Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2020-06-29 (61-20) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniadrukuj |pobierz | otwórz
2020-06-29 (61-20) Formularz cenowydrukuj |pobierz | otwórz
2020-06-29 Załącznik nr 8 do SIWZdrukuj |pobierz | otwórz
2020-07-03 (61-20) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia _modyfikacjadrukuj |pobierz | otwórz
2020-07-03 (61-20) Formularz cenowy_modyfikacjadrukuj |pobierz | otwórz

                                                                                 ­        Zamawiający:

 

 

SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA

W BYDGOSZCZY

85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9; tel. (0-52) 585–40–00,

fax (0-52) 585-40-76

strona internetowa: www.jurasza.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

NLZ.2020.271.61

 

na:

Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych

 

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych:

32550000-3 Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali pracującej w sieci telefonicznej
            Szpitala)

32520000-4 Sprzęt, podzespoły, urządzenia i materiały teletechniczne (do systemów Mosaic45
                           i ROGER będących na wyposaşeniu Zamawiającego)

31532920-9 Manipulatory i akcesoria (kompatybilne z systemem ACKERMANN będącym na
                           wyposaşeniu Zamawiającego lub równowaşne)

31680000-6 Osprzęt (kompatybilny z systemem ELEKTROSYGNAŁ będącym na wyposaşeniu
                            Zamawiającego lub równowaşny)

31680000-6 Manipulatory i osprzęt (kompatybilny z systemem FAMOR będącym na wyposaşeniu
                           Zamawiającego)

31680000-6 Osprzęt, akcesoria (kompatybilne z sygnalizacją przyzywową firmy ABB będącej na
                          wyposaşeniu Zamawiającego)

31680000-6 Manipulatory i osprzęt (kompatybilny z systemem FACI będącym na wyposaşeniu
                           Zamawiającego)

 

 

1.            TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

1.1               Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyraşonej w złotych równowartości kwoty
w wysokości 139 000 euro.

1.2               Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach
i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciąşącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

 

 

2.         OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

2.1          Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych określona w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

2.2          Przedmiot zamówienia obejmuje 7 niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza moşliwości składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.

 

               

3.         WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1               Oferowane wyroby powinny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać deklarację zgodności CE, wszelkie niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty,
w zakresie produktów objętych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

3.2               Transport oferowanych wyrobów musi odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy,
a w przypadku towarów przekraczających cięşar jednostkowy 50kg, transport powinien odbywać się pojazdami wyposaşonymi w platformę załadowczo – wyładowczą, przeznaczoną do samochodów transportowych, w celu ułatwienia wyładunku towarów.

3.3               Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyroby były z bieşącej produkcji lub termin ich przydatności nie powinien być krótszy niş 24 miesiące od dnia dostarczenia do magazynu.

3.4               Oferowane wyroby muszą spełniać odpowiednie wymagania techniczne i jakościowe, wynikające
z obowiązujących przepisów i norm.

3.5               Zamawiający zastrzega, şe w przypadkach, gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, normy oraz pochodzenie urządzeń i materiałów, które Zamawiający posiada w swoich zasobach
i są to części zamienne, niezbędne do prawidłowego ich funkcjonowania, nie dopuszcza się şadnych zmian, parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto, oferowane materiały lub urządzenia winny spełniać funkcje, jakiej mają słuşyć oraz być kompatybilne i zunifikowane
z urządzeniami opisanymi w SIWZ, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, a takşe nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw.

3.6               Zamawiający dopuszcza zastosowanie równowaşnych materiałów i urządzeń w stosunku do opisanych
w SIWZ z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych
i jakościowych. Ponadto, zamienne materiały lub urządzenia winny spełniać funkcje, jakiej mają słuşyć oraz być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami opisanymi w SIWZ, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, a takşe nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw.

3.7               Zamawiający dopuszcza moşliwość dostarczania przez Wykonawcę odpowiedników produktów objętych przedmiotem zamówienia, o parametrach nie gorszych niş produkty opisane w SIWZ, w cenach rynkowych nie wyşszych jak ustalonych w wyniku postępowania przetargowego (po jego zakończeniu), po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji) oraz wyraşeniu zgody przez Zamawiającego.

3.8               Zamawiający wymaga oświadczenia o posiadaniu niezbędnej dokumentacji potwierdzające parametry oferowanego asortymentu zgodnie z punktem 3.11 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

3.9               Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby w chwili dostawy były fabrycznie nowe.

3.10            Zamawiający wymaga przekazania instrukcji obsługi w języku polskim, dokumentów gwarancji producenta oraz wymaganych przepisami prawa (jeşeli dotyczy) lub wymaganych przez Zamawiającego opatrzonych oświadczeniem Wykonawcy, şe dokumenty te dotyczą wyrobów dostarczonych do Zamawiającego.

3.11            Zamawiający przewiduje zmianę paragrafu umowy, w ten sposób, şe okres obowiązywania umowy zostanie przedłuşony, z tym zastrzeşeniem, iş nie więcej niş o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy tylko i wyłącznie w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie, na który została zawarta umowa.

3.12            Zamawiającym zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do şądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w formularzu cenowym) przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy.

3.13            Zamawiający nie ma obowiązku złoşenia zamówienia do pełnej wartości umowy.

3.14            Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia.

3.15            W przypadku złoşenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy trzech uzasadnionych reklamacji, Zamawiającym jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.

3.16            Jeşeli zostanie złoşona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, w takim przypadku składając ofertę, informuje Zamawiającego, şe wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

3.17            Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali: „Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych”, „Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Wymagania w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy zakupach”, „
Zasady postępowania firm zewnętrznych na terenie szpitala”, „Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych stanowiące załączniki do załącznika nr 8 do SIWZ (główne postanowienia umowy).

UWAGA WAŻNE: Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) winien zawierać informacje dotyczące ceny oraz kryteriów oceny ofert.

 

 

4.         OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

 

4.1         Zamawiający nie dopuszcza moşliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy.

4.2         Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych.

4.3         Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.4         Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów, ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.   

 

5.         TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI

 

5.1          Wymagany termin realizacji zamówienia:

dotyczy części nr 1, 2: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złoşenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

• dotyczy części nr 3, 4, 5: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie
do 3 tygodni od dnia złoşenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

• dotyczy części nr 6, 7: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia złoşenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

5.2          Dokonanie płatności będzie odbywać się przelewem w terminie do 60 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej przez osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego.

5.3               Zamawiający wymaga faktur w wersji elektronicznej w formie tekstowej na adres: efaktury-kancelaria@jurasza.pl lub za pomocą platformy PEF dostępnej na stronie https://efaktura.gov.pl/ (numer indentyfikacyjny skrzynki odbiorczej Zamawiającego: PL5542231069). Faktura musi zawierać: numer identyfikujący umowę przetargową, numer zamówienia na podstawie którego została wystawiona, nr dowodu dostawy (WZ). Zamawiający wymaga równieş dostarczenia faktury w formie papierowej.

 

6          WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

6.1                               O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) ustawy Pzp,

2)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp:

„Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający moşe wykluczyć wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeşeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba şe sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie
art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.)
i „który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać, za pomocą stosownych środków dowodowych,
z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15, chyba, şe wykonawca dokonał płatności naleşnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiąşące porozumienie w sprawie spłaty tych naleşności” oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 

 

3)    spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące:

a)  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

       Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków,

b)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

       Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków,

c)    zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeşeli wykaşe, şe wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną lecz nie więcej niş sześć dostaw toşsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia w zakresie:

          części nr 1: Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali pracującej w sieci telefonicznej Szpitala)

          części nr 2: Sprzęt, podzespoły, urządzenia i materiały teletechniczne (do systemów Mosaic45
i ROGER będących na wyposaşeniu Zamawiającego)

          części nr 3: Manipulatory i akcesoria (kompatybilne z systemem ACKERMANN będącym na wyposaşeniu Zamawiającego lub równowaşne)

          części nr 4: Osprzęt (kompatybilny z systemem ELEKTROSYGNAŁ będącym na wyposaşeniu Zamawiającego lub równowaşny)

          części nr 5: Manipulatory i osprzęt (kompatybilny z systemem FAMOR będącym na wyposaşeniu Zamawiającego)

          części nr 6: Osprzęt, akcesoria (kompatybilne z sygnalizacją przyzywową firmy ABB będącej na wyposaşeniu Zamawiającego)

          części nr 7: Manipulatory i osprzęt (kompatybilny z systemem FACI będącym na wyposaşeniu Zamawiającego)

