Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2020-12-31 (114-20) Zawiadomienie nr 1 z dn. 31.12.2020 r.drukuj |pobierz | otwórz
2021-01-14 (114-20) Protokół z wizji lokalnejdrukuj |pobierz | otwórz
2021-01-15 (114-20) Zawiadomienie nr 2 z dn. 15.01.2021 r.drukuj |pobierz | otwórz
2021-01-15 (114 -20) Zawiadomienie nr 3 z dn. 15.01.2021drukuj |pobierz | otwórz
2021-01-20 (114-20) Zawiadomienie nr 4 z dn. 20.01.2021 r.drukuj |pobierz | otwórz
2021-01-22 (114-20) Zawiadomienie nr 5 z dn. 22.01.2021 r.drukuj |pobierz | otwórz
2021-02-04 (114-20) INFORMACJA w oparciu o art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznychdrukuj |pobierz | otwórz
2021-02-26 (114-20) Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w częsci nr 1 i uniewaşnieniu postępowania w części nr 3drukuj |pobierz | otwórz
2021-03-01 (114-20) Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 2 i 4drukuj |pobierz | otwórz

Bydgoszcz, 20.01.2021 r.

NLZ.2020.271.114

 

DO WYKONAWCÓW

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Roboty remontowe w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej, Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z Pododdziałem Audiologii i Foniatrii, Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej oraz Zakładzie Radiologii i Diagnostyki Obrazowej. Inwestycja  realizowana pod nazwą: „Poprawa dostępności  i jakości usług w zakresie leczenia i diagnostyki chorób nowotworowych poprzez remont i doposaşenie Klinik i Zakładów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy” ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 772557-N-2020 z dnia 29.12.2020 r., stronie internetowej Zamawiającego www.jurasza.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w budynku A, ul. M Skłodowskiej-Curie 9.

               

 

ZAWIADOMIENIE NR 4

 

I.                   W związku ze złoşonymi pytaniami, na podstawie art. 38 ust. 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający udziela ponişszych wyjaśnień:

Pytanie nr 1:

W przedmiarze robót budowlanych – zakład Radiologii występuje pozycja Wymiana płyt sufitowych – 0,00 m2 (pozycja 3.2.24), na pewno omyłkowo  zostało podane 0,00 m2, proszę o podanie ilości płyt w m2 podlegającej wymianie.

Odpowiedź:  Pozycje 2.2.2.2.17, 3.2.3.2.24, 4.2.3.2.24 "Wymiana płyt sufitowych" mają wartość 0,00 m2, poniewaş sufity podwieszane zostały ujęte w pozycjach 2.2.2.2.16, 3.3.2.2.16, 4.2.2.2.16. Zamawiający przywołuje zapis zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia "Zamawiający informuje, şe załączony do SIWZ przedmiar robót nie opisuje szczegółowo zakresu prac koniecznych do wykonania w celu prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, i słuşy Wykonawcy jako materiał pomocniczy. Zapisy przedmiaru robót nie będą mogły zostać potraktowane jako podstawa do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy co do zakresu i rodzaju robót, oraz wynagrodzenia z tego tytułu."

 

Pytanie nr 2:

W dniu 15.01.2021 r. Zamawiający zamieścił projekt recepcji (zał. do Zawiadomienia nr 3), w pkt. 8.10 projektu występuje:

1. Lada rejestracji i umeblowanie w tym:

·         biurka, kontenery, krzesła biurowe, szafy na kartoteki, krzesła stanowisk rejestracyjnych, ławeczki zintegrowane 2- i 3- stanowiskowe oraz dodatkowe wyposaşenie przestrzeni rejestracji na potrzeby pacjenta:

ß  Uchwyty na kule inwalidzkie, mocowane do ściany

ß  monitory pacjenta przy kaşdym stanowisku

ß  Oświetlenie punktowe w postaci lampy na wysięgniku kierunkowym

ß  Pomoce optyczne np. lupa

ß  Urządzenia do czytania i rozpoznawania drukowanego tekstu , syntezatory mowy

ß  Komputer z programem udźwiękawiająco – powiększającym z materiałami dostępnymi dla pacjenta

ß  Stanowiskowa pętla induktofoniczna oraz dostęp do tłumacza PJM

ß  Tablice informacyjne z zasadami poruszania się po obiekcie

ß  Uchwyty na kule inwalidzkie U1

W/w wyposaşenie  nie występuje w przedmiarze robót budowlanych Zakładu Radiologii, czy dostawa i montaş lary rejestracyjnej i w/w umeblowania leşy po stronie Wykonawcy jeşeli tak to prosimy o podanie dokładnej ilości szt.

Odpowiedź: Opisane przez Państwa wyposaşenie nie wchodzi w zakres robót przewidzianych tym postępowaniem przetargowym. Jak juş wyjaśniono wcześniej w zakres przetargu nie wchodzi wyposaşenie socjalno-bytowe i administracyjne (w tym meble). W zakres przetargu nie wchodzą şadne elementy wyposaşenia wymienione w dokumentacji rejestracji w punktach od 8.10.1 do 8.10.9.

Prace budowlane (pkt 8.1 do 8.9) dotyczą jedynie przestrzeni rejestracji, a nie całego holu.

 

Pytanie nr 3:

Klinika Otolaryngologii

W związku z ww przetargiem proszę o informację czy dostawa i montaş elementów przeciwpoşarowych od E1 do E8 wchodzi w zakres przetargu. Prosze o informację czy dostawa i montaş okien PCV - Ow1, Oz1 i Oz2  wchodzi w zakres przetargu. Zarówno elementy ppoş jak i okna PCV sa pominięte w przedmiarze.

Odpowiedź: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt H ppkt 1 lit. i  - drzwi przeciwpoşarowe od E1 do E7 naleşy pozostawić istniejące - spełniają warunki ochrony poşarowej zgodnie z dokumentacją i ekspertyzą poşarową. Drzwi przeciwpoşarowe E8 naleşy równieş pozostawić jako istniejące.

Wymiana okien Oz1 i Oz2 nie wchodzi w zakres przetargu. Witryna Ow1 naleşy przewidzieć dostawę i montaş witryny.

 

 

 

                                                                                                                                      SEKRETARZ KOMISJI PRZETARGOWEJ

Specjalista ds. zamówień publicznych

                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                           /-/ mgr Marlena Wachowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       KIEROWNIK

Dział Logistyki i Zamówień Publicznych

 

   /-/  mgr Małgorzata Ptasznik – Rudnicka

 

 

 

 

 

Sporządziła: M.W (52 585 77 57)               

 

Panel Administracyjny