Ogłoszenie nr 772557-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy: Roboty remontowe w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej,
Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii
i Foniatrii, Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej oraz Zakładzie Radiologii
i Diagnostyki Obrazowej. Inwestycja realizowana pod nazwą: „Poprawa dostępności
i jakości usług w zakresie leczenia i diagnostyki chorób nowotworowych poprzez
remont i doposaşenie Klinik i Zakładów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr.
A. Jurasza w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach Projektu nr
POIS.09.02.00-00-149/18 pn. „Poprawa dostępności i jakości usług w zakresie
leczenia i diagnostyki chorób nowotworowych poprzez remont i doposaşenie
Kliniki i Zakładów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy” realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i
Środowisko na lata 2014-2020, Działanie 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych
podmiotów leczniczych”.
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na
temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer
identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ,
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.
525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie
zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego.
Adres:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w
Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej, Klinice Otolaryngologii i
Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii i Foniatrii, Klinice
Urologii Ogólnej i Onkologicznej oraz Zakładzie Radiologii i Diagnostyki
Obrazowej. Inwestycja realizowana pod nazwą: „Poprawa dostępności i jakości
usług w zakresie leczenia i diagnostyki chorób nowotworowych poprzez remont i
doposaşenie Klinik i Zakładów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza
w Bydgoszczy
Numer referencyjny: NLZ.2020.271.114
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia są roboty remontowe w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej,
Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii
i Foniatrii, Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej oraz Zakładzie Radiologii
i Diagnostyki Obrazowej. 2.3 Przedmiot zamówienia został podzielony na 4
części: 1) Wykonanie robót budowlanych - remont pomieszczeń Kliniki Chirurgii
Wątroby i Chirurgii Ogólnej – część 1, 2) Wykonanie robót budowlanych - remont
pomieszczeń Kliniki Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem
Audiologii i Foniatrii – część 2; 3) Wykonanie robót budowlanych - remont
pomieszczeń Kliniki Urologii Ogólnej i Onkologicznej – część 3, 4) Wykonanie
robót budowlanych - remont pomieszczeń Zakładu Radiologii i Diagnostyki
Obrazowej – część 4. Oferta w kaşdej części winna być pełna, kompletna i
powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia i jej załącznikach. Wykonawca moşe złoşyć ofertę na jedną
lub więcej części. 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w
załączniku nr 2 do SIWZ, przedmiarach, dokumentacji projektowej oraz STWiORB,
stanowiącej załączniki do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45111300-1
|
45215140-0
|
45300000-0
|
45310000-3
|
45311000-0
|
45311100-1
|
45311200-2
|
45320000-6
|
45321000-3
|
45330000-9
|
45331000-6
|
45331100-7
|
45331210-1
|
45332000-3
|
45410000-4
|
45421000-4
|
45421141-4
|
45421146-9
|
45421152-4
|
45430000-0
|
45432100-5
|
45442100-8
|
24111500-0
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1.3 Zamawiający informuje, şe będzie
przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności:
dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i
oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego
danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego
ciąşącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do
postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej
osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach
złoşonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne
oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1
do SIWZ).
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub
osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umoşliwiające
realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości za spełniony, jeśli
Wykonawca: Część 1: A. wykaşe, şe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie – wykonał jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 450
000,00 zł netto obejmującą roboty budowlane polegające na
przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego obiektu słuşby zdrowia takiego jak:
szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia, hospicjum. B. wykaşe, şe dysponuje
lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi
wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w danej specjalności, tj. : o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych.