 

o łącznej wartości nie mniejszej niş:

 

Nr części zamówienia

Wartość ( w PLN)

  1.  

3 050,00

  1.  

5 290,00

  1.  

2 870,00

  1.  

900,00

  1.  

1 260,00

  1.  

1 780,00

  1.  

1 320,00

 

z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie.

 

                Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.

 

6.2          Wykonawcy występujący wspólnie:

 

1)    winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia,

2)    ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,

3)    warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum.

 

 

7    WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

 

7.1    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i 2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz
z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

 

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1b, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

7.2    W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w punkcie  6.1 3) c)  SIWZ, Zamawiający zaşąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów:

1)      wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieş wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.3 c) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie
z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niş 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

7.3    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:

 

1)    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ;

2)    w przypadku podmiotów zagranicznych:

a)     Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)    Jeşeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,  złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

3)    Zamawiający şąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.

 

7.4      Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty:

a)     Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

b)    Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ).

c)     Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

d)    Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.

e)    Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

·       zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

·       zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w  art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.

f)      Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

g)     W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe şądać dokumentów, które określają w szczególności:

-      zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

-      sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

-      zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

-      czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

h)    Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ.

i)      Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

j)      Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia.

k)     W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  Kaşdy ze wspólników/ uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.

l)      Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę.

m)  Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

n)    Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć
w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9).

 

7.5               Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.

7.6.              Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1  ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 

7.7.              Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.
z 2019r. poz. 700 zm.).

7.8.              Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.

 

8.            INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

 

8.1               Wszelkie wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie e-mailem (
za wyjątkiem oferty, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş uzupełnienia tych dokumentów w trybie art. 26 ustawy Pzp, które naleşy złoşyć wyłącznie w formie pisemnej).

8.2               Jeşeli dokumenty, informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.

8.3            Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są:

a)    w sprawach dotyczących procedury przetargowej: 

                                   mgr Joanna Grocholska  telefon 52/ 585-40-76, j.grocholska@jurasza.pl

b)    w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:

·  Andrzej Komyć: telefon 52 585 47 97

·  Adam Łassa: telefon 52 585 43 52

8.4             Wykonawca moşe zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłając wniosek na adres e-mail: j.grocholska@jurasza.pl. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niş na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, iş wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niş do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie przez Zamawiającego terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

8.5               Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający moşe udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

8.6               Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania i jednocześnie opublikuje zapytania i wyjaśnienia na swojej stronie internetowej www.jurasza.pl.

8.7               Informacje i wyjaśnienia niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1400.

8.8               Wszelkie wezwania oraz zawiadomienia (w tym o rozstrzygnięciu postępowania) zostaną przesłane Wykonawcom na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

 

9                    WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 

9.1          Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości:

                            

Część nr 1 – 740,00 PLN

Część nr 2 – 2 580,00 PLN

Część nr 3 – 230,00 PLN

Część nr 4 – 70,00 PLN

Część nr 5 – 100,00 PLN

Część nr 6 – 140,00 PLN

Część nr 7 – 320,00 PLN

 


                w jednej z nişej wymienionych form:

a)       pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A.
nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych
i telekomunikacyjnych
NLZ.2020.271.61
oraz w tytule przelewu podać nr NIP.

b)       poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięşnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)       gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)       poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310 zm.).

9.2    W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia  dowodu wpłaty nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ.

9.3    W przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert.

9.4          W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego.

9.5          Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

 

10           TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

10.1        Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10.2        Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony przez Wykonawcę samodzielnie.

