Zamawiający:
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA
W BYDGOSZCZY
85 – 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej – Curie 9; tel. (0-52)
585–40–00,
fax (0-52) 585-40-76
strona internetowa: www.jurasza.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NLZ.2020.271.109
na:
„Wymiany zaworów równowaşących i odcinających na instalacji wody
lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku
H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)”
(Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 50720000-8 Usługi w zakresie napraw i
konserwacji centralnego ogrzewania)
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1
Postępowanie prowadzone jest w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
zwanego dalej ustawą, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyraşonej w
złotych równowartości kwoty w wysokości 139.000 euro.
1.2
Zamawiający informuje, şe będzie
przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności:
dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i
oświadczeniach złoşonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego
danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego
ciąşącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do
postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec kaşdej osoby,
której dane osobowe będą podane w
ofercie, oświadczeniach i dokumentach złoşonych w postępowaniu. Na tę
okoliczność Wykonawca złoşy stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w
Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wymiana uszkodzonych zaworów
równowaşących na układzie chłodu wraz z dołoşeniem zaworów odcinających oraz
dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła technologicznego – część
nr 1;
2) Wymiana instalacji wodnej
central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c – wieşowiec 10
piętro wentylatorownia i poziom -1 – część
nr 2;
Przedmiot zamówienia został
szczegółowo określony w załączniku nr 1a
i załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
oraz w pkt. 3 SIWZ, zwanej dalej
SIWZ.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 2 niepodzielne części, dla których Zamawiający dopuszcza moşliwość
składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem, iş oferta w kaşdej z nich winna
być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach
cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej
specyfikacji oraz w załączniku nr 1a do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Szczegółowe wymagania dotyczące
przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zostały określone w załączniku
nr 1a do SIWZ.
UWAGA WAŻNE: Formularz cenowy (załącznik nr 2
do SIWZ) winien zawierać informacje dotyczące ceny oraz kryteriów oceny ofert.
3.2 Zamawiający zorganizuje w dniu
14.12.2020 r. o godz. 08:00 wizję lokalną
(zbiórka – Budynek Techniczny A, pok. 24, wjazd od ul. Curie – Skłodowskiej)
aby umoşliwić Wykonawcom dostęp do obiektu. Dla pozostałych Wykonawców, którzy
nie będą mogli uczestniczyć w ww. spotkaniu sporządzony zostanie protokół, w
którym przedstawione zostaną wszystkie pytania wraz z odpowiedziami udzielonymi
przez Zamawiającego. Protokół zostanie udostępniony na stronie internetowej
Zamawiającego na zasadach udzielania odpowiedzi na pytania zadawane przez
Wykonawców.
3.3 Zamawiający wymaga, aby osoby
uczestniczące w świadczeniu usług ze strony Wykonawcy posiadały aktualne
zaświadczenie o przeprowadzonych badaniach lekarskich pozwalających na
wykonywanie prac na wysokości powyşej 3m oraz aktualne zaświadczenie odbyciu
szkolenia BHP – dotyczy wszystkich części.
3.4 Wykonawca zobowiązuje się do
posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia z tytułu
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w
szczególności zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną na
kwotę nie mniejszą niş 500 000,00 zł za kaşde zdarzenie. dotyczy części nr 1,
2.
W
przypadku zawierania umowy na więcej niş jedną część spośród części nr 1, 2. Kwota
ubezpieczenia nie podlega sumowaniu, a ubezpieczenie OC winno swoim zakresem
obejmować odpowiedzialność cywilną na kwotę nie mniejszą niş 500 000,00
zł. Szczegółowe wytyczne zamieszczono w pkt. 15 SIWZ.
3.5 Dotyczy części nr 1:
a)
Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować urządzenia zgodnie z zestawieniem z
pkt. 5 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1),
najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od
dnia złoşenia zamówienia.
3.6 Dotyczy części nr 1 i 2:
a)
Zamawiający
zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej,
b)
Udzielenie
gwarancji na wykonaną usługę i dostarczone części na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu
odbioru.
3.7 Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
niezbędnych czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:
a)
dla
części nr 1 – montaşu i uruchomienia instalacji c.o. c.t. w.l.;
b)
dla
części nr 2 – montaşu i uruchomienia instalacji c.o. c.t.
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i
pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a
pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
3.8 Sposób dokumentowania
zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz
sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił w załączniku
nr 6 do SIWZ.
3.9 Zamawiający wymaga aby Wykonawcy
zapoznali się i stosowali zasady określone w załącznikach nr 1, 2, 3 stanowiących załączniki do głównych
postanowień umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), a mianowicie: „Zasady środowiskowe
dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego”,
„Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Zasady Bezpieczeństwa i Higieny Pracy dla firm zewnętrznych - Wymagania w zakresie BHP przy zakupach,
zleceniach”. Powyşsze załączniki do umowy powinny być przez wykonawcę
odpowiednio wypełnione zgodnie z treścią w nich zawartą oraz podpisane przez
osoby do tego upowaşnione.
3.10
Wykonawca i jego pracownicy lub przedstawiciele są
zobowiązani do przestrzegania ponişszych zasad:
• nie będą oferować, dokonywać,
obiecywać, autoryzować ani akceptować jakichkolwiek płatności lub przekazywać
şadnych korzyści majątkowych, w tym między innymi łapówek, bezpośrednio lub
pośrednio, pracownikom i/lub współpracownikom Zamawiającego i/lub
przedstawicielom Zamawiającego, urzędnikom państwowym, organom regulacyjnym ani
nikomu innemu w celu wpływania, wywoływania bądź nagradzania działania,
zaniechania lub wydania decyzji w celu zagwarantowania nieuzasadnionej korzyści
lub uzyskania bądź zachowania źródła przychodów,
• będą stosować się do
wszelkich regulacji antykorupcyjnych.
4. OFERTY
WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67
UST. 1 PKT. 6) USTAWY PZP UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTEMIE ZAKUPÓW I AUKCJI
ELEKTRONICZNEJ.
4.1 Zamawiający nie dopuszcza moşliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu
art. 83 ustawy.
4.2 Zamawiający dopuszcza moşliwość składania ofert częściowych, z zastrzeşeniem,
iş oferta w kaşdej części winna być pełna. Wykonawca moşe złoşyć ofertę na
jedną lub więcej części.
