Zamawiający:
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA
W BYDGOSZCZY
85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9;
tel. (0-52) 585–40–00,
fax (0-52) 585-40-76
strona internetowa: www.jurasza.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NLZ.2020.271.61
na:
Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do
instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych
Wspólny Słownik
Zamówień Publicznych:
32550000-3
Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali pracującej w sieci
telefonicznej
Szpitala)
32520000-4 Sprzęt, podzespoły, urządzenia i
materiały teletechniczne (do systemów Mosaic45
i ROGER
będących na wyposaşeniu Zamawiającego)
31532920-9 Manipulatory i akcesoria (kompatybilne
z systemem ACKERMANN będącym na
wyposaşeniu
Zamawiającego lub równowaşne)
31680000-6 Osprzęt
(kompatybilny z systemem ELEKTROSYGNAŁ będącym na wyposaşeniu
Zamawiającego lub równowaşny)
31680000-6 Manipulatory
i osprzęt (kompatybilny z systemem FAMOR będącym na wyposaşeniu
Zamawiającego)
31680000-6 Osprzęt, akcesoria (kompatybilne z
sygnalizacją przyzywową firmy ABB będącej na
wyposaşeniu
Zamawiającego)
31680000-6 Manipulatory i osprzęt (kompatybilny z
systemem FACI będącym na wyposaşeniu
Zamawiającego)
1. TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
1.1
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
ze zm.) zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
wyraşonej w złotych równowartości kwoty
w wysokości 139 000 euro.
1.2
Zamawiający informuje, şe będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w
dokumentach
i oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego
danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego
ciąşącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do
postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej:
„RODO” wobec kaşdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie,
oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na tę okoliczność
Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu
Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia
jest dostawa
urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i
telekomunikacyjnych określona w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 7
niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza moşliwości składania
ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej z nich winna być pełna i
powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym,
stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
3. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1
Oferowane wyroby powinny spełniać wymagania
prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać
deklarację zgodności CE, wszelkie niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty,
w zakresie produktów objętych niniejszą specyfikacją istotnych warunków
zamówienia.
3.2
Transport oferowanych wyrobów musi
odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy,
a w przypadku towarów przekraczających
cięşar jednostkowy 50kg, transport powinien odbywać się pojazdami wyposaşonymi
w platformę załadowczo – wyładowczą, przeznaczoną do samochodów
transportowych, w celu ułatwienia wyładunku towarów.
3.3
Zamawiający wymaga,
aby dostarczone wyroby były z bieşącej produkcji lub termin ich przydatności
nie powinien być krótszy niş 24 miesiące od dnia dostarczenia do magazynu.
3.4
Oferowane wyroby
muszą spełniać odpowiednie wymagania techniczne i jakościowe, wynikające
z obowiązujących przepisów i norm.
3.5
Zamawiający
zastrzega, şe w przypadkach, gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, normy oraz pochodzenie urządzeń i materiałów,
które Zamawiający posiada w swoich zasobach
i są to części zamienne, niezbędne do prawidłowego ich funkcjonowania, nie
dopuszcza się şadnych zmian, parametrów technicznych, technologicznych i
jakościowych. Ponadto, oferowane materiały lub urządzenia winny spełniać
funkcje, jakiej mają słuşyć oraz być kompatybilne i zunifikowane
z urządzeniami opisanymi w SIWZ, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony
efekt, a takşe nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw.
3.6
Zamawiający dopuszcza
zastosowanie równowaşnych materiałów i urządzeń w stosunku do opisanych
w SIWZ z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych,
technologicznych
i jakościowych. Ponadto, zamienne materiały lub urządzenia winny spełniać
funkcje, jakiej mają słuşyć oraz być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami
opisanymi w SIWZ, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, a takşe nie mogą
wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw.
3.7
Zamawiający dopuszcza
moşliwość dostarczania przez Wykonawcę odpowiedników produktów objętych
przedmiotem zamówienia, o parametrach nie gorszych niş produkty opisane w SIWZ,
w cenach rynkowych nie wyşszych jak ustalonych w wyniku postępowania
przetargowego (po jego zakończeniu), po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę
zajścia szczególnych okoliczności (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji)
oraz wyraşeniu zgody przez Zamawiającego.
3.8
Zamawiający wymaga
oświadczenia o posiadaniu niezbędnej dokumentacji potwierdzające parametry oferowanego
asortymentu zgodnie z punktem 3.11 formularza ofertowego stanowiącego załącznik
nr 1 do SIWZ.