10.3        Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony na wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje Zamawiającemu jednorazowo.

10.4        Przepis art. 85 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) stosuje się odpowiednio.

 

 

 

11           OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

 

11.1            Ofertę składa się, pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.

11.2        Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum, nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

11.3        Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie większym niş A4.

11.4        Ofertę składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz  z którym naleşy złoşyć następujące, odpowiednio wypełnione dokumenty:

a)  formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)

b)  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)

                c)  oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

d)  pełnomocnictwa (jeşeli dotyczy)

                 e) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom    (jeşeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ).

                g)  Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeşeli dotyczy) –  pkt.7.5 b) SIWZ

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie zobligowany do złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1  ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.

11.5        W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć.

11.6        W przypadku, o którym mowa w § 16 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993), Zamawiający będzie mógł zaşądać od wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

11.7        Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są
w oryginale.

11.8        Dokumenty inne niş oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

11.9        Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które kaşdego z nich dotyczą.

11.10      Kaşda strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian (poprawki, uzupełnienia, skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.

11.11      Zaleca się złoşenie oferty  w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub połączone inną techniką w jedną całość.

11.12      Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy na formularzach, oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.

11.13      Składane podpisy powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z parafą osoby upowaşnionej.

11.14      Ofertę naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem:

 

Oferta na dostawę urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych  NLZ.2020.271.61”

Nie otwierać przed dniem 07.07.2020 r.

 

11.15      W przypadku ofert dostarczanych przez firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest na kopercie doręczyciela umieścić dopisek OFERTA PRZETARGOWA NLZ.2020.271.61

11.16      Opakowanie oferty powinno być zamknięte w sposób zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

11.17      Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana na ofercie data
i godzina złoşenia.

11.18      Wykonawca moşe zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert.

11.19      Zmiany naleşy złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.

11.20      Wykonawca moşe wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.

11.21      Wykonawca nie moşe wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do składania ofert.

11.22      Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem podanych w art. 97 ust. 2 ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ) w sposób określony
w przywołanym artykule.

11.23      Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w terminie składania ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe, şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww. informacje zgodnie z odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu Najwyşszego naleşy umieścić w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

11.24      Zamawiający informuje, şe w sytuacji, kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie dołączył jednocześnie do oferty uzasadnienia ten fakt potwierdzającego, wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe zastrzeşenie w tym zakresie jest nieskuteczne, a  informacje jako błędnie zastrzeşone zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.

11.25      Jeşeli przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.

11.26      Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

12.          MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

12.1        Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 (piętro -1, pokój nr 6) w terminie do dnia 07.07.2020 r. do godziny 11:00.

12.2        Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.07.2020 r. o godz. 11:30 w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, Budynek A - pokój 22 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.

12.3        Zakres informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86 ustawy.

 

13.          OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

13.1        Wykonawca cenę oferty podaje w odpowiednio wypełnionym formularzu oferty i formularzu     cenowym, stanowiących załączniki odpowiednio nr 1 i nr 2 do niniejszej specyfikacji.

              (naleşy podać oferowaną cenę brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT).

13.1        Cena oferty to cena jednostkowa netto pomnoşona przez ilość zamawianego przedmiotu zamówienia
z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) wynikająca z formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

13.2       Cena brutto oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

13.3        Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie podlega negocjacjom.

13.4        Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres waşności umowy i nie będą podlegały zmianom.

13.5        Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej, poniewaş w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne.

13.6        Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych.

 

UWAGA: Cenę oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

 

14.          OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
I SPOSOBU OCENY OFERT

 

 

14.1        Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami dla wszystkich części:

 

cena brutto – 60 % oceny

kryteria poza cenowe – 40 % oceny

 

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:

 

14.1.2  Oferta z najnişszą ceną brutto [C] otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:

 

 

                Cena oferowana min. brutto

C = (-------------------------------------------- x 60%) x 100 = liczba pkt. otrzymanych w danym kryterium

                Cena brutto oferty badanej

gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty- cena

 

              Maksymalnie dla niniejszego kryterium Zamawiający moşe przyznać 60 punktów.