4.3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień w rozumieniu
art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
4.4 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu
zakupów, ani zastosować aukcji elektronicznej dla wyboru oferty.
4.5 Zamawiający nie określa
minimalnej ani maksymalnej liczby części zamówienia, na którą wykonawca moşe
złoşyć ofertę. Oferta tego Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów w
danej części zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI
PŁATNOŚCI
5.1 Wymagany termin realizacji zamówienia:
-
dla części nr 1 – sukcesywnie w okresie 24 miesięcy;
-
dla części nr 2 – okres obowiązywania umowy 6 miesięcy (realizacja w ciągu 30
dni od dnia złoşenia zamówienia);
5.2 Dokonanie płatności nastąpi przelewem w
terminie do 60 dni, licząc od dnia prawidłowo wystawionej faktury,
potwierdzonej przez osoby do tego upowaşnione przez Zamawiającego. Szczegóły
zostały określone we wzorze umowy.
6. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
6.1.
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) ustawy Pzp;
2)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie przytoczonego ponişej art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp: „z
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy „wykonawcę, w
stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli
przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w
trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem
wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeşeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez
likwidację majątku upadłego, chyba, şe sąd zarządził likwidację jego majątku w
trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe
(tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.)”;
3)
spełniają warunki określone w art. 22, ust.
1b ustawy, dotyczące:
a)
kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków.
b)
sytuacji ekonomicznej lub
finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym
zakresie şadnych warunków.
c)
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie şadnych warunków.
6.2
Wykonawcy występujący wspólnie:
1)
winni ustanowić pełnomocnika
(Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia,
2)
ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy,
3)
warunki określone przez
Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum.
7. WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
7.
7.1.
W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) i art. 24
ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, których opis został dokonany w pkt. 6.1 1) i 2)
SIWZ, Zamawiający şąda złoşenia wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu
na podstawie, którego wzór stanowi załącznik
nr 3 do SIWZ.
7.2.
Zamawiający nie stawia warunków
określonych w art. 22, ust. 1b ustawy,
wobec czego nie şąda złoşenia oświadczenia o spełnianiu warunków.
Informacje
zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, şe wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.3.
Zamawiający nie stawia warunków
określonych w art. 22, ust. 1b ustawy,
wobec czego nie şąda złoşenia şadnych dokumentów potwierdzających spełnianie
warunków.
7.4.
W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający şąda od
Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyşej oceniona, przedstawienia na
wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów:
1)
odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeşeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
2)
w przypadku podmiotów
zagranicznych:
a)
Jeşeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, şe nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej
niş 6
miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
b)
Jeşeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć,
złoşone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3)
Zamawiający şąda od wykonawcy,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
7.5
Pozostałe
wymagane od Wykonawców dokumenty (jeşeli
dotyczy):
a)
Wykonawca moşe w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezaleşnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, şe realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY
ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ);
c)
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów,
za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia
tych zasobów, chyba şe za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
d)
Zamawiający ocenia, czy
udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 13-22
i ust. 5 ustawy Pzp;
e)
Jeşeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja
ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy
Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,
Zamawiający şąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
·
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub
· zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części
zamówienia, jeşeli wykaşe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną, o których mowa w
art. 22a ust. 1 ustawy Pzp;
f)
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.
24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, moşe
przedstawić dowody na to, şe podjęte przez niego środki są wystarczające do
wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody
wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie
pienięşne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie
stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych
środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje
się, jeşeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie
upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu;
g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umoşliwiającym naleşyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny,
czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, zamawiający moşe şądać dokumentów, które określają w szczególności:
-
zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu;
-
sposób wykorzystania zasobów
innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-
zakres i okres udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolności dotyczą;
h)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ;
i)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu,
którego wzór stanowi załącznik nr 3 do
SIWZ;
j)
Wykonawca moşe powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
wykonawcy z odpowiedzialności za naleşyte wykonanie tego zamówienia;
k)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców (np. konsorcjum,
s.c.) oświadczenie składa kaşdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kaşdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub
notarialnie poświadczonej za zgodność
z oryginałem kopii) pełnomocnika upowaşniające do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kaşdy ze
wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłoşyć oświadczenie,
dotyczące wyłącznie jego osoby;
l)
Zamawiający şąda wskazania przez Wykonawcę części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez
Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są juş znane), wypełniając załącznik nr 5 do SIWZ i załączając do
oferty (jeşeli dotyczy). Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim
będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez
Wykonawcę, który złoşy ofertę;
m) Jeşeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.
1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, şe proponowany inny
podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niş
podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia;
n)
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane
lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
o) Wykonawca, w terminie
3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie
o przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złoşeniem oświadczenia, wykonawca
moşe przedstawić dowody, şe powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie naleşy złoşyć w siedzibie
Zamawiającego -
w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie
9).
7.6.
Zamawiający, na
podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada,
czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu. Jeşeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyşej, uchyla
się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia naleşytego
wykonania umowy, zamawiający moşe zbadać, czy nie podlega wykluczeniu
wykonawca, który złoşył ofertę najwyşej ocenioną spośród pozostałych ofert.
7.7.
Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust.
2 ustawy Pzp, moşliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyşej
oceniona do złoşenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złoşenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
7.8.
Wykonawca nie jest obowiązany do złoşenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i
braku podstaw wykluczenia z postępowania, jeşeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub moşe je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r.
poz. 700).
7.9.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie
na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w
pkt. 7 SIWZ powyşej według zasady spełnia/nie spełnia – jeşeli były wymagane.
8. INFORMACJE
O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
8.1
Wszelkie wnioski,
zapytania, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie e-mailem (za
wyjątkiem oferty, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w tym oświadczeń, jak teş
uzupełnienia tych dokumentów w trybie art. 26 ustawy Pzp, które naleşy złoşyć
wyłącznie w formie pisemnej).
8.2
Jeşeli dokumenty,
informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane e-mailem, na şądanie jednej ze
stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.
8.3 Osobami
uprawnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są:
a)
w sprawach dotyczących
procedury przetargowej:
mgr Marlena Wachowska, telefon 52/ 585-77-57,
m.wachowska@jurasza.pl,
b)
w sprawach dotyczących
przedmiotu zamówienia:
mgr inş. Marek Potocki, telefon 885 115 617,
w godz. 8 – 14.
8
8.2
8.3
8.4
Wykonawca moşe zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłając je na adres e-mail:
m.wachowska@jurasza.pl. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niş na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert, pod warunkiem, iş wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do
Zamawiającego nie później niş do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłuşenie przez Zamawiającego terminu
składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w
zdaniu pierwszym.
8.5
Jeşeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o
którym mowa powyşej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający moşe
udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8.6
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
przekaşe Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania i
jednocześnie opublikuje zapytania i wyjaśnienia na swojej stronie internetowej
www.jurasza.pl.
8.7
Informacje i wyjaśnienia
niewymagające formy pisemnej moşna uzyskać telefonicznie od poniedziałku do
piątku w godzinach 800 – 1400.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
9.1
Zamawiający
wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną)
składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości:
Dla części nr 1 – 400,00 zł
Dla części nr 2 – 430,00 zł
w jednej lub kilku z nişej
wymienionych form:
a) pieniądzu – przelew na
rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku:
64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty naleşy zaznaczyć „Wadium do przetargu - NLZ.2020.271.109 ”
oraz w tytule przelewu podać nr NIP i numer części albo nazwę części
przedmiotu zamówienia,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, şe poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pienięşnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r.
poz. 110 ze zm. ).
9.2
W przypadku wnoszenia wadium w
formie pienięşnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty
dołączony został do oferty. W kaşdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty
nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do upływu terminu wskazanego w
pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia
wadium w formie pienięşnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyşej rachunek bankowy
Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym
mowa w pkt. 12.1 SIWZ.
9.3
W
przypadku wnoszenia wadium w formie niepienięşnej beneficjentem musi być
Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do
oferty. Oryginał dokumentu nie moşe być doręczony Zamawiającemu później niş do
upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złoşenie
oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2,
czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, şe 10 dzień danego
miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w
tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie
nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeşeniem wskazanego w zdaniu
poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania
ofert.
9.4
W przypadku wnoszenia wadium w
formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby
wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze
şądanie Zamawiającego.
9.5
Wykonawca, który wycofał swoją
ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie
o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1 Wykonawca
składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, a bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10.2 Termin związania ofertą moşe
zostać przedłuşony przez Wykonawcę samodzielnie.
10.3 Termin związania ofertą moşe
zostać przedłuşony na wniosek Zamawiającego, przy czym prawo to przysługuje
Zamawiającemu jednorazowo.
10.4 Przepis art. 85 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze
zm.) stosuje się odpowiednio.
11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
11.1
Ofertę składa się, pod rygorem
niewaşności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w
postaci elektronicznej.
11.2 Kaşdy Wykonawca
moşe złoşyć tylko jedną ofertę we wskazanym miejscu i w wyznaczonym terminie. Uczestnik konsorcjum pod rygorem odrzucenia
oferty jego i oferty konsorcjum, nie moşe złoşyć samodzielnie odrębnej oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
11.3 Ofertę składa się w formie
pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej
treści, w formacie nie większym niş A4.
11.4 Ofertę
składa się na druku formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z którym naleşy złoşyć następujące dokumenty:
a)
formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
b)
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
(załącznik nr 3 do SIWZ)
c) pełnomocnictwa
(jeşeli dotyczy)
d)
Wykaz
części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
(jeşeli dotyczy)
(załącznik nr 5 do SIWZ).
e)
zobowiązanie
podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli
dotyczy).
Wykonawca, którego oferta
zostanie oceniona najwyşej, na Wezwanie Zamawiającego będzie zobligowany do
złoşenia dokumentów lub/i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a
które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ.
11.5 W
przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niş
polski, Wykonawca zobowiązany
jest załączyć je wraz z tłumaczeniem i osobiście je poświadczyć.
11.6 W przypadku, o którym mowa w § 16 ust. 2 Rozporządzenia Ministra
Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moşe şądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze
zm.), Zamawiający şąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego
dokumentów.
11.7 Dokumenty lub
oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich moşe şądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), składane są w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11.8 Poświadczenie za
zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii
oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
11.9 Poświadczenia
za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów,
które kaşdego z nich dotyczą.
11.10 Kaşda
strona oferty, jak i miejsce wniesienia zmian (poprawki, uzupełnienia,
skreślenia itp.) powinna być parafowana przez osobę uprawnioną do składania
oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy, a w przypadku
podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty
stosownego pełnomocnictwa.
11.11 Zaleca się złoşenie oferty w
formie uniemoşliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, gdzie arkusze
(kartki) są kolejno ponumerowane, zszyte lub połączone inną techniką w jedną
całość.
11.12 Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub
pełnomocnik muszą złoşyć podpisy na formularzach, oświadczeniach i załącznikach
w miejscach do tego przeznaczonych.
11.13 Składane podpisy powinny dać się jednoznacznie
zidentyfikować, przy czym za podpis osoby uprawnionej uznaje się własnoręczny,
czytelny podpis lub imienną pieczątkę z parafą osoby upowaşnionej.
11.14 Ofertę
naleşy złoşyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą
i adresem Wykonawcy z dopiskiem:
„Oferta na wymianę zaworów równowaşących i
odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp
ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego
w budynku C (wieşowiec)”
NLZ.2020.271.109
Nie otwierać przed dniem 22.12.2020 r. godz. 12:00
11.15 W przypadku ofert dostarczanych przez firmy kurierskie,
Wykonawca zobowiązany jest na kopercie doręczyciela umieścić dopisek OFERTA
PRZETARGOWA NLZ.2020.271.109.
11.16 Opakowanie oferty powinno być zamknięte w sposób
zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
11.17 Potwierdzenie złoşenia oferty w kancelarii
Zamawiającego następuje poprzez wpisanie na kopercie, w której złoşona jest
oferta daty i godziny złoşenia.
11.18 Wykonawca moşe zmienić lub wycofać
złoşoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
11.19 Zmiany oferty naleşy złoşyć według takich samych zasad jak
ustalone dla składania ofert,
z dopiskiem na zmienionej części oferty oraz kopercie przygotowanej zgodnie z
wymogami niniejszej specyfikacji „zmiana do oferty”.
11.20 Wykonawca moşe wycofać złoşoną
przez siebie ofertę pod warunkiem, şe pisemne powiadomienie wpłynie do
Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.
