Bydgoszcz, 20.01.2021
r.
NLZ.2020.271.114
DO WYKONAWCÓW
Dotyczy:
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na Roboty remontowe w Klinice Chirurgii Wątroby
i Chirurgii Ogólnej, Klinice Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej z
Pododdziałem Audiologii i Foniatrii, Klinice Urologii Ogólnej i Onkologicznej
oraz Zakładzie Radiologii i Diagnostyki Obrazowej. Inwestycja realizowana pod nazwą: „Poprawa
dostępności i jakości usług w zakresie
leczenia i diagnostyki chorób nowotworowych poprzez remont i doposaşenie Klinik
i Zakładów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy” ogłoszenie
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 772557-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.,
stronie internetowej Zamawiającego www.jurasza.pl oraz na tablicy ogłoszeń w
siedzibie Zamawiającego w budynku A, ul. M Skłodowskiej-Curie 9.
ZAWIADOMIENIE NR 4
I.
W związku ze złoşonymi pytaniami, na podstawie
art. 38 ust. 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843 ze zm.) Zamawiający udziela ponişszych wyjaśnień:
Pytanie
nr 1:
W przedmiarze robót budowlanych – zakład Radiologii
występuje pozycja Wymiana płyt sufitowych – 0,00 m2 (pozycja
3.2.24), na pewno omyłkowo zostało podane 0,00 m2, proszę
o podanie ilości płyt w m2 podlegającej wymianie.
Odpowiedź: Pozycje 2.2.2.2.17, 3.2.3.2.24, 4.2.3.2.24
"Wymiana płyt sufitowych" mają wartość 0,00 m2, poniewaş sufity
podwieszane zostały ujęte w pozycjach 2.2.2.2.16, 3.3.2.2.16, 4.2.2.2.16. Zamawiający
przywołuje zapis zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia "Zamawiający
informuje, şe załączony do SIWZ przedmiar robót nie opisuje szczegółowo zakresu
prac koniecznych do wykonania w celu prawidłowego zrealizowania przedmiotu
zamówienia, i słuşy Wykonawcy jako materiał pomocniczy. Zapisy przedmiaru robót
nie będą mogły zostać potraktowane jako podstawa do jakichkolwiek roszczeń
Wykonawcy co do zakresu i rodzaju robót, oraz wynagrodzenia z tego tytułu."
Pytanie
nr 2:
W dniu 15.01.2021 r. Zamawiający zamieścił projekt
recepcji (zał. do Zawiadomienia nr 3), w pkt. 8.10 projektu występuje:
1. Lada rejestracji i umeblowanie w tym:
·
biurka, kontenery,
krzesła biurowe, szafy na kartoteki, krzesła stanowisk rejestracyjnych,
ławeczki zintegrowane 2- i 3- stanowiskowe oraz dodatkowe wyposaşenie
przestrzeni rejestracji na potrzeby pacjenta:
ß Uchwyty na kule inwalidzkie, mocowane do ściany
ß monitory pacjenta przy kaşdym stanowisku
ß Oświetlenie punktowe w postaci lampy na wysięgniku
kierunkowym
ß Pomoce optyczne np. lupa
ß Urządzenia do czytania i rozpoznawania drukowanego
tekstu , syntezatory mowy
ß Komputer z programem udźwiękawiająco – powiększającym
z materiałami dostępnymi dla pacjenta
ß Stanowiskowa pętla induktofoniczna
oraz dostęp do tłumacza PJM
ß Tablice informacyjne z zasadami poruszania się po
obiekcie
ß Uchwyty na kule inwalidzkie U1
W/w wyposaşenie
nie występuje w przedmiarze robót budowlanych Zakładu Radiologii, czy
dostawa i montaş lary rejestracyjnej i w/w umeblowania leşy po stronie
Wykonawcy jeşeli tak to prosimy o podanie dokładnej ilości szt.
Odpowiedź:
Opisane przez Państwa wyposaşenie nie wchodzi w zakres robót przewidzianych tym
postępowaniem przetargowym. Jak juş wyjaśniono wcześniej w zakres przetargu nie
wchodzi wyposaşenie socjalno-bytowe i administracyjne (w tym meble). W zakres
przetargu nie wchodzą şadne elementy wyposaşenia wymienione w dokumentacji
rejestracji w punktach od 8.10.1 do 8.10.9.
Prace
budowlane (pkt 8.1 do 8.9) dotyczą jedynie przestrzeni rejestracji, a nie
całego holu.
Pytanie
nr 3:
Klinika
Otolaryngologii
W związku z ww przetargiem
proszę o informację czy dostawa i montaş elementów przeciwpoşarowych od E1 do
E8 wchodzi w zakres przetargu. Prosze o informację
czy dostawa i montaş okien PCV - Ow1, Oz1 i Oz2
wchodzi w zakres przetargu. Zarówno elementy ppoş
jak i okna PCV sa pominięte w przedmiarze.
Odpowiedź:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt H ppkt 1
lit. i - drzwi przeciwpoşarowe od E1 do
E7 naleşy pozostawić istniejące - spełniają warunki ochrony poşarowej zgodnie z
dokumentacją i ekspertyzą poşarową. Drzwi przeciwpoşarowe E8 naleşy równieş
pozostawić jako istniejące.
Wymiana
okien Oz1 i Oz2 nie wchodzi w zakres przetargu. Witryna Ow1 naleşy przewidzieć
dostawę i montaş witryny.
SEKRETARZ
KOMISJI PRZETARGOWEJ
Specjalista ds. zamówień publicznych
/-/
mgr Marlena Wachowska
KIEROWNIK
Dział Logistyki i
Zamówień Publicznych
/-/
mgr Małgorzata Ptasznik – Rudnicka
Sporządziła: M.W (52 585 77
57)