 

14.1.3 Oferta z najwyşszą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości realizacji dostaw, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:

 

                                 Liczba pkt. oferty badanej                                          

JRD = (--------------------------------------------------------x 40%) x 100 = liczba pkt. otrzymanych w danym kryterium                           max ilość punktów 35 pkt.

 

gdzie: JRD - wartość punktowa badanej oferty - kryteria poza cenowe

 

L.p.

Parametry poşądane

Punktacja

1.

Moşliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru
w stanie nie noszącego śladów uşytkowania
w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny
- max 20 pkt

TAK - 20 pkt

NIE -    0 pkt

2.

Jakość obsługi klienta
- d
eklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia
max 15 pkt.

Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax
w sprawach istotnych np.: 

-  reklamacja

-  prośba o wystawienie korekty

-  wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji. 

1-2 dni - 15 pkt,  nie dłuşszy niş 7 dni roboczych

3-4 dni - 10 pkt, nie dłuşszy niş 7 dni roboczych

5-6 dni - 5 pkt, nie dłuşszy niş 7 dni roboczych

    7 dni - 0 pkt

 

14.2 Sposób oceny ofert:

Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych dla części obliczona wg wzoru:

O = C + JRD - ostateczna ocena danej oferty

C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium               - cena

JRD - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium           - kryteria poza cenowe

 

 

14.3        Jeşeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit
                Zamawiającego (pkt. 2 formularza ofertowego):

·       dłuşszy niş 7 dni roboczych – jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ;

·       krótszy niş 1 – 2 dni robocze – wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczania punktacji uzyska odpowiednio 15 pkt.;

·       w ofercie nie wskaşe konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze nişszą wartość tego przedziału;

·       w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze czasu reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ.

14.4    Jeşeli Wykonawca w parametrach „Moşliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów uşytkowania‌” nie wskaşe TAK lub NIE Zamawiający uzna, şe Wykonawca NIE oferuje powyşszego parametru i przyzna mu za ten parametr 0 punktów.

14.5            Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyşszą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji.

14.6            Jeşeli nie moşna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złoşyli te oferty, do złoşenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

14.7            Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş zaoferowane w złoşonych ofertach.

 

15.          INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA

 

                                                              

15.1        Zamawiający zaprosi Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy
w siedzibie Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał, Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa powyşej). Brak jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy w terminie, czy teş niestawienie się bez uprzedniego powiadomienia, Zamawiający będzie traktował jako uchylanie się od podpisania umowy.

15.2        Jeşeli najkorzystniejszą ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

15.3        Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

16.          WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Zamawiający nie şąda od Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, o którym mowa
w art. 147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

 

17.          GŁÓWNE POSTANOWIENIA UMOWY

17.1        Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.

17.2        Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.

 

18.          POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY

 

18.1        Środki ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi, jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść szkodę
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

18.2        Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.

18.3        Na podst. art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

a)     określenia warunków udziału w postępowaniu;

b)    wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

c)     odrzucenia oferty odwołującego;

d)    opisu przedmiotu zamówienia;

e)    wyboru najkorzystniejszej oferty.

18.4        Na podst. art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust. 2.

18.5        Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.

 

 

 

19.          POSTANOWIENIA KOŃCOWE

19.1            Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami moşna pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: www.jurasza.pl.

19.2            W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy wykonawcze.

 

Załączniki:

 

Formularz oferty – Załącznik nr 1

Formularz cenowy – Załącznik nr 2

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustaw – Załącznik nr 3

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. z art. 25a ust. 1 ustawy – Załącznik nr 4

Oświadczenie o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Załącznik nr 5

Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik nr 6

Formularz wykazu dostaw – Załącznik nr 7

Główne postanowienia umowy – Załącznik nr 8

 

 

Komisja przetargowa w składzie:

mgr inş. Magdalena Marciniak                        

mgr Małgorzata Ptasznik-Rudnicka                 

mgr inş. Andrzej Komyć                                                         

mgr Joanna Grocholska    

przedkłada do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z załącznikami.