11.21 Wykonawca nie moşe wycofać oferty
i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do składania ofert.
11.22 Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym równieş przedstawione w
formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, za wyjątkiem
podanych w art. 97 ust. 2 ustawie
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) w sposób
określony w przywołanym artykule.
11.23 Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeşeli wykonawca, nie później niş w
terminie składania ofert określonym w pkt. 12 SIWZ zastrzeşe, şe nie mogą być one udostępniane oraz wykaşe, iş
zastrzeşone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ww.
informacje zgodnie z odpowiednimi wyrokami Sądu Antymonopolowego i Sądu
Najwyşszego naleşy umieścić w wewnętrznej kopercie oraz opisać „Tajemnica
przedsiębiorstwa”.
Zamawiający informuje, şe w sytuacji kiedy Wykonawca zastrzegł w
ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie dołączył
jednocześnie do oferty uzasadnienia ten fakt potwierdzającego, wówczas
Zamawiający ma prawo uznać, şe zastrzeşenie w tym zakresie jest nieskuteczne,
a informacje jako błędnie zastrzeşone zostaną ujawnione, o czym wykonawca
zostanie powiadomiony.
W przypadku, gdy przedmiotowe informacje
składane będą w toku badania i oceny ofert, wykazanie, şe zastrzeşone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa musi być złoşone wraz ze
złoşenie tych informacji.
W przypadku nie wykazania, şe zastrzeşone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawcy utracą prawo do ochrony tych informacji,
jako tajemnicy przedsiębiorstwa, a informacje będą podlegały ujawnieniu po
uprzednim powiadomieniu zainteresowanego wykonawcy o powyşszym i podaniu
okoliczności uzasadniających ujawnienie informacji.
11.24 Jeşeli przedstawione
przez Wykonawcę uzasadnienie, po przeprowadzonej przez Zamawiającego analizie i
wezwaniu do wyjaśnień – nie zostanie uznane za wystarczające – wówczas
Zamawiający uzna, şe zastrzeşenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest nieskuteczne
i informacje nim objęte zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie
powiadomiony.
11.25 Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I
OTWARCIA OFERT
12.1 Ofertę
naleşy złoşyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala
Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w terminie do dnia 22.12.2020 r.
do godziny 1100.
12.2 Otwarcie
ofert nastąpi dnia 22.12.2020 r. o godz. 1200
w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych, Budynek A - pokój 22 a, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy.
12.3 Zakres
informacji podawanych podczas otwarcia Zamawiający poda zgodnie z art. 86
ustawy.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
OFERTY
13.1 Wykonawca cenę
oferty podaje w odpowiednio wypełnionym formularzu oferty i formularzu cenowym,
stanowiących załączniki odpowiednio nr 1 i nr 2 do niniejszej specyfikacji.
13.2 Cena oferty to cena ryczałtowa brutto wyliczona zgodnie z
wytycznymi wynikającymi z tabeli formularza cenowego (zacienione wiersze
tabeli) dla poszczególnych części, którą następnie naleşy przepisać do
formularza ofertowego dla poszczególnych części w miejscu dla tego
przeznaczonym.
13.3 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną
i ostateczną, która nie podlega negocjacjom.
13.4 Wszystkie ceny określone przez
Wykonawcę zostaną ustalone na okres waşności umowy i nie będą podlegały
zmianom.
13.5 Wykonawca
zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i
zdatny do realizacji celu, któremu ma on słuşyć.
13.6 Zamawiający
wymaga, aby obliczona w powyşszy sposób cena obejmowała wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami do SIWZ.
13.7 Cenę oferty naleşy podać w walucie polskiej,
poniewaş w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne.
UWAGA: Cenę
oferty oraz inne wartości wykazane w Formularzu oferty naleşy przedstawić z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady
zaokrąglania liczb.
14. OPIS
KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY I
SPOSOBU OCENY OFERT
14.1 Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej
Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami, jakimi są (dotyczy wszystkich części):
Cena [C] – waga 60%
Reakcja na zgłoszenie gwarancyjne
[G] – waga 40%
14.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do
najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w
zakresie w/w kryteriów, w następujący sposób:
14.2.1 Oferta
z najnişszą ceną „C” otrzyma
maksymalną liczbę punktów, tj. 60, a pozostałym ofertom przyznana będzie
odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
Cena oferty o najnişszej cenie brutto
[C]= (
-------------------------------------------------- x 60%) x 100 = liczba punktów otrzymanych
Cena brutto oferty badanej w danym kryterium
gdzie:
[C] - wartość punktowa badanej
oferty w kryterium cena
14.2.2
W kryterium reakcja na zgłoszenie
gwarancyjne [G] punktacja zostanie
przyznana wg ponişszego wzoru:
uzyskana ilość pkt. za reakcję na zgłoszenie
gwarancyjne badanej oferty
[G] = (
---------------------------------------------------------------------- x 40%) x
100 = liczba punktów maksymalna moşliwa do uzyskania ilość pkt.
za reakcję na zgłoszenie gwarancyjne, tj. 10
pkt.
Szczegółowa
punktacja cząstkowa:
czas reakcji [G] na
telefoniczne zgłoszenie
o awarii, usterce, uszkodzeniu (maksymalnie 72h)
|
Punktacja
|
do
24h włącznie
|
10 pkt.
|
od
25h do 48h włącznie
|
5 pkt.
|
od
49h do 72h włącznie
|
0 pkt.
|
UWAGA!
Jeşeli
Wykonawca zaoferuje czas reakcji [G] dłuşszy niş 72h, Zamawiający
odrzuci ofertę Wykonawcy.
14.3 Ostateczną ocenę oferty [O] stanowi suma
punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 14.1 i 14.2, obliczona wg
wzoru:
[O] = [C] + [G] -
ostateczna ocena danej oferty
[C] - wartość punktowa uzyskana przez badaną
ofertę za kryterium [C]
[G]
- wartość punktowa uzyskana przez
badaną ofertę za kryterium [G]
14.4
Za najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta z najwyşszą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji.
14.5
Jeşeli nie moşna wybrać
najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, şe dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający
spośród tych ofert wybiera ofertę z najnişszą ceną lub najnişszym kosztem, a jeşeli
zostały złoşone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złoşyli te oferty, do złoşenia w terminie określonym przez
zamawiającego ofert dodatkowych.
14.6
Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyşszych niş zaoferowane w
złoşonych ofertach.
15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ
TRWANIA
15.1 Zamawiający zaprosi
Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do podpisania umowy w siedzibie
Zamawiającego. Jeśli termin wskazany w zaproszeniu nie będzie odpowiadał,
Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego niezwłocznie celem ustalenia innego
terminu lub wskazać inny sposób podpisania umowy, np. przesłanie kurierem lub
pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia w podanym terminie, lub do
niezwłocznego odesłania podpisanej umowy w terminie wskazanym przez
Zamawiającego (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa powyşej). Brak
jakiejkolwiek informacji, nie nadesłanie umowy w terminie czy teş niestawienie
się bez uprzedniego powiadomienia
Zamawiający będzie traktował jako uchylanie się od podpisania umowy.
15.2 Jeşeli
najkorzystniejszą ofertę złoşą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoşą umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 1843 ze zm.).
15.3 Jeşeli zmiana albo rezygnacja z
podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu,
şe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niş podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał
się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
15.4 Kopię umowy ubezpieczenia, o której mowa w
pkt. 3.5 SIWZ, z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej, w szczególności zakres ubezpieczenia musi
obejmować odpowiedzialność cywilną na kwotę nie mniejszą niş 500 000,00 zł za
kaşde zdarzenie, naleşy dostarczyć
najpóźniej w terminie 3 dni od podpisania umowy.
16. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie
wymaga wniesienia Zabezpieczenia Naleşytego Wykonania Umowy.
17. GŁÓWNE
POSTANOWIENIA UMOWY
17.1 Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim
umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku
nr 6 do niniejszej specyfikacji tj. „Główne postanowienia umowy”.
17.2 Przyjmuje się, şe główne
postanowienia umowy stanowiące załącznik
nr 6 do niniejszej specyfikacji nie zakwestionowane pisemnie przed upływem
terminu składania ofert, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeşeń w
chwili jej podpisania.
18. POUCZENIE
O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
18.1 Środki
ochrony prawnej określone są w dziale VI ustawy i przysługują Wykonawcy, a
takşe innemu podmiotowi, jeşeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz
poniósł lub moşe ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego
przepisów ustawy.
18.2 Środki
ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych
warunków zamówienia przysługują równieş organizacjom wpisanym na listę, o
której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
18.3 Na podst.
art. 180 ust. 2 ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
a)
określenia warunków udziału w
postępowaniu;
b)
wykluczenia odwołującego z
postępowania o udzielenie zamówienia;
c)
odrzucenia oferty odwołującego;
d)
opisu przedmiotu zamówienia;
e)
wyboru najkorzystniejszej oferty.
18.4 Na podst.
art. 181 ust 1 ustawy Wykonawca moşe w terminie przewidzianym do wniesienia
odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany
na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podst. art. 180 ust.
2.
18.5 Skarga do
sądu przysługuje na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. Szczegółowo kwestie
dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w rozdziale 3 ustawy.
19. POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ
zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego
oraz obowiązujące przepisy wykonawcze.
Załączniki:
1. Formularz oferty
1a. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia dla części nr 1, 2
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia w zw. z art. 25a ust. 1 ustawy
4. Oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 23) w zw. z art. 24 ust. 11
ustawy
5. Wykaz części
zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
6. Główne
postanowienia umowy
7. Klauzula informacyjna z art. 13
RODO
Komisja przetargowa w składzie:
mgr inş. Magdalena
Marciniak
mgr
Małgorzata Ptasznik-Rudnicka
mgr
inş. Tomasz Grochowski
mgr
inş. Marek Potocki
mgr
Marlena Wachowska
przedkłada
do zatwierdzenia niniejszą SIWZ, wraz z załącznikami.
Bydgoszcz,
dn. 10.12.2020 r.
Zatwierdził:
DYREKTOR
Szpitala Uniwersyteckiego nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
/-/ dr n. o zdr. inş. Jacek Kryś
Ozn.
postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 1
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
SZPITAL UNIWERSYTECKI nr 1
im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
85-094 B Y D G O S Z C Z
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując
do ogłoszonego w dniu 10.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 764904-N-2020
przetargu nieograniczonego, ogłoszonego takşe na tablicy ogłoszeń w siedzibie
Zamawiającego i na stronie internetowej www.jurasza.pl pod nazwą „Wymiany zaworów równowaşących i odcinających na instalacji wody
lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku
H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)”–
nr postępowania NLZ.2020.271.109
nişej podpisani działając w
imieniu i na rzecz:
Nazwa Wykonawcy
|
|
reprezentowany przez:
.
(imię, nazwisko,
stanowisko/podstawa do reprezentacji)
|
Adres, siedziba
|
|
REGON
|
NIP
|
Nr telefonu
|
Nr faxu
(jeşeli Wykonawca posiada)
|
Numer rachunku bankowego, na który naleşy
zwrócić wadium
|
|
Adresy zamieszkania wspólników
(dotyczy spółki cywilnej)
|
|
|
|
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą
TAK*/NIE*
* niepotrzebne skreślić
|
Adres e-mail Wykonawcy do kontaktów z Zamawiającym: .
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Dotyczy części nr 1:
Oferujemy wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z opisem i warunkami określonymi w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia za cenę
ryczałtową „C”:
- brutto:
..................................................................... zł,
słownie:
..........................................................................złotych
- w tym:
stawka podatku od towarów i usług
..................... %
wynikającą z formularza cenowego,
stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.
2.
Dotyczy części nr 2:
Oferujemy wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z opisem i warunkami określonymi w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia za cenę ryczałtową „C”:
- brutto:
..................................................................... zł,
słownie:
..........................................................................złotych
- w tym:
stawka podatku od towarów i usług
..................... %
wynikającą z formularza cenowego,
stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.
3.
Oświadczamy, şe:
4.
3.1
zapoznaliśmy się z opisem
przedmiotu zamówienia oraz warunkami przeprowadzanego postępowania i nie
wnosimy do nich zastrzeşeń oraz posiadamy wszystkie niezbędne informacje do
przygotowania oferty,
3.2
akceptujemy postanowienia SIWZ i
jej załączników,
3.3
cena oferty zawiera wszystkie
koszty niezbędne do wykonania zamówienia,
3.4
uwaşamy się za związanych
niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert,
3.5
akceptujemy główne postanowienia
umowy nie wnosząc uwag i zastrzeşeń, a w przypadku wyboru naszej oferty
zobowiązujemy się do jej zawarcia w stosownych terminach,
3.6
zapoznaliśmy się z: „Zasady
środowiskowe dla firm zewnętrznych” obowiązujące na terenie Zamawiającego,
„Zobowiązanie do zachowania poufności”, „Zasady BHP dla firm zewnętrznych”,
„Zasady postępowania firm zewnętrznych na terenie Szpitala”, „ Wymagania w zakresie
BHP przy zakupach” i zobowiązujemy się do ich stosowania,
3.7
Oświadczam,
şe wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO*
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu.**
** W przypadku gdy wykonawca nie
przekazuje danych osobowych innych niş bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
3.8
zapoznaliśmy
się z „klauzulą informacyjną z art. 13 RODO” stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Częścią oferty są ponişsze dokumenty stanowiące
załączniki do niniejszego formularza ofertowego
załączniki:
nr 1 - formularz cenowy
nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zw. art.
25a ust. 1 ustawy
nr 3 - Wykaz części zamówienia,
których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeşeli dotyczy)
nr 4 –
zobowiązanie podmiotu na zasoby, którego powołuje się wykonawca (jeşeli dotyczy)
inne :
7.
Oferta zawiera .. stron kolejno ponumerowanych i trwale
połączonych.
.......
(data
i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 1a
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
(dla części nr 1)
CZĘŚĆ
NR 1 – Wymiana uszkodzonych zaworów równowaşących na
układzie chłodu wraz z dołoşeniem zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana
przyłączy pomp ciepła technologicznego
Przedmiot
zamówienia dla części 1:
Wymiana
uszkodzonych zaworów równowaşących na układzie chłodu wraz z dołoşeniem zaworów
odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła technologicznego
Nomenklatura
CPV: 50720000-8 usługi w zakresie napraw
i konserwacji centralnego ogrzewania
1.
Przedmiotem zamówienia jest
Wymiana na nowe 34 szt. zaworów
autoregulacyjnych (równowaşących instalację wody lodowej) oraz dostawa i
zainstalowanie 30 szt. zaworów odcinających na centralach wentylacyjnych oraz dostawa
i zainstalowanie 8 zaworów odcinających
DN 120 na instalacji wody lodowej, wymiany przyłączy pomp ciepła
technologicznego.
2. Parametry
i technologia montaşu zaworów
a)
Dostarczone zawory przez Zamawiającego auto regulacyjne przy centralach wentylacyjnych będą zgodne z załoşeniami projektowymi a nastawy
parametrów nie powinny odbiegać od parametrów
technicznych i aktualnie
zainstalowanych zaworów autoregulacyjnych zgodnie z pkt.5,
b)
Dostawy przez Wykonawcę zaworów odcinających dobrane zgodnie z zestawienie z pkt.5. Zawory muszę być dostosowane do
pracy na instalacji wody lodowej i odporne na roztwór glikol-woda.
Zainstalowany zawory muszą być poprzedzone śrubunkami umoşliwiającymi ich
swobodny demontaş
c)
Dostarczone przez Wykonawcę zawory odcinające na instalacji wody
lodowej muszą być kołnierzowe przystosowane do pracy z roztworem glikol-woda
dostarczone kołnierze naleşy
zainstalować na istniejącej instalacji wody lodowej za pomocą zgrzewania
elektrooporowego lub przyłącza kołnierzowego do rur typu PEHD z zabezpieczeniem
przed przesunięciem
3. W
budynku H S.U.1 na IV piętrze naleşy zdemontować zawory autoregulacyjne o
których mowa w pkt.5. oraz
zainstalować zawory odcinające
a)
W pierwszej kolejności naleşy wyłączyć z pracy agregaty wody lodowej a następnie
pompy zainstalowane na instalacji wody lodowej,
b)
Opróşnić instalację wody lodowej do wcześniej przygotowanych
zbiorników
c)
Zamontować zawory odcinające DN 120 we wskazanym miejscu przez
Zamawiającego wraz z odpowietrznikiem automatycznym i manometrem poprzedzonymi
zaworem kulowym .
d)
Zdemontować stare zawory autoregulacyjne i zamontować dostarczone nowe zawory
autoregulacyjne wraz z zaworami odcinającymi
e)
Uzupełnić instalację wody lodowej
f)
Uruchomić pompy i agregaty sprawdzić szczelność układu
g)
zabezpieczyć termicznie izolacją wykonaną z kauczuku syntetycznego
zainstalowane elementy na instalacji wody lodowej
h)
wykonać nastawę zaworów samoregulujących zgodnie z załoşeniami
projektowymi
4. Informacje
uzupełniające
a)
Wykonawca zabezpieczy urządzenia i instalację przed rozpoczęciem
prac związanych z przedmiotem zamówienia
b)
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować zgodnie z
zestawieniem z pkt.5 urządzenia
najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od dnia złoşenia zamówienia.
c)
Wykonawca zobowiązany jest, şe jednorazowo moşe wyłączyć tylko
jeden obieg W.L. zgodnie z oznaczeniem instalacji z pkt.5 oraz bezwzględnie
zakończy prace montaşowe na danym obiegu W.L. w ciągu 8 godzin oraz uruchomi
instalację,
d)
W związku z koniecznością ustalenia wyłączeń układu chłodu,
dokładny termin wymiany (dzień, godzina) wyznaczy Zamawiający, po ustaleniu z
Kierownikiem Sal Operacyjnych.
e)
Wykonawca przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu (nie więcej
niş 1 godzina) zobowiązany jest do powiadomienia Dyspozytorni S.U.1 oraz
specjalisty urządzeń wentylacji i klimatyzacji, şe rozpocznie lub zakończył
prace związane z przedmiotem zamówienia.
f)
Zamawiający zastrzega, şe
nie jest zobowiązany do złoşenia pełnego zamówienia na wymianę zaworów w trakcie trwania umowy.
5. Zestawienie
Lp
|
Obieg W.L.
|
Centrala
|
Zawór autoregulacyjny
|
Nowy zawór odcinający
|
typ instalacji
|
rozmiar
|
miejsce na montaş prostego odcinka [mm]
|
Zawory odcinający
|
1
|
2
|
4N1
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
Zawory autoregulacyjne dostarcza
Zamawiający pozostałe elementy w tym zawory odcinające dostarcza Wykonawca
|
2
|
2
|
3N1
|
DN40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
3
|
1
|
5N3
|
DN40 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
50
|
250
|
4
|
2
|
2N1
|
DN40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
50
|
200
|
5
|
1
|
4N2
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
6
|
1
|
3N2
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
200
|
7
|
1
|
2N2
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
8
|
1
|
4N3
|
DN50 Herz
|
9
|
1
|
5N1
|
DN60 AB-QM
|
|
PEHD
|
63
|
300
|
10
|
1
|
3N3
|
Dn50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
11
|
1
|
2N3
|
DN50 Herz
|
12
|
2
|
3N8
|
DN40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
13
|
2
|
2N8
|
Dn40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
14
|
2
|
4N8
|
DN40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
15
|
2
|
4N7
|
DN20 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
35
|
230
|
16
|
2
|
3N10
|
DN25 Herz
|
17
|
2
|
3N7
|
DN25 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
35
|
250
|
18
|
2
|
2N7
|
Dn25 Herz
|
19
|
2
|
0N3
|
DN65 ABQM
|
|
PEHD
|
63
|
300
|
20
|
4
|
5N4
|
DN25 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
z 4N9 i 3N9
|
21
|
4
|
4N6
|
DN40 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
22
|
4
|
4N9
|
DN40 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
23
|
4
|
3N9
|
Dn40 Herz
|
24
|
4
|
1N2
|
DN65 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
25
|
4
|
3N6
|
DN40ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
26
|
3
|
2N6
|
DN60 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
27
|
4
|
5N2
|
DN65 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
stalowa
|
54
|
300
|
28
|
3
|
3N5
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
180
|
29
|
3
|
4N5
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
30
|
3
|
2N5
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
31
|
3
|
3N4
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
32
|
3
|
2N4
|
DN50 Herz
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
33
|
3
|
4N4
|
DN40 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
34
|
3
|
0N2
|
DN40 ABQM
|
Zgodnie z parametrami instalacji
|
PEHD
|
63
|
300
|
|
Obieg W.L. instalacji (kolor)
|
Zawory odcinające
|
|
|
|
|
35
|
W.L.4
|
2 szt. zaworów DN120 PEHD
|
Zawory dostarcza Wykonawca
|
36
|
W.L.3
|
2 szt. zaworów DN120 PEHD
|
37
|
W.L.2
|
2 szt. zaworów DN120 PEHD
|
38
|
W.L.1
|
2 szt. zaworów DN120 PEHD
|
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
(dla części nr 2)
CZĘŚĆ
NR 2 – Wymiana instalacji wodnej central
wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c- wieşowiec 10 piętro
wentylatorownia i poziom -1
Przedmiot
zamówienia dla części 2:
Wymiana
instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c-
wieşowiec 10 piętro wentylatorownia i
poziom -1
Nomenklatura
CPV: 50720000-8 usługi w zakresie napraw
i konserwacji centralnego ogrzewania
1.
Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa i wymiana kompletnej
instalacji ciepła technologicznego przy centralach wentylacyjnych wraz z
dostawą i wymianą kolektora w budynku C (wieşowiec) 10 piętro (wentylatorownia)
S.U.1
2.
Zakres prac
Przy centralach o oznaczeniu
KN1/KW1, KN2/KW2, KN3/KW, KN4/KW4 KN8/KW8, KN6/KW6 naleşy wykonać:
2.1. Etap
1
a. opróşnić
instalację C.T. z roztworu glikolowego na 10 piętrze.
b. przekazać
do utylizacji spuszczony glikol,
c. zdemontować
stary kolektor znajdujący się w wentylatorowni na 10 piętrze dostarczyć i
zainstalować nowy nowy,
d. zdemontować
starą instalację C.T. poprowadzoną do central wentylacyjnych,
e. dostarczyć
i wmontować nową instalację z zachowaniem parametrów starej instalacji
(średnica wewnętrzna opory instalacji),
f. uzupełnić
instalację dostarczonym przez Zamawiającego roztworem wodno-glikolowym
2.2. Etap 2
a.
Opróşnić instalację wody C.T. zlokalizowanej na poziomie -1
odcinek od węzła do wentylatorowni
b.
zdemontować instalację o której mowa w ustępie poprzedzającym całą
instalację z tworzywa sztucznego
c.
dostarczyć i wmontować nową instalację z zachowaniem parametrów
starej instalacji (średnica wewnętrzna, opory)
d.
uzupełnić instalację dostarczonym przez Zamawiającego roztworem
woda-glikol
3.
Parametry szczegółowe instalacji
a) Parametry
dostarczonej i zamontowanej instalacji (tj, średnica wew. rur) nie moşe
odbiegać od zastosowanej średnicy zdemontowanej instalacji
b) Instalację
C.T. naleşy poprowadzić rurami ze stali
węglowej ocynkowanej, łączonej promieniowo
lub zaciskania przez zaprasowanie ( inaczej zaprasowywania) lub metodą
gwintowania spełniające normę EN 10210
c) Kaşdy
element znajdujący się na instalacji tj. (zawór, filtr, pompa, itd.) musi być
poprzedzony śrubunkami w celu jego łatwego demontaşu
d) nową
instalację naleşy poprowadzić po drodze zdemontowanej starej instalacji
e) Wszystkie
elementy znajdujące się na instalacji naleşy dostarczyć i wymienić na nowe z
wyłączeniem napędów elektrycznych od zaworów trójdroşnych z zastrzeşeniem şe
siłowniki muszą pasować do zainstalowanych napędów elektrycznych
f)
Instalację C.T. naleşy zaizolować przed utratą ciepła,
g) Instalacja
musi w pełni być funkcjonalna i
kompatybilna z doprowadzoną
instalacją C.T. i nie moşe wpływać
negatywnie na działanie central wentylacyjnych.
4.