3.9
Zamawiający
wymaga, aby oferowane wyroby w chwili dostawy były fabrycznie nowe: nie dotyczy części 1 poz. 2,
3, 4 w formularzu cenowym.
3.10
Zamawiający wymaga
przekazania instrukcji obsługi w języku polskim, dokumentów gwarancji
producenta oraz wymaganych przepisami prawa (jeşeli dotyczy) lub wymaganych
przez Zamawiającego opatrzonych oświadczeniem Wykonawcy, şe dokumenty te
dotyczą wyrobów dostarczonych do Zamawiającego.
3.11
Zamawiający
przewiduje zmianę paragrafu umowy, w ten sposób, şe okres obowiązywania umowy
zostanie przedłuşony, z tym zastrzeşeniem, iş nie więcej niş o 1/4 pierwotnie
określonego okresu obowiązywania umowy tylko i wyłącznie w przypadku niezrealizowania
przedmiotu umowy w całości w okresie, na który została zawarta umowa.
3.12
Zamawiającym
zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do şądania od Wykonawcy
zwiększenia rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego
wartościowo zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości
określonych w formularzu cenowym) przy niezmienionej całkowitej wartości
przedmiotu umowy.
3.13
Zamawiający nie ma
obowiązku złoşenia zamówienia do pełnej wartości umowy.
3.14
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego
zamówienia.
3.15
W przypadku
złoşenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy trzech uzasadnionych
reklamacji, Zamawiającym jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem
natychmiastowym.
3.16
Jeşeli zostanie
złoşona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w
celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, w takim przypadku składając ofertę, informuje Zamawiającego, şe wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie
będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty
podatku.
3.17
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali:
„Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych”, „Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Wymagania w zakresie
bezpieczeństwa
i higieny pracy przy zakupach”, „Zasady postępowania
firm zewnętrznych na terenie szpitala”, „Zasady
bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych” stanowiące załączniki do załącznika nr 8 do SIWZ (główne
postanowienia umowy).
UWAGA WAŻNE: Formularz
ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) winien zawierać informacje dotyczące ceny
oraz kryteriów oceny ofert.
4. OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O
ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 7) USTAWY PZP UMOWIE
RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.
4.1 Zamawiający
nie dopuszcza moşliwości składania oferty
wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy.
4.2 Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert
częściowych.
4.3 Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień w
rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
4.4 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu
zakupów, ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI
PŁATNOŚCI
5.1 Wymagany
termin realizacji zamówienia:
• dotyczy części nr 1, 2: sukcesywnie przez
cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia
złoşenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
• dotyczy części nr 3, 4, 5: sukcesywnie przez cały
okres trwania umowy dostawa w terminie
do 3 tygodni od dnia złoşenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia
podpisania umowy.
• dotyczy części nr 6, 7: sukcesywnie przez cały
okres trwania umowy dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia złoşenia zamówienia
w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
5.2 Dokonanie
płatności będzie odbywać się przelewem w terminie do 60 dni, licząc od
dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej przez osoby do
tego upowaşnione przez Zamawiającego.
5.3
Zamawiający wymaga faktur w wersji elektronicznej w
formie tekstowej na adres: efaktury-kancelaria@jurasza.pl lub
za pomocą platformy PEF dostępnej na stronie https://efaktura.gov.pl/ (numer
indentyfikacyjny skrzynki odbiorczej Zamawiającego: PL5542231069). Faktura musi
zawierać: numer identyfikujący umowę przetargową, numer zamówienia na podstawie
którego została wystawiona, nr dowodu dostawy (WZ). Zamawiający wymaga równieş
dostarczenia faktury w formie papierowej.
6 WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
6.1
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 1
pkt. 12) – 23) ustawy Pzp,
2) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5
pkt. 1) ustawy Pzp:
„Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający
moşe wykluczyć wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w
zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest
przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15
maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lub
którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu
upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeşeli
układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku
upadłego, chyba şe sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie
art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tj. Dz.
U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.)
i „który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać, za
pomocą stosownych środków dowodowych,
z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15, chyba, şe wykonawca
dokonał płatności naleşnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiąşące
porozumienie w sprawie spłaty tych naleşności” oraz spełniają warunki
udziału w postępowaniu.
3) spełniają
warunki określone w art. 22, ust. 1b ustawy, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie
şadnych warunków,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie
şadnych warunków,
c) zdolności
technicznej lub zawodowej:
Wykonawca
spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub
zawodowej, jeşeli wykaşe, şe wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie co najmniej jedną lecz nie
więcej niş sześć dostaw toşsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia w
zakresie:
• części nr 1: Sprzęt telefoniczny,
analizator sieci (do centrali pracującej w sieci telefonicznej Szpitala)
• części nr 2: Sprzęt, podzespoły, urządzenia i materiały teletechniczne
(do systemów Mosaic45
i ROGER będących na wyposaşeniu Zamawiającego)
• części nr 3: Manipulatory i akcesoria
(kompatybilne z systemem ACKERMANN będącym na wyposaşeniu Zamawiającego lub
równowaşne)
• części nr 4: Osprzęt (kompatybilny z
systemem ELEKTROSYGNAŁ będącym na wyposaşeniu Zamawiającego lub równowaşny)
• części nr 5: Manipulatory i osprzęt
(kompatybilny z systemem FAMOR będącym na wyposaşeniu Zamawiającego)
• części nr 6: Osprzęt, akcesoria
(kompatybilne z sygnalizacją przyzywową firmy ABB będącej na wyposaşeniu
Zamawiającego)
• części nr 7: Manipulatory i osprzęt
(kompatybilny z systemem FACI będącym na wyposaşeniu Zamawiającego)
o łącznej wartości nie mniejszej niş:
Nr części zamówienia
|
Wartość ( w PLN)
|
-
|
3
050,00
|
-
|
5
290,00
|
-
|
2
870,00
|
-
|
900,00
|
-
|
1
260,00
|
-
|
1
780,00
|
-
|
1
320,00
|
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane naleşycie.
Zamawiający oceni dokumenty
wymienione w pkt. 7.2 SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyşej.
6.2 Wykonawcy występujący wspólnie:
1) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia,
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy,
3) warunki określone przez Zamawiającego muszą
spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum.
7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE
WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1
W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) i
art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i
2) SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz
z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu,
którego wzór stanowi załącznik nr 4 do
SIWZ.
W celu potwierdzenia
spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy,
których opis został dokonany w pkt. 6.1 3) SIWZ powyşej, Zamawiający şąda
złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu określonych w art. 22 ust 1b, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje zawarte w
oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.2
W celu potwierdzenia
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zaşąda od Wykonawcy,
którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia następujących
dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych równieş wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeşeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie,
zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.3 c) wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy
zostały wykonane, zgodnie
z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub
są wykonywane naleşycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeşeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich naleşyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niş 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od Wykonawcy, którego
oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie
wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ;
2) w przypadku podmiotów zagranicznych:
a) Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niş 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)
Jeşeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złoşone przed
notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3)
Zamawiający şąda od wykonawcy,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
7.4 Pozostałe
wymagane od Wykonawców dokumenty:
a)
Wykonawca moşe w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, şe realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ).
c)
Wykonawca, który polega na sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,
który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba şe za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
d)
Zamawiający ocenia,
czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym
przez zamawiającego:
·
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami lub
·
zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
f)
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na
podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), moşe przedstawić
dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pienięşne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu
faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres
obowiązywania tego zakazu.
g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umoşliwiającym naleşyte
wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z
tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający moşe
şądać dokumentów, które określają w szczególności:
-
zakres
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-
sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego;
-
zakres
i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-
czy podmiot, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane
zdolności dotyczą.
h)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik
nr 4 oraz 3 do SIWZ.
i)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
j)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego
zamówienia.
k)
W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa kaşdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie , w którym kaşdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą
pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze wspólników/ uczestników spółki
cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego
osoby.
l)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o
której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego
wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoşy ofertę.
m) Jeşeli
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest
obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia.
n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleşności lub braku
przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca moşe przedstawić
dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
5 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć
w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
w Bydgoszczy,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9).
7.5
Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy
Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w
zdaniu powyşej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia
naleşytego wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega
wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który
złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.
7.6.
Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art.
26 ust. 2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została
najwyşej oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień
złoşenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a
które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
7.7.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.
z 2019r. poz. 700 zm.).
7.8.
Ocena warunków udziału w postępowaniu
dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i
dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia.
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA
SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
8.1
Wszelkie wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz
informacje związane z postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie e-mailem (za
wyjątkiem oferty, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş
uzupełnienia tych dokumentów w trybie art. 26 ustawy Pzp, które naleşy złoşyć
wyłącznie w formie pisemnej).
8.2
Jeşeli dokumenty,
informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze
stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.
8.3
Osobami uprawnionymi ze
strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są:
a)
w sprawach dotyczących procedury przetargowej:
mgr Joanna Grocholska telefon 52/ 585-40-76, j.grocholska@jurasza.pl
b)
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· Andrzej Komyć: telefon 52 585 47 97
· Adam Łassa: telefon 52 585 43 52
8.4
Wykonawca moşe
zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia przesyłając wniosek na adres e-mail: j.grocholska@jurasza.pl. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niş na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert pod warunkiem, iş wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do
Zamawiającego nie później niş do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie przez Zamawiającego terminu
składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w
zdaniu pierwszym.
8.5
Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie
terminu składania wniosku, o którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający moşe udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
8.6
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania
i jednocześnie opublikuje zapytania i
wyjaśnienia na swojej stronie internetowej www.jurasza.pl.
8.7
Informacje i wyjaśnienia
niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie od poniedziałku do
piątku w godzinach 800 – 1400.
8.8
Wszelkie
wezwania oraz zawiadomienia (w tym o rozstrzygnięciu postępowania) zostaną
przesłane Wykonawcom na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym.
9
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem
terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ
(art. 45 ustawy) w wysokości:
Część nr 1 – 740,00 PLN
Część
nr 2 – 2 580,00 PLN
Część
nr 3 – 230,00 PLN
Część
nr 4 – 70,00 PLN
Część
nr 5 – 100,00 PLN
Część
nr 6 – 140,00 PLN
Część
nr 7 – 320,00 PLN
w jednej z nişej wymienionych form:
a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy
Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A.
nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy
zaznaczyć „Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji
teletechnicznych
i telekomunikacyjnych NLZ.2020.271.61”
oraz w tytule przelewu podać nr NIP.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym şe poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pienięşnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310 zm.).
9.2 W
przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał
lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał
lub kopia dowodu wpłaty nie moşe być
doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1
SIWZ.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi
wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany
kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w
pkt. 12.1 SIWZ.
9.3 W
przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być
Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty.
Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu
terminu (łącznie z godziną), o którym mowa
w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie
uznaje się złoşenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego
budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba,
şe 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w
tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w
którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem
wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu
w dniu składania ofert.
9.4 W
przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i
płatna na pierwsze şądanie Zamawiającego.
9.5 Wykonawca,
który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do
Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w
której je wniósł.
10 TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1 Wykonawca składający
ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10.2 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony
przez Wykonawcę samodzielnie.
10.3 Termin związania ofertą moşe zostać przedłuşony na
wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje Zamawiającemu
jednorazowo.
10.4 Przepis art. 85 ust 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843 ze zm.) stosuje się
odpowiednio.
11 OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
11.1
Ofertę
składa się, pod rygorem niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci
elektronicznej.
11.2 Kaşdy Wykonawca moşe złoşyć
tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia
oferty jego i oferty konsorcjum, nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
11.3 Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w
języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści, w formacie nie
większym niş A4.
11.4 Ofertę
składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z którym naleşy złoşyć następujące, odpowiednio
wypełnione dokumenty:
a) formularz
cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
c) oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
d) pełnomocnictwa
(jeşeli dotyczy)
e) Wykaz części zamówienia, których wykonanie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ).
g) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeşeli
dotyczy) – pkt.7.5 b) SIWZ
Wykonawca,
którego oferta zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie
zobligowany do złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
11.5 W przypadku załączenia do oferty dokumentów
sporządzonych w innym języku niş polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć je
wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć.
11.6 W przypadku, o którym mowa
w § 16 ust. 2 Rozporządzenia Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe
şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z
2018 r., poz. 1993), Zamawiający będzie mógł zaşądać od wykonawcy tłumaczenia
na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego dokumentów.
11.7 Oświadczenia dotyczące
wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega
wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące
podwykonawców, składane są
w oryginale.
11.8 Dokumenty inne niş
oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, składane są w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11.9 Poświadczenia za zgodność z
oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które kaşdego
z nich dotyczą.
11.10 Kaşda strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian
(poprawki, uzupełnienia, skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę
uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków
majątkowych Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty przez inną osobę
wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
11.11 Zaleca
się złoşenie oferty w formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie, gdzie arkusze (kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub
połączone inną techniką w jedną całość.
11.12 Osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złoşyć podpisy na
formularzach, oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.
11.13 Składane
podpisy powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować, przy czym za podpis osoby
uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub imienną pieczątkę z
parafą osoby upowaşnionej.
11.14 Ofertę naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym
opakowaniu oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem:
„Oferta na dostawę urządzeń, podzespołów i materiałów do
instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych NLZ.2020.271.61”
Nie otwierać przed dniem 07.07.2020 r.