 

Bydgoszcz, dn. 26.06.2020 r.

 

 

              Zatwierdził:

                                              

                                                                 DYREKTOR

                                                                                           Szpitala Uniwersyteckiego nr 1

                                                                                           im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

 

 

                                                                                        /-/  dr n. o zdr. inş. Jacek Kryś


Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61                                                                                                                    Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

 

SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1

im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

ul. M. Skłodowskiej-Curie 9

85-094 B Y D G O S Z C Z

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nawiązując do ogłoszonego w dniu 29.06.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod nr 555585-N-2020 przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej
www.jurasza.pl pod nazwą „Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych – nr postępowania NLZ.2020.271.61, nişej podpisani działając w imieniu i na rzecz:

 

Nazwa Wykonawcy

(w przypadku konsorcjum naleşy wpisać wszystkich członków konsorcjum ze wskazaniem lidera)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

Adres, siedziba

 

REGON

NIP

Nr telefonu

Nr faxu

Numer rachunku bankowego, na który naleşy zwrócić wadium

 

Adresy zamieszkania wspólników

(dotyczy spółki cywilnej)

 

 

 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą TAK*/NIE*

* niepotrzebne skreślić

Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym:                 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

 

1.         Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem i warunkami określonymi
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową (podać we wskazanych miejscach, stosownie do części na które zostanie złoşona oferta) oraz określamy pozostałe parametry podlegające ocenie (podać we wskazanych miejscach, stosownie do części na które zostanie złoşona oferta):

2.                   

Dotyczy części nr 1-7

PONIŻEJ NALEŻY PODAĆ NR CZĘŚCI, KTÓREJ DOTYCZY OFERTA ORAZ NIEZBĘDNE INFORMACJE DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH KRYTERIÓW OCENY OFERT, O KTÓRYCH MOWA W PKT. 14 SIWZ

 

 

 

 


         Część nr ..................................................................

 

A.    Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem i warunkami określonymi
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową

- brutto: ........................................................... zł,

  słownie: ........................................................ złotych

- w tym: stawka podatku od towarów i usług ..................... % wynikającą z formularza cenowego, stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.

B.    Oferujemy/nie oferujemy* Zamawiającemu moşliwość zwrotu bądź wymiany towaru,
w stanie nie noszącym śladów uşytkowania, w okresie 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.

      /*niepotrzebne skreślić/

C.    Oferujemy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego
w sprawach istotnych, np. reklamacja/prośba o wystawienie korekty faktury/wymiana lub zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji nie dłuşszy niş ‌‌. dni roboczych.

 

3.        Oświadczamy, şe:

 

3.1       Zapoznaliśmy się z warunkami przeprowadzanego postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń oraz
posiadamy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty.

3.2       Oferowane wyroby spełniają wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadają deklarację zgodności CE, wszelkie niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, w zakresie produktów objętych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

3.3       Na kaşde wezwanie Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy przekaşemy niezbędną instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancji producenta oraz wymagane przepisami prawa (jeşeli dotyczy) lub przekaşemy wymagane przez Zamawiającego dokumenty opatrzone oświadczeniem Wykonawcy, şe dokumenty te dotyczą wyrobów dostarczonych do Zamawiającego.

3.4       Oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ,
a w szczególności jest zgodny z wymaganiami pkt. 3 SIWZ.

3.5       Cena oferty zawiera wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

3.6       Oferowane wyroby w chwili dostawy będą fabrycznie nowe.

3.7       Dostarczane wyroby będą z bieşącej produkcji lub termin ich przydatności nie będzie krótszy niş 24 miesiące od dnia dostarczenia do magazynu Zamawiającego.

3.8       Transport oferowanych wyrobów odbędzie się na nasz koszt i odpowiedzialność, a w przypadku towarów przekraczających cięşar jednostkowy 50 kg, transport odbędzie się pojazdami wyposaşonymi w platformę załadowczo – wyładowczą, przeznaczoną do samochodów transportowych, w celu ułatwienia wyładunku towarów.

3.9       Oferowane wyroby spełniają odpowiednie wymagania techniczne i jakościowe, wynikające
z obowiązujących przepisów i norm.

