Ogłoszenie nr 551276-N-2020 z dnia
2020-06-23 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Dostawę
urządzenia UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu
udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap” w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
2014-2020, Oś priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i
jakość e usług publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania
elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap” w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś
priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e
usług publicznych
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer
identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ,
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.
525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot
prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sklada się w formie pisemnej i wyłącznie w
języku polskim w formie zapewniajacej czytelnosc jej tresci. ofertę nalezy złozyc w siedzibie zamawiajacego.
Adres:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w bydgoszczy,
ul. M.Skłodowskiej - Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę urządzenia
UTM: Realizacja projektu „Budowa Kujawsko-Pomorskiego systemu udostępniania
elektronicznej dokumentacji medycznej – I etap” w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś
priorytetowa 2. Cyfrowy region, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e
usług publicznych
Numer referencyjny: NLZ.2020.271.51
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa urządzenia sieciowego UTM określonego w załączniku nr
1a (tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia
obejmuje 1 niepodzielną część. Oferta winna być pełna i powinna spełniać
szczegółowe wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiących załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 229999,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14
dni roboczych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe, şe wykonał co najmniej jedną dostawę
toşsamą lub podobną dostawę sprzętu klasy UTM o wartości minimalnej tej dostawy
wynoszącej 70 000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:) spełniają warunki
określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące: zdolności technicznej lub
zawodowej –
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4. W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona,
przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed
notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda
od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zaşąda od Wykonawcy, którego oferta
zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykazu
dostaw, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.1 3) c) wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy
zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
naleşycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5
Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca moşe w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Zamawiający ocenia, czy
udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. e) Jeşeli zdolności
techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o
którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie
potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp. f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na
podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić
dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie
upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. g) W celu
oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte wykonanie
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe şądać
dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. h) Wykonawca,
który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje
się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3
do SIWZ. i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. j) Wykonawca moşe
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za
naleşyte wykonanie tego zamówienia. k) W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą
pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze wspólników/ uczestników spółki
cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego
osoby. l) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm
podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak
informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie
samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę. m)
Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego
zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1
ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe
proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu
nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp.
Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
(Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.7.
Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp,
najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu
powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia
naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega
wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który
złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.8. Zamawiający
zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp,
moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do
złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, 7.9. o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
7.10. Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw
wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający posiada oświadczenia lub
dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7.11. Ocena warunków udziału w postępowaniu
dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w
wysokości 2.300,00 zł w jednej z nişej wymienionych form: a) pieniądzu –
przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr
rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć
„Przetarg na dostawę urządzenia UTM NLZ.2020.271.51” oraz w tytule przelewu
podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pienięşnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze
zm. ). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca,
aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym
przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu
później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku
wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy
wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium
przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1
SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem
musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została
do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş
do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez
doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby
Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej w piątki w godzinach 10:00 – 12:00, z
zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną)
przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin
realizacji przedmiotu zamówienia .. dni roboczych
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 6 ZMIANY W UMOWIE 1. Strony przewidują moşliwość wydłuşenia czasu (zmiany
terminu) wykonania przedmiotu Umowy, jeşeli dochowanie terminu określonego w
umowie jest niemoşliwe z uwagi na: 1) siłę wyşszą lub inne okoliczności
niezaleşne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu naleşytej
staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak równieş inne
przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu zadania spowodowane przez osoby
trzecie, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) okoliczności
leşące po stronie Zamawiającego mające wpływ na wydłuşenie czasu koniecznego do
dokonania czynności będących przedmiotem Umowy. 2. Wydłuşenie czasu (zmiana
terminu) wykonania umowy następuje o czas odpowiedni do okoliczności, które
spowodowały zmianę. 2.3. Jakiekolwiek zmiany umowy opisane w niniejszym
paragrafie, o ile co innego wyraźnie nie wynika z poprzednich postanowień
umowy, wymagają pod rygorem niewaşności zachowania formy pisemnej w postaci
aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-07-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH