Ogłoszenie nr
764904-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy: Wymiany zaworów równowaşących i odcinających na instalacji wody
lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku
H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Naleşy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób naleşących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niş 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na
temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeşeli tak, naleşy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer
identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 ,
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.
525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym moşna uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeşeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez kaşdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
moşna uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jurasza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jurasza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
moşna uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleşy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie
zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego.
Adres:
Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi moşna
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiany zaworów
równowaşących i odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i wymiany
przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana instalacji
ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)
Numer referencyjny: NLZ.2020.271.109
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o moşliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu moşna składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które moşe zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest: 1) Wymiana uszkodzonych zaworów równowaşących na układzie
chłodu wraz z dołoşeniem zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy
pomp ciepła technologicznego – część nr 1; 2) Wymiana instalacji wodnej central
wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c – wieşowiec 10 piętro wentylatorownia i poziom -1 – część nr 2; Przedmiot
zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1a i załączniku nr 2 do
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w pkt. 3 SIWZ,
zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 2 niepodzielne części, dla
których Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych, z
zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej z nich winna być pełna i powinna spełniać
szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik
nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania
zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji oraz w załączniku nr 1a do SIWZ,
stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
II.5) Główny kod CPV: 50720000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeşeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: - dla
części nr 1 – sukcesywnie w okresie 24 miesięcy; - dla części nr 2 – okres
obowiązywania umowy 6 miesięcy (realizacja w ciągu 30 dni od dnia złoşenia
zamówienia);
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4. W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona,
przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego
następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złoşone przed
notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający şąda
od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3. Zamawiający nie stawia warunków określonych w art. 22, ust. 1b ustawy,
wobec czego nie şąda złoşenia şadnych dokumentów potwierdzających spełnianie
warunków.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY
NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5 Pozostałe
wymagane od Wykonawców dokumenty (jeşeli dotyczy): a) Wykonawca moşe w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ); c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; d) Zamawiający ocenia, czy
udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp; e) Jeşeli
zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp,
nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający şąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp; f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego
środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności
udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami
ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i
kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu
zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem
zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie
zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu; g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte
wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z
tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe
şądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolności dotyczą; h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia,
zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio
załącznik nr 3 do SIWZ; i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; j) Wykonawca moşe
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za
naleşyte wykonanie tego zamówienia; k) W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s.c.) oświadczenie składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą
pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze
wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie,
dotyczące wyłącznie jego osoby; l) Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są juş znane), wypełniając załącznik
nr 5 do SIWZ i załączając do oferty (jeşeli dotyczy). Brak informacji, o której
mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania
zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę; m) Jeşeli zmiana albo
rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany
inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym
niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia; n) W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; o)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe
przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego -
w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9). 7.6. Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od
zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania
umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu wykonawca, który
złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający
zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp,
moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do
złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
wykluczenia z postępowania, jeşeli Zamawiający posiada oświadczenia lub
dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r.
poz. 700). 7.9. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na
podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt.
7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia – jeşeli były wymagane.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający şąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z
podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w
wysokości: Dla części nr 1 – 400,00 zł Dla części nr 2 – 430,00 zł w jednej lub
kilku z nişej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy
Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku:
64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Wadium do
przetargu - NLZ.2020.271.109 ” oraz w tytule przelewu podać nr NIP i numer
części albo nazwę części przedmiotu zamówienia, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.
Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm. ). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie
pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony
został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie moşe
być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt.
12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie
nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie
uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym
mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej
beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu
dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony
Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w
kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do
piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w
środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień
czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00
– 13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z
godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia
wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a
zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o
dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Naleşy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złoşenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złoşenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złoşenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złoşenie oferty wariantowej
Nie
Złoşenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złoşeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złoşenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złoşonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Naleşy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Naleşy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Naleşy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena [C]
|
60,00
|
Reakcja na
zgłoszenie gwarancyjne [G]
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeşenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Naleşy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeşeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Naleşy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złoşyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Naleşy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje moşliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 6 do SIWZ. Dotyczy części nr 1: § 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZMIANY
W UMOWIE 1. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym,
w następujących przypadkach: a) gdy zmiana umowy została dokonana z naruszeniem
art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e Prawa zamówień publicznych; b) gdy Wykonawca w
chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 Prawa zamówień publicznych;. c) gdy wszczęto postępowanie zmierzające do
likwidacji działalności Wykonawcy, d) gdy Wykonawca dopuszcza się niewykonania
lub nienaleşytego wykonania umowy, w szczególności w przypadku powtarzającego
się opóźnienia w wykonaniu zamówienia albo, jeśli narusza zobowiązania przyjęte
na podstawie § 8 ust. 1 niniejszej umowy 2. W przypadkach określonych w ust. 1
pkt. d) Wykonawca moşe şądać zapłaty wynagrodzenia jedynie z tytułu wykonania
części umowy do dnia odstąpienia od umowy. 3. W przypadku rozwiązania umowy w
okolicznościach określonych w ust. 1 lit. d niniejszego paragrafu Zamawiający
ma prawo do şądania zapłaty od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10%
całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust. 3. Zamawiający moşe şądać
zapłaty kary umownej w wysokości określonej w zdaniu poprzedzającym niniejszego
ustępu, w przypadku naruszenia przez Wykonawcę zobowiązań przyjętych na
podstawie § 9 ust. 1 umowy, niezaleşnie od tego czy skorzysta z prawa do
rozwiązania umowy. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, şe wykonanie umowy nie leşy w interesie publicznym, czego nie
moşna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy
moşe zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu
publicznemu, Zamawiający moşe odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia
powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje
jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie z postanowieniami niniejszej
umowy, część dostaw. 6. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy
wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iş wobec zaistnienia
nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań
umownych wobec Wykonawcy. 7. Odstąpienie od umowy zostanie sporządzone w formie
pisemnej pod rygorem niewaşności takiego oświadczenia i będzie zawierać
uzasadnienie. 8. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za nienaleşyte
wykonanie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało to
spowodowane działaniem siły wyşszej. Przez siłę wyşszą rozumie się zdarzenia
zewnętrzne, niezaleşne od Stron i niemoşliwe do przewidzenia, takie jak w
szczególności: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły
naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i
epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, działania producentów, gwałtowną
dekoniunkturę, inne nieprzewidziane zdarzenia polityczne, w tym akty władzy
państwowej, akty organów unijnych, a takşe okoliczności związane z wystąpieniem
COVID-19, które wpływają w jakikolwiek sposób na naleşyte wykonanie umowy, z
wyłączeniem znanych na dzień składania oferty ograniczeń, zakazów, poleceń, decyzji
i in. wydanych przez właściwe organy. Dotyczy części nr 2: § 7 ODSTĄPIENIE OD
UMOWY I ZMIANY W UMOWIE 1. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w trybie
natychmiastowym, w następujących przypadkach: a) gdy zmiana umowy została
dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e Prawa zamówień publicznych;
b) gdy Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;. c) gdy wszczęto
postępowanie zmierzające do likwidacji działalności Wykonawcy, d) gdy Wykonawca
dopuszcza się niewykonania lub nienaleşytego wykonania umowy, w szczególności w
przypadku powtarzającego się opóźnienia w wykonaniu zamówienia albo, jeśli
narusza zobowiązania przyjęte na podstawie § 8 ust. 1 niniejszej umowy 2. W
przypadkach określonych w ust. 1 pkt. d) Wykonawca moşe şądać zapłaty
wynagrodzenia jedynie z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia od
umowy. 3. W przypadku rozwiązania umowy w okolicznościach określonych w ust. 1
lit. d niniejszego paragrafu Zamawiający ma prawo do şądania zapłaty od
Wykonawcy kary umownej w wysokości 10% całkowitej wartości umowy określonej w §
2 ust. 3. Zamawiający moşe şądać zapłaty kary umownej w wysokości określonej w
zdaniu poprzedzającym niniejszego ustępu, w przypadku naruszenia przez
Wykonawcę zobowiązań przyjętych na podstawie § 9 ust. 1 umowy, niezaleşnie od
tego czy skorzysta z prawa do rozwiązania umowy. 4. W razie zaistnienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, şe wykonanie umowy nie leşy w
interesie publicznym, czego nie moşna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub dalsze wykonywanie umowy moşe zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający moşe odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W takim
przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie
z postanowieniami niniejszej umowy, część usług. 6. Wykonawcy przysługuje prawo
odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iş wobec
zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich
zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. 7. Odstąpienie od umowy zostanie
sporządzone w formie pisemnej pod rygorem niewaşności takiego oświadczenia i
będzie zawierać uzasadnienie. 8. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za
nienaleşyte wykonanie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało
to spowodowane działaniem siły wyşszej. Przez siłę wyşszą rozumie się zdarzenia
zewnętrzne, niezaleşne od Stron i niemoşliwe do przewidzenia, takie jak w
szczególności: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły
naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i
epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, działania producentów, gwałtowną
dekoniunkturę, inne nieprzewidziane zdarzenia polityczne, w tym akty władzy
państwowej, akty organów unijnych, a takşe okoliczności związane z wystąpieniem
COVID-19, które wpływają w jakikolwiek sposób na naleşyte wykonanie umowy, z
wyłączeniem znanych na dzień składania oferty ograniczeń, zakazów, poleceń,
decyzji i in. wydanych przez właściwe organy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeşeli
dotyczy):
Środki słuşące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się uniewaşnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W nawiązaniu do pkt. III.3) ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiajacy
precyzuje, iş nie wymaga złoşenia OŚWIADCZENIA SKŁADANEGO PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, tj.
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyş Zamawiajacy nie stawia w tym zakresie warunków. 1.2
Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie
postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej
załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu.
Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciąşącego na administratorze. W
związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do
wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe
będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu.
Na tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta
jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Wymiana
uszkodzonych zaworów równowaşących na układzie chłodu wraz z dołoşeniem
zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła
technologicznego
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest
wymiana uszkodzonych zaworów równowaşących na układzie chłodu wraz z dołoşeniem
zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła
technologicznego – część nr 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo
określony w załączniku nr 1a i załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia oraz w pkt. 3 SIWZ, zwanej dalej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50720000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 40650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena [C]
|
60,00
|
Reakcja na zgłoszenie
gwarancyjne [G]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany
termin realizacji zamówienia: - dla części nr 1 – sukcesywnie w okresie 24
miesięcy;
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Wymiana
instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek
c – wieşowiec 10 piętro wentylatorownia i poziom -1
|
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest
wymiana instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię
budynek c – wieşowiec 10 piętro wentylatorownia i
poziom -1 – część nr 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w
załączniku nr 1a i załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia oraz w pkt. 3 SIWZ, zwanej dalej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50720000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeşeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 43900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena [C]
|
60,00
|
Reakcja na
zgłoszenie gwarancyjne [G]
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany
termin realizacji zamówienia: - dla części nr 2 – okres obowiązywania umowy 6
miesięcy (realizacja w ciągu 30 dni od dnia złoşenia zamówienia).