3.10     Oferowane przez nas wyroby spełniają szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym (załącznik nr 2 a do SIWZ), a tym samym spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ.

3.11       Posiadamy niezbędną dokumentację techniczną, potwierdzającą parametry oferowanego sprzętu.

3.12       Akceptujemy główne postanowienia umowy, nie wnosząc uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do jej zawarcia w stosownych terminach.

3.13       Uwaşamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3.14     Zapoznaliśmy się z załącznikami do umowy: „Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące
      na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Wymagania
      w zakresie BHP przy zakupach” i zobowiązujemy się do ich stosowania.

3.15 Wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób             fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się
      o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.**

3.16       Poinformowaliśmy kaşdą osobę o przekazaniu Zamawiającemu jej danych osobowych, które są podane      w ofercie i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złoşonych w niniejszym postępowaniu.

 

 

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

4. Częścią oferty są ponişsze dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszego formularza ofertowego:

nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustawy

nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art. 25a ust. 1 ustawy

nr 3 - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli     dotyczy)

nr 4 – zobowiązanie podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli dotyczy)

nr 5 – pełnomocnictwo (jeşeli dotyczy)

 

inne :‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

5.Oferta zawiera ‌‌.. stron kolejno ponumerowanych i trwale połączonych.

 

‌‌‌.‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.....

(data i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61                                                                                                                    Załącznik Nr 3

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

 

Wykonawca:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..

(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

 

 

 

Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

 Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

 

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie „Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych” prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

 

Oświadczam, şe spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2020.271.61).

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

                                                                                                                    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 


INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:

 

Oświadczam, şe w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  (znak sprawy: NLZ.2020.271.61), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.., w następującym zakresie: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

 

                                                                                                                    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

 

Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

 

                                                                                                                     ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61                                                                                                                    Załącznik Nr 4

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

Wykonawca:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

 

reprezentowany przez:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

 

Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

 Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

 

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie „Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych”, prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:

 

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

 

1.         Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23
ustawy Pzp.

2.         Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌.‌‌. r.

                                                                                                                       ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

 

Oświadczam, şe zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. ‌‌‌‌. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..‌‌‌‌‌‌‌...........‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                               (podpis i pieczęć osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

 

Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe
w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

 

Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..‌.‌‌ (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

 

Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)


Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61                                                                                                                    Załącznik Nr 5

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

 

 

 

....................................................

pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369)

 

Oznaczenie postępowania NLZ.2020.271.61

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych”

 

oświadczam, şe naleşę / nie naleşę* do tej samej / şadnej* grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.

 

* niepotrzebne skreślić

 

Wykaz wykonawców naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty

 

L. P.

Wskazanie Wykonawcy

 

 

 

 

 

W załączeniu dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

 

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 

 

 

 

 

UWAGA:

Oświadczenie naleşy złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jurasza.pl, informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złoşyli oferty.

 

 

 


Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61                                                                                                                    Załącznik Nr 6

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

 

 

 

....................................................

pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

 

WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM

 

 

 

Informuję, iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:

 

 

Lp.

Nazwa Podwykonawcy

Nazwa lub opis części zamówienia powierzonej podwykonawcom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                ‌‌‌‌‌.‌‌. (miejscowość), dnia ‌‌‌‌‌‌‌. r.

 

 

 

                                                                                                                              ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

                                                                                                              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                                                                                                              do reprezentowania Wykonawcy)

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.61                                                                                                                   Załącznik Nr 7

                                                                                                                                                                    do specyfikacji istotnych

                                                                                                                                                                       warunków zamówienia

 

 

 

....................................................

pieczątka firmowa Wykonawcy

 

 

 

 

FORMULARZ WYKAZU DOSTAW

 

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

 

 

Lp.

Podmiot, na rzecz którego zostały wykonane dostawy

Przedmiot dostaw

(zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.1 3) c)  SIWZ)

Wartość

dostaw

Data wykonania

(data początkowa – data końcowa)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

.....................................................

(podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Panel Administracyjny