz.1843 ze zm.) oraz Kodeksu Cywilnego. § 13 Umowę sporządzono w
trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden
dla Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 1 do umowy ZASADY ŚRODOWISKOWE DLA FIRM ZEWNĘTRZNYCH
·
spalać odpadów; ·
wrzucać wytworzonych
odpadów do kontenera Zleceniodawcy (chyba, şe umowa stanowi inaczej); •
składować odpadów
bezpośrednio na ziemi powstających w wyniku świadczenia usług, które mogłyby
powodować skaşenie gruntu, wody lub powietrza; •
myć pojazdów i sprzętu; •
przechowywać zapasów
paliwa i tankować pojazdów; •
wylewać jakichkolwiek
substancji do kanalizacji lub do gleby; •
negatywnie oddziaływać na
środowisko, stosując maszyny, czy narzędzia pracy emitujące do atmosfery
ponadnormatywny poziom hałasu.
* niepotrzebne skreślić
(pieczęć firmy )
(data i podpis wykonawcy/usługodawcy/dostawcy) Załącznik nr 2 do umowy ZOBOWIĄZANIE DO ZACHOWANIA
POUFNOŚCI wykonującego
zlecenie lub zadanie na rzecz Szpitala na podstawie umowy/zlecenia . (miejscowość, data) (imię i nazwisko oraz nazwa firmy) (adres lub siedziba) Zobowiązanie 1.
Zobowiązuję się
do zachowania tajemnicy w odniesieniu do danych i informacji uzyskanych w z związku
z pracami realizowanymi na rzecz Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy, do których dostęp jest
uzasadniony w związku z realizacją zlecenia (zadania) na podstawie umowy. Nr
SU/K/NLZ-2/./20/W z dnia .2020 r. Przedmiotem zlecenia
/ umowy jest ”Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji
teletechnicznych i telekomunikacyjnych”. Zakres informacji objętych tajemnicą
określono w umowie. 2.
Niniejsze
zobowiązanie stanowi integralną część wyşej wymienionej umowy. 3.
Przyjmuję do
wiadomości, şe naruszenie przeze mnie tajemnicy w odniesieniu do informacji i
danych stanowiących własność SU nr 1 im. A. Jurasza w Bydgoszczy będzie
stanowić podstawę odpowiedzialności na zasadach określonych w powszechnie
obowiązujących przepisach prawa. 4.
W związku z
realizowanym zleceniem zobowiązuje się: ·
nie kopiować
oraz w şadnej innej formie nie powielać danych udostępnionych na nośnikach
papierowych, elektronicznych lub dyskach
wewnętrznych, ·
nie przekazywać
w formie ustnej ani elektronicznej informacji na temat realizowanej
umowy/zlecenia stronom i osobom trzecim, ·
nie udostępniać
w jakiejkolwiek formie, nawet do wglądu dokumentów i danych przekazanych w
związku z realizowaną umową/zleceniem, niezaleşnie od rodzaju nośnika, na
którym są one przechowywane ·
nie
wykorzystywać danych dla własnych celów dla osiągnięcia jakiejkolwiek korzyści
majątkowych lub osobistych, bez uzyskania pisemnej zgody upowaşnionego
pracownika Szpitala. 5.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie
integralności danych w tym
czytelny podpis (imię i
nazwisko wykonawcy/osoby reprezentującej
kontrahenta) a)
Załącznik nr 3 do umowy WYMAGANIA W ZAKRESIE
BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY PRZY ZAKUPACH
Dostawcy
towarów/usług są zobowiązani do spełnienia wymagań, określonych w systemie
zarządzania bezpieczeństwem pracy wg PN –N-18001:2004
Szpital
przekazuje dostawcy towarów / usług
informacje o czynnikach
szkodliwych, uciąşliwych dla zdrowia, o pracach szczególnie niebezpiecznych i innych zagroşeniach, występujących w szpitalu, np. czynniki fizyczne: pole
elektromagnetyczne w.cz./pole-EM, promieniowanie jonizujące, promieniowanie
laserowe, mikroklimat gorący, hałas, dźwiganie, transport pacjentów. czynnik chemiczne: anestetyki,
tlenek etylenu, formaldehyd, środki dezynfekcyjne, ksyleny, cytostatyki, czynniki biologiczne: moşliwość
zakaşenia wirusem WZW typu B, C, HIV/AIDS, prątkiem gruźlicy, innymi chorobami
zakaźnymi, inne zagroşenia: praca
zmianowa, w porze nocnej, praca na wysokości do 3 m., powyşej 3 m., praca przy
monitorze ekranowym.
Dostawca
towarów /usług uwzględnia kryteria, dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy,
wskazane w deklaracjach zgodności, certyfikatach, atestach itp. (wymienić
zidentyfikowane normy. )
Dostawca
towarów /usług potwierdza spełnienie wymagań polskich przepisów prawnych w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dostawca
towarów /usług zapewnia przed uşyciem zakupionych towarów, sprzętu wprowadzenie
rozwiązań, zapewniających zgodność z
przepisami i zasadami BHP.