Część 2: C. wykaşe, şe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wykonał jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 1 350 000,00
zł netto obejmującą roboty budowlane polegające na
przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego obiektu słuşby zdrowia takiego jak:
szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia, hospicjum. D. wykaşe, şe dysponuje
lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi
wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w danej specjalności, tj. : o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Część 3:
E. wykaşe, şe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał
jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 900 000,00 zł netto obejmującą
roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego
obiektu słuşby zdrowia takiego jak: szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia,
hospicjum. F. wykaşe, şe dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej
specjalności, tj. : o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Część 4: G. wykaşe, şe w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał jedną robotę
budowlaną o wartości na co najmniej 1 000 000,00 zł netto obejmującą roboty
budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego obiektu
słuşby zdrowia takiego jak: szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia,
hospicjum. H. wykaşe, şe dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej
specjalności, tj. : o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić będzie
funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych
i gazowych. UWAGA : * wskazane osoby powinny posiadać ww. uprawnienia
budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im
waşne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa. * Zamawiający określając ww. wymogi dla osób w
zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeşeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4. W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający zaşąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona,
przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) w przypadku
podmiotów zagranicznych: a) jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt. 7.4.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt. 7.4.1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone
przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3)
Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2)
SIWZ.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający
zaşąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, złoşenia w
wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a
które zostały opisane w pkt. 6.1 SIWZ, tj.: 1) w zakresie części 1: A. wykazu
wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wykonał jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 450 000,00
zł netto obejmującą roboty budowlane polegające na
przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego obiektu słuşby zdrowia takiego jak:
szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia, hospicjum, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane naleşycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór
stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). B. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi wymagane przez Zamawiającego
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
danej specjalności, tj. : o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór
stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2) w zakresie części 2: C. wykazu wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –
wykonał jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 1 350 000,00 zł netto
obejmującą roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji
czynnego obiektu słuşby zdrowia takiego jak: szpital, sanatorium, przychodnia,
poradnia, hospicjum, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
naleşycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). D. wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
posiadającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej specjalności, tj. : o
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami. (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 3) w
zakresie części 3: E. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał jedną robotę budowlaną o
wartości na co najmniej 900 000,00 zł netto obejmującą roboty budowlane
polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji czynnego obiektu słuşby zdrowia
takiego jak: szpital, sanatorium, przychodnia, poradnia, hospicjum, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane naleşycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór
stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). F. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi wymagane przez Zamawiającego
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
danej specjalności, tj. : o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór
stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 4) w zakresie części 4: G. wykazu wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –
wykonał jedną robotę budowlaną o wartości na co najmniej 1 000 000,00 zł netto
obejmującą roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji
czynnego obiektu słuşby zdrowia takiego jak: szpital, sanatorium, przychodnia,
poradnia, hospicjum, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane naleşycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). H. wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
posiadającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej specjalności, tj. : o
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych o osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami. (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5 Pozostałe
wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, şe realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ); c)
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi
winy; d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty
zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp; e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub
finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie
potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający şąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp; f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.
13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, moşe przedstawić dowody na to,
şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w
szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub
przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub
naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę
z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych,
organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym
przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu
wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz
ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku
okres obowiązywania tego zakazu; g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym
naleşyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający moşe şądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolności dotyczą; h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając
odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ; i) Wykonawca, który zamierza
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza
informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4
do SIWZ; j) Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z
odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia; k) W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s.c.)
oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do
oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za
zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze
wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie,
dotyczące wyłącznie jego osoby; l) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są juş znane), wypełniając załącznik
nr 6 do SIWZ i załączając do oferty (jeşeli dotyczy). m) Jeşeli zmiana albo
rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego
zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
n) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,
jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane; o) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy
Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5
do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii
Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie
9). 7.6. Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny
ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od
zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania
umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia
warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną
spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art.
26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została
najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień
złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
wykluczenia z postępowania, jeşeli Zamawiający posiada oświadczenia lub
dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700). 7.9. Ocena
warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według
zasady spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy
Pzp) w wysokości: część nr 1 – 3.500,00 zł część nr 2 – 16.000,00 zł część nr 3
– 6.500,00 zł część nr 4 – 7.500,00 zł (w przypadku złoşenia oferty częściowej
wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części.
W przypadku złoşenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów
ustalonych dla poszczególnych części zamówienia) w jednej lub kilku z nişej
wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w
Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na
dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „NLZ.2020.271.114 – wadium – Roboty remontowe
w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej, Klinice Otolaryngologii i
Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii i Foniatrii, Klinice
Urologii Ogólnej i Onkologicznej oraz Zakładzie Radiologii i Diagnostyki
Obrazowej” oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.
310, 836 i 1572). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej
Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do
oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być
doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1
SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie
nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie
uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym
mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony
Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w
kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do
piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w
środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień
czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00
– 13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z
godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia
wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena brutto [
C ]
|
60,00
|
Wydłuşenie
okresu gwarancji na roboty budowlane [ G ]
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje moşliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 9 do SIWZ. § 10 ZMIANY DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1. W
uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do
dokumentacji projektowej: a. na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia
inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót.
Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwiązanie
jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a
jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów inwestycji. W tym przypadku
Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian,
rysunki i wycenę kosztów. Projekt taki wymaga pisemnego, pod rygorem
niewaşności, zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego; b. w przypadku,
gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań
technicznych nieprzewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół
konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz
ze zleceniem ich wykonania; c. w przypadku, gdy określone w pkt. b. zmiany
powodują wzrost kosztów inwestycji traktuje się je jako roboty dodatkowe i
Zamawiający musi złoşyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie, w trybie
wynikającym z art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; w
przypadku, jeşeli spowodują zmniejszenie kosztów strony zawrą odpowiedni aneks
do umowy obnişający odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy. § 14 ZMIANY W UMOWIE
1. Strony przewidują moşliwość wydłuşenia czasu (zmiany terminu) wykonania
przedmiotu Umowy, jeşeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemoşliwe
z uwagi na: 1) siłę wyşszą lub inne okoliczności niezaleşne od Wykonawcy lub
których Wykonawca przy zachowaniu naleşytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć, jak równieş inne przeszkody lub utrudnienia w
wykonywaniu zadania spowodowane przez osoby trzecie, za które Wykonawca nie
ponosi odpowiedzialności, 2) wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych, 3)
konieczność wprowadzenia jakichkolwiek zmian w dokumentacji projektowej z
przyczyn nie leşących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na wydłuşenie czasu
koniecznego do realizacji umowy, wynikłych z: a) błędów w dokumentacji
projektowej uniemoşliwiających wykonanie umowy zgodnie z jej treścią i/lub
przepisami prawa, b) potrzeby dokonania zmian w dokumentacji projektowej z
uwagi na potrzeby eksploatacyjne lub uşytkowe, 4) okoliczności leşące po
stronie Zamawiającego mające wpływ na wydłuşenie czasu koniecznego do dokonania
czynności będących przedmiotem Umowy. 5) konieczności wykonania robót
zamiennych na wniosek Zamawiającego Wydłuşenie czasu (zmiana terminu) wykonania
umowy następuje o czas odpowiedni do okoliczności, które spowodowały zmianę. 2.
Strony przewidują moşliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie: 1) zmian w
dokumentacji projektowej w przypadkach przewidzianych w §10, 2) wydłuşenia
okresu rękojmi i/lub gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających
wpływ na (uzasadniających) wydłuşenie okresu gwarancji i/lub rękojmi. 3) zmiany
podwykonawców, na których zasoby powołał się Wykonawca w celu wykazania
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku wystąpienia
okoliczności zagraşających naleşytemu wykonaniu Umowy, 4) zmiany zakresu robót,
powierzonych zgodnie z treścią oferty, podwykonawcom w przypadku okoliczności
zagraşających naleşytemu wykonaniu Umowy, 3. Jakiekolwiek zmiany umowy opisane
w niniejszym paragrafie, o ile co innego wyraźnie nie wynika z poprzednich
postanowień umowy, wymagają pod rygorem niewaşności zachowania formy pisemnej w
postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Wykonanie
robót budowlanych - remont pomieszczeń Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii
Ogólnej
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia
są roboty remontowe w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do
SIWZ, przedmiarach, dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiącej
załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45215140-0,
45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45320000-6,
45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3,
45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0,
45432100-5, 45442100-8, 24111500-0
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 168
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena brutto
[ C ]
|
60,00
|
Wydłuşenie
okresu gwarancji na roboty budowlane [ G ]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Wykonanie
robót budowlanych - remont pomieszczeń Kliniki Otolaryngologii i Onkologii
Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii i Foniatrii
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia
są roboty remontowe w Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z
Pododdziałem Audiologii i Foniatrii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, przedmiarach, dokumentacji
projektowej oraz STWiORB, stanowiącej załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45215140-0,
45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45320000-6,
45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3,
45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45432100-5,
45442100-8, 24111500-0
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 245
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena brutto
[ C ]
|
60,00
|
Wydłuşenie
okresu gwarancji na roboty budowlane [ G ]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Wykonanie
robót budowlanych - remont pomieszczeń Kliniki Urologii Ogólnej i
Onkologicznej
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia
są roboty remontowe w Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ,
przedmiarach, dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiącej załączniki do
SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45215140-0,
45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45320000-6,
45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3,
45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0,
45432100-5, 45442100-8, 24111500-0
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 168
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena brutto
[ C ]
|
60,00
|
Wydłuşenie
okresu gwarancji na roboty budowlane [ G ]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Wykonanie
robót budowlanych - remont pomieszczeń Zakładu Radiologii i Diagnostyki
Obrazowej
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia
są roboty remontowe w Zakładzie Radiologii i Diagnostyki Obrazowej. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ,
przedmiarach, dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiącej załączniki do
SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45215140-0, 45300000-0,
45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45320000-6, 45321000-3,
45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3, 45410000-4,
45421000-4, 45421141-4, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45432100-5,
45442100-8, 24111500-0
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 245
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena brutto
[ C ]
|
60,00
|
Wydłuşenie
okresu gwarancji na roboty budowlane [ G ]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE: