Adres: ul. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
NIP: 5542231069
REGON: 001126074


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /przetargi/index2.php:1) in /przetargi/index2.php on line 5
Szpital Uniwersytecki im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy :: Zamówienia publiczne


nr postępowania:
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | Ogłoszenia | Zawiadomienia | Zawiadomienia o wniesieniu protestu | Roztrzygnięcia protestu | Inne dokumenty |
2020-07-03 (61-20) Zawiadomienie nr 1drukuj |pobierz | otwórz
2020-07-14 (61-20) Informacja z otwarcia ofertdrukuj |pobierz | otwórz
2020-07-22 (61-20) Zawiadomienie nr 2 o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz uniewaşnienie oferty w częściach nr 1,2drukuj |pobierz | otwórz
2020-07-22 (61-20) Zawiadomienie nr 3drukuj |pobierz | otwórz
2020-08-25 (61-20) Zawiadomienie nr 4 o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 7drukuj |pobierz | otwórz

Znak sprawy: NLZ.2020.271.61                                                                                                       Bydgoszcz, 03.07.2020 r.

                                                                                                                                    

 

                   DO WYKONAWCîW

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zam—wienia publicznego na ăDostawa urządzeń, podzespoł—w i materiał—w do instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnychÓ przesłanego do Biuletynu Zam—wień Publicznych i opublikowanego pod numerem 555585-N-2020 w dniu 29.06.2020 r. oraz zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.jurasza.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w budynku A, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9.

 

 

Zawiadomienie nr 1

 

I.            W związku ze złożonymi pytaniami, na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zam—wień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający udziela poniższych wyjaśnień:

 

Pytanie 1:

 

Część 1: Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali obsługującej sieć telefoniczną Szpitala): poz. 2,3,4

Te modele telefon—w już dawno są wycofane ze sprzedaży. Aby zastosować nowsze zamienniki potrzebuję informację o model systemu i w jakiej jest wersji software.  

 

Odpowiedź:  

Zamawiający informuje o doprecyzowaniu opisu przedmiotu zam—wienia w formularzu cenowym, będącym załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunk—w zam—wienia. Doprecyzowanie dotyczy poz. 2, 3, 4 w części nr 1 o nazwie Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali obsługującej sieć telefoniczną Szpitala):

 

Było:

Poz. 2: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4020 Premium lub r—wnoważny

Jest:

Poz. 2: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4020 lub r—wnoważny - nowy lub fabrycznie odnowiony

 

Było:

Poz. 3: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4028/4029 QWERTZ lub r—wnoważny

Jest:

Poz. 3: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4029 lub r—wnoważny - nowy lub fabrycznie odnowiony

 

Było:

Poz.4: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4035 Advanced Reflexes lub r—wnoważny

Jest:

Poz. 4: Aparat telefoniczny cyfrowy typu ALCATEL 4035/4039 lub r—wnoważny - nowy lub fabrycznie odnowiony

 

 

Model systemu, jaki jest eksploatowany przez Zamawiającego: ALCATEL Đ LUCENT OMNIPCX ENTERPRISE, wersja software centrali: R 9.0

 

Pytanie 2:

Część 1: Sprzęt telefoniczny, analizator sieci (do centrali obsługującej sieć telefoniczną Szpitala): poz. 2,3,4

Te modele telefon—w już dawno są wycofane ze sprzedaży, czy zamawiający dopuszcza telefony używane po regeneracji (odnowione). Jeżeli tak to proszę o stosowną zmianę specyfikacji SIWZ.

 

Odpowiedź: 

Tak, Zamawiający dopuszcza telefony używane po regeneracji (odnowione). Zmiana w pkt. 3.9 SIWZ została wprowadzona.

II.   W związku z wyżej udzielonymi odpowiedziami Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 4 i 4a ustawy Prawo zam—wień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) dokonuje modyfikacji SIWZ i ogłoszenia o zam—wieniu w poniższym zakresie:

 

  • w pkt. 3.9 SIWZ:

Było:

3.9.  Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby w chwili dostawy były fabrycznie nowe.

Jest:

3.9    Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby w chwili dostawy były fabrycznie nowe: nie dotyczy części 1 poz. 2, 3, 4 w formularzu cenowym.

 

III.            W związku z wyżej wprowadzonymi modyfikacjami, na podstawie art. 12a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zam—wień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zmianie ulega termin składania
i otwarcia ofert:

 

było:

12.1       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Gł—wnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w terminie do dnia 07.07.2020 r. do godziny 1100.

12.2       Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.07.2020 r. o godz. 1130 w Dziale Logistyki i Zam—wień Publicznych, Budynek A - pok—j 22 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.

 

jest:

12.1       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Gł—wnej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w terminie do dnia 14.07.2020 r. do godziny 1100.

12.2   Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.07.2020 r. o godz. 1130 w Dziale Logistyki i Zam—wień

           Publicznych, Budynek A - pok—j 22 a, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawcy pragnący złożyć ofertę w toczącym
się postępowaniu są zobligowani do złożenia oferty przygotowanej w oparciu o zamieszczoną
na stronie
internetowej Zamawiającego, tj. www.jurasza.pl, zmodyfikowaną treść SIWZ.

 

 

                                                                 DYREKTOR

                                                                                           Szpitala Uniwersyteckiego nr 1

                                                                                           im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

 

 

                                                                                        /-/   dr n. o zdr. inż. Jacek Kryś

 

 

 

                       KIEROWNIK

Dział Logistyki i Zam—wień Publicznych

     

 /-/  mgr Małgorzata Ptasznik - Rudnicka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sporządziła (JG 03.07.2020 r., 4076)

 

 

 

 

Panel Administracyjny