11.15 W przypadku ofert dostarczanych przez
firmy kurierskie, Wykonawca zobowiązany jest na kopercie doręczyciela umieścić
dopisek OFERTA PRZETARGOWA NLZ.2020.271.61
11.16 Opakowanie oferty powinno być zamknięte w
sposób zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
11.17 Oferta złoşona w kancelarii Zamawiającego
zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana na ofercie data
i godzina złoşenia.
11.18 Wykonawca
moşe zmienić lub wycofać złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania
ofert.
11.19 Zmiany
naleşy złoşyć według takich samych zasad jak ustalona dla składania ofert, z
dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z
wymogami niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.
11.20 Wykonawca
moşe wycofać złoşoną przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne
powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu do składania
ofert.
11.21 Wykonawca
nie moşe wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do
składania ofert.
11.22 Dokumenty
wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w formie oryginałów, nie
podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem podanych w art. 97 ust. 2
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ) w sposób
określony
w przywołanym artykule.
11.23 Zamawiający
nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w
terminie składania ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe, şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş
zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww.
informacje zgodnie z odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu
Najwyşszego naleşy umieścić w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica
przedsiębiorstwa”.
11.24 Zamawiający
informuje, şe w sytuacji, kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie dołączył jednocześnie do oferty
uzasadnienia ten fakt potwierdzającego, wówczas Zamawiający ma prawo uznać, şe
zastrzeşenie w tym zakresie jest nieskuteczne, a informacje jako błędnie
zastrzeşone zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.25
Jeşeli
przedstawione przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez
Zamawiającego analizie i wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za
wystarczające – wówczas Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy
przedsiębiorstwa jest nieskuteczne i informacje nim objęte zostaną ujawnione,
o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
11.26 Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. MIEJSCE
ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
12.1 Ofertę naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w
Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 (piętro -1, pokój nr 6) w terminie do dnia 14.07.2020 r. do godziny 11:00.
12.2 Otwarcie
ofert nastąpi dnia 14.07.2020 r. o godz. 11:30 w Dziale Logistyki i Zamówień
Publicznych, Budynek A - pokój 22 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.
12.3 Zakres
informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86
ustawy.
13. OPIS SPOSOBU
OBLICZENIA CENY OFERTY
13.1 Wykonawca cenę oferty podaje w
odpowiednio wypełnionym formularzu oferty i formularzu cenowym, stanowiących załączniki
odpowiednio nr 1 i nr 2 do niniejszej specyfikacji.
(naleşy podać oferowaną cenę
brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT).
13.1 Cena
oferty to cena jednostkowa netto pomnoşona przez ilość zamawianego przedmiotu
zamówienia
z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) wynikająca z formularza
cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
13.2 Cena brutto oferty zawiera wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia.
13.3 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną,
która nie podlega negocjacjom.
13.4 Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną
ustalone na okres waşności umowy i nie będą podlegały zmianom.
13.5 Cenę oferty naleşy podać w
walucie polskiej, poniewaş w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie
publiczne.
13.6 Zamawiający nie przewiduje
dokonywania rozliczeń w walutach obcych.
UWAGA: Cenę
oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady
zaokrąglania liczb.
14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY
I SPOSOBU OCENY OFERT
14.1 Dokonując
wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi
kryteriami dla wszystkich części:
cena brutto – 60 % oceny
kryteria poza cenowe – 40 % oceny
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych
przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w
następujący sposób:
14.1.2 Oferta
z najnişszą ceną brutto [C] otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym
ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze
wzorem:
Cena oferowana min. brutto
C = (-------------------------------------------- x
60%) x 100 = liczba pkt. otrzymanych w danym kryterium
Cena
brutto oferty badanej
gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty- cena
Maksymalnie dla niniejszego
kryterium Zamawiający moşe przyznać 60 punktów.
14.1.3 Oferta z najwyşszą ilością punktów przyznanych za parametry
podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości
realizacji dostaw, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio
mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
Liczba pkt. oferty
badanej
JRD =
(--------------------------------------------------------x 40%) x 100 = liczba
pkt. otrzymanych w danym kryterium max ilość punktów 35 pkt.
gdzie: JRD - wartość punktowa
badanej oferty - kryteria poza cenowe
L.p.
|
Parametry poşądane
|
Punktacja
|
1.
|
Moşliwość
Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru
w stanie nie noszącego śladów uşytkowania
w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania
przyczyny
- max 20 pkt
|
TAK - 20 pkt
NIE -
0 pkt
|
2.
|
Jakość
obsługi klienta
- deklarowany
najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit
Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia
max 15 pkt.