Dostawca
towarów /usług (data
i podpis) Załącznik nr 4 do umowy ZASADY POSTĘPOWANIA FIRM ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE
SZPITALA
Wykonawca/firma zewnętrzna ponosi
pełną odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących na terenie szpitala
przepisów i zasad bhp oraz higieny szpitalnej oraz za stosowanie bezpiecznych
metod pracy.
Wykonawca/firma zewnętrzna prowadzi
prace w sposób nie zakłócający ciągłości świadczenia usług medycznych. (Wpisać w jaki sposób powiadomiono
kierowników komórek organizacyjnych o prowadzonych pracach
......... )
Wykonawca/ firma zewnętrzna zobowiązany
jest do wygrodzenia i oznakowania miejsc prowadzenia prac poprzez zastosowanie,
np. taśm ostrzegawczych, tablic informacyjnych (wpisać jakie oznakowania uşyto: )
Szpital zastrzega sobie prawo
przerwania pracy przez słuşbę BHP, w przypadku, gdy sposób prowadzonych prac
zagraşa bezpieczeństwu pracowników, pacjentów lub osób przebywających na
terenie Szpitala.
Wykonawca/firma zewnętrzna zapewnia
utrzymania ładu i porządku w miejscu
wykonywania prac i po ich
zakończeniu.
Wykonawca/firma zewnętrzna
zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom własnym oraz
wyposaşenia ich w środki ochrony indywidualnej i zbiorowej.
Przedstawiciel Przedstawiciel firmy zewnętrznej
Szpitala Uniwersyteckiego Nr 1 komórka
zlecająca prace 2020 r.
2020 r.
(data i podpis)
(data i podpis) Załącznik Nr 5 do umowy ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I
HIGIENY PRACY DLA FIRM ZEWNĘTRZNYCH Szpital przekazuje firmie
zewnętrznej informacje: o czynnikach szkodliwych, uciąşliwych dla zdrowia, o pracach
szczególnie niebezpiecznych czynniki fizyczne: pole elektromagnetyczne
w.cz./pole-EM, promieniowanie jonizujące, promieniowanie laserowe, mikroklimat
gorący, hałas, dźwiganie, transport pacjentów. czynnik chemiczne: anestetyki, tlenek
etylenu, formaldehyd, środki dezynfekcyjne, ksyleny, cytostatyki, czynniki biologiczne: moşliwość zakaşenia
wirusem WZW typu B, C, HIV/AIDS, prątkiem gruźlicy, innymi chorobami zakaźnymi, inne zagroşenia: praca zmianowa, w porze
nocnej, praca na wysokości do 3 m., powyşej 3 m., praca przy monitorze
ekranowym. o postępowaniu w przypadku sytuacji zagraşających zdrowiu i şyciu
pracowników: udzielanie pierwszej pomocy, nr tel.
wew. 4222 lub 052-585-4333, o zasadach działania w razie poşaru lub innych sytuacji nadzwyczajnych
: uruchomić najblişszy ROP (ręczny ostrzegacz poşarowy), powiadomić Straş Poşarną (tel. 998 lub 112), powiadomić dyspozytora (tel.7766), Inspektora p. poş. (tel. 667652249), Firma zewnętrzna
potwierdza, şe zapewnia własnym pracownikom: badania lekarskie profilaktyczne, szkolenia w zakresie BHP, szkolenia specjalistyczne, kwalifikacyjne np.
przy wykonywaniu prac eksploatacyjnych przy urządzeniach energetycznych, wyposaşenie w odzieş, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej, zapoznanie z oceną ryzyka zawodowego na wykonywanym stanowisku, zapoznanie z instrukcjami obsługi wykorzystywanych urządzeń, kart
charakterystyki stosowanych substancji niebezpiecznych. Przedstawiciel firmy zewnętrznej Przedstawiciel
Szpitala
Uniwersyteckiego Nr 1 2020
r. ............ 2020
r.. (data i podpis)
(data i podpis) Załącznik Nr 6 do umowy . Imię i Nazwisko Klauzula
informacyjna z art. 14 RODO Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, şe: § administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9,
85-094 Bydgoszcz, tel.52 585 4880, fax. 52 585 4002, e-mail:
sekretariat@jurasza.pl; § inspektorem ochrony
danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
jest Pani/Pani Jerzy Nowak, kontakt: je.nowak@jurasza.pl, tel. 52 585
40 78; § Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego; § odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019
r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeşeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; § Pani/Pana dane
osobowe Szpital uzyskał od Pani/Pana
pracodawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; § w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan
prawo do şądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a takşe do cofnięcia zgody, chyba şe
przepisy prawa nakazywać będą przechowywanie danych osobowych; § w przypadku
uznania, şe Pani/Pana prawa zostały naruszone ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |