Zamawiający:
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A.
JURASZA
W BYDGOSZCZY
85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej
– Curie 9; tel. (0-52) 585–40–00,
fax (0-52) 585-40-76
strona internetowa: www.jurasza.pl
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NLZ. 2020.271.104
na:
„Zakup wraz z
dostawą sprzętu komputerowego”
(Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
30.20.00.00-1
|
Urządzenia komputerowe
|
30.21.30.00-5
|
Komputery osobiste
|
30.23.71.00-0
|
Części do komputerów
|
31.44.00.00-2
|
Baterie
|
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
1.1
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843 ze zm.) zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
wyraşonej w złotych równowartości kwoty
w wysokości 139 000 euro.
1.2
Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w
dokumentach
i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego
danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego
ciąşącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do
postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej:
„RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie,
oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na tę okoliczność
Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu
Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup
wraz z dostawą sprzętu komputerowego, określonych w
załączniku nr 2 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielną część, dla której oferta winna być pełna i powinna spełniać
szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr
2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i z wymaganiami
zawartymi w załączniku nr 2a niniejszej specyfikacji (formularz
właściwowści techniczno – uşytkowych).
3.WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Uşyte nazwy własne określają minimalny
standard jakościowy wyrobów. Zastosowane w
składanej ofercie wyroby (ich nazwy
własne) powinny być takie same lub równowaşne,
porównywalne z pozycjami
(przykładami) zapisanymi w SIWZ.
3.2
Zamawiający
wymaga dołączenia przy pierwszej dostawie instrukcji obsługi w języku polskim
wszystkich narzędzi objętych przedmiotem zamówienia.
3.3
Zamawiający
wymaga, aby oferowane wyroby w chwili dostawy były fabrycznie nowe.
3.4
Transport
oferowanych wyrobów musi odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
3.5
Oferowane
wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne
dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie
niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3.6
Wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu na kaşde jego wezwanie w
trakcie trwania umowy atestów i świadectw rejestracji dotyczących przedmiotu
zamówienia.
3.7
Zabronione jest jakiekolwiek przetaktowanie procesorów,
płyt głównych lub kart graficznych urządzeń oraz innych elementów mających
wpływ na osiągnięte wyniki, jak równieş stosowanie jakichkolwiek modyfikacji
oprogramowania, systemu operacyjnego, sterowników itp. w celu uzyskania
zawyşonych wyników testu. Zabronione jest stosowanie konwerterów, przejściówek
lub kart PCI itp. dla osiągnięcia wymaganej ilości portów.
3.8
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w załączniku nr 2 do
SIWZ (Formularz cenowy) ww wskazanych miejscach w kolumnie nr 10
podał informacje dotyczące zaoferowanych modeli oraz wskazał producenta.
3.9
Wykonawca,
który powołuje się na rozwiązania równowaşne opisywanym przez zamawiającego,
jest obowiązany wykazać, şe oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania
określone przez zamawiającego.
3.10
Zamawiający
wymaga aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali zasady określone w załącznikach
nr 1, 2, 3 i 4 stanowiących
załączniki do głównych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),
a mianowicie: „Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na
terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do
zachowania poufności”, „Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm
zewnętrznych wymagania w zakresie bhp przy zakupach, zleceniach” oraz „Umowa o przetwarzanie danych osobowych”.
Powyşsze załączniki do umowy powinny być przez wykonawcę odpowiednio wypełnione
zgodnie z treścią w nich zawartą oraz podpisane przez osoby do tego
upowaşnione.
3.11
Jeşeli
zostanie złoşona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, w takim przypadku składając
ofertę, informuje Zamawiającego, şe
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez
kwoty podatku.
3.12
Zamawiający
ma obowiązek wezwać Wykonawców, którzy składając oferty poinformowali, zgodnie
z art.91 ust.3a Ustawy PZP, şe wybór ich oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i
usług, do podania:
a) informacji dotyczącej moşliwości
powstania u Wykonawcy, w przypadku udzielenia mu
zamówienia publicznego, obowiązku
podatkowego na nowych zasadach
b) nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz ich wartości bez kwoty
podatku
c) kwoty podatku od towarów i usług,
która powinna być doliczona do ceny złoşonej, o ile nie wynika to z treści
złoşonej oferty.
3.13
Jeşeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego poda informację o moşliwości
powstania u niego, w przypadku udzielenia mu zamówienia publicznego, obowiązku
podatkowego na podstawie mechanizmu podzielonej płatności – Zamawiający doliczy
do ceny ofertowej podaną przez Wykonawcę kwotę podatku od towarów i usług.
3.14
Wykonawca,
którego oferta zostanie najwyşej oceniona złoşy w wyznaczonym terminie
oświadczenia o posiadaniu niezbędnej dokumentacji potwierdzającej parametry
oferowanych komputerów (zał. nr 10 do SIWZ).
3.15
Zamawiający
wymaga faktur w wersji elektronicznej. Fakturę moşna przesłać Zamawiającemu na
adres: e-faktury-kancelaria@jurasza.pl
lub za pomocą platformy PEF dostępnej na stronie https://efaktura.gov.pl/
(numer identyfikacyjny skrzynki odbiorczej Zamawiającego: PL5542231069).
3.16
W przypadku
faktur, w których kwota naleşności ogółem stanowi kwotę, o której mowa w art.
19 pkt 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tj. przekracza 15
000,00 zł lub równowartość tej kwoty), obejmujących dokonaną na rzecz podatnika
dostawę towarów lub świadczenie usług, o których mowa w załączniku nr 15 do
ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz.
1751 ze zm.) – faktura powinna zawierać wyrazy „mechanizm podzielonej
płatności”, zgodnie z art. 106e ust. 1 pkt 18a ustawy o VAT.
3.17
Wykonawca
zapewni stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy.
3.18
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane w
wersji papierowej (szczegółowy opis składania ofert i innych dokumentów ww.
formie w rozdziale 11 i 12 niniejszej SIWZ).
3.19
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był
opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem.
3.20
Osoby odpowiedzialne za dokonywanie zamówień:
- mgr Macieja Pieczka, mgr
Arkadiusz Matczyński
3.20
Zamawiający przewiduje zmianę umowy, w ten sposób,
şe okres obowiązywania umowy zostanie
przedłuşony, z tym
zastrzeşeniem, iş nie więcej niş o 1/4 pierwotnie określonego okresu
obowiązywania umowy tylko i wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności
polegającej na niedostarczeniu w okresie obowiązywania umowy określonym w
umowie, Zamawiającemu towaru opisanego w umowie i wartości określonej w umowie
w terminie wskazanym w § 10 umowy.
3.21
Wymagany termin załatwienia reklamacji do 5 dni roboczych od
daty jej złoşenia.
3.22
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie
w terminie do 14
dni roboczych od złoşenia zamówienia.
3.23
Szczegółowe wymagania dotyczące danej części zawarte
są w załączniku nr 2, 2a, 2b i 2 c do Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
3.24
Formularz cenowy moşna wypełnić jedynie dla tych części, na które
zostanie złoşona oferta.
UWAGA
WAŻNE!!!
Formularz
ofertowy i cenowy (załącznik nr 1, 2, 2a do SIWZ) winien zawierać informacje
dotyczące ceny oraz kryteriów oceny ofert.
3
3.1
3.2
3.3
3.4
3.5
3.6
3.7
3.8
3.9
3.10
3.11
3.25
Strony zobowiązują się, şe ani Strony
ani ich pracownicy lub przedstawiciele (i) nie będą oferować, dokonywać,
obiecywać, autoryzować ani akceptować jakichkolwiek płatności lub przekazywać
şadnych korzyści majątkowych, w tym między innymi łapówek, bezpośrednio lub
pośrednio, urzędnikom państwowym, organom regulacyjnym ani nikomu innemu w celu
wpływania, wywoływania bądź nagradzania działania, zaniechania lub wydania decyzji
w celu zagwarantowania nieuzasadnionej korzyści lub uzyskania bądź zachowania
źródła przychodów (ii) będą stosować się do wszelkich praw antykorupcyjnych i
innych pokrewnych regulacji. Strony oraz ich pracownicy lub przedstawiciele nie
będą dokonywać płatności ani ofiarować upominków osobom trzecim, w związku z
wykonywaniem Umowy. Kaşda ze Stron jest zobowiązana do niezwłocznego
powiadomienia drugiej Strony o naruszeniu postanowień niniejszego ustępu.
4. OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM
SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
4.1 Zamawiający nie dopuszcza
moşliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu art. 83
ustawy.
4.2 Zamawiający dopuszcza moşliwość składania
ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w
kaşdej części winna być pełna. Wykonawca moşe złoşyć ofertę na jedną lub więcej
części.
4.3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia
zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
4.4 Zamawiający
nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.
4.5 Zamawiający nie określa minimalnej ani
maksymalnej liczby części zamówienia, na którą wykonawca moşe złoşyć ofertę.
Oferta tego Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów w danej części
zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.
5. TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
5.1. Wymagany termin realizacji zamówienia ––sukcesywnie w terminie do 14 dni roboczych, od daty
złoşenia
zamówienia w okresie od dnia podpisania
umowy przez 12 miesięcy.
5.2. Dokonanie
płatności będzie odbywać się przelewem w terminie do 60 dni, licząc od dnia prawidłowo wystawionych faktur,
potwierdzonych przez osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego.
6. WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
6.1
Zgodnie z art. 22 ust. 1 o udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie będą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23)
i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp: z
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę „w
stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli
przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w
trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne
(Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z
wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeşeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku
upadłego, chyba, şe sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366
ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2019
r. poz. 498 ze zm.) oraz art.
24 ust. 5 pkt., 8), który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest
w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem
przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15, chyba, şe wykonawca dokonał
płatności naleşnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiąşące porozumienie w
sprawie spłaty tych naleşności” oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
6.2
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące:
a.
kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów;
Zamawiający nie
stawia w tym zakresie şadnych warunków
b.
sytuacji
ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych
warunków
c.
zdolności technicznej lub
zawodowej;
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,
jeşeli wykaşe, şe wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną,
lecz nie więcej niş trzy dostawy toşsame lub podobne Zakupowi
wraz z dostawą sprzętu komputerowego stosownie do części, na
którą zostanie złoşona oferta o łącznej wartości nie mniejszej niş odpowiednio dla:
Nr części
|
Wartość w PLN
|
1.
|
40 000,00 zł
|
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz, których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie.
Zamawiający oceni dokumenty wymienione w
pkt. 7.2 a) SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.
6.3
Wykonawcy występujący wspólnie:
- winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zwarciu umowy w sprawie zamówienia,
- ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy,
- warunki określone przez Zamawiającego
muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum,
- jednolity dokument składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7 WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1 W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt. 12) – 23) i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został
dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą
oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4
do SIWZ.
7.2 W
celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1b ustawy, których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej,
Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1b, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje zawarte w
oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.3
W celu potwierdzenia
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zaşąda od Wykonawcy,
którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących
dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych równieş wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie,
zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.2 c) wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy
zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub
są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niş 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego
oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie
wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ;
2) w przypadku podmiotów zagranicznych:
a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)
Jeşeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć,
złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3)
Zamawiający şąda od
wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
7.5
Pozostałe wymagane od Wykonawców
dokumenty:
a)
Wykonawca moşe w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ).
c)
Wykonawca, który polega na sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,
który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
d)
Zamawiający ocenia,
czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym
przez zamawiającego:
·
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami lub
·
zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
f)
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na
podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić
dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli
wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem
sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres
obowiązywania tego zakazu.
g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte
wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z
tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe
şądać dokumentów, które określają w szczególności:
-
zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-
sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego;
-
zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-
czy podmiot, na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
h)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ.
i)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
j)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego
zamówienia.
k)
W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie , w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą
pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze wspólników/ uczestników spółki
cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego
osoby.
l)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i
załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie
uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
który złoşy ofertę.
m) Jeşeli
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest
obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia.
n) Wykonawca, w terminie 3
dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem
oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego -
w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9).
7.6 Zamawiający
na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy
wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla
się od zawarcia umowy lub
nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy,
zamawiający moşe zbadać,
czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w
postępowaniu wykonawca,
który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.
7.7.
Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie
art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została
najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień
złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a
które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
7.8.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700
zm.).
7.9.
Ocena warunków udziału w postępowaniu
dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i
dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
8.
INFORMACJE O
SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
8.1
Wszelkie wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz
informacje związane z postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie e-mailem (za wyjątkiem
oferty, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz niepodleganiu wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş uzupełnienia tych
dokumentów w trybie art. 26 ustawy Pzp, które naleşy złoşyć wyłącznie w formie pisemnej).
8.2
Jeşeli dokumenty,
informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze
stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.
8.3
Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami
są:
a. w sprawach dotyczących procedury przetargowej:
mgr Boşena Kula,
tel.052/ 585-43-04,
e-mail: b.kula@jurasza.pl;
b. w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: mgr
Maciej Pieczka,
tel. /52/ 585-41-69.
8.4
Wykonawca
moşe zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia przesyłając wniosek na adres e-mail: b.kula@jurasza.pl.
Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niş na
2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, iş wniosek
o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niş do końca
dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie
przez Zamawiającego terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu
składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
8.5
Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie
terminu składania wniosku, o którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający moşe udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
8.6
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
Zamawiający przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez
ujawniania źródła zapytania i jednocześnie opublikuje zapytania i wyjaśnienia na swojej stronie
internetowej www.jurasza.pl.
8.7
Informacje i wyjaśnienia
niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie od poniedziałku do
piątku w godzinach 800 – 1400.
8.8
Wszelkie wezwania oraz zawiadomienia (w
tym o rozstrzygnięciu postępowania) zostaną przesłane Wykonawcom na adres
e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
9.1. Zamawiający wymaga
wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania
ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:
Nr części
|
Wartość w PLN
|
1.
|
2 600,00 zł
|
w
jednej z nişej wymienionych form:
a)
pieniądzu – przelew na rachunek bankowy
Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Przetarg
na zakup
wraz z dostawą sprzętu komputerowego” NLZ.2020.271.104 oraz w tytule przelewu podać nr NIP.
b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,
şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym,
c)
gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
9.2 W
przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał
lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał
lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być
doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1
SIWZ.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi
wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany
kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w
pkt. 12.1 SIWZ.
9.3
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony
Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie
oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2,
czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego
miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w
tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie
nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu
poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania
ofert.
9.4
W przypadku wnoszenia wadium w formie
gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona
gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie
Zamawiającego.
9.5
Wykonawca, który wycofał swoją ofertę,
a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
9.6
W przypadku wnoszenia wadium w formie
wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data
i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej
kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
9.7
W przypadku wnoszenia wadium w
pozostałych dopuszczalnych formach (gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej,
albo poręczenia), koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały
odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest równieş, aby
gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ,
poczynając od dnia składania ofert.
9.8
Nie wniesienie wadium w wymaganym
terminie (takşe na przedłuşony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości,
formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty,
zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.
9.9
W przypadku wnoszenia wadium w formie
gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona
gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie
Zamawiającego.
9.10 Zamawiający zwróci
wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium
w pieniądzu, w ofercie naleşy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na
jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1. Wykonawca składający
ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10.2 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony
przez Wykonawcę samodzielnie.
10.3 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony na
wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje Zamawiającemu
jednorazowo.
10.4 Przepis art. 85 ust 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843 ze zm.) stosuje się
odpowiednio.
11.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
11.1
Ofertę
składa się, pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
11.2 Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć
tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia
oferty jego i oferty konsorcjum, nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
11.3 Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w
języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie
większym niş A4.
11.4 Ofertę
składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z którym naleşy złoşyć następujące,
odpowiednio wypełnione dokumenty:
a)
formularz
cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) formularz właściwowści techniczno – uşytkowych (Załącznik
Nr 2a)
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
(załącznik nr 4 do SIWZ)
e) pełnomocnictwa (jeşeli dotyczy)
f) Wykaz części zamówienia,
których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli dotyczy) (załącznik
nr 6 do SIWZ).
g) Zobowiązanie podmiotu
trzeciego (jeşeli dotyczy) – pkt.7.4 b)
SIWZ
Wykonawca,
którego oferta zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie
zobligowany do złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
11.5 W przypadku załączenia do oferty dokumentów
sporządzonych w innym języku niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je
wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć.
11.6 W przypadku, o którym mowa
w § 16 ust. 2 Rozporządzenia Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe
şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z
2018 r., poz. 1993), Zamawiający będzie mógł zaşądać od wykonawcy tłumaczenia
na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego dokumentów.
11.7 Oświadczenia dotyczące
wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega
wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące
podwykonawców, składane są
w oryginale.
11.8 Dokumenty inne niş
oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11.9 Poświadczenia za zgodność z
oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które kaşdego
z nich dotyczą.
11.10 Kaşda strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian
(poprawki, uzupełnienia, skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę
uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków
majątkowych Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty przez inną osobę
wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
11.11 Zaleca
się złoşenie oferty w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie, gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub
połączone inną techniką w jedną całość.
11.12 Osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy na
formularzach, oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.
11.13 Składane
podpisy powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby
uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z
parafą osoby upowaşnionej.
11.14 Ofertę naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym
opakowaniu oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem:
„Oferta na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
NLZ.2020.271.104
Nie
otwierać przed dniem 04.12.2020 r. godz.
11:00
11.15 W przypadku ofert dostarczanych przez
firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest na kopercie doręczyciela umieścić
dopisek OFERTA PRZETARGOWA NLZ.2020.271.104.
11.16 Opakowanie oferty powinno być zamknięte w
sposób zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
11.17 Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego
zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana na ofercie data
i godzina złoşenia.
11.18 Wykonawca
moşe zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania
ofert.
11.19 Zmiany
naleşy złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z
dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z
wymogami niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.
11.20 Wykonawca
moşe wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne
powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania
ofert.
11.21 Wykonawca
nie moşe wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do
składania ofert.
11.22 Dokumenty
wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów, nie
podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem podanych w art. 97 ust. 2
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. ) w
sposób określony w przywołanym artykule.
11.23 Zamawiający
nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w
terminie składania ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe, şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş
zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww.
informacje zgodnie z odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu
Najwyşszego naleşy umieścić w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica
przedsiębiorstwa”.
11.24 Zamawiający
informuje, şe w sytuacji, kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, ale nie dołączył jednocześnie do oferty
uzasadnienia ten fakt potwierdzającego, wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe
zastrzeşenie w tym zakresie jest nieskuteczne, a informacje jako błędnie
zastrzeşone zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.25
Jeşeli
przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez
Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za
wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy
przedsiębiorstwa jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione,
o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.26 Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
12.1
Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 (pokój nr 6 w podziemiach) w terminie do dnia 04.12.2020 r. do godziny 10:00.
12.2 Otwarcie
ofert nastąpi dnia 04.12.2020 r. o godz. 11:00 w
Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych,
Budynek A - pokój 13 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.
12.3 Zakres
informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86
ustawy.
13.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
13.1 Wykonawca cenę oferty podaje w odpowiednio
wypełnionym formularzu oferty i formularzu cenowym, stanowiących załączniki
odpowiednio nr 1 i nr 2, 2a do
niniejszej specyfikacji.
13.2 Cena oferty to cena jednostkowa netto
pomnoşona przez ilość zamawianego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem
podatku od towarów i usług (VAT) wynikająca z formularza cenowego stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
13.3 Cena brutto oferty zawiera wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia, w tym koszt towaru, koszt transportu,
opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, złoşenia urządzeń w magazynie
Zamawiającego itp.
13.4 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie
podlega negocjacjom.
13.5 Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres
waşności umowy i nie będą podlegały zmianom.
13.6 Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej, poniewaş w takiej walucie
dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z którym
zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne.
UWAGA: Cenę
oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady
zaokrąglania liczb.
14.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY I SPOSOBU OCENY OFERT
14.1 Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować
się następującymi kryteriami jakimi są:
cena brutto [C]
– 60 % oceny
termin pilnego
zamówienia [Tpz] – 20 % oceny
termin gwarancji
[TG] – 20% oceny
* cena
brutto to wartość ogółem wynikająca z kolumny nr 9 formularza
cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
14.2
Oferty będą oceniane w odniesieniu do
najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w
zakresie kryterium, w następujący sposób:
14.2.1
Oferta z
najnişszą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom
zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
Cena
oferowana min. brutto
C = (--------------------------------------------
x 60%) x 100 = liczba pkt. otrzymanych w danym kryterium
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty- cena
Maksymalnie dla niniejszego kryterium Zamawiający moşe przyznać 60
punktów.
14.2.2
Oferta z
najwyşszą ilością punktów przyznanych za parametr podlegający ocenie otrzyma
maksymalną liczbę punktów w kryterium termin pilnego zamówienia, a pozostałym ofertom
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
W kryterium termin
pilnego zamówienia [Tpz] (liczony od daty zgłoszenia zapotrzebowania)
Zamawiający przyzna punktację zgodnie ze wzorem:
Czas PILNEGO zamówienia
|
Dla
części 1
Czas realizacji PILNEGO zamówienia liczony w dniach roboczych od momentu złoşenia
przez Zamawiającego zamówienia.
Maksymalna moşliwa ilość punktów do
zdobycia:
20 pkt.
|
20%
|
Czas realizacji
PILNEGO zamówienia nie przekraczający 5 dni roboczych.
1 -2 dni - 20 pkt.
3-4 dni - 15 pkt.
5 dni – 0 pkt
|
|
Minimalny termin pilnego zamówienia to 1 dzień roboczy, maksymalny 5 dni
roboczych.
Jeşeli Wykonawca zaoferuje czas realizacji PILNEGO
zamówienia (pkt. 2 formularza ofertowego):
·
dłuşszy niş 5 dni
roboczych – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ;
·
krótszy niş 1 dzień
roboczy -
Zamawiający wpisze ten czas realizacji PILNEGO
zamówienia do postanowień
Umowy, natomiast dla celów oceny oferty uzna, iş Wykonawca zaoferował 1 dzień roboczy;
·
w
przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu oferty oferowanego terminu
realizacji PILNEGO zamówienia, Zamawiający
odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ.
14.3.3
Jeşeli Wykonawca zaoferuje deklarowany termin gwarancji:
● dłuşszy niş 48
m-cy Zamawiający wpisze ten termin do
postanowień Umowy, natomiast dla celów oceny oferty uzna, iş Wykonawca
zaoferował deklarowany czas gwarancji 48
m-cy.
● krótszy niş 36 m-cy–
wówczas oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2)
ustawy Pzp, jako niezgodna z SIWZ.
• w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w
Formularzu oferty oferowanego terminu gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ.
Dla
części 1– minimalny termin gwarancji 36
miesięcy, a maksymalny 48 miesięcy.
Termin gwarancji
|
Dla
części 1
Czas gwarancji liczony w miesiącach od momentu dostarczenia przedmiotu
zamówienia.
Maksymalna moşliwa ilość punktów do
zdobycia:
20 pkt.
|
20%
|
Czas gwarancji nie krótszy niş 36 m-cy
48 m-ce
- 20 pkt.
42 m-ce
- 15 pkt.
36 m-cy – 10 pkt
|
|
14.4 Ostateczną ocenę oferty stanowi suma
punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 14.2,
obliczona wg wzoru:
Lp = C + Tpz + TG- ostateczna ocena danej oferty
*
powyşsze naleşy oświadczyć na druku formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ)
w punktach 2-4.
14.5
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z
najwyşszą ilością uzyskanych punktów
spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji.
14.6
Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z
uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert,
zamawiający
spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a
jeşeli zostały
złoşone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców,
którzy
złoşyli te oferty, do złoşenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
14.7
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş zaoferowane w złoşonych
ofertach.
UWAGA: przekroczenie terminu czasu
realizacji PILNEGO zamówienia („Tpz”) i niedotrzymanie terminu gwarancji („TG.”) podczas realizacji umowy, spowoduje
nałoşenie na Wykonawcę wysokiej kary umownej. Wysoka kara jest restrykcyjna, gdyş
czas realizacji PILNEGO zamówienia oraz termin gwarancji są kryteriami oceny ofert. Zamawiający zwraca
uwagę Wykonawcy, aby pochopnie nie skracał czasu realizacji PILNEGO zamówienia oraz
nie wydłuşał terminu gwarancji, wyłącznie celem uzyskania większej liczby
punktów w kryterium „czasu realizacji PILNEGO zamówienia i termin
gwarancji”.
14.8
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z
najwyşszą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) oraz
niniejszej specyfikacji.
14.9
Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z
uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera
ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty
o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złoşyli
te oferty, do złoşenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
14.10
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş zaoferowane w złoşonych
ofertach.
15.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH,
JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W
CELU
ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA
15.1
Zamawiający zaprosi
Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy w siedzibie
Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał,
Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego
terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub
pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do
niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez
Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa powyşej). Brak
jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy w terminie, czy teş niestawienie
się bez uprzedniego powiadomienia Zamawiający będzie traktował, jako uchylanie
się od podpisania umowy.
15.2
Jeşeli najkorzystniejszą
ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę regulującą
współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
15.5 Wykonawca, którego oferta
zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do
dostarczenia przed rozstrzygnięciem postępowania i podpisaniem umowy wszelkich niezbędnych atestów, certyfikatów,
kart technicznych i świadectw rejestracji dotyczących przedmiotu zamówienia,
dopuszczających do obrotu na rynku unijnym materiały medyczne będące
przedmiotem postępowania.
16. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie şąda od Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego
wykonania umowy, o którym mowa w art. 147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z
późn. zm.).
17. GŁÓWNE POSTANOWIENIA UMOWY
17.1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby
zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 5 wraz
z załącznikami niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.
17.2. Przyjmuje się, şe
główne postanowienia umowy stanowiące
załączniki 5 wraz z załącznikami do niniejszej
specyfikacji niezakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania ofert,
zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.
18.
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
18.1 Środki
ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a
takşe innemu
podmiotowi, jeşeli ma lub
miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę
w wyniku naruszenia przez
Zamawiającego przepisów ustawy.
18.2 Środki
ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia przysługują
równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5
ustawy.
18.3 Na
podst. art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
a)
określenia
warunków udziału w postępowaniu;
b)
wykluczenia
odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
c)
odrzucenia oferty
odwołującego;
d)
opisu przedmiotu
zamówienia;
e)
wyboru
najkorzystniejszej oferty.
18.4 Na
podst. art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do
wniesienia odwołania
poinformować Zamawiającego o
niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub
zaniechaniu czynności, do
której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje
odwołanie na podst. art. 180
ust. 2.
18.5 Skarga
do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo
kwestie dotyczące
skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.
19.
POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
W
sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy
wykonawcze.
Załączniki:
załącznik nr 1 Formularz oferty
załącznik nr 2 Formularz cenowy
załącznik nr 2a Formularz właściwowści techniczno – uşytkowych
załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych
w zw. art. 25a ust. 1 ustawy PZP
załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w
zw. z art. 25a ust. 1 ustawy PZP
załącznik nr 5 Główne postanowienia umowy wraz z zał.
Załącznik nr 6 Wykaz części zamówienia, których wykonanie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
załącznik nr 7 Wykaz głównych dostaw
załącznik nr 8 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
załącznik nr 9 Ośw. o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.)
załącznik nr 10 oświadczenie dot. świadectw rejestracji
Komisja przetargowa w składzie:
mgr inş. Magdalena Marciniak
mgr Małgorzata Ptasznik-Rudnicka
mgr Maciej Pieczka
mgr Arkadiusz Matczyński
mgr Boşena Kula
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z
załącznikami.
Bydgoszcz, dn. 23.11.2020 r.
ZATWIERDZIŁ DYREKTOR
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
dr n. o zdr. inş. Jacek Kryś
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 1
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9
85-094 B Y D G O S Z C Z
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszenia
przetargu nieograniczonego opublikowanego w dniu .2020
r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl pod nazwą „Zakup
wraz z dostawą sprzętu komputerowego”–nr
postępowania NLZ.2020.271.104,
nişej podpisani działając w
imieniu i na rzecz:
Nazwa Wykonawcy
w przypadku konsorcjum naleşy wpisać wszystkich członków
konsorcjum ze wskazaniem lidera
|
|
reprezentowany przez:
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
|
Adres, siedziba
|
|
REGON
|
NIP
|
Nr telefonu
|
Nr faxu
|
Nr rachunku bankowego, na które naleşy zwrócić wadium
|
|
Adresy zamieszkania wspólników
(dotyczy spółki cywilnej)
|
|
|
|
Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym (zamieścić
obowiązkowo):
|
Wykonawca
jest małym/średnim przedsiębiorcą TAK*/NIE*
*
niepotrzebne skreślić
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem i warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową
- brutto: ...........................................................
zł,
słownie:
........................................................ złotych
- w tym: stawka podatku od
towarów i usług ..................... %
wynikającą z formularza cenowego, stanowiącym załącznik do niniejszej
oferty.
Uwaga: Kryterium oceny ofert dla
części: 1
2.
- czas realizacji PILNEGO zamówienia
dla: nieprzekraczający
5 dni roboczych dla części:
części nr 1 -
|
.. dni roboczych
|
Uwaga: Kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.2.2
SIWZ.
INNE POZA CENOWE KRYTERIA
3.
- termin
gwarancji dla:
(części 1 nie krótszy niş 36 m-cy od dnia podpisania przez
Zamawiającego bez zastrzeşeń protokołu zdawczo – odbiorczego)
części nr 1 -
|
.. miesiecy
|
Parametry podlegające ocenie:
Czas PILNEGO zamówienia
|
Dla
części 1
Czas realizacji PILNEGO zamówienia liczony w dniach roboczych od dnia podpisania
przez Zamawiającego bez zastrzeşeń protokołu zdawczo – odbiorczego.
Maksymalna moşliwa ilość punktów do
zdobycia:
20 pkt.
|
20%
|
Czas realizacji
PILNEGO zamówienia nie przekraczający 5 dni roboczych.
1 -2 dni - 20 pkt.
3-4 dni - 15 pkt.
5 dni – 0 pkt
|
|
Minimalny termin pilnego zamówienia to 1 dzień roboczy, maksymalny 5 dni
roboczych.
Dla części 1–
minimalny
termin gwarancji 36 miesięcy, a maksymalny 48 miesięcy.
Termin gwarancji
|
Dla
części 1
Czas gwarancji liczony w miesiącach od momentu dostarczenia przedmiotu
zamówienia.
Maksymalna moşliwa ilość punktów do
zdobycia:
20 pkt.
|
20%
|
Czas gwarancji nie krótszy niş 36 m-cy
48 m-ce
- 20 pkt.
42 m-ce
- 15 pkt.
36 m-cy – 10 pkt
|
|
4.
Oświadczamy, şe:
4.1
zapoznaliśmy się z warunkami przeprowadzanego
postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń oraz posiadamy wszystkie
niezbędne informacje do przygotowania oferty,
4.2
cena oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do
wykonania zamówienia,
4.3
uwaşamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu
składania ofert,
4.4
akceptujemy główne postanowienia umowy, nie wnosząc
uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do
jej/ich zawarcia w stosownych terminach,
4.5
akceptujemy postanowienia SIWZ,
4.6
transport oferowanych wyrobów odbywać będzie się na
koszt i odpowiedzialność wykonawcy,
4.7
oferowane przez nas wyroby stanowiące przedmiot
zamówienia odpowiednio spełniają wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do
obrotu na rynku unijnym, oraz posiadają wszelkie niezbędne atesty i świadectwa
rejestracji i inne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem.
4.8
zobowiązujemy się do
przedłoşenia Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy na kaşde jego wezwanie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, a określonych w pkt. 3.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4.9
Posiadamy niezbędne certyfikaty dopuszczające stosowanie
przedmiotu zamówienia tj. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
w Polsce i Unii Europejskiej i zobowiązujemy się do ich przedłoşenia na kaşde wezwanie Zamawiającego,
4.10
oferowane przez nas wyroby spełniają szczegółowe
wymagania określone w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ),
4.11
zapoznaliśmy się z załącznikami; Zasady
środowiskowe dla firm zewnętrznych, zobowiązanie do zachowania poufności „zasady
bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych wymagania w zakresie bhp
przy zakupach, zleceniach” oraz umową powierzenia stanowiące zał. nr 1, 2, 3 i 4 do zał. nr 5 SIWZ (główne postanowienia umowy) i zobowiązujemy się do ich stosowania.
4.12 Oświadczam, şe wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*
wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.**.
Poinformowaliśmy kaşdą osobę o przekazaniu Zamawiającemu jej danych
osobowych, której są
podane w
Ofercie i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złoşonych w
niniejszym
postępowaniu.
*) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
**) W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych
innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np.
przez jego wykreślenie).
4.13 Jeşeli złoşono ofertę, której wybór
będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od
towarów i usług, to Wykonawca zobowiązany
jest do wskazania
nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego
powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.
Oświadczamy, şe wybór naszej oferty:
□
|
nie będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie
z przepisami o podatku od towarów i usług.
|
□
|
będzie prowadził do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Powyşszy obowiązek podatkowy będzie
dotyczył
...
(Wpisać
nazwę / rodzaj towaru, których dostawa będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług)
objętych przedmiotem zamówienia.
|
5.
Częścią oferty są ponişsze dokumenty:
stanowiące załączniki do
niniejszego formularza ofertowego:
Wyszczególnienie załączników
|
nr
|
Nazwa
|
strona oferty
|
1.
|
Formularz cenowy
|
|
2.
|
inne (w tym pełnomocnictwo – jeşeli dotyczy)
|
|
6.
Oferta
zawiera .. stron kolejno ponumerowanych i trwale połączonych.
........................ dn. ...................... ................................................................
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 3
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
..
(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany
przez:
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na
podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa
Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego o nazwie „Zakup wraz z dostawą sprzętu
komputerowego” prowadzonego przez Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, şe spełniam warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego
w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2020.271.104).
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy)
INFORMACJA
W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, şe w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia (znak
sprawy: NLZ.2020.271.104), polegam na zasobach następującego/ych
podmiotu/ów:
.....,
w następującym zakresie:
(wskazać podmiot i określić odpowiedni
zakres dla wskazanego podmiotu).
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w
powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość), dnia .. r.
..
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 4
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
.
(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
.
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji)
Oświadczenie
wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r.
Prawo
zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE
PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie „Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”, prowadzonego przez Szpital
Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
1.
Oświadczam,
şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23
ustawy Pzp.
2.
Oświadczam,
şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1)
ustawy Pzp.
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Oświadczam, şe zachodzą w stosunku do mnie podstawy
wykluczenia z postępowania na podstawie art. . ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę
wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24
ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww.
okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące
środki naprawcze: .............
.. (miejscowość),
dnia . r.
.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE
SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, na
którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:
. (podać
pełną nazwę/firmę, adres, a takşe
w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY
NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, będący/e
podwykonawcą/ami: ... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu:
NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH
INFORMACJI:
Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w
powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 6
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka
firmowa Wykonawcy
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE
WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM
Informuję,
iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
Lp.
|
Nazwa Podwykonawcy
|
Nazwa lub opis części zamówienia
powierzonej podwykonawcom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.. (miejscowość),
dnia . r.
..
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania
Wykonawcy)
Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 7
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
FORMULARZ WYKAZU DOSTAW
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia
Lp.
|
Podmiot, na rzecz którego zostały wykonane dostawy
|
Przedmiot dostaw
(zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.2 c) SIWZ)
|
Wartość
dostaw
|
Data wykonania
(data początkowa – data końcowa)
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
.. (miejscowość), dnia . r.
..
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania
Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 8
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, şe:
§ administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A.
Jurasza
w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz;
§ inspektorem
ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A.
Jurasza
w Bydgoszczy jest Pani/Pani Jerzy Nowak, kontakt: je.nowak@jurasza.pl, tel. 52 585 40 78;
§ Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego o sygn. NLZ.2020.271.104 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
§ odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019
r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeşeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
§ obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada
Pani/Pan:
− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na
podstawie art. 18 RODO prawo şądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeşeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, şe przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
§ nie
przysługuje Pani/Panu:
− w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyş podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeşeli w
odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje
obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie moşe skutkować
zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie moşe naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na waşne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
.. (miejscowość), dnia . r.
..
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania
Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.104 Załącznik Nr 9
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka
firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
o przynaleşności lub braku
przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369)
Oznaczenie postępowania NLZ.2020.271.104
Składając ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego”
oświadczam, şe naleşę / nie naleşę* do tej samej / şadnej* grupy kapitałowej z
innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.
* niepotrzebne
skreślić
Wykaz wykonawców
naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty
L. P.
|
Wskazanie
Wykonawcy
|
|
|
|
|
W załączeniu
dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej
grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania
Wykonawcy)
UWAGA:
Oświadczenie
naleşy złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej www.jurasza.pl,
informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy
złoşyli oferty.
Ozn.
postępowania NLZ.2020.271.104
Załącznik
nr 10
do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia
....................................................
Pełna nazwa
Wykonawcy
OŚWIADCZENIE DOT. ŚWIADECTW
REJESTRACJI*
Oznaczenie
postępowania NLZ.2020.271.104
Niniejszym
oświadczamy, şe wszystkie oferowane wyroby stanowiące przedmiot
zamówienia spełniają wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku
unijnym, posiadają wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty, karty techniczne
zgodne z przepisami prawa oraz posiadamy dokumentację potwierdzającą
parametry oferowanych komputerów.
Wszystkie
wymagane dokumenty są do wglądu w siedzibie firmy i będą udostępniane na kaşde
şądanie Zamawiającego.
............................................
.....
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby
uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy)
*Oświadczenie stanowi wzór, który moşe być
zmodyfikowany przez Wykonawcę w zaleşności od oferty złoşonej na daną część.