Informacje
uzupełniające
a)
Wykonawca
przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia musi złoşyć dokumentację dotyczącą:
instalacji
wody lodowej:
- spis
urządzeń i instalacji C.T
- schemat instalacji C.T.
b)
Wykonawca zabezpieczy urządzenia i instalację przed rozpoczęciem
prac związanych z przedmiotem zamówienia
c)
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wmontować urządzenia w
instalacji najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od dnia złoşenia zamówienia.
d)
W związku z koniecznością ustalenia wyłączeń układu chłodu,
dokładny termin wymiany (dzień, godzina) wyznaczy Zamawiający, po ustaleniu z
Kierownikiem Sal Operacyjnych.
e)
Wykonawca przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu (nie więcej
niş 1 godzina) zobowiązany jest do powiadomienia Dyspozytorni S.U.1 oraz
specjalisty urządzeń wentylacji i klimatyzacji, şe rozpocznie lub zakończył
prace związane z przedmiotem zamówienia.
f)
Wykonawca usunie z budynku i zutylizuje wszystkie materiały z rozbiórki.
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 2
do specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
FORMULARZ
CENOWY
Dotyczy części nr 1
Wymiana
uszkodzonych zaworów równowaşących na układzie chłodu wraz z dołoşeniem zaworów
odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła technologicznego
TABELA A
Przedmiot zamówienia
|
Cena jednostkowa netto
|
Podatek VAT
|
Cena brutto
|
Centrala
|
Zawór autoregulacyjny wraz
z zaworami odcinającymi
|
stawka
|
wartość
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5=4x3
|
6=5+3
|
4N1
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N1
|
DN40 Herz
|
.z
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
5N3
|
DN40 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N1
|
DN40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N2
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N2
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N2
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N3
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
5N1
|
DN60 AB-QM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N3
|
Dn50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N3
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N8
|
DN40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N8
|
Dn40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N8
|
DN40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N7
|
DN20 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N10
|
DN25 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N7
|
DN25 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N7
|
Dn25 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
0N3
|
DN65 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
5N4
|
DN25 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N6
|
DN40 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N9
|
DN40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N9
|
Dn40 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
1N2
|
DN65 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N6
|
DN40ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N6
|
DN60 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
5N2
|
DN65 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N5
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N5
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N5
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
3N4
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
2N4
|
DN50 Herz
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
4N4
|
DN40 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
0N2
|
DN40 ABQM
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
Układ W.L.1
|
2 szt. zaworów DN 120 PEHD
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
Układ W.L.1
|
2 szt. zaworów DN 120 PEHD
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
Układ W.L.1
|
2 szt. zaworów DN 120 PEHD
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
Układ W.L.1
|
2 szt. zaworów DN 120 PEHD
|
|
|
|
|
Wymiana
przyłączy pomp ciepła technologicznego
|
Nie dotyczy
|
.zł
|
..%
|
.zł
|
.zł
|
RAZEM CENA [C]
|
..zł
|
|
.zł
|
TABELA B
Przedmiot
zamówienia
|
|
6
|
7
[G]
|
czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie o
awarii, usterce, uszkodzeniu
do
24 godzin włącznie – 10 pkt.
od
25 do 48 godzin włącznie – 5 pkt.
od
49 do 72 godzin włącznie – 0 pkt.
|
godzin.
|
........
(data i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)
Dotyczy części nr 2
Wymiana
instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c-
wieşowiec 10 piętro wentylatorownia i
poziom -1
TABELA A
Przedmiot
zamówienia
|
Cena
netto
|
Podatek
VAT
|
Cenna
brutto
|
stawka
|
wartość
|
1
|
2
|
3
|
4=2x3
|
5=2+4
[C]
|
Wymiana
instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek
c- wieşowiec 10 piętro wentylatorownia
i poziom -1 [C]
|
..
zł
|
.%
|
.zł
|
zł
|
TABELA B
Przedmiot
zamówienia
|
|
6
|
7
[G]
|
czas reakcji na telefoniczne
zgłoszenie o awarii, usterce, uszkodzeniu
do
24 godzin włącznie – 10 pkt.
od
25 do 48 godzin włącznie – 5 pkt.
od
49 do 72 godzin włącznie – 0 pkt.
|
godzin.
|
........
(data i podpisy przedstawicieli Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 3
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
Wykonawca:
(pełna nazwa/firma, adres, w
zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
(imię, nazwisko,
stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r.
Prawo zamówień
publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA
Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiany
zaworów równowaşących i odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i
wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana
instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)”, prowadzonego przez Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w
Bydgoszczy, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
1.
Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na
podstawie
art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
2.
Oświadczam, şe nie podlegam wykluczeniu z postępowania na
podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp .
.. (miejscowość), dnia .. r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Oświadczam, şe zachodzą w
stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. .
ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie
podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub
art. 24 ust. 5 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, şe w związku z ww.
okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące
środki naprawcze: .............
.............
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO
ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e
podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:
. (podać
pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL,
KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY
NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, şe następujący/e
podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami: ... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a takşe w
zaleşności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z
postępowania
o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, şe wszystkie
informacje podane w powyşszych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji
wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 4
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
o
przynaleşności lub braku przynaleşności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2019 r. poz. 369)
Oznaczenie
postępowania NLZ.2020.271.109
Składając
ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu
nieograniczonego na :
„Wymiany zaworów równowaşących i
odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy
i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana
instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieşowiec)”
oświadczam,
şe naleşę / nie naleşę *do tej samej /
şadnej * grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złoşyli odrębne
oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w niniejszym
postępowaniu.
*
niepotrzebne skreślić
Wykaz
wykonawców naleşących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złoşyli oferty
L.
P.
|
Wskazanie
Wykonawcy
|
|
|
|
|
W
załączeniu dowody wskazujące, şe istniejące między wykonawcami naleşącymi do
tej samej grupy kapitałowej, powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
.. (miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej
do
reprezentowania Wykonawcy)
UWAGA:
Oświadczenie naleşy złoşyć w terminie 3 dni od
zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jurasza.pl, informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i
adresy wykonawców, którzy złoşyli oferty.
Ozn. postępowania NLZ.2020.271.109 Załącznik Nr 5
do
specyfikacji istotnych
warunków
zamówienia
....................................................
pieczątka
firmowa Wykonawcy
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE
WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM
Informuję,
iş powierzymy wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
Lp.
|
Nazwa Podwykonawcy
(o ile jest juş znany)
|
Nazwa lub opis części
zamówienia powierzonej podwykonawcom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..
(miejscowość), dnia . r.
(podpis
i pieczęć osoby uprawnionej do
reprezentowania