|
Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy
na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax
w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru i inne
zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2
dni - 15 pkt, nie dłuşszy niş 7 dni roboczych
3-4
dni - 10 pkt, nie dłuşszy niş 7 dni roboczych
5-6
dni - 5 pkt, nie
dłuşszy niş 7 dni roboczych
7 dni - 0 pkt
|
14.2 Sposób oceny ofert:
Ostateczną ocenę oferty stanowi suma
punktów uzyskanych w kryteriach określonych dla części obliczona wg wzoru:
O = C + JRD - ostateczna ocena danej
oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez
badaną ofertę za kryterium -
cena
JRD - wartość punktowa uzyskana przez
badaną ofertę za kryterium -
kryteria poza cenowe
14.3 Jeşeli
Wykonawca zaoferuje czas
reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit
Zamawiającego (pkt. 2 formularza
ofertowego):
· dłuşszy
niş 7 dni roboczych
– jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ;
· krótszy niş 1 – 2 dni robocze –
wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczania punktacji uzyska
odpowiednio 15 pkt.;
· w
ofercie nie wskaşe konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy
wpisze nişszą wartość tego przedziału;
· w
przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze czasu reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na
zgłoszenie/monit Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako
niezgodną z SIWZ.
14.4 Jeşeli Wykonawca w parametrach „Moşliwość Zamawiającego do zwrotu bądź
wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów uşytkowania” nie
wskaşe TAK lub NIE Zamawiający uzna, şe Wykonawca NIE oferuje powyşszego parametru
i przyzna mu za ten parametr 0 punktów.
14.5
Za
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyşszą ilością uzyskanych
punktów, spełniająca wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji.
14.6
Jeşeli nie moşna
wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert,
zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym
kosztem, a jeşeli zostały złoşone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający
wzywa wykonawców, którzy złoşyli te oferty, do złoşenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.
14.7
Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş
zaoferowane w złoşonych ofertach.
15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ TRWANIA
15.1 Zamawiający zaprosi
Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy
w siedzibie Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie
odpowiadał, Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem
ustalenia innego terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np.
przesłanie kurierem lub pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym
terminie, lub do niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym
przez Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa powyşej).
Brak jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy w terminie, czy teş
niestawienie się bez uprzedniego powiadomienia, Zamawiający będzie traktował
jako uchylanie się od podpisania umowy.
15.2 Jeşeli
najkorzystniejszą ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
15.3 Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe
proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu
nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
16. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie şąda od
Wykonawcy zabezpieczenia naleşytego wykonania umowy, o którym mowa
w art. 147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
17. GŁÓWNE
POSTANOWIENIA UMOWY
17.1 Zamawiający
wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 8 do niniejszej
specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.
17.2 Przyjmuje się, şe główne postanowienia umowy
stanowiące załącznik nr 8 do
niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem terminu składania
ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w chwili jej podpisania.
18. POUCZENIE O
ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
18.1 Środki ochrony prawnej
określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a takşe innemu podmiotowi,
jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub moşe ponieść
szkodę
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
18.2 Środki ochrony prawnej
wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154
pkt. 5 ustawy.
18.3 Na podst. art. 180 ust. 2
ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
a) określenia warunków udziału w postępowaniu;
b) wykluczenia odwołującego z postępowania o
udzielenie zamówienia;
c) odrzucenia oferty odwołującego;
d) opisu przedmiotu zamówienia;
e) wyboru najkorzystniejszej oferty.
18.4 Na podst. art. 181 ust 1
ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania
poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej
przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na
podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust. 2.
18.5 Skarga do sądu przysługuje
na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi
do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.
19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
19.1
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami moşna pobrać nieodpłatnie ze
strony internetowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy: www.jurasza.pl.
19.2
W sprawach
nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz obowiązujące przepisy wykonawcze.
Załączniki:
Formularz oferty – Załącznik
nr 1
Formularz cenowy –
Załącznik nr 2
Oświadczenie o spełnianiu warunków
określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustaw – Załącznik nr 3
Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia w zw. z art. 25a ust. 1 ustawy – Załącznik nr 4
Oświadczenie o przynaleşności lub
braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Załącznik nr 5
Wykaz części zamówienia,
których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik nr 6
Formularz wykazu dostaw –
Załącznik nr 7
Główne postanowienia umowy
– Załącznik nr 8
Komisja
przetargowa w składzie:
mgr inş. Magdalena Marciniak
mgr Małgorzata Ptasznik-Rudnicka
mgr inş. Andrzej Komyć
mgr Joanna Grocholska
przedkłada do zatwierdzenia
niniejszą SIWZ, wraz z załącznikami.
Bydgoszcz, dn.
26.06.2020 r.
Zatwierdził:
DYREKTOR
Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
/-/ dr n. o zdr. inş. Jacek Kryś
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 1
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9
85-094 B Y D G O S Z C Z
FORMULARZ
OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszonego w dniu 29.06.2020 r. w
Biuletynie Zamówień Publicznych
pod nr 555585-N-2020 przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl pod nazwą „Dostawa
urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i
telekomunikacyjnych – nr postępowania NLZ.2020.271.61, nişej podpisani działając w imieniu i na rzecz:
Nazwa Wykonawcy
(w
przypadku konsorcjum naleşy wpisać wszystkich członków konsorcjum ze
wskazaniem lidera)
|
|
reprezentowany
przez:
.
(imię,
nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
|
Adres, siedziba
|
|
REGON
|
NIP
|
Nr telefonu
|
Nr faxu
|
Numer rachunku
bankowego, na który naleşy zwrócić wadium
|
|
Adresy zamieszkania
wspólników
(dotyczy
spółki cywilnej)
|
|
|
|
Wykonawca jest
małym/średnim przedsiębiorcą TAK*/NIE*
* niepotrzebne
skreślić
|
Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z
Zamawiającym:
.
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem i warunkami określonymi
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową (podać we wskazanych miejscach, stosownie do
części na które zostanie złoşona oferta)
oraz określamy pozostałe parametry podlegające ocenie (podać we wskazanych miejscach, stosownie do części na które zostanie
złoşona oferta):
2.
Dotyczy części nr 1-7
PONIŻEJ NALEŻY PODAĆ NR
CZĘŚCI, KTÓREJ DOTYCZY OFERTA ORAZ NIEZBĘDNE INFORMACJE DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH KRYTERIÓW
OCENY OFERT, O KTÓRYCH MOWA W PKT. 14 SIWZ
Część nr
..................................................................
A.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem i warunkami określonymi
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę ryczałtową
- brutto:
........................................................... zł,
słownie:
........................................................ złotych
- w tym: stawka podatku od
towarów i usług ..................... % wynikającą z formularza cenowego,
stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.
B.
Oferujemy/nie oferujemy* Zamawiającemu moşliwość zwrotu bądź wymiany towaru,
w stanie nie noszącym śladów uşytkowania, w okresie 30 dni od daty dostawy na
koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
/*niepotrzebne
skreślić/
C.
Oferujemy czas
reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego
w sprawach istotnych, np. reklamacja/prośba o wystawienie korekty
faktury/wymiana lub zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej
reakcji nie dłuşszy niş . dni
roboczych.
3. Oświadczamy,
şe:
3.
4.
5.
3.1
Zapoznaliśmy się z warunkami
przeprowadzanego postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeşeń oraz
posiadamy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty.
3.2
Oferowane wyroby spełniają wymagania
prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadają
deklarację zgodności CE, wszelkie niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, w
zakresie produktów objętych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3.3
Na kaşde wezwanie Zamawiającego w
trakcie obowiązywania umowy przekaşemy niezbędną instrukcję obsługi w języku
polskim, dokumenty gwarancji producenta oraz wymagane przepisami prawa (jeşeli
dotyczy) lub przekaşemy wymagane przez Zamawiającego dokumenty opatrzone
oświadczeniem Wykonawcy, şe dokumenty te dotyczą wyrobów dostarczonych do
Zamawiającego.
3.4
Oferowany przez nas przedmiot
zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ,
a w szczególności jest zgodny z wymaganiami pkt. 3 SIWZ.
3.5
Cena oferty zawiera wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia.
3.6
Oferowane wyroby w chwili dostawy
będą fabrycznie nowe.
3.7
Dostarczane wyroby będą z bieşącej
produkcji lub termin ich przydatności nie będzie krótszy niş 24 miesiące od
dnia dostarczenia do magazynu Zamawiającego.
3.8
Transport oferowanych wyrobów
odbędzie się na nasz koszt i odpowiedzialność, a w przypadku towarów przekraczających
cięşar jednostkowy 50 kg, transport odbędzie się pojazdami wyposaşonymi w
platformę załadowczo – wyładowczą, przeznaczoną do samochodów transportowych, w
celu ułatwienia wyładunku towarów.
3.9
Oferowane wyroby spełniają
odpowiednie wymagania techniczne i jakościowe, wynikające
z obowiązujących przepisów i norm.
3.10
Oferowane
przez nas wyroby spełniają szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym
(załącznik nr 2 a do SIWZ), a tym samym spełniają minimalne wymagania określone
w SIWZ.
3.11 Posiadamy niezbędną dokumentację techniczną, potwierdzającą
parametry oferowanego sprzętu.
3.12 Akceptujemy główne postanowienia umowy, nie wnosząc
uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do jej
zawarcia w stosownych terminach.
3.13 Uwaşamy się za związanych niniejszą ofertą przez
okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3.14
Zapoznaliśmy się z załącznikami do
umowy: „Zasady środowiskowe dla firm
zewnętrznych” obowiązujące
na terenie Zamawiającego, „Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Wymagania
w zakresie BHP przy zakupach” i
zobowiązujemy się do ich stosowania.
3.15
Wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego
w niniejszym postępowaniu.**
3.16
Poinformowaliśmy
kaşdą osobę o przekazaniu Zamawiającemu jej danych osobowych, które są podane w ofercie i jej załącznikach lub w
dokumentach i oświadczeniach złoşonych w niniejszym postępowaniu.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1).
** W przypadku gdy
wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niş bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
4. Częścią oferty
są ponişsze dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszego formularza
ofertowego:
nr 1 - oświadczenie
o spełnianiu warunków
określonych w zw. art. 25a ust. 1 ustawy
nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art.
25a ust. 1 ustawy
nr 3 - wykaz
części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
(jeşeli dotyczy)
nr 4 – zobowiązanie
podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli dotyczy)
nr 5 – pełnomocnictwo (jeşeli dotyczy)
inne
:
5.Oferta zawiera
.. stron kolejno ponumerowanych i trwale połączonych.
.......
(data i podpisy
przedstawicieli Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 3
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
..
(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany
przez:
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na
podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa
Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego o nazwie „Dostawa urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji
teletechnicznych i telekomunikacyjnych” prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, şe spełniam warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego
w pkt. 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (znak sprawy: NLZ.2020.271.61).
.. (miejscowość),
dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
INFORMACJA
W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, şe w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w pkt. 6 Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia (znak
sprawy: NLZ.2020.271.61), polegam na zasobach następującego/ych
podmiotu/ów:
.....,
w następującym zakresie:
(wskazać podmiot i określić odpowiedni
zakres dla wskazanego podmiotu).
.. (miejscowość),
dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w powyşszych
oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość),
dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 4
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
.
(pełna nazwa/firma, adres, w zaleşności
od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
.
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do
reprezentacji)
Oświadczenie
wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r.
Prawo
zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE
PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie „Dostawa
urządzeń, podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i
telekomunikacyjnych”, prowadzonego
przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
1.
Oświadczam,
şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23
ustawy Pzp.
2.
Oświadczam,
şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1)
ustawy Pzp.
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Oświadczam, şe zachodzą w stosunku do mnie podstawy
wykluczenia z postępowania na podstawie art. . ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę
wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24
ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww.
okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące
środki naprawcze:
.............
.. (miejscowość),
dnia . r.
.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE
SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, na
którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:
. (podać
pełną nazwę/firmę, adres, a takşe
w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY
NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e podmiot/y, będący/e
podwykonawcą/ami: ... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu:
NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH
INFORMACJI:
Oświadczam, şe wszystkie informacje podane w
powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 5
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
o przynaleşności lub braku
przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369)
Oznaczenie postępowania NLZ.2020.271.61
Składając ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Dostawa urządzeń,
podzespołów i materiałów do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych”
oświadczam, şe naleşę / nie naleşę* do tej samej / şadnej* grupy kapitałowej z
innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.
* niepotrzebne
skreślić
Wykaz wykonawców
naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty
L. P.
|
Wskazanie
Wykonawcy
|
|
|
|
|
W załączeniu
dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do tej samej
grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość),
dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
UWAGA:
Oświadczenie
naleşy złoşyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej www.jurasza.pl,
informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy
złoşyli oferty.
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 6
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE WYKONAWCA
ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM
Informuję,
iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
Lp.
|
Nazwa Podwykonawcy
|
Nazwa lub opis części zamówienia
powierzonej podwykonawcom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..
(miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania: NLZ.2020.271.61 Załącznik Nr 7
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
FORMULARZ WYKAZU DOSTAW
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia
Lp.
|
Podmiot, na rzecz którego zostały wykonane dostawy
|
Przedmiot dostaw
(zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.1 3) c) SIWZ)
|
Wartość
dostaw
|
Data wykonania
(data początkowa – data końcowa)
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
.....................................................
(podpis Wykonawcy)